דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 791.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2854

    וואו איפה הפריקה
    שהייתה כלכך חשובה
    פעם היא הייתה תמידית
    היום היא פנימית

    מה קרה לעולם
    איפה מי שהיה ונעלם
    פעם חיבק אותי
    היום נהפך לזיכרון שלי

    איפה כל האנשים
    שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
    איך הם נהפכו לשירים
    כל מי שפתאום עזב אותי

    והיום רק שירים עליהם כותבת
    כי אין כבר משהו אחר לעשות
    את הכאב לאט לאט מרפדת
    כי כבר נמאס בגללם לבכות

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍 👑
    9
    • מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2855

      לא שלי

      נוסע הוא בכביש ישר
      המסע כלל לא קצר
      חושב שהוא רואה
      הדרך
      ולא מפספס שום דבר
      ערך.
      סימנים מאירים, מפה
      שבתיק
      מדריך טיולים, שלט
      ותיק
      אין לו צורך בכל אלו...
      נוסע רק כמו שנראה
      לו.
      אך לפתע - תאונה!
      נהג שבטוח בצדקת
      דרכו
      לא הקשיב לעצות
      שסביבו
      גילה שהוא טועה
      בדרך
      אין שום יעד, אין שום
      ערך.
      עתה - למקור הוא
      יחזור
      יבדוק מחדש תמרור
      ורמזור,
      ובאורך נראה אור.

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      5
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2856

        כספת
        איפה היא
        כספת הלב
        מי שומר
        על המפתחות

        למה היא
        נעולה כל היום
        מאיפה יש
        לה כוחות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😢 👍 👌
        8
        • אבא תודהaא מנותק
          אבא תודהaא מנותק
          אבא תודהa
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2857

          הלם קרב \.ester.h

          שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
          שצועקות לי בלי מילים את הכאב
          ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
          אני מודה שהלב שלי הלום
          קרב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍 👌
          6
          • אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2858

            על פרשת דרכים

            שמש עולה ויורדת
            מצידי הימים
            כמו חיה קשורה בחבל
            חורש בתלמים
            ליד שדה חרוש
            על פרשת דרכים
            עומד עץ עלוב
            ועליו בוכים

            במקום ההוא עמדתי
            עייני בהצטלבות
            משמים זלגו עלי
            טיפות גשם
            של בדידות
            ברשימות בוודאי
            לא יזכירו את שמי
            הבטתי בעץ
            וגיליתי את עצמי

            הפסקתי ללכת בשביל המסומן
            חשבתי שאני בורח
            אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
            אני מרגיש כמו אורח

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            9
            • שוהםש מנותק
              שוהםש מנותק
              שוהם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2859

              לצאת מדיכאון??!😐
              קצת מבואסת
              קצת מתוסכלת
              קצת עייפה
              קצת מבולבלת
              אולי לא מבינה
              מה קרה לי
              בתקופה האחרונה
              רגשות סובבות אותי
              ומחשבות נסערות בליבי
              לעיתים לא יודעת
              מה לעשות עם עצמי
              מתפללת לה' שיעזור לי
              א.מ.
              אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

              "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
              https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              8
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2860

                שוב הרגע הזה
                שבא לי לדבר
                להתפלל ולספר
                לשתף ולחבר

                שוב הרגע הזה
                שאני כאן לבד
                אין אף אחד
                והלב נאבד

                רוצה להרגיש אמונה
                יודעת שבהכל יש כוונה
                ואנ'לא רואה כי אני קטנה
                ומה אני רואה מהתמונה?

                רוצה להרגיש אותך
                שאף פעם לא יהיה חשכה
                כי אתה כאן, אני בטוחה
                אבל אני עכשיו מוכרחה

                מוכרחה לשתף אותך
                סתם במה שעובר עלי
                שיום עובר ואני לא איתך
                זה מרגיש לי קשה מידי

                והאמונה היא המון עבודה
                ואני בחשיכה אבודה
                ואין פה מציאות או עובדה
                אז אני מרגישה בודדה

                ויודעת בשכל שאתה כאן
                ורואה גם סדר בבלאגן
                ועדיין, הלב מעונן
                גם אם בשכל הכל מובן

                אז מבקשת ככה בפשטות
                תתן לי לחיות עם משמעות
                תתן לי לחיות בשבילך
                ולזכות לקדש את שמך

                כי קשה לי ככה
                סתם, לחיות, ככה.
                ובא לי אותך
                סתם. לחיות. אותך.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                12
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                  #2861

                  סבא שלי נפטר אתמול
                  השיר מוקדש לעילוי נשמתו
                  ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

                  הכאב מארבע קירות זועק
                  הנשמה רק מתייסרת
                  הלב שלי רק עלי צועק
                  איך ממנו לא נפרדת

                  לא הספקת כי זה קרה בשניות
                  מנסה את עצמי לנחם
                  הייתי בטוחה שהוא יבריא
                  החלום שלי לא התגשם

                  זעקות השבר הדהדו באוזני
                  ואני עומדת שותקת מול הגופה
                  כולם בוכים לידי ועיני
                  עומדות עם דמעות ללא מוצא

                  פתאום הכתה בי ההבנה
                  וגם אני כמו כולם נשברתי
                  איך חיים עם אמונה
                  מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

                  מקווה שהזמן באמת ירפא
                  כמו שכולם מנחמים ואומרים
                  צריכה לזכור שהכל מהבורא
                  גם כשאנשים קרובים נפטרים

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😞 😭 😥 👍
                  12
                  • מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2862

                    לא שלי

                    בלילות
                    חורף,
                    קרירים

                    נושף
                    הבל פי
                    אדים מציירים

                    שרטוטים
                    נזילים,
                    נחלים
                    נחלים

                    מספרים לי סיפור.

                    אדים של תמיהה
                    של כמיהה
                    של אימה
                    של... מה?

                    אדים של שיקוף
                    של ריחוף
                    של ליטוף
                    של... פוף?

                    מספרים.
                    כל ערב
                    סיפור אחר

                    על יום
                    שחלף
                    ולא ישוב יותר

                    מציבים
                    מראה של טיפות
                    לַ'אני'
                    בלי עטיפות.

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👏
                    6
                    • אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהa
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2863

                      שלא שינו \ .ESTER.H

                      מגוון
                      לאין מספר
                      ישן, חדש
                      ואופנתי ממש

                      מקורי
                      לאין ערוך
                      כהה, צבעוני
                      ומחובר לאני

                      והמתקדם -
                      שווה יותר,
                      והמוזר-
                      יפה יותר,
                      והקצר-
                      משתלם יותר.

                      כך זה אצל כולם
                      כך זה ברחבי העולם
                      ויש אותנו
                      שלא שינינו
                      את “אלה שמות”

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      7
                      • הדס.טה מנותק
                        הדס.טה מנותק
                        הדס.ט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                        #2864
                        אבא חטוף\ הרב ליאור אנגלמן

                        יש איש אחד אני מכיר, הבן שלו חטוף.
                        הוא לא מפגין ולא מוחה, הוא סתם יושב כפוף.
                        המאפרה שלו כבר מלאה בדלים,
                        והדמעות העצובות מילאו המון דליים.
                        הוא לא יגיע לכיכר, אין לאיש כוחות.
                        בלילות הוא לא נרדם , המחשבות טורפות.
                        בפנים הוא כבר נגמר ,הוא לא מתראיין,
                        גם השיער שלו הלבין מאז נחטף הבן.
                        הוא לא צועק "עכשיו עכשיו", גם לא "בכל מחיר",
                        הוא איש פשוט שעולמו חשך ביום בהיר.
                        יש איש אחד ,אני מכיר, הבן שלו נחטף,
                        כל פעם שפוגש אותו ,הלב שלי נשרף.

                        אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😥 😭 👌
                        12
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אליה ב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2865

                          שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                          אז הנה השיר:

                          מתגעגע
                          ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                          אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                          סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                          למצוא את הדרך להקל מהכאב

                          פיזמון:
                          אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                          רוצה לחזות בזיו פניך,
                          ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                          לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                          להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                          צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                          מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                          לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                          מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                          פיזמון

                          והנה הקישור:
                          https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                          ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                          מתגעגע.mp3

                          אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          9
                          • המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2866

                            ~אתה~
                            שתמיד הייתה שם
                            כל כך רגוע
                            כל כך מושלם
                            תמיד עם חיוך המרגיע.

                            ממך נתת לאחרים
                            בלי לספר עשית דברים,
                            אנחנו פה ישבנו
                            בין השברים.

                            שמענו חלקים ממך
                            שהסתרת מכולם
                            בתוך כל הכאב
                            הבנו שהיתה מושלם.

                            מחכים לרגע
                            בוא תכנס בדלת
                            עם החיוך המרגיע
                            ותגיד בצחוק
                            זה היה חלום,
                            עם עיניים דומעות
                            זה נשמע חלום רחוק.

                            אך המשיח בפתח
                            ואיתו אתה תופיע
                            מחכים לך פה
                            תמיד,
                            לרגע הזה.

                            שיר שכתבתי על אח של חברה
                            אני ישמח אם יש לכם הערות איך לשפץ אותו
                            תודה

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😥 👍
                            7
                            • שוהםש מנותק
                              שוהםש מנותק
                              שוהם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                              #2867

                              כשקרוב
                              מחזיר את נשמתו
                              לבורא
                              אנחנו לא קולטים
                              שזה קורה
                              זה כואב,
                              זה שורף מבפנים את הלב
                              הוא נאכל,
                              הוא נשבר,
                              קשה מאוד להכיל את הכאב
                              כל הזמן
                              בוכים
                              אי אפשר לחשוב
                              איך מחר
                              קמים
                              ומתקדמים הלאה בחיים
                              באותו הרגע
                              הם כאילו נעצרים
                              מול הפנים
                              כשאת מבינה וקולטת
                              אז את עצמך שואלת
                              איך אפשר
                              מזה לקום?
                              לראות עולם
                              שלא אומר כלום
                              מחפשת נחמה
                              מחפשת את הישועה
                              תתפללי
                              שהיא תבוא במהרה
                              ושנשמע קולות שופר ברקע
                              שהנה משיח בפתח
                              הנה הוא מגיע
                              א.מ

                              "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                              https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😢 👍
                              5
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2868

                                לא מבינה כלום
                                לב הוא דבר מבלבל
                                שניה אחת הוא אטום
                                ושניה אחר כך פועל

                                ובא לי, כל בא לי פתאום
                                כמו שמש מפציעה לפתע
                                רק המחשבה מפיחה בי חום
                                נותנת תקווה לפצע

                                ואבא, אני מפחדת להתרסק
                                אני בכלל לא מצליחה להתאפק
                                והלב לזה כה משתוקק
                                תשמע אותו, איך הוא צועק

                                כי בא לי, כן בא לי, כבר
                                עברתי מידי הרבה זמן לבד
                                וחשוך, ואפל, ומסוכן, ומאוחר
                                ואני כבר לא יכולה להיות בצד

                                אבא תביא לי טוב
                                אבא תביא לי אושר
                                הפחד שלי זה לעזוב
                                ולהפסיד כך את הבוקר

                                אז אבא תביא טוב מהר
                                מהר, לפני שאספיק ללכת
                                בבקשה, אל תוותר!
                                תראה שהתקווה לעד קיימת.

                                בבקשה...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                6
                                • נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נעמי ה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                                  #2869

                                  היא רצתה
                                  באמת ניסתה
                                  חיכתה להצלחה
                                  שממנה ברחה
                                  היא יודעת
                                  ובגלל זה דומעת
                                  היא אכזבה
                                  לא הייתה הטובה
                                  לא עמדה בציפיות
                                  הביאה רק כישלונות
                                  התביישה להרים עיניים
                                  רצתה להביט לשמיים
                                  לבקש מאדון עולם
                                  שיודע יותר מכולם
                                  שיהיה לה לעד
                                  על ניסיון שמועד
                                  שתמיד אותה יחבק
                                  וייתן תרופה ללב שיצטמק.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  8
                                  • STARS in  skyS מנותק
                                    STARS in  skyS מנותק
                                    STARS in sky
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2870

                                    (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

                                    מנוחה או אנחה

                                    משהו לא נותן לי מנוח
                                    שקועה בתוך בועה
                                    מחשבות קופצות ומרצדות
                                    תופסות בראש כל פינה

                                    מדברת עם עצמי
                                    שיח שלו ישמע
                                    שני הצדדים מתווכחים ביניהם
                                    אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

                                    עד שמגיע הקץ
                                    ואמא אותי מעירה
                                    מה קורה לך? איפה השמחה?
                                    ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

                                    עשיתי חשבון עם עצמי
                                    תהיתי למה, מה קורה לי
                                    ואז, הבנתי למה ואיך
                                    ושזה לא סתם,
                                    מזה למדתי משהו חשוב
                                    שאקח כצידה לדרך, לעולם

                                    אז, אמרתי בלב:
                                    אני מודעת לעצמי
                                    ומכירה בכל צד טוב שלי
                                    אני מעריכה את עצמי
                                    ואת הביטחון שבי
                                    היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
                                    כי ממילא לא אשמע לו!

                                    בתוכי להיות ענווה שכחתי
                                    ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
                                    להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
                                    אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
                                    להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
                                    עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

                                    כך אוכל לתקן את עצמי
                                    להעריך כל מי שסביבי
                                    להאמין שהוא יותר ממני...
                                    כי מי אני הקטנה שאחשוב
                                    אני או הוא- מי יותר טוב?!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    6
                                    • איבקיא מנותק
                                      איבקיא מנותק
                                      איבקי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2871

                                      למפרע

                                      איך שלפעמים
                                      אין לי לב
                                      ורק למפרֶע
                                      הוא בא,
                                      ובוכה ומיצר
                                      על שהֶרֶע,
                                      על שאיחר.

                                      שמתי לב שלא ממש מגיבים פה על כל שיר
                                      שיתפתי כדי לקבל ביקורת
                                      אז תרגישו בנח להעיר ולהאיר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 👌
                                      9
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2872
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבוע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2873

                                          הבנתי שלהיות עצמאי זה לא פשוט
                                          צריך הרבה ניווט שילוט
                                          כדי שיתחיל הירוט
                                          וישנה את המציאות
                                          ותיהיה לי חרות

                                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול