דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדס.טה מנותק
    הדס.טה מנותק
    הדס.ט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
    #2864
    אבא חטוף\ הרב ליאור אנגלמן

    יש איש אחד אני מכיר, הבן שלו חטוף.
    הוא לא מפגין ולא מוחה, הוא סתם יושב כפוף.
    המאפרה שלו כבר מלאה בדלים,
    והדמעות העצובות מילאו המון דליים.
    הוא לא יגיע לכיכר, אין לאיש כוחות.
    בלילות הוא לא נרדם , המחשבות טורפות.
    בפנים הוא כבר נגמר ,הוא לא מתראיין,
    גם השיער שלו הלבין מאז נחטף הבן.
    הוא לא צועק "עכשיו עכשיו", גם לא "בכל מחיר",
    הוא איש פשוט שעולמו חשך ביום בהיר.
    יש איש אחד ,אני מכיר, הבן שלו נחטף,
    כל פעם שפוגש אותו ,הלב שלי נשרף.

    אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😥 😭 👌
    12
    • א מנותק
      א מנותק
      אליה ב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2865

      שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
      אז הנה השיר:

      מתגעגע
      ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
      אהבה עמוקה מסתתרת בלב
      סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
      למצוא את הדרך להקל מהכאב

      פיזמון:
      אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
      רוצה לחזות בזיו פניך,
      ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
      לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
      להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

      צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
      מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
      לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
      מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

      פיזמון

      והנה הקישור:
      https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

      ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
      מתגעגע.mp3

      אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      9
      • המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2866

        ~אתה~
        שתמיד הייתה שם
        כל כך רגוע
        כל כך מושלם
        תמיד עם חיוך המרגיע.

        ממך נתת לאחרים
        בלי לספר עשית דברים,
        אנחנו פה ישבנו
        בין השברים.

        שמענו חלקים ממך
        שהסתרת מכולם
        בתוך כל הכאב
        הבנו שהיתה מושלם.

        מחכים לרגע
        בוא תכנס בדלת
        עם החיוך המרגיע
        ותגיד בצחוק
        זה היה חלום,
        עם עיניים דומעות
        זה נשמע חלום רחוק.

        אך המשיח בפתח
        ואיתו אתה תופיע
        מחכים לך פה
        תמיד,
        לרגע הזה.

        שיר שכתבתי על אח של חברה
        אני ישמח אם יש לכם הערות איך לשפץ אותו
        תודה

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😥 👍
        7
        • שוהםש מנותק
          שוהםש מנותק
          שוהם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
          #2867

          כשקרוב
          מחזיר את נשמתו
          לבורא
          אנחנו לא קולטים
          שזה קורה
          זה כואב,
          זה שורף מבפנים את הלב
          הוא נאכל,
          הוא נשבר,
          קשה מאוד להכיל את הכאב
          כל הזמן
          בוכים
          אי אפשר לחשוב
          איך מחר
          קמים
          ומתקדמים הלאה בחיים
          באותו הרגע
          הם כאילו נעצרים
          מול הפנים
          כשאת מבינה וקולטת
          אז את עצמך שואלת
          איך אפשר
          מזה לקום?
          לראות עולם
          שלא אומר כלום
          מחפשת נחמה
          מחפשת את הישועה
          תתפללי
          שהיא תבוא במהרה
          ושנשמע קולות שופר ברקע
          שהנה משיח בפתח
          הנה הוא מגיע
          א.מ

          "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
          https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😢 👍
          5
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2868

            לא מבינה כלום
            לב הוא דבר מבלבל
            שניה אחת הוא אטום
            ושניה אחר כך פועל

            ובא לי, כל בא לי פתאום
            כמו שמש מפציעה לפתע
            רק המחשבה מפיחה בי חום
            נותנת תקווה לפצע

            ואבא, אני מפחדת להתרסק
            אני בכלל לא מצליחה להתאפק
            והלב לזה כה משתוקק
            תשמע אותו, איך הוא צועק

            כי בא לי, כן בא לי, כבר
            עברתי מידי הרבה זמן לבד
            וחשוך, ואפל, ומסוכן, ומאוחר
            ואני כבר לא יכולה להיות בצד

            אבא תביא לי טוב
            אבא תביא לי אושר
            הפחד שלי זה לעזוב
            ולהפסיד כך את הבוקר

            אז אבא תביא טוב מהר
            מהר, לפני שאספיק ללכת
            בבקשה, אל תוותר!
            תראה שהתקווה לעד קיימת.

            בבקשה...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            6
            • נ מנותק
              נ מנותק
              נעמי ה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
              #2869

              היא רצתה
              באמת ניסתה
              חיכתה להצלחה
              שממנה ברחה
              היא יודעת
              ובגלל זה דומעת
              היא אכזבה
              לא הייתה הטובה
              לא עמדה בציפיות
              הביאה רק כישלונות
              התביישה להרים עיניים
              רצתה להביט לשמיים
              לבקש מאדון עולם
              שיודע יותר מכולם
              שיהיה לה לעד
              על ניסיון שמועד
              שתמיד אותה יחבק
              וייתן תרופה ללב שיצטמק.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              8
              • STARS in  skyS מנותק
                STARS in  skyS מנותק
                STARS in sky
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2870

                (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

                מנוחה או אנחה

                משהו לא נותן לי מנוח
                שקועה בתוך בועה
                מחשבות קופצות ומרצדות
                תופסות בראש כל פינה

                מדברת עם עצמי
                שיח שלו ישמע
                שני הצדדים מתווכחים ביניהם
                אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

                עד שמגיע הקץ
                ואמא אותי מעירה
                מה קורה לך? איפה השמחה?
                ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

                עשיתי חשבון עם עצמי
                תהיתי למה, מה קורה לי
                ואז, הבנתי למה ואיך
                ושזה לא סתם,
                מזה למדתי משהו חשוב
                שאקח כצידה לדרך, לעולם

                אז, אמרתי בלב:
                אני מודעת לעצמי
                ומכירה בכל צד טוב שלי
                אני מעריכה את עצמי
                ואת הביטחון שבי
                היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
                כי ממילא לא אשמע לו!

                בתוכי להיות ענווה שכחתי
                ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
                להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
                אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
                להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
                עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

                כך אוכל לתקן את עצמי
                להעריך כל מי שסביבי
                להאמין שהוא יותר ממני...
                כי מי אני הקטנה שאחשוב
                אני או הוא- מי יותר טוב?!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                6
                • איבקיא מנותק
                  איבקיא מנותק
                  איבקי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2871

                  למפרע

                  איך שלפעמים
                  אין לי לב
                  ורק למפרֶע
                  הוא בא,
                  ובוכה ומיצר
                  על שהֶרֶע,
                  על שאיחר.

                  שמתי לב שלא ממש מגיבים פה על כל שיר
                  שיתפתי כדי לקבל ביקורת
                  אז תרגישו בנח להעיר ולהאיר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍 👌
                  9
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2872
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2873

                      הבנתי שלהיות עצמאי זה לא פשוט
                      צריך הרבה ניווט שילוט
                      כדי שיתחיל הירוט
                      וישנה את המציאות
                      ותיהיה לי חרות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • א אליה ב

                        שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                        אז הנה השיר:

                        מתגעגע
                        ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                        אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                        סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                        למצוא את הדרך להקל מהכאב

                        פיזמון:
                        אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                        רוצה לחזות בזיו פניך,
                        ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                        לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                        להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                        צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                        מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                        לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                        מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                        פיזמון

                        והנה הקישור:
                        https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                        ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                        מתגעגע.mp3

                        אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבוע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2874
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                          #2875

                          אמצע הלילה

                          עוד מחשבות
                          אל תוך הלילה
                          שירים שקטים מתנגנים
                          והזמן כלכך מוזר
                          השמש מתכוננת
                          ליום חדש למעלה
                          והירח מקבל
                          את פניו של המחר

                          אמצע הלילה
                          זה זמן לחלומות
                          אמצע הלילה
                          עולים בי זכרונות

                          וקול פנימי לוחש בשקט

                          " אם אתה ער
                          באמצע הלילה
                          אז יש לך זמן
                          לדבר עם עצמך
                          לחשוב על עתיד
                          ועל השעה
                          לה חיכית תמיד
                          ואולי היא ...עכשיו מולך

                          כי אין לך אדם שאין לו שעה
                          ובסוף ההמתנה יש מתנה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          10
                          • נוודנ מנותק
                            נוודנ מנותק
                            נווד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                            #2876

                            בס"ד

                            אחר

                            השקט שמגיע ועוטף בבדידות
                            לוקח אותי אליו לעולמו
                            הרחק מהישג ידם של ילדים
                            אך כמוני הוא בשלו

                            והעייפות שמאיימת כל יום
                            מביאה אותי למקום אחר
                            כשאשכב לישון היא תתלבש
                            וכשאקום מחר היא תוותר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            9
                            • אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2877

                              בס''ד
                              שיר קצר
                              ''שויתי ה' לנגדי תמיד ''
                              זכור זאת שוב ושוב תגיד
                              כשהבורא אותך מעמיד
                              בניסיון כל כך מפחיד
                              אתה לעולם לא תפסיד.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              6
                              • רחלי.ג.ר מנותק
                                רחלי.ג.ר מנותק
                                רחלי.ג.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                                #2878

                                לב

                                מי ישים לב ללב שנשבר?
                                אם הלב נשבר
                                הוא צריך.
                                לב אחר.
                                שישים את ליבו עליו.
                                אליו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                2
                                • רחלי.ג.ר מנותק
                                  רחלי.ג.ר מנותק
                                  רחלי.ג.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                                  #2879

                                  בנאדם

                                  בנאדם הוא כמו ים
                                  פעם עולה.
                                  פעם יורד.

                                  בנאדם זקוק לעוגן.
                                  ותמיד מחכה
                                  לספינה שתבוא..

                                  בנאדם הוא ים.
                                  מדוזות . צדפים . פנינים.

                                  בנאדם = ים
                                  חיצונית מים , בפנים מערבולת.

                                  ...

                                  בנאדם הוא לא ים.
                                  לא תולה דגל
                                  לא אדום.
                                  לא שחור..
                                  ומי מדבר על לבן...

                                  הלוואי והיה תולה
                                  היינו יודעים מתי להיכנס,
                                  מתי לצאת,
                                  מתי להישאר.

                                  לא ים!
                                  אנשים נכנסים לליבו,
                                  לעולם לא יוצאים.

                                  ...

                                  אולי בנאדם ים
                                  אולי לא
                                  מה שבטוח -
                                  נס שיש מציל.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👏
                                  6
                                  • כוכב לכתכ מנותק
                                    כוכב לכתכ מנותק
                                    כוכב לכת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                    #2880

                                    מתחת לריצוף
                                    מסתתר שם בור חשוך
                                    נתכסה בטלאי חתוך
                                    מעבר להרגשת הגוף
                                    הנשמה עברה ריתוך
                                    האמונה עברה זיכוך
                                    עם עצמות ודם שפוך
                                    הכאב בנה חיפוי
                                    הנפש נשלחה לטיפול
                                    לנעשה אין תיקון

                                    מאחורי שכבת הזוהר שבוי
                                    בור עמוק ללא כסוי
                                    שמחה שנבנתה באילוץ
                                    זרימה שנחנכה כחילוץ
                                    הם לא באו בטעות
                                    ולא מתוך קלות
                                    באו מעמקות
                                    של הכאב

                                    אין דבר שלם מלב שבור,
                                    קרוב ד' לנשברי לב
                                    קרוב ד' לנשברי לב!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    6
                                    • חולמת לחיותח מנותק
                                      חולמת לחיותח מנותק
                                      חולמת לחיות
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2881

                                      שפת הכאב
                                      יש שפה משותפת לאנשים פצועים
                                      שפה של לבבות שבורים
                                      שבורים
                                      מרוסקים
                                      מנופצים
                                      מלאים חתכים עמוקים
                                      שותתים דם
                                      דמעות
                                      כאב.
                                      יש שפה לאנשים שנלחמים
                                      שחורקים שן על עוד בוקר
                                      על עוד חיוך
                                      מילה
                                      מבט
                                      לב.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👊
                                      11
                                      • שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2882

                                        חששתי, פחדתי,
                                        הלכתי בדקתי,
                                        וקיבלתי,
                                        את התשובה...

                                        נהיה לי שחור,
                                        אין כבר למה לחיות,
                                        רציתי חלמתי,
                                        והתנפץ לי,

                                        בשביל החלום נלחמתי,
                                        מהרצון חייתי, ועכשיו...?

                                        אמרו לי לא להתיאש,
                                        שאפשר לנסות לטפל,
                                        אבל יש לי תחושה שאומרים כדי לעודד,

                                        אבא, אבא,
                                        בבקשה תעזור ושלח לי נחמה,
                                        תוציא מאפלה לאורה,

                                        אבא אני מתחננת רק לך,
                                        שתשלח, תשלח רפואה,
                                        כי רק אתה כל יכול,
                                        ואוהב למרות הכל...:(

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👊 🙏
                                        9
                                        • מישהי מאמימ מנותק
                                          מישהי מאמימ מנותק
                                          מישהי מאמי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2883

                                          "כי האדם עץ השדה"
                                          כתבתי מהמקום שלי,
                                          לא פשוט לי בתקופה הזו,
                                          אבל רציתי לשתף אתכם,מקווה שתאהבו!!❣

                                          תלחשו לי, תגידו
                                          תצעקו או תשירו
                                          כואב לי בלב
                                          שורף וצורב

                                          תעזרו, תתחילו
                                          תעברו, תכילו
                                          אין מי שאוהב
                                          הראש כבר כואב.

                                          לטפל? להאמין?
                                          לקבל? להבין?
                                          תחושה מבלבלת,
                                          נשאבת לדלת

                                          לסרב? לשמוע?
                                          לתקן? לשמוח?
                                          הלילה חשוך,
                                          מבין הענפים מחפש לי חיוך.

                                          עץ דקל, תפוזים
                                          קקטוס, שזיפים
                                          אדמה שונה קיבל כל עץ,
                                          מישהו יודע לתרץ?

                                          האחד קיבל סלעית,
                                          השני גרגירית.
                                          האחד חלקה,
                                          והשני בביצה.

                                          ראשון בחורף פורח,
                                          שני מהרוח בורח.
                                          אחד מהשמש צונח,
                                          חברו מחום דווקא צומח.

                                          הגנן הגדול יודע לשתול,
                                          איתו כל אילן הופך לגדול.
                                          את האדמה משקה ומטפח
                                          עודר, מנכש, אך אף פעם לא שוכח.

                                          פעמים זה כואב,
                                          אבל הכי הכי אוהב!!

                                          החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍 🌴 💯
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול