דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 792.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2851

    אבא
    תן לי שיר יפה
    שאצליח להוציא את זה
    הלב שלי לא מרפה
    החלום הזה מרפא

    אבא
    אתה יודע הכל
    אני מפחדת ליפול
    לא רוצה לסבול
    זה פחד גדול

    תשמור עלי אלוקי
    שלא אתרחק מידי
    שאצליח לא להיות ב'הי'
    ושאזכור שאתה מעלי

    ובבקשה, תגשים לי חלום
    שימלא לי כך את היום
    שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
    שאמצא לי סוף סוף שלום

    אתה יודע מה אני רוצה
    את מה אני כל כך חפצה
    אבא אני אהיה חרוצה
    רק תביא לי לא בהלצה

    אני כל כך רוצה להרגיש
    אבא בבקשה כבר תחיש
    הלב הזה קצת רגיש
    ואני מעבר לכביש

    אבא, תן לי מזור
    בבקשה, אל תעצור
    תעשה שהטוב לי יחזור
    שהעולם שלי יתמלא לי באור

    כל כך קשה לי לחשוב
    על הרע אל מול כל הטוב
    אבא, תהיה כאן קרוב
    ותרפא את זה המכאוב

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😍 👏 👑 👀
    10
    • כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2852

      היום יום הולדת של שנה,
      שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
      יום הולדת גדול של פיצוץ,
      הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

      הוא קצת ביישן ועדין,
      יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
      הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
      וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

      ואנשים מנצלים את המצב ,
      מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
      צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
      פוצעים בלי משים את ליבו.

      אך הוא נעלב ואינו עולב,
      שומע להג ואינו חוזר.
      מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
      אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

      ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
      של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
      הוא החזיר מנה אחת אפים ,
      שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

      והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
      פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
      המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
      לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

      והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
      לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
      יש המון דגיגונים בים מתים,
      דולפינים חיים ולא נכנעים.

      וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
      בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
      והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
      שתק וסרב לדבר.

      וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
      חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
      פתאום הסביבה נזכרה לספר,
      את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

      השברים, החתכים והחרם,
      לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
      הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
      יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

      ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
      הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
      חולשות אופי של אנשים מסכנים,
      שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

      היום יום הולדת של שנה,
      אולי יש בה מקום לחגיגה?
      זה כבר תלוי בכם התשובה
      באוירה שאתם משרים בסביבה.

      דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
      פרטים מסביבכם....

      אין דבר שלם מלב שבור,
      קרוב ד' לנשברי לב
      קרוב ד' לנשברי לב!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • STARS in  skyS מנותק
        STARS in  skyS מנותק
        STARS in sky
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2853

        נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

        מסך שבור

        אין איך לתאר במילים,
        אין להבין דברים נסתרים.
        אין להפריך אמיתות,
        אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

        הכל מלא בשטויות והבלים-
        זה משפט לחכמים,
        הרואים מבחוץ, המתבוננים,
        החווים מציאות, וכואבים.

        חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
        מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
        הדור הזה הוא מיוחד,
        דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

        הנסיונות רבים מספור,
        התאוות והיצרים.
        פיתויים, משחקים עם נשמות,
        ואנשים שבורים.

        כל היום תקועים מול מסכים,
        אם בעבודה, אם בלימודים,
        אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
        אַיִן???

        ואיך אפשר לשתוק?-
        לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
        לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
        כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

        הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
        לדמיין שהם מקשיבים,
        ואם הייתי הולכת רחוק,
        הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

        כי-
        את העולם אני לא יכולה לשנות,
        ו-
        אין איך לתאר במילים,
        כי אין להבין דברים נסתרים.

        והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
        תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
        מחטאים נטהר,
        את 'תופעת המסכים'- תמגר,
        ומהדמיון נתעורר!

        😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        🤗 👊 💪
        7
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2854

          וואו איפה הפריקה
          שהייתה כלכך חשובה
          פעם היא הייתה תמידית
          היום היא פנימית

          מה קרה לעולם
          איפה מי שהיה ונעלם
          פעם חיבק אותי
          היום נהפך לזיכרון שלי

          איפה כל האנשים
          שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
          איך הם נהפכו לשירים
          כל מי שפתאום עזב אותי

          והיום רק שירים עליהם כותבת
          כי אין כבר משהו אחר לעשות
          את הכאב לאט לאט מרפדת
          כי כבר נמאס בגללם לבכות

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍 👑
          9
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2855

            לא שלי

            נוסע הוא בכביש ישר
            המסע כלל לא קצר
            חושב שהוא רואה
            הדרך
            ולא מפספס שום דבר
            ערך.
            סימנים מאירים, מפה
            שבתיק
            מדריך טיולים, שלט
            ותיק
            אין לו צורך בכל אלו...
            נוסע רק כמו שנראה
            לו.
            אך לפתע - תאונה!
            נהג שבטוח בצדקת
            דרכו
            לא הקשיב לעצות
            שסביבו
            גילה שהוא טועה
            בדרך
            אין שום יעד, אין שום
            ערך.
            עתה - למקור הוא
            יחזור
            יבדוק מחדש תמרור
            ורמזור,
            ובאורך נראה אור.

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            5
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2856

              כספת
              איפה היא
              כספת הלב
              מי שומר
              על המפתחות

              למה היא
              נעולה כל היום
              מאיפה יש
              לה כוחות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😢 👍 👌
              8
              • אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהa
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2857

                הלם קרב \.ester.h

                שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
                שצועקות לי בלי מילים את הכאב
                ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
                אני מודה שהלב שלי הלום
                קרב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 👌
                6
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2858

                  על פרשת דרכים

                  שמש עולה ויורדת
                  מצידי הימים
                  כמו חיה קשורה בחבל
                  חורש בתלמים
                  ליד שדה חרוש
                  על פרשת דרכים
                  עומד עץ עלוב
                  ועליו בוכים

                  במקום ההוא עמדתי
                  עייני בהצטלבות
                  משמים זלגו עלי
                  טיפות גשם
                  של בדידות
                  ברשימות בוודאי
                  לא יזכירו את שמי
                  הבטתי בעץ
                  וגיליתי את עצמי

                  הפסקתי ללכת בשביל המסומן
                  חשבתי שאני בורח
                  אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
                  אני מרגיש כמו אורח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  9
                  • שוהםש מנותק
                    שוהםש מנותק
                    שוהם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2859

                    לצאת מדיכאון??!😐
                    קצת מבואסת
                    קצת מתוסכלת
                    קצת עייפה
                    קצת מבולבלת
                    אולי לא מבינה
                    מה קרה לי
                    בתקופה האחרונה
                    רגשות סובבות אותי
                    ומחשבות נסערות בליבי
                    לעיתים לא יודעת
                    מה לעשות עם עצמי
                    מתפללת לה' שיעזור לי
                    א.מ.
                    אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

                    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    8
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2860

                      שוב הרגע הזה
                      שבא לי לדבר
                      להתפלל ולספר
                      לשתף ולחבר

                      שוב הרגע הזה
                      שאני כאן לבד
                      אין אף אחד
                      והלב נאבד

                      רוצה להרגיש אמונה
                      יודעת שבהכל יש כוונה
                      ואנ'לא רואה כי אני קטנה
                      ומה אני רואה מהתמונה?

                      רוצה להרגיש אותך
                      שאף פעם לא יהיה חשכה
                      כי אתה כאן, אני בטוחה
                      אבל אני עכשיו מוכרחה

                      מוכרחה לשתף אותך
                      סתם במה שעובר עלי
                      שיום עובר ואני לא איתך
                      זה מרגיש לי קשה מידי

                      והאמונה היא המון עבודה
                      ואני בחשיכה אבודה
                      ואין פה מציאות או עובדה
                      אז אני מרגישה בודדה

                      ויודעת בשכל שאתה כאן
                      ורואה גם סדר בבלאגן
                      ועדיין, הלב מעונן
                      גם אם בשכל הכל מובן

                      אז מבקשת ככה בפשטות
                      תתן לי לחיות עם משמעות
                      תתן לי לחיות בשבילך
                      ולזכות לקדש את שמך

                      כי קשה לי ככה
                      סתם, לחיות, ככה.
                      ובא לי אותך
                      סתם. לחיות. אותך.

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      12
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                        #2861

                        סבא שלי נפטר אתמול
                        השיר מוקדש לעילוי נשמתו
                        ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

                        הכאב מארבע קירות זועק
                        הנשמה רק מתייסרת
                        הלב שלי רק עלי צועק
                        איך ממנו לא נפרדת

                        לא הספקת כי זה קרה בשניות
                        מנסה את עצמי לנחם
                        הייתי בטוחה שהוא יבריא
                        החלום שלי לא התגשם

                        זעקות השבר הדהדו באוזני
                        ואני עומדת שותקת מול הגופה
                        כולם בוכים לידי ועיני
                        עומדות עם דמעות ללא מוצא

                        פתאום הכתה בי ההבנה
                        וגם אני כמו כולם נשברתי
                        איך חיים עם אמונה
                        מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

                        מקווה שהזמן באמת ירפא
                        כמו שכולם מנחמים ואומרים
                        צריכה לזכור שהכל מהבורא
                        גם כשאנשים קרובים נפטרים

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😞 😭 😥 👍
                        12
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2862

                          לא שלי

                          בלילות
                          חורף,
                          קרירים

                          נושף
                          הבל פי
                          אדים מציירים

                          שרטוטים
                          נזילים,
                          נחלים
                          נחלים

                          מספרים לי סיפור.

                          אדים של תמיהה
                          של כמיהה
                          של אימה
                          של... מה?

                          אדים של שיקוף
                          של ריחוף
                          של ליטוף
                          של... פוף?

                          מספרים.
                          כל ערב
                          סיפור אחר

                          על יום
                          שחלף
                          ולא ישוב יותר

                          מציבים
                          מראה של טיפות
                          לַ'אני'
                          בלי עטיפות.

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👏
                          6
                          • אבא תודהaא מנותק
                            אבא תודהaא מנותק
                            אבא תודהa
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2863

                            שלא שינו \ .ESTER.H

                            מגוון
                            לאין מספר
                            ישן, חדש
                            ואופנתי ממש

                            מקורי
                            לאין ערוך
                            כהה, צבעוני
                            ומחובר לאני

                            והמתקדם -
                            שווה יותר,
                            והמוזר-
                            יפה יותר,
                            והקצר-
                            משתלם יותר.

                            כך זה אצל כולם
                            כך זה ברחבי העולם
                            ויש אותנו
                            שלא שינינו
                            את “אלה שמות”

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            7
                            • הדס.טה מנותק
                              הדס.טה מנותק
                              הדס.ט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                              #2864
                              אבא חטוף\ הרב ליאור אנגלמן

                              יש איש אחד אני מכיר, הבן שלו חטוף.
                              הוא לא מפגין ולא מוחה, הוא סתם יושב כפוף.
                              המאפרה שלו כבר מלאה בדלים,
                              והדמעות העצובות מילאו המון דליים.
                              הוא לא יגיע לכיכר, אין לאיש כוחות.
                              בלילות הוא לא נרדם , המחשבות טורפות.
                              בפנים הוא כבר נגמר ,הוא לא מתראיין,
                              גם השיער שלו הלבין מאז נחטף הבן.
                              הוא לא צועק "עכשיו עכשיו", גם לא "בכל מחיר",
                              הוא איש פשוט שעולמו חשך ביום בהיר.
                              יש איש אחד ,אני מכיר, הבן שלו נחטף,
                              כל פעם שפוגש אותו ,הלב שלי נשרף.

                              אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😥 😭 👌
                              12
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אליה ב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2865

                                שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                                אז הנה השיר:

                                מתגעגע
                                ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                                אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                                סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                                למצוא את הדרך להקל מהכאב

                                פיזמון:
                                אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                                רוצה לחזות בזיו פניך,
                                ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                                לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                                להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                                צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                                מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                                לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                                מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                                פיזמון

                                והנה הקישור:
                                https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                                ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                                מתגעגע.mp3

                                אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                9
                                • המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2866

                                  ~אתה~
                                  שתמיד הייתה שם
                                  כל כך רגוע
                                  כל כך מושלם
                                  תמיד עם חיוך המרגיע.

                                  ממך נתת לאחרים
                                  בלי לספר עשית דברים,
                                  אנחנו פה ישבנו
                                  בין השברים.

                                  שמענו חלקים ממך
                                  שהסתרת מכולם
                                  בתוך כל הכאב
                                  הבנו שהיתה מושלם.

                                  מחכים לרגע
                                  בוא תכנס בדלת
                                  עם החיוך המרגיע
                                  ותגיד בצחוק
                                  זה היה חלום,
                                  עם עיניים דומעות
                                  זה נשמע חלום רחוק.

                                  אך המשיח בפתח
                                  ואיתו אתה תופיע
                                  מחכים לך פה
                                  תמיד,
                                  לרגע הזה.

                                  שיר שכתבתי על אח של חברה
                                  אני ישמח אם יש לכם הערות איך לשפץ אותו
                                  תודה

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😥 👍
                                  7
                                  • שוהםש מנותק
                                    שוהםש מנותק
                                    שוהם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                    #2867

                                    כשקרוב
                                    מחזיר את נשמתו
                                    לבורא
                                    אנחנו לא קולטים
                                    שזה קורה
                                    זה כואב,
                                    זה שורף מבפנים את הלב
                                    הוא נאכל,
                                    הוא נשבר,
                                    קשה מאוד להכיל את הכאב
                                    כל הזמן
                                    בוכים
                                    אי אפשר לחשוב
                                    איך מחר
                                    קמים
                                    ומתקדמים הלאה בחיים
                                    באותו הרגע
                                    הם כאילו נעצרים
                                    מול הפנים
                                    כשאת מבינה וקולטת
                                    אז את עצמך שואלת
                                    איך אפשר
                                    מזה לקום?
                                    לראות עולם
                                    שלא אומר כלום
                                    מחפשת נחמה
                                    מחפשת את הישועה
                                    תתפללי
                                    שהיא תבוא במהרה
                                    ושנשמע קולות שופר ברקע
                                    שהנה משיח בפתח
                                    הנה הוא מגיע
                                    א.מ

                                    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😢 👍
                                    5
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2868

                                      לא מבינה כלום
                                      לב הוא דבר מבלבל
                                      שניה אחת הוא אטום
                                      ושניה אחר כך פועל

                                      ובא לי, כל בא לי פתאום
                                      כמו שמש מפציעה לפתע
                                      רק המחשבה מפיחה בי חום
                                      נותנת תקווה לפצע

                                      ואבא, אני מפחדת להתרסק
                                      אני בכלל לא מצליחה להתאפק
                                      והלב לזה כה משתוקק
                                      תשמע אותו, איך הוא צועק

                                      כי בא לי, כן בא לי, כבר
                                      עברתי מידי הרבה זמן לבד
                                      וחשוך, ואפל, ומסוכן, ומאוחר
                                      ואני כבר לא יכולה להיות בצד

                                      אבא תביא לי טוב
                                      אבא תביא לי אושר
                                      הפחד שלי זה לעזוב
                                      ולהפסיד כך את הבוקר

                                      אז אבא תביא טוב מהר
                                      מהר, לפני שאספיק ללכת
                                      בבקשה, אל תוותר!
                                      תראה שהתקווה לעד קיימת.

                                      בבקשה...

                                      בואו נגיד ביחד:
                                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      6
                                      • נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נעמי ה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                                        #2869

                                        היא רצתה
                                        באמת ניסתה
                                        חיכתה להצלחה
                                        שממנה ברחה
                                        היא יודעת
                                        ובגלל זה דומעת
                                        היא אכזבה
                                        לא הייתה הטובה
                                        לא עמדה בציפיות
                                        הביאה רק כישלונות
                                        התביישה להרים עיניים
                                        רצתה להביט לשמיים
                                        לבקש מאדון עולם
                                        שיודע יותר מכולם
                                        שיהיה לה לעד
                                        על ניסיון שמועד
                                        שתמיד אותה יחבק
                                        וייתן תרופה ללב שיצטמק.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        8
                                        • STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in sky
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2870

                                          (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

                                          מנוחה או אנחה

                                          משהו לא נותן לי מנוח
                                          שקועה בתוך בועה
                                          מחשבות קופצות ומרצדות
                                          תופסות בראש כל פינה

                                          מדברת עם עצמי
                                          שיח שלו ישמע
                                          שני הצדדים מתווכחים ביניהם
                                          אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

                                          עד שמגיע הקץ
                                          ואמא אותי מעירה
                                          מה קורה לך? איפה השמחה?
                                          ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

                                          עשיתי חשבון עם עצמי
                                          תהיתי למה, מה קורה לי
                                          ואז, הבנתי למה ואיך
                                          ושזה לא סתם,
                                          מזה למדתי משהו חשוב
                                          שאקח כצידה לדרך, לעולם

                                          אז, אמרתי בלב:
                                          אני מודעת לעצמי
                                          ומכירה בכל צד טוב שלי
                                          אני מעריכה את עצמי
                                          ואת הביטחון שבי
                                          היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
                                          כי ממילא לא אשמע לו!

                                          בתוכי להיות ענווה שכחתי
                                          ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
                                          להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
                                          אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
                                          להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
                                          עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

                                          כך אוכל לתקן את עצמי
                                          להעריך כל מי שסביבי
                                          להאמין שהוא יותר ממני...
                                          כי מי אני הקטנה שאחשוב
                                          אני או הוא- מי יותר טוב?!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול