דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2842

    לא חיה בסרט
    חיה באמונה
    אין לי דרך אחרת
    אני כאן בכוונה

    ה' לא יוצר יצורים פגומים
    זאת עובדה, לא דעה.
    לא סתם ה' שם מכשולים,
    לכל דבר בעולם מטרה.

    אני כאן-כי כך הוא רצה.
    אני כאן-ולא בקריצה.
    הוא לא שם אותי סתם.
    בשבילי נברא העולם!

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • א מנותק
      א מנותק
      ארי גולד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2843

      זה לא צחוק זה מלחמה

      כן הייתי שם ראיתי את המצב
      בכל צומת עמדה או מוצב
      אזרחים לא תראה אין מצב
      ההרגשה באוויר שזמנך מוקצב,

      בכל פינה מתרוצצים חיילים
      מנסים לא להיות חשופים
      שלא יראו אותם המחבלים
      שלא יתפסו אותם לא מוכנים,

      במטולה תפס אותנו מטח פצמרי"ם
      חצי שעה בימגונית רועדים מדברים
      אחד את השני מחזקים ומרגיעים
      וברקע נפילות ופיצוצים מזעזעים,

      אין ביכולתי להעביר את ההרגשה
      לשפוך על הדף את התחושה
      לנסות לתאר את המציאות הקשה
      פחד אמיתי! לא קלישאה,

      הלכתי כי רציתי לחזק להרים
      בסוף מצאתי את עצמי מתרים
      שואב סיפורים מחדד מסרים
      בולע בדממה הרים של תיאורים,

      יצאתי לחזק ויצאתי מחוזק
      רציתי לדבר והייתי משותק
      רציתי לשמוע אך הייתי מרותק
      חשבתי שידעתי, הייתי מנותק,

      סוף סוף אני באמת מפנים
      על מה אנחנו הלומדים מגינים
      זה לא איזה קרב של ציונים
      זה קרב על חייהם של אנשים,

      כמה שזה מחייב אותנו
      להשקיע ככל יכולתנו
      לתת הרבה יותר מעצמנו
      למען העם שסומך עלינו,

      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      10
      • נ מנותק
        נ מנותק
        נעמי ה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2844

        אותו אחד שעולה לאוטובוס
        ואתה נושא תפילה בליבך
        שרק לא ישב לידך,

        אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
        ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
        ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

        אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
        כי פרצופו לגמרי מעוות,

        אותה אחת שמסתבכת בקופה
        ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
        ודואגים לעדכן בקול את מצבה
        ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

        כל אותם האנשים
        שלמרות הכול בוחרים בחיים
        לומדים לראות את הטוב
        להתעלם מכל מה שיכול לשבור
        מלאים בכמות של אומץ
        שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

        אז אל תהייה ההוא
        שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
        שמוחק להם את החיוך מהפנים
        ושובר להם את הלב לרסיסים

        לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
        כי אדם זה לא רק החיצוניות
        האדם זה בעיקר הפנימיות!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        6
        • הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
          #2845

          אין דרך חזרה...
          הבטתי בחלון
          שרוחות נשבו ושרקו
          נתפס מבטי באיש מוזר
          שעמד על גג הבית
          ובידיו כרית לבנה
          מלאה בנוצות לבנות-
          דקות, קטנות וקלות

          הוא עמד על הגג-
          וברגע אחד-
          קרע את בד הכרית
          והנוצות החלו לעוף
          הן ריחפו באויר הקריר
          ודרך חזרה כבר לא הייתה..

          האחת עפה בעקבות הרוח
          לאיזה מבנה זנוח
          השניה והשלישית ריחפו באויר
          וצנחו לראשו של צעיר
          ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
          כל אחת עפה ליעד אחר משלה
          וידעתי-
          שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
          ואז חשבתי לעצמי-
          שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
          גם אם ירצה האיש
          להחזיר אותן לכרית מאוחדת
          אין לו שם דרך אחרת

          והרי גם כך זה לשון הרע
          אין לשום מילה דרך חזרה
          כל מילה שנאמרה בשגגה
          עפה לה ברוח כנוצה
          אל יעד לא נודע..

          אז להבא אדע
          ואחשוב לפני כל אמירה
          שזה הרי כמו שאקרע כרית
          והנוצות העפות-
          אין להן דרך חזרה..

          (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
          קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
          כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
          ✍ @הדרי

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          9
          • המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
            #2846

            הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
            אין לי דרך לחמוק
            צריכה להסתדר לבד
            בלי עזרה של אף אחד.

            מנסה להרים
            ת'ראש מעל המים
            להראות שהכול טוב בשיעורים
            לעזור בבית מתי שצריך
            ושככה יעבור הימים.

            אך בלילות
            צריכה להרגיע את הרוחות
            שבוערות בי, בנשמתי
            ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

            ואחרי תקופה
            מוצאת את עצמי
            באותה מתקפה
            לא מבינה
            איך הגעתי
            לאותה סוטיאציה.

            מנסה לומר לעצמי
            שאם במבחן החיים לא הצלחתי
            אני לא עושה שוב טעויות
            אני רק חוזרת על החומר.

            מוכרת ללב שלי שטויות
            בלי מחשבות
            כדי להרגיע את מצפוני
            שעובד בלי הפסקות.

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            🤜 🙄
            8
            • אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהa
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2847

              יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
              אשמח לתגובות לפני שמגישה

              מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
              בנגיעה אחת
              של האור
              מול החושך

              בקירוב קטן
              של בהירות
              מול כהות

              הינך נצבת

              יממות
              שלעיתים נדמות
              לאפילות
              לאבלות
              לנרדמות

              אז-
              בליבך את מייחלת
              לראותך נגאלת
              במגע קטן של-
              עלות השחר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              💥
              7
              • מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2848

                לא שלי

                בחוץ
                הלילה שחור
                ובבזיך אחד
                מרקד אור
                כבר כמה דורות
                והפלא בוער
                למוד סערות
                והנר עודנו ער

                כי אם לא את
                שהיית
                פתילה אימהית
                מעבירה לו אש,
                מזמן היה כבה
                המאור שבך
                החזירו למוטב,
                ולימים לך לוחש:
                היה שווה.


                קשור יותר לחנוכה, אבל...

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👏
                5
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                  #2849

                  בס"ד

                  'תן לי'-
                  תן לי לראות בעיניים
                  לרצות באמת מבפנים
                  לעוף רחוק לגעת בשמיים
                  להתחבר לתוצרים

                  כי מה אני רוצה ומבקש
                  לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                  לא לוותר, להמשיך להתעקש
                  לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                  תן לי לקדם תהליכים
                  לא לשבת לשחק משחקים
                  למחוק סטיגמות של אנשים
                  שתפרו עליי במהלך החיים

                  כי מה אני רוצה ומבקש
                  לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                  לא לוותר, להמשיך להתעקש
                  לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                  -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
                  ©

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👏 👍
                  6
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2850

                    החיוך שלי מזוייף
                    את הזיוף שלו לא רואים
                    אני צוחקת בקול
                    כדי לטשטש את הפנים

                    תאמת קשה לשמוח באמת
                    כי היצר בא להתעמת
                    הניסיונות פתאום מופיעים
                    ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

                    פתאום האמונה היא היחידה
                    שאפשר עליה להתלות
                    בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
                    שאת האמת אסור לגלות

                    אז ההתמודדות היא לבדי
                    בלי אף אחד לספר
                    אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
                    מרגיש לי כלכך חסר

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 👐 👏
                    6
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2851

                      אבא
                      תן לי שיר יפה
                      שאצליח להוציא את זה
                      הלב שלי לא מרפה
                      החלום הזה מרפא

                      אבא
                      אתה יודע הכל
                      אני מפחדת ליפול
                      לא רוצה לסבול
                      זה פחד גדול

                      תשמור עלי אלוקי
                      שלא אתרחק מידי
                      שאצליח לא להיות ב'הי'
                      ושאזכור שאתה מעלי

                      ובבקשה, תגשים לי חלום
                      שימלא לי כך את היום
                      שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
                      שאמצא לי סוף סוף שלום

                      אתה יודע מה אני רוצה
                      את מה אני כל כך חפצה
                      אבא אני אהיה חרוצה
                      רק תביא לי לא בהלצה

                      אני כל כך רוצה להרגיש
                      אבא בבקשה כבר תחיש
                      הלב הזה קצת רגיש
                      ואני מעבר לכביש

                      אבא, תן לי מזור
                      בבקשה, אל תעצור
                      תעשה שהטוב לי יחזור
                      שהעולם שלי יתמלא לי באור

                      כל כך קשה לי לחשוב
                      על הרע אל מול כל הטוב
                      אבא, תהיה כאן קרוב
                      ותרפא את זה המכאוב

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😍 👏 👑 👀
                      10
                      • כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2852

                        היום יום הולדת של שנה,
                        שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
                        יום הולדת גדול של פיצוץ,
                        הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

                        הוא קצת ביישן ועדין,
                        יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
                        הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
                        וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

                        ואנשים מנצלים את המצב ,
                        מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
                        צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
                        פוצעים בלי משים את ליבו.

                        אך הוא נעלב ואינו עולב,
                        שומע להג ואינו חוזר.
                        מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
                        אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

                        ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
                        של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
                        הוא החזיר מנה אחת אפים ,
                        שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

                        והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
                        פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
                        המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
                        לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

                        והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
                        לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
                        יש המון דגיגונים בים מתים,
                        דולפינים חיים ולא נכנעים.

                        וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
                        בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
                        והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
                        שתק וסרב לדבר.

                        וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
                        חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
                        פתאום הסביבה נזכרה לספר,
                        את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

                        השברים, החתכים והחרם,
                        לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
                        הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
                        יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

                        ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
                        הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
                        חולשות אופי של אנשים מסכנים,
                        שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

                        היום יום הולדת של שנה,
                        אולי יש בה מקום לחגיגה?
                        זה כבר תלוי בכם התשובה
                        באוירה שאתם משרים בסביבה.

                        דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
                        פרטים מסביבכם....

                        אין דבר שלם מלב שבור,
                        קרוב ד' לנשברי לב
                        קרוב ד' לנשברי לב!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • STARS in  skyS מנותק
                          STARS in  skyS מנותק
                          STARS in sky
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2853

                          נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

                          מסך שבור

                          אין איך לתאר במילים,
                          אין להבין דברים נסתרים.
                          אין להפריך אמיתות,
                          אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

                          הכל מלא בשטויות והבלים-
                          זה משפט לחכמים,
                          הרואים מבחוץ, המתבוננים,
                          החווים מציאות, וכואבים.

                          חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
                          מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
                          הדור הזה הוא מיוחד,
                          דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

                          הנסיונות רבים מספור,
                          התאוות והיצרים.
                          פיתויים, משחקים עם נשמות,
                          ואנשים שבורים.

                          כל היום תקועים מול מסכים,
                          אם בעבודה, אם בלימודים,
                          אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
                          אַיִן???

                          ואיך אפשר לשתוק?-
                          לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
                          לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
                          כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

                          הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
                          לדמיין שהם מקשיבים,
                          ואם הייתי הולכת רחוק,
                          הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

                          כי-
                          את העולם אני לא יכולה לשנות,
                          ו-
                          אין איך לתאר במילים,
                          כי אין להבין דברים נסתרים.

                          והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
                          תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
                          מחטאים נטהר,
                          את 'תופעת המסכים'- תמגר,
                          ומהדמיון נתעורר!

                          😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🤗 👊 💪
                          7
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2854

                            וואו איפה הפריקה
                            שהייתה כלכך חשובה
                            פעם היא הייתה תמידית
                            היום היא פנימית

                            מה קרה לעולם
                            איפה מי שהיה ונעלם
                            פעם חיבק אותי
                            היום נהפך לזיכרון שלי

                            איפה כל האנשים
                            שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
                            איך הם נהפכו לשירים
                            כל מי שפתאום עזב אותי

                            והיום רק שירים עליהם כותבת
                            כי אין כבר משהו אחר לעשות
                            את הכאב לאט לאט מרפדת
                            כי כבר נמאס בגללם לבכות

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 👑
                            9
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2855

                              לא שלי

                              נוסע הוא בכביש ישר
                              המסע כלל לא קצר
                              חושב שהוא רואה
                              הדרך
                              ולא מפספס שום דבר
                              ערך.
                              סימנים מאירים, מפה
                              שבתיק
                              מדריך טיולים, שלט
                              ותיק
                              אין לו צורך בכל אלו...
                              נוסע רק כמו שנראה
                              לו.
                              אך לפתע - תאונה!
                              נהג שבטוח בצדקת
                              דרכו
                              לא הקשיב לעצות
                              שסביבו
                              גילה שהוא טועה
                              בדרך
                              אין שום יעד, אין שום
                              ערך.
                              עתה - למקור הוא
                              יחזור
                              יבדוק מחדש תמרור
                              ורמזור,
                              ובאורך נראה אור.

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              5
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2856

                                כספת
                                איפה היא
                                כספת הלב
                                מי שומר
                                על המפתחות

                                למה היא
                                נעולה כל היום
                                מאיפה יש
                                לה כוחות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😢 👍 👌
                                8
                                • אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהa
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2857

                                  הלם קרב \.ester.h

                                  שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
                                  שצועקות לי בלי מילים את הכאב
                                  ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
                                  אני מודה שהלב שלי הלום
                                  קרב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 👌
                                  6
                                  • אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2858

                                    על פרשת דרכים

                                    שמש עולה ויורדת
                                    מצידי הימים
                                    כמו חיה קשורה בחבל
                                    חורש בתלמים
                                    ליד שדה חרוש
                                    על פרשת דרכים
                                    עומד עץ עלוב
                                    ועליו בוכים

                                    במקום ההוא עמדתי
                                    עייני בהצטלבות
                                    משמים זלגו עלי
                                    טיפות גשם
                                    של בדידות
                                    ברשימות בוודאי
                                    לא יזכירו את שמי
                                    הבטתי בעץ
                                    וגיליתי את עצמי

                                    הפסקתי ללכת בשביל המסומן
                                    חשבתי שאני בורח
                                    אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
                                    אני מרגיש כמו אורח

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    9
                                    • שוהםש מנותק
                                      שוהםש מנותק
                                      שוהם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2859

                                      לצאת מדיכאון??!😐
                                      קצת מבואסת
                                      קצת מתוסכלת
                                      קצת עייפה
                                      קצת מבולבלת
                                      אולי לא מבינה
                                      מה קרה לי
                                      בתקופה האחרונה
                                      רגשות סובבות אותי
                                      ומחשבות נסערות בליבי
                                      לעיתים לא יודעת
                                      מה לעשות עם עצמי
                                      מתפללת לה' שיעזור לי
                                      א.מ.
                                      אשמח להערה או הארה! 🙏🙏

                                      "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                      https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      8
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2860

                                        שוב הרגע הזה
                                        שבא לי לדבר
                                        להתפלל ולספר
                                        לשתף ולחבר

                                        שוב הרגע הזה
                                        שאני כאן לבד
                                        אין אף אחד
                                        והלב נאבד

                                        רוצה להרגיש אמונה
                                        יודעת שבהכל יש כוונה
                                        ואנ'לא רואה כי אני קטנה
                                        ומה אני רואה מהתמונה?

                                        רוצה להרגיש אותך
                                        שאף פעם לא יהיה חשכה
                                        כי אתה כאן, אני בטוחה
                                        אבל אני עכשיו מוכרחה

                                        מוכרחה לשתף אותך
                                        סתם במה שעובר עלי
                                        שיום עובר ואני לא איתך
                                        זה מרגיש לי קשה מידי

                                        והאמונה היא המון עבודה
                                        ואני בחשיכה אבודה
                                        ואין פה מציאות או עובדה
                                        אז אני מרגישה בודדה

                                        ויודעת בשכל שאתה כאן
                                        ורואה גם סדר בבלאגן
                                        ועדיין, הלב מעונן
                                        גם אם בשכל הכל מובן

                                        אז מבקשת ככה בפשטות
                                        תתן לי לחיות עם משמעות
                                        תתן לי לחיות בשבילך
                                        ולזכות לקדש את שמך

                                        כי קשה לי ככה
                                        סתם, לחיות, ככה.
                                        ובא לי אותך
                                        סתם. לחיות. אותך.

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        12
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                          #2861

                                          סבא שלי נפטר אתמול
                                          השיר מוקדש לעילוי נשמתו
                                          ששון יחיאל בן ישראל וג'ניה 💔🥺🙏

                                          הכאב מארבע קירות זועק
                                          הנשמה רק מתייסרת
                                          הלב שלי רק עלי צועק
                                          איך ממנו לא נפרדת

                                          לא הספקת כי זה קרה בשניות
                                          מנסה את עצמי לנחם
                                          הייתי בטוחה שהוא יבריא
                                          החלום שלי לא התגשם

                                          זעקות השבר הדהדו באוזני
                                          ואני עומדת שותקת מול הגופה
                                          כולם בוכים לידי ועיני
                                          עומדות עם דמעות ללא מוצא

                                          פתאום הכתה בי ההבנה
                                          וגם אני כמו כולם נשברתי
                                          איך חיים עם אמונה
                                          מחשבות התערבבו יחד עם הבכי

                                          מקווה שהזמן באמת ירפא
                                          כמו שכולם מנחמים ואומרים
                                          צריכה לזכור שהכל מהבורא
                                          גם כשאנשים קרובים נפטרים

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😞 😭 😥 👍
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול