דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NAAMA 0N מנותק
    NAAMA 0N מנותק
    NAAMA 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
    #2826

    ילד בודד
    מביט אל השמים
    אבא בחזית
    דמעות על העיניים

    הפחד מתעצם
    קשה לו לעכל
    נשארו רק התמונות
    והגעגוע שמחלחל

    תחזור
    הוא בקול זועק
    בלב שלי
    אני רוצה הבזק

    של אור
    אני רוצה אותך
    איתי, קרוב
    כי רק איתך...

    אוכל לצעוד בדרך שלך

    ילד מתבגר
    מביט אל השמים
    מרגיש בחזית
    דמעות על העיניים

    היצר גובר
    וכבר נמאס להילחם
    ועכשיו נזכר באבא
    והגעגוע מחלחל

    תחזור
    הוא בקול זועק
    בלב שלי
    אני רוצה הבזק

    של אור
    אני רוצה אותך
    איתי, קרוב
    כי רק איתך...

    אוכל לצעוד בדרך שלך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • אבא תודהaא מנותק
      אבא תודהaא מנותק
      אבא תודהa
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2827

      כבר מאוחר

      #למה לא אמרת
      שיש לך חור
      בלב

      #למ הלא אמרת
      שחסר לך אור
      בנפש

      #למה לא אמרת
      שאת רוצה מור
      ברגש
      --- וכבר מאוחר

      שיגלו לך את האמת
      של החיים

      #למה לא בקשת
      שוב את המידע לאמת
      כל כמה ימים
      --- וכבר מאוחר

      #למה את באה בחלומות
      למה את רק תמונות

      למה את כבר לא בחדר
      דואגת לשמור על הסדר
      ולזרוק עליי סוודר

      מאוחר כבר,
      לשאול אותך.
      הדמעות עונות לי
      במקומך
      במקום מילותיך
      תשובותיך

      הכאב הוא גדול
      ואת ציווית עלי לחיות
      זה כואב לגדול
      שאת נשארת מחוץ הלהיות

      ואני עוד בוהה בתמונות
      בזיכרונות
      שילוו אותי, איתך
      כל חיי
      אוהבת המון, ♥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 💪
      10
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
        #2828
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • ד מנותק
          ד מנותק
          דודו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2829

          חייל בלי מדים
          ניצחתי, מדהים
          השארתי שלדים
          נותרו לי גלדים

          הראש בגמרא
          שורה פלוס שורה
          עיון בטהרה
          לעיתים גם נורה

          ועכשיו יצאתי לאפטר
          מחפש את הכרת העם
          במי שמחזיק את השאלטר
          בדמעות ביזע בדם

          ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          12
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
            #2830

            בסוף
            אחרי כל שיר
            אחרי כל משפט
            אחרי כל מנגינה
            אחרי כל נשמה

            יהיה
            יהיה חלומות
            יהיה זכרונות
            יהיה צלקות
            יהיה דמעות

            טוב
            כל החלומות
            כל החיים
            כל התקוות
            כל השברים

            אם
            אחרי כל חלום
            מגיע גם תקווה
            אחרי סוף יום
            יש גם התחלה

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            🙌 👍 👼 😍
            11
            • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
            • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
            • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
            • כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2831

              ותאמת שקצת קשה לי
              ההסוואה קצת מסתירה
              החיוך המידי רחב הזה
              מסתיר חלקה קשה

              ביטחון עצמי מופרז
              מדחיק מתחת לכד
              רגשות שלילים
              שמפחדים להשלים

              בתוכי יש מרגל
              שוב ושוב בי בוגד
              מכניס בי מחשבות מחלישות
              נמלה קטנה הופך לגבעות

              ושוב אני מתפללת
              שאכבוש את הרובע
              אך לא מאמינה שאצליח
              לצאת בלא פגע

              מנסה להבנות ולהתחזק באמונה
              יודעת שרק הוא מצייר את התמונה
              אני רק צובעת אותה
              השאלה באיזה צבעים
              מקווה ומתפללת לאלוקים

              אך שוב נשארת בפינה מבחירה
              כי בעצמי אין אומץ ואמונה
              אולי אצליח בשנה הבאה?!

              אם אמונה אכבוש הרים
              אבל איך אצליח להלחם
              אם בעצמי אני לא מאמין?

              כשם שצריך אדם להאמין בד'-
              כך צריך אדם להאמין בעצמו!

              אין דבר שלם מלב שבור,
              קרוב ד' לנשברי לב
              קרוב ד' לנשברי לב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              8
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                #2832

                ****גם ציפורים ****

                זה עוד סיפור
                של מלחמה מתישה
                בין אדמה לשמיים
                נוסע מהר בתחנות הזמן
                לברוח מכאן
                לא חשוב לאן
                פתאום נפלה לידי
                פתקא מהשמיים
                הכתב ברור
                הכל כבר כתוב
                חיים ............
                הם לא שחור לבן

                פזמון:
                דע לך בני
                שכל הזמן שהנר דולק ...
                האור חוזר
                אליך חודר
                ואפשר עוד לתקן
                גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                לעת ערב
                מוצאות את הדרך
                חזרה אל הקן

                אך מה אעשה הלכה למעשה
                אם נדבר ביננו
                רחוק מתשובתי דברי משובתי
                בלילות רודפים אותי
                התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                דודי דופק יום יום
                על דלתי
                לדרוש בטובתי

                פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                ושוב אין לי שום תרוץ
                להפסיק לרוץ ..........
                עוד יום
                עוד חודש
                עוד שנה
                גם רגע חיים הוא מתנה

                פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                אבא תודהaא תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                12
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2833

                  לא שלי

                  ראית את התמונה?
                  איזו?
                  נו, של האוטובוס.
                  מה? זה אוטובוס?
                  גרוטאה עדין על זה...
                  מצחיקה! זה כל היופי.
                  פה טמון הגרעין,
                  זו תמונה ישנה
                  מלפני...
                  היא נלקחה מהמוזיאון!
                  כן? עכשיו זה מתחיל להרשים!
                  ...
                  אולי נפסיק להסתכל
                  על הכאן,
                  על המעודכן.
                  נחזור קצת לעבר,
                  נחזור למקורות
                  נתחבר לשורשים,
                  ונבין שהם היופי
                  הטמון בתמונה.

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • ד מנותק
                    ד מנותק
                    דודו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2834

                    רק כמה מילים לפני שאתם קוראים את המילים הבאות,
                    הם נכתבו בעקבות מה שכולנו עוברים בחודשיים האחרונים,
                    ובפרט אחרי האסון שנהרגו חטופים מאש כוחותנו,
                    זה מרגיש כמו דרמה זוועתית ביותר, שכולם מתים בסוף,
                    אתה מאבד עשתונות מרוב טירוף,
                    אבל פתאום קלטתי, חלאס לחפש מה צריכים להתחזק ולהגיד תהילים ולחשוב שזהו,
                    את כל זה השם עשה, בשבילי!
                    הוא רוצה שאני יקשיב לו ואז הוא יקשיב גם לי,
                    ומה הוא מדבר אלי, ומה אליך??
                    כל אחד יודע בעצמו

                    הלב מתפחלץ
                    הכל כאן משוגע
                    במקום להחלץ
                    יגון וגם תוגה

                    חפץ רק להטיח
                    את הראש בקיר
                    לתפוס את השטיח
                    לזעוק בכל העיר

                    מסתכל בלבן שבעין
                    רואה שחורות
                    איך למרות כל זאת עדיין
                    רואים את המראות

                    ושום דבר לא עובד יותר
                    לא ירוק לא הזרקות
                    לאן השם חותר
                    עם כל האזעקות

                    בסוף אני הכתובת
                    אני כאן האשם
                    מפסיק לחפש סביב
                    חוזר אליך, השם

                    מושיט אליך יד
                    תחזיק אותי חזק
                    מקשיב לקריאתך
                    תקשיב לקריאתי

                    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 🙏
                    10
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2835

                      בס"ד
                      'איתך, באש ובמים'

                      אבא, היצר הוא עליי גדול
                      תחזיק אותי שלא אפול
                      כי מי אני פה בלעדיך,
                      בשר ודם, עפר מין אדמתך

                      אבא, אני איתך באש וגם במים
                      אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                      ואם מרים, זה רק אל השמיים

                      אבא, עזור לי לגבור על כל מכשול
                      רק אתה זה שיכול
                      כי מי אני פה בעולמך-
                      ייצור שנלחם לעשות את רצונך

                      אבא, אני איתך באש וגם במים
                      אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                      ואם מרים, זה רק אל השמיים
                      ©

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      11
                      • הדס.טה מנותק
                        הדס.טה מנותק
                        הדס.ט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                        #2836
                        שיר שכתב הרב ליאור אנגלמן

                        האיש באולפן\ליאור אנגלמן
                        לאיש באולפן זה לא היה קורה
                        האיש באולפן מיד היה מזהה,
                        מה הבעיה לראות דגל לבן
                        עם האור היפה שמאיר באולפן.

                        האיש באולפן - הרבה הוא עבר
                        ויש לו דסקית חטופים על הצוואר,
                        הוא חד כתער ומבטיו קשים
                        הוא אלוף העולם ב"אני מאשים".

                        האיש באולפן מעולם לא טועה
                        הם הרימו ידיים מיד הוא רואה.
                        לאיש באולפן אין טנק וכלים,
                        אבל בלי כונה הוא הורג במילים.

                        אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😥 😰 👍
                        8
                        • אביעזריא מנותק
                          אביעזריא מנותק
                          אביעזרי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2837

                          אופניים

                          החיים כמו אופניים
                          נוסעים מתגלגלים
                          כלום לא יקרה גם משמים
                          אם לא תאיץ בגלגלים

                          עליות וירידות
                          הכל תלוי בהסתכלות
                          בחר את נתיבך
                          ואל תנהג בו בסכלות

                          אם תטה את מבטך
                          אל השדות ליד
                          תגלה - נשארת לבדך
                          ובלי דבר ביד

                          החזר אור לסובבים
                          פנס דרך תהיה לרבים
                          שלא ירמסוך עוברי דרכים
                          וסתם כי יש לך ערכים

                          הקפד לעצור
                          לבחון את המסלול
                          שלא תעבור
                          תפספס את הפיתול

                          ואם תהנה
                          מהדרך, מהקשיים
                          תוכל להעפיל
                          אל על, לגבהים
                          תגיע לפסגה -
                          כן, אלו החיים.

                          נדירים האנשים החיים,
                          רוב האנשים פשוט קיימים...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          10
                          • נ מנותק
                            נ מנותק
                            נעמי ה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2838

                            נמאס לה למחות דמעה
                            לעודד כל הזמן את עצמה
                            לאטום אוזניים מול האשמות
                            על כל אותם הכישלונות

                            היא רוצה לצרוח
                            לקחת את רגליה ולברוח
                            לעולם שאוהב רגישים
                            שמעיף מבט גם לחלשים

                            יודעת שהוא לא קיים
                            הוא נמצא רק בחלומות
                            שם היא מלכת העולם
                            בוחרת לכולם את התגובות

                            שם יש לה במה
                            להוציא את כל הטוב שבה
                            להראות כמה היא גדולה
                            לשאול מי רוצה להתמודד מולה

                            אך בסוף תמיד בה הבוקר
                            ונמחקים החלומות היפים
                            ועוד פעם הלב דוקר
                            והיא חוזרת לחיים המעייפים

                            ובליבה נושאת תפילה
                            שיבוא מלאך בשבילה
                            שיזכיר לה את האמת כולה
                            כמה היא טובה וגדולה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 👊
                            10
                            • אילן פא אילן פ

                              ****גם ציפורים ****

                              זה עוד סיפור
                              של מלחמה מתישה
                              בין אדמה לשמיים
                              נוסע מהר בתחנות הזמן
                              לברוח מכאן
                              לא חשוב לאן
                              פתאום נפלה לידי
                              פתקא מהשמיים
                              הכתב ברור
                              הכל כבר כתוב
                              חיים ............
                              הם לא שחור לבן

                              פזמון:
                              דע לך בני
                              שכל הזמן שהנר דולק ...
                              האור חוזר
                              אליך חודר
                              ואפשר עוד לתקן
                              גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                              לעת ערב
                              מוצאות את הדרך
                              חזרה אל הקן

                              אך מה אעשה הלכה למעשה
                              אם נדבר ביננו
                              רחוק מתשובתי דברי משובתי
                              בלילות רודפים אותי
                              התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                              דודי דופק יום יום
                              על דלתי
                              לדרוש בטובתי

                              פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                              ושוב אין לי שום תרוץ
                              להפסיק לרוץ ..........
                              עוד יום
                              עוד חודש
                              עוד שנה
                              גם רגע חיים הוא מתנה

                              פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                              {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                              אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהa
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2839
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2840

                                לא שלי

                                אני לא מאמינה.
                                פספסתי!
                                איך זה יכול ליהיות?
                                הפתק היה בידיים שלי
                                כל הזמן.
                                היה כתוב בו
                                איפה אני צריכה
                                לרדת.
                                אז למה?
                                למה פספסתי את
                                התחנה?

                                נרדמתי בשמירה
                                כן, פשוט כך
                                נרדמתי, ישנתי.
                                נכון, הייתי מותשת
                                ועדיין, היה אסור לי
                                להירדם
                                הנה, החמצתי
                                הפסדתי את התחנה.
                                כי יש מקומות
                                שבהם אסור לישון,
                                יש רגעים
                                שאסור להחמיץ,
                                ויש תחנות
                                שאי אפשר להפסיד.

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                8
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2841

                                  שיר כואב שכתבתי בעקבות המלחמה

                                  את הילדה הקטנה
                                  שנהרגת בלי סיבה
                                  ממחבל נורא
                                  שאין לו רגש ונשמה
                                  ופשוט בך ירה
                                  התמונות שלך
                                  עוברות מול העיניים
                                  הלב שורף
                                  רק מלחשוב עליך
                                  על החיוך המתוק
                                  על הצחוק המתגלגל
                                  קשה לשיגרה
                                  בלעדייך להתרגל
                                  לחשוב שיכלת
                                  להקים משפחה
                                  ופשוט לנצח
                                  תשארי ילדה
                                  כואב לי לראות
                                  ילדים קטנים
                                  הולכים לגן
                                  ואני יודע שאת
                                  הלכת-
                                  לגן עדן

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😢
                                  10
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2842

                                    לא חיה בסרט
                                    חיה באמונה
                                    אין לי דרך אחרת
                                    אני כאן בכוונה

                                    ה' לא יוצר יצורים פגומים
                                    זאת עובדה, לא דעה.
                                    לא סתם ה' שם מכשולים,
                                    לכל דבר בעולם מטרה.

                                    אני כאן-כי כך הוא רצה.
                                    אני כאן-ולא בקריצה.
                                    הוא לא שם אותי סתם.
                                    בשבילי נברא העולם!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי גולד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2843

                                      זה לא צחוק זה מלחמה

                                      כן הייתי שם ראיתי את המצב
                                      בכל צומת עמדה או מוצב
                                      אזרחים לא תראה אין מצב
                                      ההרגשה באוויר שזמנך מוקצב,

                                      בכל פינה מתרוצצים חיילים
                                      מנסים לא להיות חשופים
                                      שלא יראו אותם המחבלים
                                      שלא יתפסו אותם לא מוכנים,

                                      במטולה תפס אותנו מטח פצמרי"ם
                                      חצי שעה בימגונית רועדים מדברים
                                      אחד את השני מחזקים ומרגיעים
                                      וברקע נפילות ופיצוצים מזעזעים,

                                      אין ביכולתי להעביר את ההרגשה
                                      לשפוך על הדף את התחושה
                                      לנסות לתאר את המציאות הקשה
                                      פחד אמיתי! לא קלישאה,

                                      הלכתי כי רציתי לחזק להרים
                                      בסוף מצאתי את עצמי מתרים
                                      שואב סיפורים מחדד מסרים
                                      בולע בדממה הרים של תיאורים,

                                      יצאתי לחזק ויצאתי מחוזק
                                      רציתי לדבר והייתי משותק
                                      רציתי לשמוע אך הייתי מרותק
                                      חשבתי שידעתי, הייתי מנותק,

                                      סוף סוף אני באמת מפנים
                                      על מה אנחנו הלומדים מגינים
                                      זה לא איזה קרב של ציונים
                                      זה קרב על חייהם של אנשים,

                                      כמה שזה מחייב אותנו
                                      להשקיע ככל יכולתנו
                                      לתת הרבה יותר מעצמנו
                                      למען העם שסומך עלינו,

                                      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      10
                                      • נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נעמי ה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2844

                                        אותו אחד שעולה לאוטובוס
                                        ואתה נושא תפילה בליבך
                                        שרק לא ישב לידך,

                                        אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
                                        ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
                                        ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

                                        אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
                                        כי פרצופו לגמרי מעוות,

                                        אותה אחת שמסתבכת בקופה
                                        ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
                                        ודואגים לעדכן בקול את מצבה
                                        ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

                                        כל אותם האנשים
                                        שלמרות הכול בוחרים בחיים
                                        לומדים לראות את הטוב
                                        להתעלם מכל מה שיכול לשבור
                                        מלאים בכמות של אומץ
                                        שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

                                        אז אל תהייה ההוא
                                        שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
                                        שמוחק להם את החיוך מהפנים
                                        ושובר להם את הלב לרסיסים

                                        לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
                                        כי אדם זה לא רק החיצוניות
                                        האדם זה בעיקר הפנימיות!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        6
                                        • הדריה מנותק
                                          הדריה מנותק
                                          הדרי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                          #2845

                                          אין דרך חזרה...
                                          הבטתי בחלון
                                          שרוחות נשבו ושרקו
                                          נתפס מבטי באיש מוזר
                                          שעמד על גג הבית
                                          ובידיו כרית לבנה
                                          מלאה בנוצות לבנות-
                                          דקות, קטנות וקלות

                                          הוא עמד על הגג-
                                          וברגע אחד-
                                          קרע את בד הכרית
                                          והנוצות החלו לעוף
                                          הן ריחפו באויר הקריר
                                          ודרך חזרה כבר לא הייתה..

                                          האחת עפה בעקבות הרוח
                                          לאיזה מבנה זנוח
                                          השניה והשלישית ריחפו באויר
                                          וצנחו לראשו של צעיר
                                          ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
                                          כל אחת עפה ליעד אחר משלה
                                          וידעתי-
                                          שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
                                          ואז חשבתי לעצמי-
                                          שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
                                          גם אם ירצה האיש
                                          להחזיר אותן לכרית מאוחדת
                                          אין לו שם דרך אחרת

                                          והרי גם כך זה לשון הרע
                                          אין לשום מילה דרך חזרה
                                          כל מילה שנאמרה בשגגה
                                          עפה לה ברוח כנוצה
                                          אל יעד לא נודע..

                                          אז להבא אדע
                                          ואחשוב לפני כל אמירה
                                          שזה הרי כמו שאקרע כרית
                                          והנוצות העפות-
                                          אין להן דרך חזרה..

                                          (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
                                          קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
                                          כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
                                          ✍ @הדרי

                                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול