דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 794.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דודו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2834

    רק כמה מילים לפני שאתם קוראים את המילים הבאות,
    הם נכתבו בעקבות מה שכולנו עוברים בחודשיים האחרונים,
    ובפרט אחרי האסון שנהרגו חטופים מאש כוחותנו,
    זה מרגיש כמו דרמה זוועתית ביותר, שכולם מתים בסוף,
    אתה מאבד עשתונות מרוב טירוף,
    אבל פתאום קלטתי, חלאס לחפש מה צריכים להתחזק ולהגיד תהילים ולחשוב שזהו,
    את כל זה השם עשה, בשבילי!
    הוא רוצה שאני יקשיב לו ואז הוא יקשיב גם לי,
    ומה הוא מדבר אלי, ומה אליך??
    כל אחד יודע בעצמו

    הלב מתפחלץ
    הכל כאן משוגע
    במקום להחלץ
    יגון וגם תוגה

    חפץ רק להטיח
    את הראש בקיר
    לתפוס את השטיח
    לזעוק בכל העיר

    מסתכל בלבן שבעין
    רואה שחורות
    איך למרות כל זאת עדיין
    רואים את המראות

    ושום דבר לא עובד יותר
    לא ירוק לא הזרקות
    לאן השם חותר
    עם כל האזעקות

    בסוף אני הכתובת
    אני כאן האשם
    מפסיק לחפש סביב
    חוזר אליך, השם

    מושיט אליך יד
    תחזיק אותי חזק
    מקשיב לקריאתך
    תקשיב לקריאתי

    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍 🙏
    10
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2835

      בס"ד
      'איתך, באש ובמים'

      אבא, היצר הוא עליי גדול
      תחזיק אותי שלא אפול
      כי מי אני פה בלעדיך,
      בשר ודם, עפר מין אדמתך

      אבא, אני איתך באש וגם במים
      אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
      ואם מרים, זה רק אל השמיים

      אבא, עזור לי לגבור על כל מכשול
      רק אתה זה שיכול
      כי מי אני פה בעולמך-
      ייצור שנלחם לעשות את רצונך

      אבא, אני איתך באש וגם במים
      אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
      ואם מרים, זה רק אל השמיים
      ©

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      11
      • הדס.טה מנותק
        הדס.טה מנותק
        הדס.ט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
        #2836
        שיר שכתב הרב ליאור אנגלמן

        האיש באולפן\ליאור אנגלמן
        לאיש באולפן זה לא היה קורה
        האיש באולפן מיד היה מזהה,
        מה הבעיה לראות דגל לבן
        עם האור היפה שמאיר באולפן.

        האיש באולפן - הרבה הוא עבר
        ויש לו דסקית חטופים על הצוואר,
        הוא חד כתער ומבטיו קשים
        הוא אלוף העולם ב"אני מאשים".

        האיש באולפן מעולם לא טועה
        הם הרימו ידיים מיד הוא רואה.
        לאיש באולפן אין טנק וכלים,
        אבל בלי כונה הוא הורג במילים.

        אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😥 😰 👍
        8
        • אביעזריא מנותק
          אביעזריא מנותק
          אביעזרי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2837

          אופניים

          החיים כמו אופניים
          נוסעים מתגלגלים
          כלום לא יקרה גם משמים
          אם לא תאיץ בגלגלים

          עליות וירידות
          הכל תלוי בהסתכלות
          בחר את נתיבך
          ואל תנהג בו בסכלות

          אם תטה את מבטך
          אל השדות ליד
          תגלה - נשארת לבדך
          ובלי דבר ביד

          החזר אור לסובבים
          פנס דרך תהיה לרבים
          שלא ירמסוך עוברי דרכים
          וסתם כי יש לך ערכים

          הקפד לעצור
          לבחון את המסלול
          שלא תעבור
          תפספס את הפיתול

          ואם תהנה
          מהדרך, מהקשיים
          תוכל להעפיל
          אל על, לגבהים
          תגיע לפסגה -
          כן, אלו החיים.

          נדירים האנשים החיים,
          רוב האנשים פשוט קיימים...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          10
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נעמי ה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2838

            נמאס לה למחות דמעה
            לעודד כל הזמן את עצמה
            לאטום אוזניים מול האשמות
            על כל אותם הכישלונות

            היא רוצה לצרוח
            לקחת את רגליה ולברוח
            לעולם שאוהב רגישים
            שמעיף מבט גם לחלשים

            יודעת שהוא לא קיים
            הוא נמצא רק בחלומות
            שם היא מלכת העולם
            בוחרת לכולם את התגובות

            שם יש לה במה
            להוציא את כל הטוב שבה
            להראות כמה היא גדולה
            לשאול מי רוצה להתמודד מולה

            אך בסוף תמיד בה הבוקר
            ונמחקים החלומות היפים
            ועוד פעם הלב דוקר
            והיא חוזרת לחיים המעייפים

            ובליבה נושאת תפילה
            שיבוא מלאך בשבילה
            שיזכיר לה את האמת כולה
            כמה היא טובה וגדולה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 👊
            10
            • אילן פא אילן פ

              ****גם ציפורים ****

              זה עוד סיפור
              של מלחמה מתישה
              בין אדמה לשמיים
              נוסע מהר בתחנות הזמן
              לברוח מכאן
              לא חשוב לאן
              פתאום נפלה לידי
              פתקא מהשמיים
              הכתב ברור
              הכל כבר כתוב
              חיים ............
              הם לא שחור לבן

              פזמון:
              דע לך בני
              שכל הזמן שהנר דולק ...
              האור חוזר
              אליך חודר
              ואפשר עוד לתקן
              גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
              לעת ערב
              מוצאות את הדרך
              חזרה אל הקן

              אך מה אעשה הלכה למעשה
              אם נדבר ביננו
              רחוק מתשובתי דברי משובתי
              בלילות רודפים אותי
              התעיף עיינייך בו היה ואיננו
              דודי דופק יום יום
              על דלתי
              לדרוש בטובתי

              פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

              ושוב אין לי שום תרוץ
              להפסיק לרוץ ..........
              עוד יום
              עוד חודש
              עוד שנה
              גם רגע חיים הוא מתנה

              פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

              {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

              אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהa
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2839
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2840

                לא שלי

                אני לא מאמינה.
                פספסתי!
                איך זה יכול ליהיות?
                הפתק היה בידיים שלי
                כל הזמן.
                היה כתוב בו
                איפה אני צריכה
                לרדת.
                אז למה?
                למה פספסתי את
                התחנה?

                נרדמתי בשמירה
                כן, פשוט כך
                נרדמתי, ישנתי.
                נכון, הייתי מותשת
                ועדיין, היה אסור לי
                להירדם
                הנה, החמצתי
                הפסדתי את התחנה.
                כי יש מקומות
                שבהם אסור לישון,
                יש רגעים
                שאסור להחמיץ,
                ויש תחנות
                שאי אפשר להפסיד.

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                8
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2841

                  שיר כואב שכתבתי בעקבות המלחמה

                  את הילדה הקטנה
                  שנהרגת בלי סיבה
                  ממחבל נורא
                  שאין לו רגש ונשמה
                  ופשוט בך ירה
                  התמונות שלך
                  עוברות מול העיניים
                  הלב שורף
                  רק מלחשוב עליך
                  על החיוך המתוק
                  על הצחוק המתגלגל
                  קשה לשיגרה
                  בלעדייך להתרגל
                  לחשוב שיכלת
                  להקים משפחה
                  ופשוט לנצח
                  תשארי ילדה
                  כואב לי לראות
                  ילדים קטנים
                  הולכים לגן
                  ואני יודע שאת
                  הלכת-
                  לגן עדן

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😢
                  10
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2842

                    לא חיה בסרט
                    חיה באמונה
                    אין לי דרך אחרת
                    אני כאן בכוונה

                    ה' לא יוצר יצורים פגומים
                    זאת עובדה, לא דעה.
                    לא סתם ה' שם מכשולים,
                    לכל דבר בעולם מטרה.

                    אני כאן-כי כך הוא רצה.
                    אני כאן-ולא בקריצה.
                    הוא לא שם אותי סתם.
                    בשבילי נברא העולם!

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      ארי גולד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2843

                      זה לא צחוק זה מלחמה

                      כן הייתי שם ראיתי את המצב
                      בכל צומת עמדה או מוצב
                      אזרחים לא תראה אין מצב
                      ההרגשה באוויר שזמנך מוקצב,

                      בכל פינה מתרוצצים חיילים
                      מנסים לא להיות חשופים
                      שלא יראו אותם המחבלים
                      שלא יתפסו אותם לא מוכנים,

                      במטולה תפס אותנו מטח פצמרי"ם
                      חצי שעה בימגונית רועדים מדברים
                      אחד את השני מחזקים ומרגיעים
                      וברקע נפילות ופיצוצים מזעזעים,

                      אין ביכולתי להעביר את ההרגשה
                      לשפוך על הדף את התחושה
                      לנסות לתאר את המציאות הקשה
                      פחד אמיתי! לא קלישאה,

                      הלכתי כי רציתי לחזק להרים
                      בסוף מצאתי את עצמי מתרים
                      שואב סיפורים מחדד מסרים
                      בולע בדממה הרים של תיאורים,

                      יצאתי לחזק ויצאתי מחוזק
                      רציתי לדבר והייתי משותק
                      רציתי לשמוע אך הייתי מרותק
                      חשבתי שידעתי, הייתי מנותק,

                      סוף סוף אני באמת מפנים
                      על מה אנחנו הלומדים מגינים
                      זה לא איזה קרב של ציונים
                      זה קרב על חייהם של אנשים,

                      כמה שזה מחייב אותנו
                      להשקיע ככל יכולתנו
                      לתת הרבה יותר מעצמנו
                      למען העם שסומך עלינו,

                      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      10
                      • נ מנותק
                        נ מנותק
                        נעמי ה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2844

                        אותו אחד שעולה לאוטובוס
                        ואתה נושא תפילה בליבך
                        שרק לא ישב לידך,

                        אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
                        ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
                        ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

                        אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
                        כי פרצופו לגמרי מעוות,

                        אותה אחת שמסתבכת בקופה
                        ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
                        ודואגים לעדכן בקול את מצבה
                        ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

                        כל אותם האנשים
                        שלמרות הכול בוחרים בחיים
                        לומדים לראות את הטוב
                        להתעלם מכל מה שיכול לשבור
                        מלאים בכמות של אומץ
                        שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

                        אז אל תהייה ההוא
                        שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
                        שמוחק להם את החיוך מהפנים
                        ושובר להם את הלב לרסיסים

                        לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
                        כי אדם זה לא רק החיצוניות
                        האדם זה בעיקר הפנימיות!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        6
                        • הדריה מנותק
                          הדריה מנותק
                          הדרי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                          #2845

                          אין דרך חזרה...
                          הבטתי בחלון
                          שרוחות נשבו ושרקו
                          נתפס מבטי באיש מוזר
                          שעמד על גג הבית
                          ובידיו כרית לבנה
                          מלאה בנוצות לבנות-
                          דקות, קטנות וקלות

                          הוא עמד על הגג-
                          וברגע אחד-
                          קרע את בד הכרית
                          והנוצות החלו לעוף
                          הן ריחפו באויר הקריר
                          ודרך חזרה כבר לא הייתה..

                          האחת עפה בעקבות הרוח
                          לאיזה מבנה זנוח
                          השניה והשלישית ריחפו באויר
                          וצנחו לראשו של צעיר
                          ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
                          כל אחת עפה ליעד אחר משלה
                          וידעתי-
                          שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
                          ואז חשבתי לעצמי-
                          שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
                          גם אם ירצה האיש
                          להחזיר אותן לכרית מאוחדת
                          אין לו שם דרך אחרת

                          והרי גם כך זה לשון הרע
                          אין לשום מילה דרך חזרה
                          כל מילה שנאמרה בשגגה
                          עפה לה ברוח כנוצה
                          אל יעד לא נודע..

                          אז להבא אדע
                          ואחשוב לפני כל אמירה
                          שזה הרי כמו שאקרע כרית
                          והנוצות העפות-
                          אין להן דרך חזרה..

                          (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
                          קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
                          כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
                          ✍ @הדרי

                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          9
                          • המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                            #2846

                            הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
                            אין לי דרך לחמוק
                            צריכה להסתדר לבד
                            בלי עזרה של אף אחד.

                            מנסה להרים
                            ת'ראש מעל המים
                            להראות שהכול טוב בשיעורים
                            לעזור בבית מתי שצריך
                            ושככה יעבור הימים.

                            אך בלילות
                            צריכה להרגיע את הרוחות
                            שבוערות בי, בנשמתי
                            ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

                            ואחרי תקופה
                            מוצאת את עצמי
                            באותה מתקפה
                            לא מבינה
                            איך הגעתי
                            לאותה סוטיאציה.

                            מנסה לומר לעצמי
                            שאם במבחן החיים לא הצלחתי
                            אני לא עושה שוב טעויות
                            אני רק חוזרת על החומר.

                            מוכרת ללב שלי שטויות
                            בלי מחשבות
                            כדי להרגיע את מצפוני
                            שעובד בלי הפסקות.

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🤜 🙄
                            8
                            • אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהa
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2847

                              יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
                              אשמח לתגובות לפני שמגישה

                              מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
                              בנגיעה אחת
                              של האור
                              מול החושך

                              בקירוב קטן
                              של בהירות
                              מול כהות

                              הינך נצבת

                              יממות
                              שלעיתים נדמות
                              לאפילות
                              לאבלות
                              לנרדמות

                              אז-
                              בליבך את מייחלת
                              לראותך נגאלת
                              במגע קטן של-
                              עלות השחר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              💥
                              7
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2848

                                לא שלי

                                בחוץ
                                הלילה שחור
                                ובבזיך אחד
                                מרקד אור
                                כבר כמה דורות
                                והפלא בוער
                                למוד סערות
                                והנר עודנו ער

                                כי אם לא את
                                שהיית
                                פתילה אימהית
                                מעבירה לו אש,
                                מזמן היה כבה
                                המאור שבך
                                החזירו למוטב,
                                ולימים לך לוחש:
                                היה שווה.


                                קשור יותר לחנוכה, אבל...

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👏
                                5
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #2849

                                  בס"ד

                                  'תן לי'-
                                  תן לי לראות בעיניים
                                  לרצות באמת מבפנים
                                  לעוף רחוק לגעת בשמיים
                                  להתחבר לתוצרים

                                  כי מה אני רוצה ומבקש
                                  לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                                  לא לוותר, להמשיך להתעקש
                                  לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                                  תן לי לקדם תהליכים
                                  לא לשבת לשחק משחקים
                                  למחוק סטיגמות של אנשים
                                  שתפרו עליי במהלך החיים

                                  כי מה אני רוצה ומבקש
                                  לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                                  לא לוותר, להמשיך להתעקש
                                  לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                                  -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
                                  ©

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👏 👍
                                  6
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2850

                                    החיוך שלי מזוייף
                                    את הזיוף שלו לא רואים
                                    אני צוחקת בקול
                                    כדי לטשטש את הפנים

                                    תאמת קשה לשמוח באמת
                                    כי היצר בא להתעמת
                                    הניסיונות פתאום מופיעים
                                    ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

                                    פתאום האמונה היא היחידה
                                    שאפשר עליה להתלות
                                    בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
                                    שאת האמת אסור לגלות

                                    אז ההתמודדות היא לבדי
                                    בלי אף אחד לספר
                                    אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
                                    מרגיש לי כלכך חסר

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍 👐 👏
                                    6
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2851

                                      אבא
                                      תן לי שיר יפה
                                      שאצליח להוציא את זה
                                      הלב שלי לא מרפה
                                      החלום הזה מרפא

                                      אבא
                                      אתה יודע הכל
                                      אני מפחדת ליפול
                                      לא רוצה לסבול
                                      זה פחד גדול

                                      תשמור עלי אלוקי
                                      שלא אתרחק מידי
                                      שאצליח לא להיות ב'הי'
                                      ושאזכור שאתה מעלי

                                      ובבקשה, תגשים לי חלום
                                      שימלא לי כך את היום
                                      שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
                                      שאמצא לי סוף סוף שלום

                                      אתה יודע מה אני רוצה
                                      את מה אני כל כך חפצה
                                      אבא אני אהיה חרוצה
                                      רק תביא לי לא בהלצה

                                      אני כל כך רוצה להרגיש
                                      אבא בבקשה כבר תחיש
                                      הלב הזה קצת רגיש
                                      ואני מעבר לכביש

                                      אבא, תן לי מזור
                                      בבקשה, אל תעצור
                                      תעשה שהטוב לי יחזור
                                      שהעולם שלי יתמלא לי באור

                                      כל כך קשה לי לחשוב
                                      על הרע אל מול כל הטוב
                                      אבא, תהיה כאן קרוב
                                      ותרפא את זה המכאוב

                                      בואו נגיד ביחד:
                                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😍 👏 👑 👀
                                      10
                                      • כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2852

                                        היום יום הולדת של שנה,
                                        שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
                                        יום הולדת גדול של פיצוץ,
                                        הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

                                        הוא קצת ביישן ועדין,
                                        יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
                                        הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
                                        וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

                                        ואנשים מנצלים את המצב ,
                                        מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
                                        צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
                                        פוצעים בלי משים את ליבו.

                                        אך הוא נעלב ואינו עולב,
                                        שומע להג ואינו חוזר.
                                        מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
                                        אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

                                        ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
                                        של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
                                        הוא החזיר מנה אחת אפים ,
                                        שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

                                        והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
                                        פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
                                        המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
                                        לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

                                        והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
                                        לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
                                        יש המון דגיגונים בים מתים,
                                        דולפינים חיים ולא נכנעים.

                                        וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
                                        בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
                                        והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
                                        שתק וסרב לדבר.

                                        וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
                                        חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
                                        פתאום הסביבה נזכרה לספר,
                                        את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

                                        השברים, החתכים והחרם,
                                        לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
                                        הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
                                        יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

                                        ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
                                        הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
                                        חולשות אופי של אנשים מסכנים,
                                        שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

                                        היום יום הולדת של שנה,
                                        אולי יש בה מקום לחגיגה?
                                        זה כבר תלוי בכם התשובה
                                        באוירה שאתם משרים בסביבה.

                                        דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
                                        פרטים מסביבכם....

                                        אין דבר שלם מלב שבור,
                                        קרוב ד' לנשברי לב
                                        קרוב ד' לנשברי לב!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in sky
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2853

                                          נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

                                          מסך שבור

                                          אין איך לתאר במילים,
                                          אין להבין דברים נסתרים.
                                          אין להפריך אמיתות,
                                          אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

                                          הכל מלא בשטויות והבלים-
                                          זה משפט לחכמים,
                                          הרואים מבחוץ, המתבוננים,
                                          החווים מציאות, וכואבים.

                                          חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
                                          מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
                                          הדור הזה הוא מיוחד,
                                          דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

                                          הנסיונות רבים מספור,
                                          התאוות והיצרים.
                                          פיתויים, משחקים עם נשמות,
                                          ואנשים שבורים.

                                          כל היום תקועים מול מסכים,
                                          אם בעבודה, אם בלימודים,
                                          אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
                                          אַיִן???

                                          ואיך אפשר לשתוק?-
                                          לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
                                          לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
                                          כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

                                          הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
                                          לדמיין שהם מקשיבים,
                                          ואם הייתי הולכת רחוק,
                                          הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

                                          כי-
                                          את העולם אני לא יכולה לשנות,
                                          ו-
                                          אין איך לתאר במילים,
                                          כי אין להבין דברים נסתרים.

                                          והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
                                          תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
                                          מחטאים נטהר,
                                          את 'תופעת המסכים'- תמגר,
                                          ומהדמיון נתעורר!

                                          😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🤗 👊 💪
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול