דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהa
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2857

    הלם קרב \.ester.h

    שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
    שצועקות לי בלי מילים את הכאב
    ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
    אני מודה שהלב שלי הלום
    קרב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍 👌
    6
    • אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2858

      על פרשת דרכים

      שמש עולה ויורדת
      מצידי הימים
      כמו חיה קשורה בחבל
      חורש בתלמים
      ליד שדה חרוש
      על פרשת דרכים
      עומד עץ עלוב
      ועליו בוכים

      במקום ההוא עמדתי
      עייני בהצטלבות
      משמים זלגו עלי
      טיפות גשם
      של בדידות
      ברשימות בוודאי
      לא יזכירו את שמי
      הבטתי בעץ
      וגיליתי את עצמי

      הפסקתי ללכת בשביל המסומן
      חשבתי שאני בורח
      אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
      אני מרגיש כמו אורח

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      9
      • שוהםש מנותק
        שוהםש מנותק
        שוהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2859

        לצאת מדיכאון??!😐
        קצת מבואסת
        קצת מתוסכלת
        קצת עייפה
        קצת מבולבלת
        אולי לא מבינה
        מה קרה לי
        בתקופה האחרונה
        רגשות סובבות אותי
        ומחשבות נסערות בליבי
        לעיתים לא יודעת
        מה לעשות עם עצמי
        מתפללת לה' שיעזור לי
        א.מ.
        אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        8
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2860

          שוב הרגע הזה
          שבא לי לדבר
          להתפלל ולספר
          לשתף ולחבר

          שוב הרגע הזה
          שאני כאן לבד
          אין אף אחד
          והלב נאבד

          רוצה להרגיש אמונה
          יודעת שבהכל יש כוונה
          ואנ'לא רואה כי אני קטנה
          ומה אני רואה מהתמונה?

          רוצה להרגיש אותך
          שאף פעם לא יהיה חשכה
          כי אתה כאן, אני בטוחה
          אבל אני עכשיו מוכרחה

          מוכרחה לשתף אותך
          סתם במה שעובר עלי
          שיום עובר ואני לא איתך
          זה מרגיש לי קשה מידי

          והאמונה היא המון עבודה
          ואני בחשיכה אבודה
          ואין פה מציאות או עובדה
          אז אני מרגישה בודדה

          ויודעת בשכל שאתה כאן
          ורואה גם סדר בבלאגן
          ועדיין, הלב מעונן
          גם אם בשכל הכל מובן

          אז מבקשת ככה בפשטות
          תתן לי לחיות עם משמעות
          תתן לי לחיות בשבילך
          ולזכות לקדש את שמך

          כי קשה לי ככה
          סתם, לחיות, ככה.
          ובא לי אותך
          סתם. לחיות. אותך.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          12
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
            #2861

            סבא שלי נפטר אתמול
            השיר מוקדש לעילוי נשמתו
            ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

            הכאב מארבע קירות זועק
            הנשמה רק מתייסרת
            הלב שלי רק עלי צועק
            איך ממנו לא נפרדת

            לא הספקת כי זה קרה בשניות
            מנסה את עצמי לנחם
            הייתי בטוחה שהוא יבריא
            החלום שלי לא התגשם

            זעקות השבר הדהדו באוזני
            ואני עומדת שותקת מול הגופה
            כולם בוכים לידי ועיני
            עומדות עם דמעות ללא מוצא

            פתאום הכתה בי ההבנה
            וגם אני כמו כולם נשברתי
            איך חיים עם אמונה
            מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

            מקווה שהזמן באמת ירפא
            כמו שכולם מנחמים ואומרים
            צריכה לזכור שהכל מהבורא
            גם כשאנשים קרובים נפטרים

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😞 😭 😥 👍
            12
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2862

              לא שלי

              בלילות
              חורף,
              קרירים

              נושף
              הבל פי
              אדים מציירים

              שרטוטים
              נזילים,
              נחלים
              נחלים

              מספרים לי סיפור.

              אדים של תמיהה
              של כמיהה
              של אימה
              של... מה?

              אדים של שיקוף
              של ריחוף
              של ליטוף
              של... פוף?

              מספרים.
              כל ערב
              סיפור אחר

              על יום
              שחלף
              ולא ישוב יותר

              מציבים
              מראה של טיפות
              לַ'אני'
              בלי עטיפות.

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👏
              6
              • אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהa
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2863

                שלא שינו \ .ESTER.H

                מגוון
                לאין מספר
                ישן, חדש
                ואופנתי ממש

                מקורי
                לאין ערוך
                כהה, צבעוני
                ומחובר לאני

                והמתקדם -
                שווה יותר,
                והמוזר-
                יפה יותר,
                והקצר-
                משתלם יותר.

                כך זה אצל כולם
                כך זה ברחבי העולם
                ויש אותנו
                שלא שינינו
                את “אלה שמות”

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                7
                • הדס.טה מנותק
                  הדס.טה מנותק
                  הדס.ט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                  #2864
                  אבא חטוף\ הרב ליאור אנגלמן

                  יש איש אחד אני מכיר, הבן שלו חטוף.
                  הוא לא מפגין ולא מוחה, הוא סתם יושב כפוף.
                  המאפרה שלו כבר מלאה בדלים,
                  והדמעות העצובות מילאו המון דליים.
                  הוא לא יגיע לכיכר, אין לאיש כוחות.
                  בלילות הוא לא נרדם , המחשבות טורפות.
                  בפנים הוא כבר נגמר ,הוא לא מתראיין,
                  גם השיער שלו הלבין מאז נחטף הבן.
                  הוא לא צועק "עכשיו עכשיו", גם לא "בכל מחיר",
                  הוא איש פשוט שעולמו חשך ביום בהיר.
                  יש איש אחד ,אני מכיר, הבן שלו נחטף,
                  כל פעם שפוגש אותו ,הלב שלי נשרף.

                  אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😥 😭 👌
                  12
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אליה ב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2865

                    שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                    אז הנה השיר:

                    מתגעגע
                    ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                    אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                    סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                    למצוא את הדרך להקל מהכאב

                    פיזמון:
                    אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                    רוצה לחזות בזיו פניך,
                    ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                    לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                    להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                    צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                    מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                    לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                    מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                    פיזמון

                    והנה הקישור:
                    https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                    ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                    מתגעגע.mp3

                    אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    9
                    • המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2866

                      ~אתה~
                      שתמיד הייתה שם
                      כל כך רגוע
                      כל כך מושלם
                      תמיד עם חיוך המרגיע.

                      ממך נתת לאחרים
                      בלי לספר עשית דברים,
                      אנחנו פה ישבנו
                      בין השברים.

                      שמענו חלקים ממך
                      שהסתרת מכולם
                      בתוך כל הכאב
                      הבנו שהיתה מושלם.

                      מחכים לרגע
                      בוא תכנס בדלת
                      עם החיוך המרגיע
                      ותגיד בצחוק
                      זה היה חלום,
                      עם עיניים דומעות
                      זה נשמע חלום רחוק.

                      אך המשיח בפתח
                      ואיתו אתה תופיע
                      מחכים לך פה
                      תמיד,
                      לרגע הזה.

                      שיר שכתבתי על אח של חברה
                      אני ישמח אם יש לכם הערות איך לשפץ אותו
                      תודה

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😥 👍
                      7
                      • שוהםש מנותק
                        שוהםש מנותק
                        שוהם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                        #2867

                        כשקרוב
                        מחזיר את נשמתו
                        לבורא
                        אנחנו לא קולטים
                        שזה קורה
                        זה כואב,
                        זה שורף מבפנים את הלב
                        הוא נאכל,
                        הוא נשבר,
                        קשה מאוד להכיל את הכאב
                        כל הזמן
                        בוכים
                        אי אפשר לחשוב
                        איך מחר
                        קמים
                        ומתקדמים הלאה בחיים
                        באותו הרגע
                        הם כאילו נעצרים
                        מול הפנים
                        כשאת מבינה וקולטת
                        אז את עצמך שואלת
                        איך אפשר
                        מזה לקום?
                        לראות עולם
                        שלא אומר כלום
                        מחפשת נחמה
                        מחפשת את הישועה
                        תתפללי
                        שהיא תבוא במהרה
                        ושנשמע קולות שופר ברקע
                        שהנה משיח בפתח
                        הנה הוא מגיע
                        א.מ

                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😢 👍
                        5
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2868

                          לא מבינה כלום
                          לב הוא דבר מבלבל
                          שניה אחת הוא אטום
                          ושניה אחר כך פועל

                          ובא לי, כל בא לי פתאום
                          כמו שמש מפציעה לפתע
                          רק המחשבה מפיחה בי חום
                          נותנת תקווה לפצע

                          ואבא, אני מפחדת להתרסק
                          אני בכלל לא מצליחה להתאפק
                          והלב לזה כה משתוקק
                          תשמע אותו, איך הוא צועק

                          כי בא לי, כן בא לי, כבר
                          עברתי מידי הרבה זמן לבד
                          וחשוך, ואפל, ומסוכן, ומאוחר
                          ואני כבר לא יכולה להיות בצד

                          אבא תביא לי טוב
                          אבא תביא לי אושר
                          הפחד שלי זה לעזוב
                          ולהפסיד כך את הבוקר

                          אז אבא תביא טוב מהר
                          מהר, לפני שאספיק ללכת
                          בבקשה, אל תוותר!
                          תראה שהתקווה לעד קיימת.

                          בבקשה...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          6
                          • נ מנותק
                            נ מנותק
                            נעמי ה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                            #2869

                            היא רצתה
                            באמת ניסתה
                            חיכתה להצלחה
                            שממנה ברחה
                            היא יודעת
                            ובגלל זה דומעת
                            היא אכזבה
                            לא הייתה הטובה
                            לא עמדה בציפיות
                            הביאה רק כישלונות
                            התביישה להרים עיניים
                            רצתה להביט לשמיים
                            לבקש מאדון עולם
                            שיודע יותר מכולם
                            שיהיה לה לעד
                            על ניסיון שמועד
                            שתמיד אותה יחבק
                            וייתן תרופה ללב שיצטמק.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            8
                            • STARS in  skyS מנותק
                              STARS in  skyS מנותק
                              STARS in sky
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2870

                              (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

                              מנוחה או אנחה

                              משהו לא נותן לי מנוח
                              שקועה בתוך בועה
                              מחשבות קופצות ומרצדות
                              תופסות בראש כל פינה

                              מדברת עם עצמי
                              שיח שלו ישמע
                              שני הצדדים מתווכחים ביניהם
                              אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

                              עד שמגיע הקץ
                              ואמא אותי מעירה
                              מה קורה לך? איפה השמחה?
                              ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

                              עשיתי חשבון עם עצמי
                              תהיתי למה, מה קורה לי
                              ואז, הבנתי למה ואיך
                              ושזה לא סתם,
                              מזה למדתי משהו חשוב
                              שאקח כצידה לדרך, לעולם

                              אז, אמרתי בלב:
                              אני מודעת לעצמי
                              ומכירה בכל צד טוב שלי
                              אני מעריכה את עצמי
                              ואת הביטחון שבי
                              היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
                              כי ממילא לא אשמע לו!

                              בתוכי להיות ענווה שכחתי
                              ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
                              להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
                              אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
                              להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
                              עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

                              כך אוכל לתקן את עצמי
                              להעריך כל מי שסביבי
                              להאמין שהוא יותר ממני...
                              כי מי אני הקטנה שאחשוב
                              אני או הוא- מי יותר טוב?!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              6
                              • איבקיא מנותק
                                איבקיא מנותק
                                איבקי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2871

                                למפרע

                                איך שלפעמים
                                אין לי לב
                                ורק למפרֶע
                                הוא בא,
                                ובוכה ומיצר
                                על שהֶרֶע,
                                על שאיחר.

                                שמתי לב שלא ממש מגיבים פה על כל שיר
                                שיתפתי כדי לקבל ביקורת
                                אז תרגישו בנח להעיר ולהאיר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 👌
                                9
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2872
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אפרת גלבועא מנותק
                                    אפרת גלבועא מנותק
                                    אפרת גלבוע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2873

                                    הבנתי שלהיות עצמאי זה לא פשוט
                                    צריך הרבה ניווט שילוט
                                    כדי שיתחיל הירוט
                                    וישנה את המציאות
                                    ותיהיה לי חרות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • א אליה ב

                                      שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                                      אז הנה השיר:

                                      מתגעגע
                                      ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                                      אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                                      סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                                      למצוא את הדרך להקל מהכאב

                                      פיזמון:
                                      אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                                      רוצה לחזות בזיו פניך,
                                      ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                                      לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                                      להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                                      צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                                      מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                                      לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                                      מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                                      פיזמון

                                      והנה הקישור:
                                      https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                                      ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                                      מתגעגע.mp3

                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2874
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                        #2875

                                        אמצע הלילה

                                        עוד מחשבות
                                        אל תוך הלילה
                                        שירים שקטים מתנגנים
                                        והזמן כלכך מוזר
                                        השמש מתכוננת
                                        ליום חדש למעלה
                                        והירח מקבל
                                        את פניו של המחר

                                        אמצע הלילה
                                        זה זמן לחלומות
                                        אמצע הלילה
                                        עולים בי זכרונות

                                        וקול פנימי לוחש בשקט

                                        " אם אתה ער
                                        באמצע הלילה
                                        אז יש לך זמן
                                        לדבר עם עצמך
                                        לחשוב על עתיד
                                        ועל השעה
                                        לה חיכית תמיד
                                        ואולי היא ...עכשיו מולך

                                        כי אין לך אדם שאין לו שעה
                                        ובסוף ההמתנה יש מתנה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        10
                                        • נוודנ מנותק
                                          נוודנ מנותק
                                          נווד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                          #2876

                                          בס"ד

                                          אחר

                                          השקט שמגיע ועוטף בבדידות
                                          לוקח אותי אליו לעולמו
                                          הרחק מהישג ידם של ילדים
                                          אך כמוני הוא בשלו

                                          והעייפות שמאיימת כל יום
                                          מביאה אותי למקום אחר
                                          כשאשכב לישון היא תתלבש
                                          וכשאקום מחר היא תוותר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול