דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
    #2846

    הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
    אין לי דרך לחמוק
    צריכה להסתדר לבד
    בלי עזרה של אף אחד.

    מנסה להרים
    ת'ראש מעל המים
    להראות שהכול טוב בשיעורים
    לעזור בבית מתי שצריך
    ושככה יעבור הימים.

    אך בלילות
    צריכה להרגיע את הרוחות
    שבוערות בי, בנשמתי
    ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

    ואחרי תקופה
    מוצאת את עצמי
    באותה מתקפה
    לא מבינה
    איך הגעתי
    לאותה סוטיאציה.

    מנסה לומר לעצמי
    שאם במבחן החיים לא הצלחתי
    אני לא עושה שוב טעויות
    אני רק חוזרת על החומר.

    מוכרת ללב שלי שטויות
    בלי מחשבות
    כדי להרגיע את מצפוני
    שעובד בלי הפסקות.

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    🤜 🙄
    8
    • אבא תודהaא מנותק
      אבא תודהaא מנותק
      אבא תודהa
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2847

      יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
      אשמח לתגובות לפני שמגישה

      מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
      בנגיעה אחת
      של האור
      מול החושך

      בקירוב קטן
      של בהירות
      מול כהות

      הינך נצבת

      יממות
      שלעיתים נדמות
      לאפילות
      לאבלות
      לנרדמות

      אז-
      בליבך את מייחלת
      לראותך נגאלת
      במגע קטן של-
      עלות השחר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      💥
      7
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2848

        לא שלי

        בחוץ
        הלילה שחור
        ובבזיך אחד
        מרקד אור
        כבר כמה דורות
        והפלא בוער
        למוד סערות
        והנר עודנו ער

        כי אם לא את
        שהיית
        פתילה אימהית
        מעבירה לו אש,
        מזמן היה כבה
        המאור שבך
        החזירו למוטב,
        ולימים לך לוחש:
        היה שווה.


        קשור יותר לחנוכה, אבל...

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👏
        5
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
          #2849

          בס"ד

          'תן לי'-
          תן לי לראות בעיניים
          לרצות באמת מבפנים
          לעוף רחוק לגעת בשמיים
          להתחבר לתוצרים

          כי מה אני רוצה ומבקש
          לחלום בסוף היום ולדעת לממש
          לא לוותר, להמשיך להתעקש
          לעמוד על שלי, בלי להתייאש

          תן לי לקדם תהליכים
          לא לשבת לשחק משחקים
          למחוק סטיגמות של אנשים
          שתפרו עליי במהלך החיים

          כי מה אני רוצה ומבקש
          לחלום בסוף היום ולדעת לממש
          לא לוותר, להמשיך להתעקש
          לעמוד על שלי, בלי להתייאש

          -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
          ©

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👏 👍
          6
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2850

            החיוך שלי מזוייף
            את הזיוף שלו לא רואים
            אני צוחקת בקול
            כדי לטשטש את הפנים

            תאמת קשה לשמוח באמת
            כי היצר בא להתעמת
            הניסיונות פתאום מופיעים
            ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

            פתאום האמונה היא היחידה
            שאפשר עליה להתלות
            בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
            שאת האמת אסור לגלות

            אז ההתמודדות היא לבדי
            בלי אף אחד לספר
            אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
            מרגיש לי כלכך חסר

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 👐 👏
            6
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2851

              אבא
              תן לי שיר יפה
              שאצליח להוציא את זה
              הלב שלי לא מרפה
              החלום הזה מרפא

              אבא
              אתה יודע הכל
              אני מפחדת ליפול
              לא רוצה לסבול
              זה פחד גדול

              תשמור עלי אלוקי
              שלא אתרחק מידי
              שאצליח לא להיות ב'הי'
              ושאזכור שאתה מעלי

              ובבקשה, תגשים לי חלום
              שימלא לי כך את היום
              שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
              שאמצא לי סוף סוף שלום

              אתה יודע מה אני רוצה
              את מה אני כל כך חפצה
              אבא אני אהיה חרוצה
              רק תביא לי לא בהלצה

              אני כל כך רוצה להרגיש
              אבא בבקשה כבר תחיש
              הלב הזה קצת רגיש
              ואני מעבר לכביש

              אבא, תן לי מזור
              בבקשה, אל תעצור
              תעשה שהטוב לי יחזור
              שהעולם שלי יתמלא לי באור

              כל כך קשה לי לחשוב
              על הרע אל מול כל הטוב
              אבא, תהיה כאן קרוב
              ותרפא את זה המכאוב

              בואו נגיד ביחד:
              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😍 👏 👑 👀
              10
              • כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2852

                היום יום הולדת של שנה,
                שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
                יום הולדת גדול של פיצוץ,
                הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

                הוא קצת ביישן ועדין,
                יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
                הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
                וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

                ואנשים מנצלים את המצב ,
                מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
                צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
                פוצעים בלי משים את ליבו.

                אך הוא נעלב ואינו עולב,
                שומע להג ואינו חוזר.
                מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
                אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

                ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
                של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
                הוא החזיר מנה אחת אפים ,
                שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

                והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
                פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
                המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
                לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

                והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
                לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
                יש המון דגיגונים בים מתים,
                דולפינים חיים ולא נכנעים.

                וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
                בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
                והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
                שתק וסרב לדבר.

                וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
                חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
                פתאום הסביבה נזכרה לספר,
                את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

                השברים, החתכים והחרם,
                לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
                הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
                יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

                ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
                הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
                חולשות אופי של אנשים מסכנים,
                שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

                היום יום הולדת של שנה,
                אולי יש בה מקום לחגיגה?
                זה כבר תלוי בכם התשובה
                באוירה שאתם משרים בסביבה.

                דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
                פרטים מסביבכם....

                אין דבר שלם מלב שבור,
                קרוב ד' לנשברי לב
                קרוב ד' לנשברי לב!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • STARS in  skyS מנותק
                  STARS in  skyS מנותק
                  STARS in sky
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2853

                  נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

                  מסך שבור

                  אין איך לתאר במילים,
                  אין להבין דברים נסתרים.
                  אין להפריך אמיתות,
                  אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

                  הכל מלא בשטויות והבלים-
                  זה משפט לחכמים,
                  הרואים מבחוץ, המתבוננים,
                  החווים מציאות, וכואבים.

                  חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
                  מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
                  הדור הזה הוא מיוחד,
                  דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

                  הנסיונות רבים מספור,
                  התאוות והיצרים.
                  פיתויים, משחקים עם נשמות,
                  ואנשים שבורים.

                  כל היום תקועים מול מסכים,
                  אם בעבודה, אם בלימודים,
                  אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
                  אַיִן???

                  ואיך אפשר לשתוק?-
                  לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
                  לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
                  כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

                  הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
                  לדמיין שהם מקשיבים,
                  ואם הייתי הולכת רחוק,
                  הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

                  כי-
                  את העולם אני לא יכולה לשנות,
                  ו-
                  אין איך לתאר במילים,
                  כי אין להבין דברים נסתרים.

                  והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
                  תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
                  מחטאים נטהר,
                  את 'תופעת המסכים'- תמגר,
                  ומהדמיון נתעורר!

                  😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🤗 👊 💪
                  7
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2854

                    וואו איפה הפריקה
                    שהייתה כלכך חשובה
                    פעם היא הייתה תמידית
                    היום היא פנימית

                    מה קרה לעולם
                    איפה מי שהיה ונעלם
                    פעם חיבק אותי
                    היום נהפך לזיכרון שלי

                    איפה כל האנשים
                    שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
                    איך הם נהפכו לשירים
                    כל מי שפתאום עזב אותי

                    והיום רק שירים עליהם כותבת
                    כי אין כבר משהו אחר לעשות
                    את הכאב לאט לאט מרפדת
                    כי כבר נמאס בגללם לבכות

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 👑
                    9
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2855

                      לא שלי

                      נוסע הוא בכביש ישר
                      המסע כלל לא קצר
                      חושב שהוא רואה
                      הדרך
                      ולא מפספס שום דבר
                      ערך.
                      סימנים מאירים, מפה
                      שבתיק
                      מדריך טיולים, שלט
                      ותיק
                      אין לו צורך בכל אלו...
                      נוסע רק כמו שנראה
                      לו.
                      אך לפתע - תאונה!
                      נהג שבטוח בצדקת
                      דרכו
                      לא הקשיב לעצות
                      שסביבו
                      גילה שהוא טועה
                      בדרך
                      אין שום יעד, אין שום
                      ערך.
                      עתה - למקור הוא
                      יחזור
                      יבדוק מחדש תמרור
                      ורמזור,
                      ובאורך נראה אור.

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      5
                      • אדמיליםא מנותק
                        אדמיליםא מנותק
                        אדמילים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2856

                        כספת
                        איפה היא
                        כספת הלב
                        מי שומר
                        על המפתחות

                        למה היא
                        נעולה כל היום
                        מאיפה יש
                        לה כוחות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😢 👍 👌
                        8
                        • אבא תודהaא מנותק
                          אבא תודהaא מנותק
                          אבא תודהa
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2857

                          הלם קרב \.ester.h

                          שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
                          שצועקות לי בלי מילים את הכאב
                          ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
                          אני מודה שהלב שלי הלום
                          קרב

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍 👌
                          6
                          • אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2858

                            על פרשת דרכים

                            שמש עולה ויורדת
                            מצידי הימים
                            כמו חיה קשורה בחבל
                            חורש בתלמים
                            ליד שדה חרוש
                            על פרשת דרכים
                            עומד עץ עלוב
                            ועליו בוכים

                            במקום ההוא עמדתי
                            עייני בהצטלבות
                            משמים זלגו עלי
                            טיפות גשם
                            של בדידות
                            ברשימות בוודאי
                            לא יזכירו את שמי
                            הבטתי בעץ
                            וגיליתי את עצמי

                            הפסקתי ללכת בשביל המסומן
                            חשבתי שאני בורח
                            אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
                            אני מרגיש כמו אורח

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            9
                            • שוהםש מנותק
                              שוהםש מנותק
                              שוהם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2859

                              לצאת מדיכאון??!😐
                              קצת מבואסת
                              קצת מתוסכלת
                              קצת עייפה
                              קצת מבולבלת
                              אולי לא מבינה
                              מה קרה לי
                              בתקופה האחרונה
                              רגשות סובבות אותי
                              ומחשבות נסערות בליבי
                              לעיתים לא יודעת
                              מה לעשות עם עצמי
                              מתפללת לה' שיעזור לי
                              א.מ.
                              אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

                              "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                              https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              8
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2860

                                שוב הרגע הזה
                                שבא לי לדבר
                                להתפלל ולספר
                                לשתף ולחבר

                                שוב הרגע הזה
                                שאני כאן לבד
                                אין אף אחד
                                והלב נאבד

                                רוצה להרגיש אמונה
                                יודעת שבהכל יש כוונה
                                ואנ'לא רואה כי אני קטנה
                                ומה אני רואה מהתמונה?

                                רוצה להרגיש אותך
                                שאף פעם לא יהיה חשכה
                                כי אתה כאן, אני בטוחה
                                אבל אני עכשיו מוכרחה

                                מוכרחה לשתף אותך
                                סתם במה שעובר עלי
                                שיום עובר ואני לא איתך
                                זה מרגיש לי קשה מידי

                                והאמונה היא המון עבודה
                                ואני בחשיכה אבודה
                                ואין פה מציאות או עובדה
                                אז אני מרגישה בודדה

                                ויודעת בשכל שאתה כאן
                                ורואה גם סדר בבלאגן
                                ועדיין, הלב מעונן
                                גם אם בשכל הכל מובן

                                אז מבקשת ככה בפשטות
                                תתן לי לחיות עם משמעות
                                תתן לי לחיות בשבילך
                                ולזכות לקדש את שמך

                                כי קשה לי ככה
                                סתם, לחיות, ככה.
                                ובא לי אותך
                                סתם. לחיות. אותך.

                                בואו נגיד ביחד:
                                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                12
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                  #2861

                                  סבא שלי נפטר אתמול
                                  השיר מוקדש לעילוי נשמתו
                                  ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

                                  הכאב מארבע קירות זועק
                                  הנשמה רק מתייסרת
                                  הלב שלי רק עלי צועק
                                  איך ממנו לא נפרדת

                                  לא הספקת כי זה קרה בשניות
                                  מנסה את עצמי לנחם
                                  הייתי בטוחה שהוא יבריא
                                  החלום שלי לא התגשם

                                  זעקות השבר הדהדו באוזני
                                  ואני עומדת שותקת מול הגופה
                                  כולם בוכים לידי ועיני
                                  עומדות עם דמעות ללא מוצא

                                  פתאום הכתה בי ההבנה
                                  וגם אני כמו כולם נשברתי
                                  איך חיים עם אמונה
                                  מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

                                  מקווה שהזמן באמת ירפא
                                  כמו שכולם מנחמים ואומרים
                                  צריכה לזכור שהכל מהבורא
                                  גם כשאנשים קרובים נפטרים

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😞 😭 😥 👍
                                  12
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2862

                                    לא שלי

                                    בלילות
                                    חורף,
                                    קרירים

                                    נושף
                                    הבל פי
                                    אדים מציירים

                                    שרטוטים
                                    נזילים,
                                    נחלים
                                    נחלים

                                    מספרים לי סיפור.

                                    אדים של תמיהה
                                    של כמיהה
                                    של אימה
                                    של... מה?

                                    אדים של שיקוף
                                    של ריחוף
                                    של ליטוף
                                    של... פוף?

                                    מספרים.
                                    כל ערב
                                    סיפור אחר

                                    על יום
                                    שחלף
                                    ולא ישוב יותר

                                    מציבים
                                    מראה של טיפות
                                    לַ'אני'
                                    בלי עטיפות.

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👏
                                    6
                                    • אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהa
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2863

                                      שלא שינו \ .ESTER.H

                                      מגוון
                                      לאין מספר
                                      ישן, חדש
                                      ואופנתי ממש

                                      מקורי
                                      לאין ערוך
                                      כהה, צבעוני
                                      ומחובר לאני

                                      והמתקדם -
                                      שווה יותר,
                                      והמוזר-
                                      יפה יותר,
                                      והקצר-
                                      משתלם יותר.

                                      כך זה אצל כולם
                                      כך זה ברחבי העולם
                                      ויש אותנו
                                      שלא שינינו
                                      את “אלה שמות”

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      7
                                      • הדס.טה מנותק
                                        הדס.טה מנותק
                                        הדס.ט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                                        #2864
                                        אבא חטוף\ הרב ליאור אנגלמן

                                        יש איש אחד אני מכיר, הבן שלו חטוף.
                                        הוא לא מפגין ולא מוחה, הוא סתם יושב כפוף.
                                        המאפרה שלו כבר מלאה בדלים,
                                        והדמעות העצובות מילאו המון דליים.
                                        הוא לא יגיע לכיכר, אין לאיש כוחות.
                                        בלילות הוא לא נרדם , המחשבות טורפות.
                                        בפנים הוא כבר נגמר ,הוא לא מתראיין,
                                        גם השיער שלו הלבין מאז נחטף הבן.
                                        הוא לא צועק "עכשיו עכשיו", גם לא "בכל מחיר",
                                        הוא איש פשוט שעולמו חשך ביום בהיר.
                                        יש איש אחד ,אני מכיר, הבן שלו נחטף,
                                        כל פעם שפוגש אותו ,הלב שלי נשרף.

                                        אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😥 😭 👌
                                        12
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אליה ב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2865

                                          שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                                          אז הנה השיר:

                                          מתגעגע
                                          ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                                          אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                                          סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                                          למצוא את הדרך להקל מהכאב

                                          פיזמון:
                                          אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                                          רוצה לחזות בזיו פניך,
                                          ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                                          לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                                          להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                                          צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                                          מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                                          לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                                          מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                                          פיזמון

                                          והנה הקישור:
                                          https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                                          ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                                          מתגעגע.mp3

                                          אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול