דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • STARS in  skyS מנותק
    STARS in  skyS מנותק
    STARS in sky
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2853

    נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

    מסך שבור

    אין איך לתאר במילים,
    אין להבין דברים נסתרים.
    אין להפריך אמיתות,
    אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

    הכל מלא בשטויות והבלים-
    זה משפט לחכמים,
    הרואים מבחוץ, המתבוננים,
    החווים מציאות, וכואבים.

    חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
    מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
    הדור הזה הוא מיוחד,
    דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

    הנסיונות רבים מספור,
    התאוות והיצרים.
    פיתויים, משחקים עם נשמות,
    ואנשים שבורים.

    כל היום תקועים מול מסכים,
    אם בעבודה, אם בלימודים,
    אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
    אַיִן???

    ואיך אפשר לשתוק?-
    לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
    לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
    כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

    הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
    לדמיין שהם מקשיבים,
    ואם הייתי הולכת רחוק,
    הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

    כי-
    את העולם אני לא יכולה לשנות,
    ו-
    אין איך לתאר במילים,
    כי אין להבין דברים נסתרים.

    והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
    תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
    מחטאים נטהר,
    את 'תופעת המסכים'- תמגר,
    ומהדמיון נתעורר!

    😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    🤗 👊 💪
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2854

      וואו איפה הפריקה
      שהייתה כלכך חשובה
      פעם היא הייתה תמידית
      היום היא פנימית

      מה קרה לעולם
      איפה מי שהיה ונעלם
      פעם חיבק אותי
      היום נהפך לזיכרון שלי

      איפה כל האנשים
      שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
      איך הם נהפכו לשירים
      כל מי שפתאום עזב אותי

      והיום רק שירים עליהם כותבת
      כי אין כבר משהו אחר לעשות
      את הכאב לאט לאט מרפדת
      כי כבר נמאס בגללם לבכות

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 👑
      9
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2855

        לא שלי

        נוסע הוא בכביש ישר
        המסע כלל לא קצר
        חושב שהוא רואה
        הדרך
        ולא מפספס שום דבר
        ערך.
        סימנים מאירים, מפה
        שבתיק
        מדריך טיולים, שלט
        ותיק
        אין לו צורך בכל אלו...
        נוסע רק כמו שנראה
        לו.
        אך לפתע - תאונה!
        נהג שבטוח בצדקת
        דרכו
        לא הקשיב לעצות
        שסביבו
        גילה שהוא טועה
        בדרך
        אין שום יעד, אין שום
        ערך.
        עתה - למקור הוא
        יחזור
        יבדוק מחדש תמרור
        ורמזור,
        ובאורך נראה אור.

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        5
        • אדמיליםא מנותק
          אדמיליםא מנותק
          אדמילים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2856

          כספת
          איפה היא
          כספת הלב
          מי שומר
          על המפתחות

          למה היא
          נעולה כל היום
          מאיפה יש
          לה כוחות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😢 👍 👌
          8
          • אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהa
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2857

            הלם קרב \.ester.h

            שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
            שצועקות לי בלי מילים את הכאב
            ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
            אני מודה שהלב שלי הלום
            קרב

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 👌
            6
            • אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2858

              על פרשת דרכים

              שמש עולה ויורדת
              מצידי הימים
              כמו חיה קשורה בחבל
              חורש בתלמים
              ליד שדה חרוש
              על פרשת דרכים
              עומד עץ עלוב
              ועליו בוכים

              במקום ההוא עמדתי
              עייני בהצטלבות
              משמים זלגו עלי
              טיפות גשם
              של בדידות
              ברשימות בוודאי
              לא יזכירו את שמי
              הבטתי בעץ
              וגיליתי את עצמי

              הפסקתי ללכת בשביל המסומן
              חשבתי שאני בורח
              אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
              אני מרגיש כמו אורח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              9
              • שוהםש מנותק
                שוהםש מנותק
                שוהם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2859

                לצאת מדיכאון??!😐
                קצת מבואסת
                קצת מתוסכלת
                קצת עייפה
                קצת מבולבלת
                אולי לא מבינה
                מה קרה לי
                בתקופה האחרונה
                רגשות סובבות אותי
                ומחשבות נסערות בליבי
                לעיתים לא יודעת
                מה לעשות עם עצמי
                מתפללת לה' שיעזור לי
                א.מ.
                אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

                "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                8
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2860

                  שוב הרגע הזה
                  שבא לי לדבר
                  להתפלל ולספר
                  לשתף ולחבר

                  שוב הרגע הזה
                  שאני כאן לבד
                  אין אף אחד
                  והלב נאבד

                  רוצה להרגיש אמונה
                  יודעת שבהכל יש כוונה
                  ואנ'לא רואה כי אני קטנה
                  ומה אני רואה מהתמונה?

                  רוצה להרגיש אותך
                  שאף פעם לא יהיה חשכה
                  כי אתה כאן, אני בטוחה
                  אבל אני עכשיו מוכרחה

                  מוכרחה לשתף אותך
                  סתם במה שעובר עלי
                  שיום עובר ואני לא איתך
                  זה מרגיש לי קשה מידי

                  והאמונה היא המון עבודה
                  ואני בחשיכה אבודה
                  ואין פה מציאות או עובדה
                  אז אני מרגישה בודדה

                  ויודעת בשכל שאתה כאן
                  ורואה גם סדר בבלאגן
                  ועדיין, הלב מעונן
                  גם אם בשכל הכל מובן

                  אז מבקשת ככה בפשטות
                  תתן לי לחיות עם משמעות
                  תתן לי לחיות בשבילך
                  ולזכות לקדש את שמך

                  כי קשה לי ככה
                  סתם, לחיות, ככה.
                  ובא לי אותך
                  סתם. לחיות. אותך.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  12
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                    #2861

                    סבא שלי נפטר אתמול
                    השיר מוקדש לעילוי נשמתו
                    ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

                    הכאב מארבע קירות זועק
                    הנשמה רק מתייסרת
                    הלב שלי רק עלי צועק
                    איך ממנו לא נפרדת

                    לא הספקת כי זה קרה בשניות
                    מנסה את עצמי לנחם
                    הייתי בטוחה שהוא יבריא
                    החלום שלי לא התגשם

                    זעקות השבר הדהדו באוזני
                    ואני עומדת שותקת מול הגופה
                    כולם בוכים לידי ועיני
                    עומדות עם דמעות ללא מוצא

                    פתאום הכתה בי ההבנה
                    וגם אני כמו כולם נשברתי
                    איך חיים עם אמונה
                    מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

                    מקווה שהזמן באמת ירפא
                    כמו שכולם מנחמים ואומרים
                    צריכה לזכור שהכל מהבורא
                    גם כשאנשים קרובים נפטרים

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😞 😭 😥 👍
                    12
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2862

                      לא שלי

                      בלילות
                      חורף,
                      קרירים

                      נושף
                      הבל פי
                      אדים מציירים

                      שרטוטים
                      נזילים,
                      נחלים
                      נחלים

                      מספרים לי סיפור.

                      אדים של תמיהה
                      של כמיהה
                      של אימה
                      של... מה?

                      אדים של שיקוף
                      של ריחוף
                      של ליטוף
                      של... פוף?

                      מספרים.
                      כל ערב
                      סיפור אחר

                      על יום
                      שחלף
                      ולא ישוב יותר

                      מציבים
                      מראה של טיפות
                      לַ'אני'
                      בלי עטיפות.

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👏
                      6
                      • אבא תודהaא מנותק
                        אבא תודהaא מנותק
                        אבא תודהa
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2863

                        שלא שינו \ .ESTER.H

                        מגוון
                        לאין מספר
                        ישן, חדש
                        ואופנתי ממש

                        מקורי
                        לאין ערוך
                        כהה, צבעוני
                        ומחובר לאני

                        והמתקדם -
                        שווה יותר,
                        והמוזר-
                        יפה יותר,
                        והקצר-
                        משתלם יותר.

                        כך זה אצל כולם
                        כך זה ברחבי העולם
                        ויש אותנו
                        שלא שינינו
                        את “אלה שמות”

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        7
                        • הדס.טה מנותק
                          הדס.טה מנותק
                          הדס.ט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                          #2864
                          אבא חטוף\ הרב ליאור אנגלמן

                          יש איש אחד אני מכיר, הבן שלו חטוף.
                          הוא לא מפגין ולא מוחה, הוא סתם יושב כפוף.
                          המאפרה שלו כבר מלאה בדלים,
                          והדמעות העצובות מילאו המון דליים.
                          הוא לא יגיע לכיכר, אין לאיש כוחות.
                          בלילות הוא לא נרדם , המחשבות טורפות.
                          בפנים הוא כבר נגמר ,הוא לא מתראיין,
                          גם השיער שלו הלבין מאז נחטף הבן.
                          הוא לא צועק "עכשיו עכשיו", גם לא "בכל מחיר",
                          הוא איש פשוט שעולמו חשך ביום בהיר.
                          יש איש אחד ,אני מכיר, הבן שלו נחטף,
                          כל פעם שפוגש אותו ,הלב שלי נשרף.

                          אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😥 😭 👌
                          12
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אליה ב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2865

                            שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                            אז הנה השיר:

                            מתגעגע
                            ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                            אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                            סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                            למצוא את הדרך להקל מהכאב

                            פיזמון:
                            אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                            רוצה לחזות בזיו פניך,
                            ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                            לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                            להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                            צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                            מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                            לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                            מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                            פיזמון

                            והנה הקישור:
                            https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                            ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                            מתגעגע.mp3

                            אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            9
                            • המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2866

                              ~אתה~
                              שתמיד הייתה שם
                              כל כך רגוע
                              כל כך מושלם
                              תמיד עם חיוך המרגיע.

                              ממך נתת לאחרים
                              בלי לספר עשית דברים,
                              אנחנו פה ישבנו
                              בין השברים.

                              שמענו חלקים ממך
                              שהסתרת מכולם
                              בתוך כל הכאב
                              הבנו שהיתה מושלם.

                              מחכים לרגע
                              בוא תכנס בדלת
                              עם החיוך המרגיע
                              ותגיד בצחוק
                              זה היה חלום,
                              עם עיניים דומעות
                              זה נשמע חלום רחוק.

                              אך המשיח בפתח
                              ואיתו אתה תופיע
                              מחכים לך פה
                              תמיד,
                              לרגע הזה.

                              שיר שכתבתי על אח של חברה
                              אני ישמח אם יש לכם הערות איך לשפץ אותו
                              תודה

                              "קשה לשכוח אנשים
                              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😥 👍
                              7
                              • שוהםש מנותק
                                שוהםש מנותק
                                שוהם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                #2867

                                כשקרוב
                                מחזיר את נשמתו
                                לבורא
                                אנחנו לא קולטים
                                שזה קורה
                                זה כואב,
                                זה שורף מבפנים את הלב
                                הוא נאכל,
                                הוא נשבר,
                                קשה מאוד להכיל את הכאב
                                כל הזמן
                                בוכים
                                אי אפשר לחשוב
                                איך מחר
                                קמים
                                ומתקדמים הלאה בחיים
                                באותו הרגע
                                הם כאילו נעצרים
                                מול הפנים
                                כשאת מבינה וקולטת
                                אז את עצמך שואלת
                                איך אפשר
                                מזה לקום?
                                לראות עולם
                                שלא אומר כלום
                                מחפשת נחמה
                                מחפשת את הישועה
                                תתפללי
                                שהיא תבוא במהרה
                                ושנשמע קולות שופר ברקע
                                שהנה משיח בפתח
                                הנה הוא מגיע
                                א.מ

                                "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😢 👍
                                5
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2868

                                  לא מבינה כלום
                                  לב הוא דבר מבלבל
                                  שניה אחת הוא אטום
                                  ושניה אחר כך פועל

                                  ובא לי, כל בא לי פתאום
                                  כמו שמש מפציעה לפתע
                                  רק המחשבה מפיחה בי חום
                                  נותנת תקווה לפצע

                                  ואבא, אני מפחדת להתרסק
                                  אני בכלל לא מצליחה להתאפק
                                  והלב לזה כה משתוקק
                                  תשמע אותו, איך הוא צועק

                                  כי בא לי, כן בא לי, כבר
                                  עברתי מידי הרבה זמן לבד
                                  וחשוך, ואפל, ומסוכן, ומאוחר
                                  ואני כבר לא יכולה להיות בצד

                                  אבא תביא לי טוב
                                  אבא תביא לי אושר
                                  הפחד שלי זה לעזוב
                                  ולהפסיד כך את הבוקר

                                  אז אבא תביא טוב מהר
                                  מהר, לפני שאספיק ללכת
                                  בבקשה, אל תוותר!
                                  תראה שהתקווה לעד קיימת.

                                  בבקשה...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  6
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נעמי ה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                                    #2869

                                    היא רצתה
                                    באמת ניסתה
                                    חיכתה להצלחה
                                    שממנה ברחה
                                    היא יודעת
                                    ובגלל זה דומעת
                                    היא אכזבה
                                    לא הייתה הטובה
                                    לא עמדה בציפיות
                                    הביאה רק כישלונות
                                    התביישה להרים עיניים
                                    רצתה להביט לשמיים
                                    לבקש מאדון עולם
                                    שיודע יותר מכולם
                                    שיהיה לה לעד
                                    על ניסיון שמועד
                                    שתמיד אותה יחבק
                                    וייתן תרופה ללב שיצטמק.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    8
                                    • STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in sky
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2870

                                      (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

                                      מנוחה או אנחה

                                      משהו לא נותן לי מנוח
                                      שקועה בתוך בועה
                                      מחשבות קופצות ומרצדות
                                      תופסות בראש כל פינה

                                      מדברת עם עצמי
                                      שיח שלו ישמע
                                      שני הצדדים מתווכחים ביניהם
                                      אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

                                      עד שמגיע הקץ
                                      ואמא אותי מעירה
                                      מה קורה לך? איפה השמחה?
                                      ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

                                      עשיתי חשבון עם עצמי
                                      תהיתי למה, מה קורה לי
                                      ואז, הבנתי למה ואיך
                                      ושזה לא סתם,
                                      מזה למדתי משהו חשוב
                                      שאקח כצידה לדרך, לעולם

                                      אז, אמרתי בלב:
                                      אני מודעת לעצמי
                                      ומכירה בכל צד טוב שלי
                                      אני מעריכה את עצמי
                                      ואת הביטחון שבי
                                      היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
                                      כי ממילא לא אשמע לו!

                                      בתוכי להיות ענווה שכחתי
                                      ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
                                      להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
                                      אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
                                      להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
                                      עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

                                      כך אוכל לתקן את עצמי
                                      להעריך כל מי שסביבי
                                      להאמין שהוא יותר ממני...
                                      כי מי אני הקטנה שאחשוב
                                      אני או הוא- מי יותר טוב?!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      6
                                      • איבקיא מנותק
                                        איבקיא מנותק
                                        איבקי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2871

                                        למפרע

                                        איך שלפעמים
                                        אין לי לב
                                        ורק למפרֶע
                                        הוא בא,
                                        ובוכה ומיצר
                                        על שהֶרֶע,
                                        על שאיחר.

                                        שמתי לב שלא ממש מגיבים פה על כל שיר
                                        שיתפתי כדי לקבל ביקורת
                                        אז תרגישו בנח להעיר ולהאיר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍 👌
                                        9
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2872
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול