דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ מנותק
    נ מנותק
    נעמי ה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
    #2869

    היא רצתה
    באמת ניסתה
    חיכתה להצלחה
    שממנה ברחה
    היא יודעת
    ובגלל זה דומעת
    היא אכזבה
    לא הייתה הטובה
    לא עמדה בציפיות
    הביאה רק כישלונות
    התביישה להרים עיניים
    רצתה להביט לשמיים
    לבקש מאדון עולם
    שיודע יותר מכולם
    שיהיה לה לעד
    על ניסיון שמועד
    שתמיד אותה יחבק
    וייתן תרופה ללב שיצטמק.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    8
    • STARS in  skyS מנותק
      STARS in  skyS מנותק
      STARS in sky
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2870

      (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

      מנוחה או אנחה

      משהו לא נותן לי מנוח
      שקועה בתוך בועה
      מחשבות קופצות ומרצדות
      תופסות בראש כל פינה

      מדברת עם עצמי
      שיח שלו ישמע
      שני הצדדים מתווכחים ביניהם
      אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

      עד שמגיע הקץ
      ואמא אותי מעירה
      מה קורה לך? איפה השמחה?
      ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

      עשיתי חשבון עם עצמי
      תהיתי למה, מה קורה לי
      ואז, הבנתי למה ואיך
      ושזה לא סתם,
      מזה למדתי משהו חשוב
      שאקח כצידה לדרך, לעולם

      אז, אמרתי בלב:
      אני מודעת לעצמי
      ומכירה בכל צד טוב שלי
      אני מעריכה את עצמי
      ואת הביטחון שבי
      היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
      כי ממילא לא אשמע לו!

      בתוכי להיות ענווה שכחתי
      ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
      להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
      אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
      להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
      עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

      כך אוכל לתקן את עצמי
      להעריך כל מי שסביבי
      להאמין שהוא יותר ממני...
      כי מי אני הקטנה שאחשוב
      אני או הוא- מי יותר טוב?!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      6
      • איבקיא מנותק
        איבקיא מנותק
        איבקי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2871

        למפרע

        איך שלפעמים
        אין לי לב
        ורק למפרֶע
        הוא בא,
        ובוכה ומיצר
        על שהֶרֶע,
        על שאיחר.

        שמתי לב שלא ממש מגיבים פה על כל שיר
        שיתפתי כדי לקבל ביקורת
        אז תרגישו בנח להעיר ולהאיר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 👌
        9
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2872
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2873

            הבנתי שלהיות עצמאי זה לא פשוט
            צריך הרבה ניווט שילוט
            כדי שיתחיל הירוט
            וישנה את המציאות
            ותיהיה לי חרות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • א אליה ב

              שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
              אז הנה השיר:

              מתגעגע
              ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
              אהבה עמוקה מסתתרת בלב
              סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
              למצוא את הדרך להקל מהכאב

              פיזמון:
              אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
              רוצה לחזות בזיו פניך,
              ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
              לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
              להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

              צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
              מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
              לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
              מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

              פיזמון

              והנה הקישור:
              https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

              ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
              מתגעגע.mp3

              אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבוע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2874
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                #2875

                אמצע הלילה

                עוד מחשבות
                אל תוך הלילה
                שירים שקטים מתנגנים
                והזמן כלכך מוזר
                השמש מתכוננת
                ליום חדש למעלה
                והירח מקבל
                את פניו של המחר

                אמצע הלילה
                זה זמן לחלומות
                אמצע הלילה
                עולים בי זכרונות

                וקול פנימי לוחש בשקט

                " אם אתה ער
                באמצע הלילה
                אז יש לך זמן
                לדבר עם עצמך
                לחשוב על עתיד
                ועל השעה
                לה חיכית תמיד
                ואולי היא ...עכשיו מולך

                כי אין לך אדם שאין לו שעה
                ובסוף ההמתנה יש מתנה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                10
                • נוודנ מנותק
                  נוודנ מנותק
                  נווד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                  #2876

                  בס"ד

                  אחר

                  השקט שמגיע ועוטף בבדידות
                  לוקח אותי אליו לעולמו
                  הרחק מהישג ידם של ילדים
                  אך כמוני הוא בשלו

                  והעייפות שמאיימת כל יום
                  מביאה אותי למקום אחר
                  כשאשכב לישון היא תתלבש
                  וכשאקום מחר היא תוותר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  9
                  • אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבוע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2877

                    בס''ד
                    שיר קצר
                    ''שויתי ה' לנגדי תמיד ''
                    זכור זאת שוב ושוב תגיד
                    כשהבורא אותך מעמיד
                    בניסיון כל כך מפחיד
                    אתה לעולם לא תפסיד.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    6
                    • רחלי.ג.ר מנותק
                      רחלי.ג.ר מנותק
                      רחלי.ג.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                      #2878

                      לב

                      מי ישים לב ללב שנשבר?
                      אם הלב נשבר
                      הוא צריך.
                      לב אחר.
                      שישים את ליבו עליו.
                      אליו.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      2
                      • רחלי.ג.ר מנותק
                        רחלי.ג.ר מנותק
                        רחלי.ג.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                        #2879

                        בנאדם

                        בנאדם הוא כמו ים
                        פעם עולה.
                        פעם יורד.

                        בנאדם זקוק לעוגן.
                        ותמיד מחכה
                        לספינה שתבוא..

                        בנאדם הוא ים.
                        מדוזות . צדפים . פנינים.

                        בנאדם = ים
                        חיצונית מים , בפנים מערבולת.

                        ...

                        בנאדם הוא לא ים.
                        לא תולה דגל
                        לא אדום.
                        לא שחור..
                        ומי מדבר על לבן...

                        הלוואי והיה תולה
                        היינו יודעים מתי להיכנס,
                        מתי לצאת,
                        מתי להישאר.

                        לא ים!
                        אנשים נכנסים לליבו,
                        לעולם לא יוצאים.

                        ...

                        אולי בנאדם ים
                        אולי לא
                        מה שבטוח -
                        נס שיש מציל.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👏
                        6
                        • כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                          #2880

                          מתחת לריצוף
                          מסתתר שם בור חשוך
                          נתכסה בטלאי חתוך
                          מעבר להרגשת הגוף
                          הנשמה עברה ריתוך
                          האמונה עברה זיכוך
                          עם עצמות ודם שפוך
                          הכאב בנה חיפוי
                          הנפש נשלחה לטיפול
                          לנעשה אין תיקון

                          מאחורי שכבת הזוהר שבוי
                          בור עמוק ללא כסוי
                          שמחה שנבנתה באילוץ
                          זרימה שנחנכה כחילוץ
                          הם לא באו בטעות
                          ולא מתוך קלות
                          באו מעמקות
                          של הכאב

                          אין דבר שלם מלב שבור,
                          קרוב ד' לנשברי לב
                          קרוב ד' לנשברי לב!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          6
                          • חולמת לחיותח מנותק
                            חולמת לחיותח מנותק
                            חולמת לחיות
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2881

                            שפת הכאב
                            יש שפה משותפת לאנשים פצועים
                            שפה של לבבות שבורים
                            שבורים
                            מרוסקים
                            מנופצים
                            מלאים חתכים עמוקים
                            שותתים דם
                            דמעות
                            כאב.
                            יש שפה לאנשים שנלחמים
                            שחורקים שן על עוד בוקר
                            על עוד חיוך
                            מילה
                            מבט
                            לב.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👊
                            11
                            • שלום לכםש מנותק
                              שלום לכםש מנותק
                              שלום לכם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2882

                              חששתי, פחדתי,
                              הלכתי בדקתי,
                              וקיבלתי,
                              את התשובה...

                              נהיה לי שחור,
                              אין כבר למה לחיות,
                              רציתי חלמתי,
                              והתנפץ לי,

                              בשביל החלום נלחמתי,
                              מהרצון חייתי, ועכשיו...?

                              אמרו לי לא להתיאש,
                              שאפשר לנסות לטפל,
                              אבל יש לי תחושה שאומרים כדי לעודד,

                              אבא, אבא,
                              בבקשה תעזור ושלח לי נחמה,
                              תוציא מאפלה לאורה,

                              אבא אני מתחננת רק לך,
                              שתשלח, תשלח רפואה,
                              כי רק אתה כל יכול,
                              ואוהב למרות הכל...:(

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👊 🙏
                              9
                              • מישהי מאמימ מנותק
                                מישהי מאמימ מנותק
                                מישהי מאמי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2883

                                "כי האדם עץ השדה"
                                כתבתי מהמקום שלי,
                                לא פשוט לי בתקופה הזו,
                                אבל רציתי לשתף אתכם,מקווה שתאהבו!!❣

                                תלחשו לי, תגידו
                                תצעקו או תשירו
                                כואב לי בלב
                                שורף וצורב

                                תעזרו, תתחילו
                                תעברו, תכילו
                                אין מי שאוהב
                                הראש כבר כואב.

                                לטפל? להאמין?
                                לקבל? להבין?
                                תחושה מבלבלת,
                                נשאבת לדלת

                                לסרב? לשמוע?
                                לתקן? לשמוח?
                                הלילה חשוך,
                                מבין הענפים מחפש לי חיוך.

                                עץ דקל, תפוזים
                                קקטוס, שזיפים
                                אדמה שונה קיבל כל עץ,
                                מישהו יודע לתרץ?

                                האחד קיבל סלעית,
                                השני גרגירית.
                                האחד חלקה,
                                והשני בביצה.

                                ראשון בחורף פורח,
                                שני מהרוח בורח.
                                אחד מהשמש צונח,
                                חברו מחום דווקא צומח.

                                הגנן הגדול יודע לשתול,
                                איתו כל אילן הופך לגדול.
                                את האדמה משקה ומטפח
                                עודר, מנכש, אך אף פעם לא שוכח.

                                פעמים זה כואב,
                                אבל הכי הכי אוהב!!

                                החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 🌴 💯
                                9
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2884

                                  הלחץ בלב שלי דופק
                                  הוא לא מבין שהוא לא עושה לי טוב
                                  אני מרגישה שעוד שנייה
                                  והלב שלי לא נושם
                                  אבל אין לי כלכך מה לעשות
                                  הדמעות הן תקועות
                                  וכמעט לא יוצאות
                                  מנסה את הכל לדחוק
                                  לשים בצד את הדאגות
                                  להמשיך להילחם
                                  כאילו כלום לא קורה
                                  לא מראה לאף אחד
                                  שכלכך לי קשה
                                  מחייכת מבחוץ
                                  אבל בוכה מבפנים
                                  טוב שקיים
                                  בעולם הזה איפור
                                  אבל חבל שאין
                                  גם לקשיים
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2885

                                    מראות קשים
                                    רובים ומוקשים
                                    מיד על ההדק
                                    נפער עוד סדק

                                    נילחם על אחיו
                                    על עוד בכי מכאיב
                                    נילחם על חייו
                                    הרי הוא חייב

                                    להישאר בחיים
                                    בשביל הורים
                                    בשביל מכרים

                                    דם זב מגופה יתומה
                                    השרועה על אדמה
                                    אדמת ארצינו
                                    אדמת מולדתינו

                                    אדמה שבוייה
                                    בקול בכייה
                                    של נפש הומייה
                                    מי ייתן שישוב במהרה
                                    וינצל מכל צרה.

                                    עטרה.כ

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    💪 👍
                                    8
                                    • רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2886

                                      שקט מסתתר בלב

                                      מבחוץ נראית הילדה הכי חזקה
                                      אך בפנים הלב מחפש תקווה
                                      ילדה יתומה משני כיוונים
                                      איך עם המצב מתמודדים
                                      מנסה לאסוף את שברי הלב
                                      ואת כולם ללב אחד להאחד
                                      אף אחד לא מרגיש את הכאב הזה
                                      כי אף אחד לא מסתכל על שברי הלב
                                      ילדה חזקה וגיבורה
                                      עם המצב משלימה
                                      באמונה היא דבקה
                                      ובהשם מאמינה
                                      שבעז"ה הכול
                                      יהפוך לטוב

                                      "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                      תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                      (אני)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😥 👍
                                      7
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2887

                                        יש
                                        איפה יש פטיש,
                                        ששובר גושים,
                                        שתקועים בגרון,
                                        שמנפץ אותם,
                                        לרסיסים,
                                        שהופכים לדמעות?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😲 👍
                                        7
                                        • נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נעמי ה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2888

                                          אני לא רוצה לפול
                                          להישאב שוב לחור השחור

                                          מחזיקה בכל הכוח
                                          מכריחה את עצמי לשמוח
                                          משקרת עם חיוך זורח
                                          יודעת הוא לא בטוח

                                          שמה מוזיקה בקול
                                          באמת מוכנה לעשות הכול
                                          רק לא להיות שם שוב
                                          לא להיפגש בסיבוב

                                          ידיי כבר רועדות, ברצונותיי בוגדות
                                          כמעט מועדות,
                                          נלחמת בדמעות שעולות
                                          שאותי לא שואלות,
                                          הודפת מחשבות
                                          שללא הפסקה תוקפות

                                          לא מתייאשת
                                          את חזקה את עצמי מעודדת
                                          מישו בתוכי צוחק
                                          לפינה אותי דוחק

                                          רוצה בכל כוחי לצרוח
                                          לאטום אוזניים ולברוח
                                          לא, אני מוכרחה הפעם לנצח
                                          לא אתן את דעתי להסיח

                                          כשכל גופי כבר דואב, כואב
                                          נותנת צעקה מהלב
                                          אבא תן לי ת'כוחות
                                          שלא אשקע במצולות
                                          שאת אותו הרגע אצלח
                                          וממנו רק אגדל.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול