דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2833

    לא שלי

    ראית את התמונה?
    איזו?
    נו, של האוטובוס.
    מה? זה אוטובוס?
    גרוטאה עדין על זה...
    מצחיקה! זה כל היופי.
    פה טמון הגרעין,
    זו תמונה ישנה
    מלפני...
    היא נלקחה מהמוזיאון!
    כן? עכשיו זה מתחיל להרשים!
    ...
    אולי נפסיק להסתכל
    על הכאן,
    על המעודכן.
    נחזור קצת לעבר,
    נחזור למקורות
    נתחבר לשורשים,
    ונבין שהם היופי
    הטמון בתמונה.

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ד מנותק
      ד מנותק
      דודו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2834

      רק כמה מילים לפני שאתם קוראים את המילים הבאות,
      הם נכתבו בעקבות מה שכולנו עוברים בחודשיים האחרונים,
      ובפרט אחרי האסון שנהרגו חטופים מאש כוחותנו,
      זה מרגיש כמו דרמה זוועתית ביותר, שכולם מתים בסוף,
      אתה מאבד עשתונות מרוב טירוף,
      אבל פתאום קלטתי, חלאס לחפש מה צריכים להתחזק ולהגיד תהילים ולחשוב שזהו,
      את כל זה השם עשה, בשבילי!
      הוא רוצה שאני יקשיב לו ואז הוא יקשיב גם לי,
      ומה הוא מדבר אלי, ומה אליך??
      כל אחד יודע בעצמו

      הלב מתפחלץ
      הכל כאן משוגע
      במקום להחלץ
      יגון וגם תוגה

      חפץ רק להטיח
      את הראש בקיר
      לתפוס את השטיח
      לזעוק בכל העיר

      מסתכל בלבן שבעין
      רואה שחורות
      איך למרות כל זאת עדיין
      רואים את המראות

      ושום דבר לא עובד יותר
      לא ירוק לא הזרקות
      לאן השם חותר
      עם כל האזעקות

      בסוף אני הכתובת
      אני כאן האשם
      מפסיק לחפש סביב
      חוזר אליך, השם

      מושיט אליך יד
      תחזיק אותי חזק
      מקשיב לקריאתך
      תקשיב לקריאתי

      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 🙏
      10
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2835

        בס"ד
        'איתך, באש ובמים'

        אבא, היצר הוא עליי גדול
        תחזיק אותי שלא אפול
        כי מי אני פה בלעדיך,
        בשר ודם, עפר מין אדמתך

        אבא, אני איתך באש וגם במים
        אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
        ואם מרים, זה רק אל השמיים

        אבא, עזור לי לגבור על כל מכשול
        רק אתה זה שיכול
        כי מי אני פה בעולמך-
        ייצור שנלחם לעשות את רצונך

        אבא, אני איתך באש וגם במים
        אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
        ואם מרים, זה רק אל השמיים
        ©

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        11
        • הדס.טה מנותק
          הדס.טה מנותק
          הדס.ט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
          #2836
          שיר שכתב הרב ליאור אנגלמן

          האיש באולפן\ליאור אנגלמן
          לאיש באולפן זה לא היה קורה
          האיש באולפן מיד היה מזהה,
          מה הבעיה לראות דגל לבן
          עם האור היפה שמאיר באולפן.

          האיש באולפן - הרבה הוא עבר
          ויש לו דסקית חטופים על הצוואר,
          הוא חד כתער ומבטיו קשים
          הוא אלוף העולם ב"אני מאשים".

          האיש באולפן מעולם לא טועה
          הם הרימו ידיים מיד הוא רואה.
          לאיש באולפן אין טנק וכלים,
          אבל בלי כונה הוא הורג במילים.

          אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😥 😰 👍
          8
          • אביעזריא מנותק
            אביעזריא מנותק
            אביעזרי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2837

            אופניים

            החיים כמו אופניים
            נוסעים מתגלגלים
            כלום לא יקרה גם משמים
            אם לא תאיץ בגלגלים

            עליות וירידות
            הכל תלוי בהסתכלות
            בחר את נתיבך
            ואל תנהג בו בסכלות

            אם תטה את מבטך
            אל השדות ליד
            תגלה - נשארת לבדך
            ובלי דבר ביד

            החזר אור לסובבים
            פנס דרך תהיה לרבים
            שלא ירמסוך עוברי דרכים
            וסתם כי יש לך ערכים

            הקפד לעצור
            לבחון את המסלול
            שלא תעבור
            תפספס את הפיתול

            ואם תהנה
            מהדרך, מהקשיים
            תוכל להעפיל
            אל על, לגבהים
            תגיע לפסגה -
            כן, אלו החיים.

            נדירים האנשים החיים,
            רוב האנשים פשוט קיימים...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            10
            • נ מנותק
              נ מנותק
              נעמי ה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2838

              נמאס לה למחות דמעה
              לעודד כל הזמן את עצמה
              לאטום אוזניים מול האשמות
              על כל אותם הכישלונות

              היא רוצה לצרוח
              לקחת את רגליה ולברוח
              לעולם שאוהב רגישים
              שמעיף מבט גם לחלשים

              יודעת שהוא לא קיים
              הוא נמצא רק בחלומות
              שם היא מלכת העולם
              בוחרת לכולם את התגובות

              שם יש לה במה
              להוציא את כל הטוב שבה
              להראות כמה היא גדולה
              לשאול מי רוצה להתמודד מולה

              אך בסוף תמיד בה הבוקר
              ונמחקים החלומות היפים
              ועוד פעם הלב דוקר
              והיא חוזרת לחיים המעייפים

              ובליבה נושאת תפילה
              שיבוא מלאך בשבילה
              שיזכיר לה את האמת כולה
              כמה היא טובה וגדולה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍 👊
              10
              • אילן פא אילן פ

                ****גם ציפורים ****

                זה עוד סיפור
                של מלחמה מתישה
                בין אדמה לשמיים
                נוסע מהר בתחנות הזמן
                לברוח מכאן
                לא חשוב לאן
                פתאום נפלה לידי
                פתקא מהשמיים
                הכתב ברור
                הכל כבר כתוב
                חיים ............
                הם לא שחור לבן

                פזמון:
                דע לך בני
                שכל הזמן שהנר דולק ...
                האור חוזר
                אליך חודר
                ואפשר עוד לתקן
                גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                לעת ערב
                מוצאות את הדרך
                חזרה אל הקן

                אך מה אעשה הלכה למעשה
                אם נדבר ביננו
                רחוק מתשובתי דברי משובתי
                בלילות רודפים אותי
                התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                דודי דופק יום יום
                על דלתי
                לדרוש בטובתי

                פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                ושוב אין לי שום תרוץ
                להפסיק לרוץ ..........
                עוד יום
                עוד חודש
                עוד שנה
                גם רגע חיים הוא מתנה

                פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהa
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2839
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2840

                  לא שלי

                  אני לא מאמינה.
                  פספסתי!
                  איך זה יכול ליהיות?
                  הפתק היה בידיים שלי
                  כל הזמן.
                  היה כתוב בו
                  איפה אני צריכה
                  לרדת.
                  אז למה?
                  למה פספסתי את
                  התחנה?

                  נרדמתי בשמירה
                  כן, פשוט כך
                  נרדמתי, ישנתי.
                  נכון, הייתי מותשת
                  ועדיין, היה אסור לי
                  להירדם
                  הנה, החמצתי
                  הפסדתי את התחנה.
                  כי יש מקומות
                  שבהם אסור לישון,
                  יש רגעים
                  שאסור להחמיץ,
                  ויש תחנות
                  שאי אפשר להפסיד.

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  8
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2841

                    שיר כואב שכתבתי בעקבות המלחמה

                    את הילדה הקטנה
                    שנהרגת בלי סיבה
                    ממחבל נורא
                    שאין לו רגש ונשמה
                    ופשוט בך ירה
                    התמונות שלך
                    עוברות מול העיניים
                    הלב שורף
                    רק מלחשוב עליך
                    על החיוך המתוק
                    על הצחוק המתגלגל
                    קשה לשיגרה
                    בלעדייך להתרגל
                    לחשוב שיכלת
                    להקים משפחה
                    ופשוט לנצח
                    תשארי ילדה
                    כואב לי לראות
                    ילדים קטנים
                    הולכים לגן
                    ואני יודע שאת
                    הלכת-
                    לגן עדן

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😢
                    10
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2842

                      לא חיה בסרט
                      חיה באמונה
                      אין לי דרך אחרת
                      אני כאן בכוונה

                      ה' לא יוצר יצורים פגומים
                      זאת עובדה, לא דעה.
                      לא סתם ה' שם מכשולים,
                      לכל דבר בעולם מטרה.

                      אני כאן-כי כך הוא רצה.
                      אני כאן-ולא בקריצה.
                      הוא לא שם אותי סתם.
                      בשבילי נברא העולם!

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        ארי גולד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2843

                        זה לא צחוק זה מלחמה

                        כן הייתי שם ראיתי את המצב
                        בכל צומת עמדה או מוצב
                        אזרחים לא תראה אין מצב
                        ההרגשה באוויר שזמנך מוקצב,

                        בכל פינה מתרוצצים חיילים
                        מנסים לא להיות חשופים
                        שלא יראו אותם המחבלים
                        שלא יתפסו אותם לא מוכנים,

                        במטולה תפס אותנו מטח פצמרי"ם
                        חצי שעה בימגונית רועדים מדברים
                        אחד את השני מחזקים ומרגיעים
                        וברקע נפילות ופיצוצים מזעזעים,

                        אין ביכולתי להעביר את ההרגשה
                        לשפוך על הדף את התחושה
                        לנסות לתאר את המציאות הקשה
                        פחד אמיתי! לא קלישאה,

                        הלכתי כי רציתי לחזק להרים
                        בסוף מצאתי את עצמי מתרים
                        שואב סיפורים מחדד מסרים
                        בולע בדממה הרים של תיאורים,

                        יצאתי לחזק ויצאתי מחוזק
                        רציתי לדבר והייתי משותק
                        רציתי לשמוע אך הייתי מרותק
                        חשבתי שידעתי, הייתי מנותק,

                        סוף סוף אני באמת מפנים
                        על מה אנחנו הלומדים מגינים
                        זה לא איזה קרב של ציונים
                        זה קרב על חייהם של אנשים,

                        כמה שזה מחייב אותנו
                        להשקיע ככל יכולתנו
                        לתת הרבה יותר מעצמנו
                        למען העם שסומך עלינו,

                        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        10
                        • נ מנותק
                          נ מנותק
                          נעמי ה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2844

                          אותו אחד שעולה לאוטובוס
                          ואתה נושא תפילה בליבך
                          שרק לא ישב לידך,

                          אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
                          ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
                          ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

                          אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
                          כי פרצופו לגמרי מעוות,

                          אותה אחת שמסתבכת בקופה
                          ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
                          ודואגים לעדכן בקול את מצבה
                          ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

                          כל אותם האנשים
                          שלמרות הכול בוחרים בחיים
                          לומדים לראות את הטוב
                          להתעלם מכל מה שיכול לשבור
                          מלאים בכמות של אומץ
                          שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

                          אז אל תהייה ההוא
                          שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
                          שמוחק להם את החיוך מהפנים
                          ושובר להם את הלב לרסיסים

                          לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
                          כי אדם זה לא רק החיצוניות
                          האדם זה בעיקר הפנימיות!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          6
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                            #2845

                            אין דרך חזרה...
                            הבטתי בחלון
                            שרוחות נשבו ושרקו
                            נתפס מבטי באיש מוזר
                            שעמד על גג הבית
                            ובידיו כרית לבנה
                            מלאה בנוצות לבנות-
                            דקות, קטנות וקלות

                            הוא עמד על הגג-
                            וברגע אחד-
                            קרע את בד הכרית
                            והנוצות החלו לעוף
                            הן ריחפו באויר הקריר
                            ודרך חזרה כבר לא הייתה..

                            האחת עפה בעקבות הרוח
                            לאיזה מבנה זנוח
                            השניה והשלישית ריחפו באויר
                            וצנחו לראשו של צעיר
                            ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
                            כל אחת עפה ליעד אחר משלה
                            וידעתי-
                            שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
                            ואז חשבתי לעצמי-
                            שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
                            גם אם ירצה האיש
                            להחזיר אותן לכרית מאוחדת
                            אין לו שם דרך אחרת

                            והרי גם כך זה לשון הרע
                            אין לשום מילה דרך חזרה
                            כל מילה שנאמרה בשגגה
                            עפה לה ברוח כנוצה
                            אל יעד לא נודע..

                            אז להבא אדע
                            ואחשוב לפני כל אמירה
                            שזה הרי כמו שאקרע כרית
                            והנוצות העפות-
                            אין להן דרך חזרה..

                            (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
                            קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
                            כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
                            ✍ @הדרי

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            9
                            • המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                              #2846

                              הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
                              אין לי דרך לחמוק
                              צריכה להסתדר לבד
                              בלי עזרה של אף אחד.

                              מנסה להרים
                              ת'ראש מעל המים
                              להראות שהכול טוב בשיעורים
                              לעזור בבית מתי שצריך
                              ושככה יעבור הימים.

                              אך בלילות
                              צריכה להרגיע את הרוחות
                              שבוערות בי, בנשמתי
                              ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

                              ואחרי תקופה
                              מוצאת את עצמי
                              באותה מתקפה
                              לא מבינה
                              איך הגעתי
                              לאותה סוטיאציה.

                              מנסה לומר לעצמי
                              שאם במבחן החיים לא הצלחתי
                              אני לא עושה שוב טעויות
                              אני רק חוזרת על החומר.

                              מוכרת ללב שלי שטויות
                              בלי מחשבות
                              כדי להרגיע את מצפוני
                              שעובד בלי הפסקות.

                              "קשה לשכוח אנשים
                              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🤜 🙄
                              8
                              • אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהa
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2847

                                יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
                                אשמח לתגובות לפני שמגישה

                                מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
                                בנגיעה אחת
                                של האור
                                מול החושך

                                בקירוב קטן
                                של בהירות
                                מול כהות

                                הינך נצבת

                                יממות
                                שלעיתים נדמות
                                לאפילות
                                לאבלות
                                לנרדמות

                                אז-
                                בליבך את מייחלת
                                לראותך נגאלת
                                במגע קטן של-
                                עלות השחר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                💥
                                7
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2848

                                  לא שלי

                                  בחוץ
                                  הלילה שחור
                                  ובבזיך אחד
                                  מרקד אור
                                  כבר כמה דורות
                                  והפלא בוער
                                  למוד סערות
                                  והנר עודנו ער

                                  כי אם לא את
                                  שהיית
                                  פתילה אימהית
                                  מעבירה לו אש,
                                  מזמן היה כבה
                                  המאור שבך
                                  החזירו למוטב,
                                  ולימים לך לוחש:
                                  היה שווה.


                                  קשור יותר לחנוכה, אבל...

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👏
                                  5
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                    #2849

                                    בס"ד

                                    'תן לי'-
                                    תן לי לראות בעיניים
                                    לרצות באמת מבפנים
                                    לעוף רחוק לגעת בשמיים
                                    להתחבר לתוצרים

                                    כי מה אני רוצה ומבקש
                                    לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                                    לא לוותר, להמשיך להתעקש
                                    לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                                    תן לי לקדם תהליכים
                                    לא לשבת לשחק משחקים
                                    למחוק סטיגמות של אנשים
                                    שתפרו עליי במהלך החיים

                                    כי מה אני רוצה ומבקש
                                    לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                                    לא לוותר, להמשיך להתעקש
                                    לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                                    -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
                                    ©

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👏 👍
                                    6
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2850

                                      החיוך שלי מזוייף
                                      את הזיוף שלו לא רואים
                                      אני צוחקת בקול
                                      כדי לטשטש את הפנים

                                      תאמת קשה לשמוח באמת
                                      כי היצר בא להתעמת
                                      הניסיונות פתאום מופיעים
                                      ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

                                      פתאום האמונה היא היחידה
                                      שאפשר עליה להתלות
                                      בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
                                      שאת האמת אסור לגלות

                                      אז ההתמודדות היא לבדי
                                      בלי אף אחד לספר
                                      אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
                                      מרגיש לי כלכך חסר

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 👐 👏
                                      6
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2851

                                        אבא
                                        תן לי שיר יפה
                                        שאצליח להוציא את זה
                                        הלב שלי לא מרפה
                                        החלום הזה מרפא

                                        אבא
                                        אתה יודע הכל
                                        אני מפחדת ליפול
                                        לא רוצה לסבול
                                        זה פחד גדול

                                        תשמור עלי אלוקי
                                        שלא אתרחק מידי
                                        שאצליח לא להיות ב'הי'
                                        ושאזכור שאתה מעלי

                                        ובבקשה, תגשים לי חלום
                                        שימלא לי כך את היום
                                        שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
                                        שאמצא לי סוף סוף שלום

                                        אתה יודע מה אני רוצה
                                        את מה אני כל כך חפצה
                                        אבא אני אהיה חרוצה
                                        רק תביא לי לא בהלצה

                                        אני כל כך רוצה להרגיש
                                        אבא בבקשה כבר תחיש
                                        הלב הזה קצת רגיש
                                        ואני מעבר לכביש

                                        אבא, תן לי מזור
                                        בבקשה, אל תעצור
                                        תעשה שהטוב לי יחזור
                                        שהעולם שלי יתמלא לי באור

                                        כל כך קשה לי לחשוב
                                        על הרע אל מול כל הטוב
                                        אבא, תהיה כאן קרוב
                                        ותרפא את זה המכאוב

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😍 👏 👑 👀
                                        10
                                        • כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2852

                                          היום יום הולדת של שנה,
                                          שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
                                          יום הולדת גדול של פיצוץ,
                                          הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

                                          הוא קצת ביישן ועדין,
                                          יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
                                          הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
                                          וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

                                          ואנשים מנצלים את המצב ,
                                          מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
                                          צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
                                          פוצעים בלי משים את ליבו.

                                          אך הוא נעלב ואינו עולב,
                                          שומע להג ואינו חוזר.
                                          מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
                                          אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

                                          ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
                                          של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
                                          הוא החזיר מנה אחת אפים ,
                                          שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

                                          והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
                                          פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
                                          המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
                                          לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

                                          והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
                                          לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
                                          יש המון דגיגונים בים מתים,
                                          דולפינים חיים ולא נכנעים.

                                          וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
                                          בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
                                          והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
                                          שתק וסרב לדבר.

                                          וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
                                          חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
                                          פתאום הסביבה נזכרה לספר,
                                          את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

                                          השברים, החתכים והחרם,
                                          לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
                                          הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
                                          יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

                                          ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
                                          הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
                                          חולשות אופי של אנשים מסכנים,
                                          שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

                                          היום יום הולדת של שנה,
                                          אולי יש בה מקום לחגיגה?
                                          זה כבר תלוי בכם התשובה
                                          באוירה שאתם משרים בסביבה.

                                          דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
                                          פרטים מסביבכם....

                                          אין דבר שלם מלב שבור,
                                          קרוב ד' לנשברי לב
                                          קרוב ד' לנשברי לב!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול