דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2848

    לא שלי

    בחוץ
    הלילה שחור
    ובבזיך אחד
    מרקד אור
    כבר כמה דורות
    והפלא בוער
    למוד סערות
    והנר עודנו ער

    כי אם לא את
    שהיית
    פתילה אימהית
    מעבירה לו אש,
    מזמן היה כבה
    המאור שבך
    החזירו למוטב,
    ולימים לך לוחש:
    היה שווה.


    קשור יותר לחנוכה, אבל...

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👏
    5
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #2849

      בס"ד

      'תן לי'-
      תן לי לראות בעיניים
      לרצות באמת מבפנים
      לעוף רחוק לגעת בשמיים
      להתחבר לתוצרים

      כי מה אני רוצה ומבקש
      לחלום בסוף היום ולדעת לממש
      לא לוותר, להמשיך להתעקש
      לעמוד על שלי, בלי להתייאש

      תן לי לקדם תהליכים
      לא לשבת לשחק משחקים
      למחוק סטיגמות של אנשים
      שתפרו עליי במהלך החיים

      כי מה אני רוצה ומבקש
      לחלום בסוף היום ולדעת לממש
      לא לוותר, להמשיך להתעקש
      לעמוד על שלי, בלי להתייאש

      -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
      ©

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👏 👍
      6
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2850

        החיוך שלי מזוייף
        את הזיוף שלו לא רואים
        אני צוחקת בקול
        כדי לטשטש את הפנים

        תאמת קשה לשמוח באמת
        כי היצר בא להתעמת
        הניסיונות פתאום מופיעים
        ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

        פתאום האמונה היא היחידה
        שאפשר עליה להתלות
        בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
        שאת האמת אסור לגלות

        אז ההתמודדות היא לבדי
        בלי אף אחד לספר
        אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
        מרגיש לי כלכך חסר

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 👐 👏
        6
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2851

          אבא
          תן לי שיר יפה
          שאצליח להוציא את זה
          הלב שלי לא מרפה
          החלום הזה מרפא

          אבא
          אתה יודע הכל
          אני מפחדת ליפול
          לא רוצה לסבול
          זה פחד גדול

          תשמור עלי אלוקי
          שלא אתרחק מידי
          שאצליח לא להיות ב'הי'
          ושאזכור שאתה מעלי

          ובבקשה, תגשים לי חלום
          שימלא לי כך את היום
          שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
          שאמצא לי סוף סוף שלום

          אתה יודע מה אני רוצה
          את מה אני כל כך חפצה
          אבא אני אהיה חרוצה
          רק תביא לי לא בהלצה

          אני כל כך רוצה להרגיש
          אבא בבקשה כבר תחיש
          הלב הזה קצת רגיש
          ואני מעבר לכביש

          אבא, תן לי מזור
          בבקשה, אל תעצור
          תעשה שהטוב לי יחזור
          שהעולם שלי יתמלא לי באור

          כל כך קשה לי לחשוב
          על הרע אל מול כל הטוב
          אבא, תהיה כאן קרוב
          ותרפא את זה המכאוב

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😍 👏 👑 👀
          10
          • כוכב לכתכ מנותק
            כוכב לכתכ מנותק
            כוכב לכת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2852

            היום יום הולדת של שנה,
            שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
            יום הולדת גדול של פיצוץ,
            הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

            הוא קצת ביישן ועדין,
            יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
            הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
            וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

            ואנשים מנצלים את המצב ,
            מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
            צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
            פוצעים בלי משים את ליבו.

            אך הוא נעלב ואינו עולב,
            שומע להג ואינו חוזר.
            מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
            אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

            ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
            של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
            הוא החזיר מנה אחת אפים ,
            שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

            והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
            פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
            המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
            לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

            והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
            לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
            יש המון דגיגונים בים מתים,
            דולפינים חיים ולא נכנעים.

            וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
            בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
            והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
            שתק וסרב לדבר.

            וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
            חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
            פתאום הסביבה נזכרה לספר,
            את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

            השברים, החתכים והחרם,
            לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
            הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
            יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

            ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
            הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
            חולשות אופי של אנשים מסכנים,
            שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

            היום יום הולדת של שנה,
            אולי יש בה מקום לחגיגה?
            זה כבר תלוי בכם התשובה
            באוירה שאתם משרים בסביבה.

            דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
            פרטים מסביבכם....

            אין דבר שלם מלב שבור,
            קרוב ד' לנשברי לב
            קרוב ד' לנשברי לב!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • STARS in  skyS מנותק
              STARS in  skyS מנותק
              STARS in sky
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2853

              נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

              מסך שבור

              אין איך לתאר במילים,
              אין להבין דברים נסתרים.
              אין להפריך אמיתות,
              אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

              הכל מלא בשטויות והבלים-
              זה משפט לחכמים,
              הרואים מבחוץ, המתבוננים,
              החווים מציאות, וכואבים.

              חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
              מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
              הדור הזה הוא מיוחד,
              דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

              הנסיונות רבים מספור,
              התאוות והיצרים.
              פיתויים, משחקים עם נשמות,
              ואנשים שבורים.

              כל היום תקועים מול מסכים,
              אם בעבודה, אם בלימודים,
              אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
              אַיִן???

              ואיך אפשר לשתוק?-
              לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
              לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
              כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

              הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
              לדמיין שהם מקשיבים,
              ואם הייתי הולכת רחוק,
              הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

              כי-
              את העולם אני לא יכולה לשנות,
              ו-
              אין איך לתאר במילים,
              כי אין להבין דברים נסתרים.

              והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
              תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
              מחטאים נטהר,
              את 'תופעת המסכים'- תמגר,
              ומהדמיון נתעורר!

              😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🤗 👊 💪
              7
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2854

                וואו איפה הפריקה
                שהייתה כלכך חשובה
                פעם היא הייתה תמידית
                היום היא פנימית

                מה קרה לעולם
                איפה מי שהיה ונעלם
                פעם חיבק אותי
                היום נהפך לזיכרון שלי

                איפה כל האנשים
                שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
                איך הם נהפכו לשירים
                כל מי שפתאום עזב אותי

                והיום רק שירים עליהם כותבת
                כי אין כבר משהו אחר לעשות
                את הכאב לאט לאט מרפדת
                כי כבר נמאס בגללם לבכות

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 👑
                9
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2855

                  לא שלי

                  נוסע הוא בכביש ישר
                  המסע כלל לא קצר
                  חושב שהוא רואה
                  הדרך
                  ולא מפספס שום דבר
                  ערך.
                  סימנים מאירים, מפה
                  שבתיק
                  מדריך טיולים, שלט
                  ותיק
                  אין לו צורך בכל אלו...
                  נוסע רק כמו שנראה
                  לו.
                  אך לפתע - תאונה!
                  נהג שבטוח בצדקת
                  דרכו
                  לא הקשיב לעצות
                  שסביבו
                  גילה שהוא טועה
                  בדרך
                  אין שום יעד, אין שום
                  ערך.
                  עתה - למקור הוא
                  יחזור
                  יבדוק מחדש תמרור
                  ורמזור,
                  ובאורך נראה אור.

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  5
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2856

                    כספת
                    איפה היא
                    כספת הלב
                    מי שומר
                    על המפתחות

                    למה היא
                    נעולה כל היום
                    מאיפה יש
                    לה כוחות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😢 👍 👌
                    8
                    • אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהa
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2857

                      הלם קרב \.ester.h

                      שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
                      שצועקות לי בלי מילים את הכאב
                      ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
                      אני מודה שהלב שלי הלום
                      קרב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 👌
                      6
                      • אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2858

                        על פרשת דרכים

                        שמש עולה ויורדת
                        מצידי הימים
                        כמו חיה קשורה בחבל
                        חורש בתלמים
                        ליד שדה חרוש
                        על פרשת דרכים
                        עומד עץ עלוב
                        ועליו בוכים

                        במקום ההוא עמדתי
                        עייני בהצטלבות
                        משמים זלגו עלי
                        טיפות גשם
                        של בדידות
                        ברשימות בוודאי
                        לא יזכירו את שמי
                        הבטתי בעץ
                        וגיליתי את עצמי

                        הפסקתי ללכת בשביל המסומן
                        חשבתי שאני בורח
                        אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
                        אני מרגיש כמו אורח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        9
                        • שוהםש מנותק
                          שוהםש מנותק
                          שוהם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2859

                          לצאת מדיכאון??!😐
                          קצת מבואסת
                          קצת מתוסכלת
                          קצת עייפה
                          קצת מבולבלת
                          אולי לא מבינה
                          מה קרה לי
                          בתקופה האחרונה
                          רגשות סובבות אותי
                          ומחשבות נסערות בליבי
                          לעיתים לא יודעת
                          מה לעשות עם עצמי
                          מתפללת לה' שיעזור לי
                          א.מ.
                          אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

                          "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                          https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          8
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2860

                            שוב הרגע הזה
                            שבא לי לדבר
                            להתפלל ולספר
                            לשתף ולחבר

                            שוב הרגע הזה
                            שאני כאן לבד
                            אין אף אחד
                            והלב נאבד

                            רוצה להרגיש אמונה
                            יודעת שבהכל יש כוונה
                            ואנ'לא רואה כי אני קטנה
                            ומה אני רואה מהתמונה?

                            רוצה להרגיש אותך
                            שאף פעם לא יהיה חשכה
                            כי אתה כאן, אני בטוחה
                            אבל אני עכשיו מוכרחה

                            מוכרחה לשתף אותך
                            סתם במה שעובר עלי
                            שיום עובר ואני לא איתך
                            זה מרגיש לי קשה מידי

                            והאמונה היא המון עבודה
                            ואני בחשיכה אבודה
                            ואין פה מציאות או עובדה
                            אז אני מרגישה בודדה

                            ויודעת בשכל שאתה כאן
                            ורואה גם סדר בבלאגן
                            ועדיין, הלב מעונן
                            גם אם בשכל הכל מובן

                            אז מבקשת ככה בפשטות
                            תתן לי לחיות עם משמעות
                            תתן לי לחיות בשבילך
                            ולזכות לקדש את שמך

                            כי קשה לי ככה
                            סתם, לחיות, ככה.
                            ובא לי אותך
                            סתם. לחיות. אותך.

                            בואו נגיד ביחד:
                            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            12
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                              #2861

                              סבא שלי נפטר אתמול
                              השיר מוקדש לעילוי נשמתו
                              ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

                              הכאב מארבע קירות זועק
                              הנשמה רק מתייסרת
                              הלב שלי רק עלי צועק
                              איך ממנו לא נפרדת

                              לא הספקת כי זה קרה בשניות
                              מנסה את עצמי לנחם
                              הייתי בטוחה שהוא יבריא
                              החלום שלי לא התגשם

                              זעקות השבר הדהדו באוזני
                              ואני עומדת שותקת מול הגופה
                              כולם בוכים לידי ועיני
                              עומדות עם דמעות ללא מוצא

                              פתאום הכתה בי ההבנה
                              וגם אני כמו כולם נשברתי
                              איך חיים עם אמונה
                              מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

                              מקווה שהזמן באמת ירפא
                              כמו שכולם מנחמים ואומרים
                              צריכה לזכור שהכל מהבורא
                              גם כשאנשים קרובים נפטרים

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😞 😭 😥 👍
                              12
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2862

                                לא שלי

                                בלילות
                                חורף,
                                קרירים

                                נושף
                                הבל פי
                                אדים מציירים

                                שרטוטים
                                נזילים,
                                נחלים
                                נחלים

                                מספרים לי סיפור.

                                אדים של תמיהה
                                של כמיהה
                                של אימה
                                של... מה?

                                אדים של שיקוף
                                של ריחוף
                                של ליטוף
                                של... פוף?

                                מספרים.
                                כל ערב
                                סיפור אחר

                                על יום
                                שחלף
                                ולא ישוב יותר

                                מציבים
                                מראה של טיפות
                                לַ'אני'
                                בלי עטיפות.

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👏
                                6
                                • אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהa
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2863

                                  שלא שינו \ .ESTER.H

                                  מגוון
                                  לאין מספר
                                  ישן, חדש
                                  ואופנתי ממש

                                  מקורי
                                  לאין ערוך
                                  כהה, צבעוני
                                  ומחובר לאני

                                  והמתקדם -
                                  שווה יותר,
                                  והמוזר-
                                  יפה יותר,
                                  והקצר-
                                  משתלם יותר.

                                  כך זה אצל כולם
                                  כך זה ברחבי העולם
                                  ויש אותנו
                                  שלא שינינו
                                  את “אלה שמות”

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  7
                                  • הדס.טה מנותק
                                    הדס.טה מנותק
                                    הדס.ט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                                    #2864
                                    אבא חטוף\ הרב ליאור אנגלמן

                                    יש איש אחד אני מכיר, הבן שלו חטוף.
                                    הוא לא מפגין ולא מוחה, הוא סתם יושב כפוף.
                                    המאפרה שלו כבר מלאה בדלים,
                                    והדמעות העצובות מילאו המון דליים.
                                    הוא לא יגיע לכיכר, אין לאיש כוחות.
                                    בלילות הוא לא נרדם , המחשבות טורפות.
                                    בפנים הוא כבר נגמר ,הוא לא מתראיין,
                                    גם השיער שלו הלבין מאז נחטף הבן.
                                    הוא לא צועק "עכשיו עכשיו", גם לא "בכל מחיר",
                                    הוא איש פשוט שעולמו חשך ביום בהיר.
                                    יש איש אחד ,אני מכיר, הבן שלו נחטף,
                                    כל פעם שפוגש אותו ,הלב שלי נשרף.

                                    אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😥 😭 👌
                                    12
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אליה ב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2865

                                      שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                                      אז הנה השיר:

                                      מתגעגע
                                      ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                                      אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                                      סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                                      למצוא את הדרך להקל מהכאב

                                      פיזמון:
                                      אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                                      רוצה לחזות בזיו פניך,
                                      ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                                      לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                                      להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                                      צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                                      מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                                      לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                                      מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                                      פיזמון

                                      והנה הקישור:
                                      https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                                      ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                                      מתגעגע.mp3

                                      אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      9
                                      • המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2866

                                        ~אתה~
                                        שתמיד הייתה שם
                                        כל כך רגוע
                                        כל כך מושלם
                                        תמיד עם חיוך המרגיע.

                                        ממך נתת לאחרים
                                        בלי לספר עשית דברים,
                                        אנחנו פה ישבנו
                                        בין השברים.

                                        שמענו חלקים ממך
                                        שהסתרת מכולם
                                        בתוך כל הכאב
                                        הבנו שהיתה מושלם.

                                        מחכים לרגע
                                        בוא תכנס בדלת
                                        עם החיוך המרגיע
                                        ותגיד בצחוק
                                        זה היה חלום,
                                        עם עיניים דומעות
                                        זה נשמע חלום רחוק.

                                        אך המשיח בפתח
                                        ואיתו אתה תופיע
                                        מחכים לך פה
                                        תמיד,
                                        לרגע הזה.

                                        שיר שכתבתי על אח של חברה
                                        אני ישמח אם יש לכם הערות איך לשפץ אותו
                                        תודה

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😥 👍
                                        7
                                        • שוהםש מנותק
                                          שוהםש מנותק
                                          שוהם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                          #2867

                                          כשקרוב
                                          מחזיר את נשמתו
                                          לבורא
                                          אנחנו לא קולטים
                                          שזה קורה
                                          זה כואב,
                                          זה שורף מבפנים את הלב
                                          הוא נאכל,
                                          הוא נשבר,
                                          קשה מאוד להכיל את הכאב
                                          כל הזמן
                                          בוכים
                                          אי אפשר לחשוב
                                          איך מחר
                                          קמים
                                          ומתקדמים הלאה בחיים
                                          באותו הרגע
                                          הם כאילו נעצרים
                                          מול הפנים
                                          כשאת מבינה וקולטת
                                          אז את עצמך שואלת
                                          איך אפשר
                                          מזה לקום?
                                          לראות עולם
                                          שלא אומר כלום
                                          מחפשת נחמה
                                          מחפשת את הישועה
                                          תתפללי
                                          שהיא תבוא במהרה
                                          ושנשמע קולות שופר ברקע
                                          שהנה משיח בפתח
                                          הנה הוא מגיע
                                          א.מ

                                          "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                          https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😢 👍
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול