דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהa
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2863

    שלא שינו \ .ESTER.H

    מגוון
    לאין מספר
    ישן, חדש
    ואופנתי ממש

    מקורי
    לאין ערוך
    כהה, צבעוני
    ומחובר לאני

    והמתקדם -
    שווה יותר,
    והמוזר-
    יפה יותר,
    והקצר-
    משתלם יותר.

    כך זה אצל כולם
    כך זה ברחבי העולם
    ויש אותנו
    שלא שינינו
    את “אלה שמות”

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    7
    • הדס.טה מנותק
      הדס.טה מנותק
      הדס.ט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
      #2864
      אבא חטוף\ הרב ליאור אנגלמן

      יש איש אחד אני מכיר, הבן שלו חטוף.
      הוא לא מפגין ולא מוחה, הוא סתם יושב כפוף.
      המאפרה שלו כבר מלאה בדלים,
      והדמעות העצובות מילאו המון דליים.
      הוא לא יגיע לכיכר, אין לאיש כוחות.
      בלילות הוא לא נרדם , המחשבות טורפות.
      בפנים הוא כבר נגמר ,הוא לא מתראיין,
      גם השיער שלו הלבין מאז נחטף הבן.
      הוא לא צועק "עכשיו עכשיו", גם לא "בכל מחיר",
      הוא איש פשוט שעולמו חשך ביום בהיר.
      יש איש אחד ,אני מכיר, הבן שלו נחטף,
      כל פעם שפוגש אותו ,הלב שלי נשרף.

      אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😥 😭 👌
      12
      • א מנותק
        א מנותק
        אליה ב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2865

        שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
        אז הנה השיר:

        מתגעגע
        ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
        אהבה עמוקה מסתתרת בלב
        סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
        למצוא את הדרך להקל מהכאב

        פיזמון:
        אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
        רוצה לחזות בזיו פניך,
        ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
        לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
        להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

        צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
        מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
        לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
        מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

        פיזמון

        והנה הקישור:
        https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

        ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
        מתגעגע.mp3

        אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        9
        • המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2866

          ~אתה~
          שתמיד הייתה שם
          כל כך רגוע
          כל כך מושלם
          תמיד עם חיוך המרגיע.

          ממך נתת לאחרים
          בלי לספר עשית דברים,
          אנחנו פה ישבנו
          בין השברים.

          שמענו חלקים ממך
          שהסתרת מכולם
          בתוך כל הכאב
          הבנו שהיתה מושלם.

          מחכים לרגע
          בוא תכנס בדלת
          עם החיוך המרגיע
          ותגיד בצחוק
          זה היה חלום,
          עם עיניים דומעות
          זה נשמע חלום רחוק.

          אך המשיח בפתח
          ואיתו אתה תופיע
          מחכים לך פה
          תמיד,
          לרגע הזה.

          שיר שכתבתי על אח של חברה
          אני ישמח אם יש לכם הערות איך לשפץ אותו
          תודה

          "קשה לשכוח אנשים
          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😥 👍
          7
          • שוהםש מנותק
            שוהםש מנותק
            שוהם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
            #2867

            כשקרוב
            מחזיר את נשמתו
            לבורא
            אנחנו לא קולטים
            שזה קורה
            זה כואב,
            זה שורף מבפנים את הלב
            הוא נאכל,
            הוא נשבר,
            קשה מאוד להכיל את הכאב
            כל הזמן
            בוכים
            אי אפשר לחשוב
            איך מחר
            קמים
            ומתקדמים הלאה בחיים
            באותו הרגע
            הם כאילו נעצרים
            מול הפנים
            כשאת מבינה וקולטת
            אז את עצמך שואלת
            איך אפשר
            מזה לקום?
            לראות עולם
            שלא אומר כלום
            מחפשת נחמה
            מחפשת את הישועה
            תתפללי
            שהיא תבוא במהרה
            ושנשמע קולות שופר ברקע
            שהנה משיח בפתח
            הנה הוא מגיע
            א.מ

            "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
            https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😢 👍
            5
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2868

              לא מבינה כלום
              לב הוא דבר מבלבל
              שניה אחת הוא אטום
              ושניה אחר כך פועל

              ובא לי, כל בא לי פתאום
              כמו שמש מפציעה לפתע
              רק המחשבה מפיחה בי חום
              נותנת תקווה לפצע

              ואבא, אני מפחדת להתרסק
              אני בכלל לא מצליחה להתאפק
              והלב לזה כה משתוקק
              תשמע אותו, איך הוא צועק

              כי בא לי, כן בא לי, כבר
              עברתי מידי הרבה זמן לבד
              וחשוך, ואפל, ומסוכן, ומאוחר
              ואני כבר לא יכולה להיות בצד

              אבא תביא לי טוב
              אבא תביא לי אושר
              הפחד שלי זה לעזוב
              ולהפסיד כך את הבוקר

              אז אבא תביא טוב מהר
              מהר, לפני שאספיק ללכת
              בבקשה, אל תוותר!
              תראה שהתקווה לעד קיימת.

              בבקשה...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              6
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נעמי ה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                #2869

                היא רצתה
                באמת ניסתה
                חיכתה להצלחה
                שממנה ברחה
                היא יודעת
                ובגלל זה דומעת
                היא אכזבה
                לא הייתה הטובה
                לא עמדה בציפיות
                הביאה רק כישלונות
                התביישה להרים עיניים
                רצתה להביט לשמיים
                לבקש מאדון עולם
                שיודע יותר מכולם
                שיהיה לה לעד
                על ניסיון שמועד
                שתמיד אותה יחבק
                וייתן תרופה ללב שיצטמק.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                8
                • STARS in  skyS מנותק
                  STARS in  skyS מנותק
                  STARS in sky
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2870

                  (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

                  מנוחה או אנחה

                  משהו לא נותן לי מנוח
                  שקועה בתוך בועה
                  מחשבות קופצות ומרצדות
                  תופסות בראש כל פינה

                  מדברת עם עצמי
                  שיח שלו ישמע
                  שני הצדדים מתווכחים ביניהם
                  אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

                  עד שמגיע הקץ
                  ואמא אותי מעירה
                  מה קורה לך? איפה השמחה?
                  ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

                  עשיתי חשבון עם עצמי
                  תהיתי למה, מה קורה לי
                  ואז, הבנתי למה ואיך
                  ושזה לא סתם,
                  מזה למדתי משהו חשוב
                  שאקח כצידה לדרך, לעולם

                  אז, אמרתי בלב:
                  אני מודעת לעצמי
                  ומכירה בכל צד טוב שלי
                  אני מעריכה את עצמי
                  ואת הביטחון שבי
                  היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
                  כי ממילא לא אשמע לו!

                  בתוכי להיות ענווה שכחתי
                  ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
                  להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
                  אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
                  להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
                  עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

                  כך אוכל לתקן את עצמי
                  להעריך כל מי שסביבי
                  להאמין שהוא יותר ממני...
                  כי מי אני הקטנה שאחשוב
                  אני או הוא- מי יותר טוב?!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  6
                  • איבקיא מנותק
                    איבקיא מנותק
                    איבקי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2871

                    למפרע

                    איך שלפעמים
                    אין לי לב
                    ורק למפרֶע
                    הוא בא,
                    ובוכה ומיצר
                    על שהֶרֶע,
                    על שאיחר.

                    שמתי לב שלא ממש מגיבים פה על כל שיר
                    שיתפתי כדי לקבל ביקורת
                    אז תרגישו בנח להעיר ולהאיר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 👌
                    9
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2872
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבוע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2873

                        הבנתי שלהיות עצמאי זה לא פשוט
                        צריך הרבה ניווט שילוט
                        כדי שיתחיל הירוט
                        וישנה את המציאות
                        ותיהיה לי חרות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • א אליה ב

                          שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                          אז הנה השיר:

                          מתגעגע
                          ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                          אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                          סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                          למצוא את הדרך להקל מהכאב

                          פיזמון:
                          אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                          רוצה לחזות בזיו פניך,
                          ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                          לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                          להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                          צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                          מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                          לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                          מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                          פיזמון

                          והנה הקישור:
                          https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                          ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                          מתגעגע.mp3

                          אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבוע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2874
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                            #2875

                            אמצע הלילה

                            עוד מחשבות
                            אל תוך הלילה
                            שירים שקטים מתנגנים
                            והזמן כלכך מוזר
                            השמש מתכוננת
                            ליום חדש למעלה
                            והירח מקבל
                            את פניו של המחר

                            אמצע הלילה
                            זה זמן לחלומות
                            אמצע הלילה
                            עולים בי זכרונות

                            וקול פנימי לוחש בשקט

                            " אם אתה ער
                            באמצע הלילה
                            אז יש לך זמן
                            לדבר עם עצמך
                            לחשוב על עתיד
                            ועל השעה
                            לה חיכית תמיד
                            ואולי היא ...עכשיו מולך

                            כי אין לך אדם שאין לו שעה
                            ובסוף ההמתנה יש מתנה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            10
                            • נוודנ מנותק
                              נוודנ מנותק
                              נווד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                              #2876

                              בס"ד

                              אחר

                              השקט שמגיע ועוטף בבדידות
                              לוקח אותי אליו לעולמו
                              הרחק מהישג ידם של ילדים
                              אך כמוני הוא בשלו

                              והעייפות שמאיימת כל יום
                              מביאה אותי למקום אחר
                              כשאשכב לישון היא תתלבש
                              וכשאקום מחר היא תוותר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              9
                              • אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבוע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2877

                                בס''ד
                                שיר קצר
                                ''שויתי ה' לנגדי תמיד ''
                                זכור זאת שוב ושוב תגיד
                                כשהבורא אותך מעמיד
                                בניסיון כל כך מפחיד
                                אתה לעולם לא תפסיד.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                6
                                • רחלי.ג.ר מנותק
                                  רחלי.ג.ר מנותק
                                  רחלי.ג.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                                  #2878

                                  לב

                                  מי ישים לב ללב שנשבר?
                                  אם הלב נשבר
                                  הוא צריך.
                                  לב אחר.
                                  שישים את ליבו עליו.
                                  אליו.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  2
                                  • רחלי.ג.ר מנותק
                                    רחלי.ג.ר מנותק
                                    רחלי.ג.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                                    #2879

                                    בנאדם

                                    בנאדם הוא כמו ים
                                    פעם עולה.
                                    פעם יורד.

                                    בנאדם זקוק לעוגן.
                                    ותמיד מחכה
                                    לספינה שתבוא..

                                    בנאדם הוא ים.
                                    מדוזות . צדפים . פנינים.

                                    בנאדם = ים
                                    חיצונית מים , בפנים מערבולת.

                                    ...

                                    בנאדם הוא לא ים.
                                    לא תולה דגל
                                    לא אדום.
                                    לא שחור..
                                    ומי מדבר על לבן...

                                    הלוואי והיה תולה
                                    היינו יודעים מתי להיכנס,
                                    מתי לצאת,
                                    מתי להישאר.

                                    לא ים!
                                    אנשים נכנסים לליבו,
                                    לעולם לא יוצאים.

                                    ...

                                    אולי בנאדם ים
                                    אולי לא
                                    מה שבטוח -
                                    נס שיש מציל.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👏
                                    6
                                    • כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                      #2880

                                      מתחת לריצוף
                                      מסתתר שם בור חשוך
                                      נתכסה בטלאי חתוך
                                      מעבר להרגשת הגוף
                                      הנשמה עברה ריתוך
                                      האמונה עברה זיכוך
                                      עם עצמות ודם שפוך
                                      הכאב בנה חיפוי
                                      הנפש נשלחה לטיפול
                                      לנעשה אין תיקון

                                      מאחורי שכבת הזוהר שבוי
                                      בור עמוק ללא כסוי
                                      שמחה שנבנתה באילוץ
                                      זרימה שנחנכה כחילוץ
                                      הם לא באו בטעות
                                      ולא מתוך קלות
                                      באו מעמקות
                                      של הכאב

                                      אין דבר שלם מלב שבור,
                                      קרוב ד' לנשברי לב
                                      קרוב ד' לנשברי לב!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      6
                                      • חולמת לחיותח מנותק
                                        חולמת לחיותח מנותק
                                        חולמת לחיות
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2881

                                        שפת הכאב
                                        יש שפה משותפת לאנשים פצועים
                                        שפה של לבבות שבורים
                                        שבורים
                                        מרוסקים
                                        מנופצים
                                        מלאים חתכים עמוקים
                                        שותתים דם
                                        דמעות
                                        כאב.
                                        יש שפה לאנשים שנלחמים
                                        שחורקים שן על עוד בוקר
                                        על עוד חיוך
                                        מילה
                                        מבט
                                        לב.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👊
                                        11
                                        • שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2882

                                          חששתי, פחדתי,
                                          הלכתי בדקתי,
                                          וקיבלתי,
                                          את התשובה...

                                          נהיה לי שחור,
                                          אין כבר למה לחיות,
                                          רציתי חלמתי,
                                          והתנפץ לי,

                                          בשביל החלום נלחמתי,
                                          מהרצון חייתי, ועכשיו...?

                                          אמרו לי לא להתיאש,
                                          שאפשר לנסות לטפל,
                                          אבל יש לי תחושה שאומרים כדי לעודד,

                                          אבא, אבא,
                                          בבקשה תעזור ושלח לי נחמה,
                                          תוציא מאפלה לאורה,

                                          אבא אני מתחננת רק לך,
                                          שתשלח, תשלח רפואה,
                                          כי רק אתה כל יכול,
                                          ואוהב למרות הכל...:(

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👊 🙏
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול