דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2822

    לא שלי

    המילה
    הנוספת
    ההיא
    שחושפת
    נתלתה
    בשפתי
    עוד לפני
    אמירה
    כמו פיסת עור
    רופפת
    על קצה חוט
    סערה
    שוצפת
    להשיב
    מלחמה שערה.

    ולמרות
    הקול
    שזעק מבפנים
    לוקחת
    אותה לאחור.
    ואין מלאך
    יכול לשער
    גם אני לא אוכל
    לתאר
    אולי רק פיסה
    מן האור

    אולי שיפתחו נושא לשירי חנוכה?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • אדמיליםא מנותק
      אדמיליםא מנותק
      אדמילים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2823

      תבינו
      אתם לא תבינו אותי
      מזמן הגעתי למסקנה
      אתם לא, אני כן הבנתי
      תמיד אהיה קצת שונה

      אתם לא תבינו אותי
      יחסי למילים, אותיות
      ידידות ואיבה סמיכה
      בשיריי לא תצליחו לראות

      אתם לא תבינו אותי
      את הפחד חסר ההסבר
      את הלילות, הימים והכלום
      לשווא תשכנעו לדבר

      אתם לא תבינו אותי
      רק תגידו לי במה לבחור
      אפילו שבכלל לא טעמתם
      מיופיו של הבור השחור

      אתם לא תבינו אותי
      גם אני בקושי מבינה
      אבל נו, זה כמו שאמרתי
      תמיד אהיה קצת שונה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      💪
      9
      • שוהםש מנותק
        שוהםש מנותק
        שוהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
        #2824
        פוסט זה נמחק!
        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שוהםש שוהם

          פוסט זה נמחק!

          מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2825
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          0
          • NAAMA 0N מנותק
            NAAMA 0N מנותק
            NAAMA 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
            #2826

            ילד בודד
            מביט אל השמים
            אבא בחזית
            דמעות על העיניים

            הפחד מתעצם
            קשה לו לעכל
            נשארו רק התמונות
            והגעגוע שמחלחל

            תחזור
            הוא בקול זועק
            בלב שלי
            אני רוצה הבזק

            של אור
            אני רוצה אותך
            איתי, קרוב
            כי רק איתך...

            אוכל לצעוד בדרך שלך

            ילד מתבגר
            מביט אל השמים
            מרגיש בחזית
            דמעות על העיניים

            היצר גובר
            וכבר נמאס להילחם
            ועכשיו נזכר באבא
            והגעגוע מחלחל

            תחזור
            הוא בקול זועק
            בלב שלי
            אני רוצה הבזק

            של אור
            אני רוצה אותך
            איתי, קרוב
            כי רק איתך...

            אוכל לצעוד בדרך שלך

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהa
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2827

              כבר מאוחר

              #למה לא אמרת
              שיש לך חור
              בלב

              #למ הלא אמרת
              שחסר לך אור
              בנפש

              #למה לא אמרת
              שאת רוצה מור
              ברגש
              --- וכבר מאוחר

              שיגלו לך את האמת
              של החיים

              #למה לא בקשת
              שוב את המידע לאמת
              כל כמה ימים
              --- וכבר מאוחר

              #למה את באה בחלומות
              למה את רק תמונות

              למה את כבר לא בחדר
              דואגת לשמור על הסדר
              ולזרוק עליי סוודר

              מאוחר כבר,
              לשאול אותך.
              הדמעות עונות לי
              במקומך
              במקום מילותיך
              תשובותיך

              הכאב הוא גדול
              ואת ציווית עלי לחיות
              זה כואב לגדול
              שאת נשארת מחוץ הלהיות

              ואני עוד בוהה בתמונות
              בזיכרונות
              שילוו אותי, איתך
              כל חיי
              אוהבת המון, ♥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍 💪
              10
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                #2828
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ד מנותק
                  ד מנותק
                  דודו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2829

                  חייל בלי מדים
                  ניצחתי, מדהים
                  השארתי שלדים
                  נותרו לי גלדים

                  הראש בגמרא
                  שורה פלוס שורה
                  עיון בטהרה
                  לעיתים גם נורה

                  ועכשיו יצאתי לאפטר
                  מחפש את הכרת העם
                  במי שמחזיק את השאלטר
                  בדמעות ביזע בדם

                  ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  12
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                    #2830

                    בסוף
                    אחרי כל שיר
                    אחרי כל משפט
                    אחרי כל מנגינה
                    אחרי כל נשמה

                    יהיה
                    יהיה חלומות
                    יהיה זכרונות
                    יהיה צלקות
                    יהיה דמעות

                    טוב
                    כל החלומות
                    כל החיים
                    כל התקוות
                    כל השברים

                    אם
                    אחרי כל חלום
                    מגיע גם תקווה
                    אחרי סוף יום
                    יש גם התחלה

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🙌 👍 👼 😍
                    11
                    • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                    • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                    • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                    • כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2831

                      ותאמת שקצת קשה לי
                      ההסוואה קצת מסתירה
                      החיוך המידי רחב הזה
                      מסתיר חלקה קשה

                      ביטחון עצמי מופרז
                      מדחיק מתחת לכד
                      רגשות שלילים
                      שמפחדים להשלים

                      בתוכי יש מרגל
                      שוב ושוב בי בוגד
                      מכניס בי מחשבות מחלישות
                      נמלה קטנה הופך לגבעות

                      ושוב אני מתפללת
                      שאכבוש את הרובע
                      אך לא מאמינה שאצליח
                      לצאת בלא פגע

                      מנסה להבנות ולהתחזק באמונה
                      יודעת שרק הוא מצייר את התמונה
                      אני רק צובעת אותה
                      השאלה באיזה צבעים
                      מקווה ומתפללת לאלוקים

                      אך שוב נשארת בפינה מבחירה
                      כי בעצמי אין אומץ ואמונה
                      אולי אצליח בשנה הבאה?!

                      אם אמונה אכבוש הרים
                      אבל איך אצליח להלחם
                      אם בעצמי אני לא מאמין?

                      כשם שצריך אדם להאמין בד'-
                      כך צריך אדם להאמין בעצמו!

                      אין דבר שלם מלב שבור,
                      קרוב ד' לנשברי לב
                      קרוב ד' לנשברי לב!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      8
                      • אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                        #2832

                        ****גם ציפורים ****

                        זה עוד סיפור
                        של מלחמה מתישה
                        בין אדמה לשמיים
                        נוסע מהר בתחנות הזמן
                        לברוח מכאן
                        לא חשוב לאן
                        פתאום נפלה לידי
                        פתקא מהשמיים
                        הכתב ברור
                        הכל כבר כתוב
                        חיים ............
                        הם לא שחור לבן

                        פזמון:
                        דע לך בני
                        שכל הזמן שהנר דולק ...
                        האור חוזר
                        אליך חודר
                        ואפשר עוד לתקן
                        גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                        לעת ערב
                        מוצאות את הדרך
                        חזרה אל הקן

                        אך מה אעשה הלכה למעשה
                        אם נדבר ביננו
                        רחוק מתשובתי דברי משובתי
                        בלילות רודפים אותי
                        התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                        דודי דופק יום יום
                        על דלתי
                        לדרוש בטובתי

                        פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                        ושוב אין לי שום תרוץ
                        להפסיק לרוץ ..........
                        עוד יום
                        עוד חודש
                        עוד שנה
                        גם רגע חיים הוא מתנה

                        פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                        {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                        אבא תודהaא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        12
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2833

                          לא שלי

                          ראית את התמונה?
                          איזו?
                          נו, של האוטובוס.
                          מה? זה אוטובוס?
                          גרוטאה עדין על זה...
                          מצחיקה! זה כל היופי.
                          פה טמון הגרעין,
                          זו תמונה ישנה
                          מלפני...
                          היא נלקחה מהמוזיאון!
                          כן? עכשיו זה מתחיל להרשים!
                          ...
                          אולי נפסיק להסתכל
                          על הכאן,
                          על המעודכן.
                          נחזור קצת לעבר,
                          נחזור למקורות
                          נתחבר לשורשים,
                          ונבין שהם היופי
                          הטמון בתמונה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • ד מנותק
                            ד מנותק
                            דודו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2834

                            רק כמה מילים לפני שאתם קוראים את המילים הבאות,
                            הם נכתבו בעקבות מה שכולנו עוברים בחודשיים האחרונים,
                            ובפרט אחרי האסון שנהרגו חטופים מאש כוחותנו,
                            זה מרגיש כמו דרמה זוועתית ביותר, שכולם מתים בסוף,
                            אתה מאבד עשתונות מרוב טירוף,
                            אבל פתאום קלטתי, חלאס לחפש מה צריכים להתחזק ולהגיד תהילים ולחשוב שזהו,
                            את כל זה השם עשה, בשבילי!
                            הוא רוצה שאני יקשיב לו ואז הוא יקשיב גם לי,
                            ומה הוא מדבר אלי, ומה אליך??
                            כל אחד יודע בעצמו

                            הלב מתפחלץ
                            הכל כאן משוגע
                            במקום להחלץ
                            יגון וגם תוגה

                            חפץ רק להטיח
                            את הראש בקיר
                            לתפוס את השטיח
                            לזעוק בכל העיר

                            מסתכל בלבן שבעין
                            רואה שחורות
                            איך למרות כל זאת עדיין
                            רואים את המראות

                            ושום דבר לא עובד יותר
                            לא ירוק לא הזרקות
                            לאן השם חותר
                            עם כל האזעקות

                            בסוף אני הכתובת
                            אני כאן האשם
                            מפסיק לחפש סביב
                            חוזר אליך, השם

                            מושיט אליך יד
                            תחזיק אותי חזק
                            מקשיב לקריאתך
                            תקשיב לקריאתי

                            ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 🙏
                            10
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2835

                              בס"ד
                              'איתך, באש ובמים'

                              אבא, היצר הוא עליי גדול
                              תחזיק אותי שלא אפול
                              כי מי אני פה בלעדיך,
                              בשר ודם, עפר מין אדמתך

                              אבא, אני איתך באש וגם במים
                              אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                              ואם מרים, זה רק אל השמיים

                              אבא, עזור לי לגבור על כל מכשול
                              רק אתה זה שיכול
                              כי מי אני פה בעולמך-
                              ייצור שנלחם לעשות את רצונך

                              אבא, אני איתך באש וגם במים
                              אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                              ואם מרים, זה רק אל השמיים
                              ©

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              11
                              • הדס.טה מנותק
                                הדס.טה מנותק
                                הדס.ט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                                #2836
                                שיר שכתב הרב ליאור אנגלמן

                                האיש באולפן\ליאור אנגלמן
                                לאיש באולפן זה לא היה קורה
                                האיש באולפן מיד היה מזהה,
                                מה הבעיה לראות דגל לבן
                                עם האור היפה שמאיר באולפן.

                                האיש באולפן - הרבה הוא עבר
                                ויש לו דסקית חטופים על הצוואר,
                                הוא חד כתער ומבטיו קשים
                                הוא אלוף העולם ב"אני מאשים".

                                האיש באולפן מעולם לא טועה
                                הם הרימו ידיים מיד הוא רואה.
                                לאיש באולפן אין טנק וכלים,
                                אבל בלי כונה הוא הורג במילים.

                                אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😥 😰 👍
                                8
                                • אביעזריא מנותק
                                  אביעזריא מנותק
                                  אביעזרי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2837

                                  אופניים

                                  החיים כמו אופניים
                                  נוסעים מתגלגלים
                                  כלום לא יקרה גם משמים
                                  אם לא תאיץ בגלגלים

                                  עליות וירידות
                                  הכל תלוי בהסתכלות
                                  בחר את נתיבך
                                  ואל תנהג בו בסכלות

                                  אם תטה את מבטך
                                  אל השדות ליד
                                  תגלה - נשארת לבדך
                                  ובלי דבר ביד

                                  החזר אור לסובבים
                                  פנס דרך תהיה לרבים
                                  שלא ירמסוך עוברי דרכים
                                  וסתם כי יש לך ערכים

                                  הקפד לעצור
                                  לבחון את המסלול
                                  שלא תעבור
                                  תפספס את הפיתול

                                  ואם תהנה
                                  מהדרך, מהקשיים
                                  תוכל להעפיל
                                  אל על, לגבהים
                                  תגיע לפסגה -
                                  כן, אלו החיים.

                                  נדירים האנשים החיים,
                                  רוב האנשים פשוט קיימים...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  10
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נעמי ה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2838

                                    נמאס לה למחות דמעה
                                    לעודד כל הזמן את עצמה
                                    לאטום אוזניים מול האשמות
                                    על כל אותם הכישלונות

                                    היא רוצה לצרוח
                                    לקחת את רגליה ולברוח
                                    לעולם שאוהב רגישים
                                    שמעיף מבט גם לחלשים

                                    יודעת שהוא לא קיים
                                    הוא נמצא רק בחלומות
                                    שם היא מלכת העולם
                                    בוחרת לכולם את התגובות

                                    שם יש לה במה
                                    להוציא את כל הטוב שבה
                                    להראות כמה היא גדולה
                                    לשאול מי רוצה להתמודד מולה

                                    אך בסוף תמיד בה הבוקר
                                    ונמחקים החלומות היפים
                                    ועוד פעם הלב דוקר
                                    והיא חוזרת לחיים המעייפים

                                    ובליבה נושאת תפילה
                                    שיבוא מלאך בשבילה
                                    שיזכיר לה את האמת כולה
                                    כמה היא טובה וגדולה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍 👊
                                    10
                                    • אילן פא אילן פ

                                      ****גם ציפורים ****

                                      זה עוד סיפור
                                      של מלחמה מתישה
                                      בין אדמה לשמיים
                                      נוסע מהר בתחנות הזמן
                                      לברוח מכאן
                                      לא חשוב לאן
                                      פתאום נפלה לידי
                                      פתקא מהשמיים
                                      הכתב ברור
                                      הכל כבר כתוב
                                      חיים ............
                                      הם לא שחור לבן

                                      פזמון:
                                      דע לך בני
                                      שכל הזמן שהנר דולק ...
                                      האור חוזר
                                      אליך חודר
                                      ואפשר עוד לתקן
                                      גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                                      לעת ערב
                                      מוצאות את הדרך
                                      חזרה אל הקן

                                      אך מה אעשה הלכה למעשה
                                      אם נדבר ביננו
                                      רחוק מתשובתי דברי משובתי
                                      בלילות רודפים אותי
                                      התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                                      דודי דופק יום יום
                                      על דלתי
                                      לדרוש בטובתי

                                      פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                      ושוב אין לי שום תרוץ
                                      להפסיק לרוץ ..........
                                      עוד יום
                                      עוד חודש
                                      עוד שנה
                                      גם רגע חיים הוא מתנה

                                      פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                      {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                                      אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהa
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2839
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2840

                                        לא שלי

                                        אני לא מאמינה.
                                        פספסתי!
                                        איך זה יכול ליהיות?
                                        הפתק היה בידיים שלי
                                        כל הזמן.
                                        היה כתוב בו
                                        איפה אני צריכה
                                        לרדת.
                                        אז למה?
                                        למה פספסתי את
                                        התחנה?

                                        נרדמתי בשמירה
                                        כן, פשוט כך
                                        נרדמתי, ישנתי.
                                        נכון, הייתי מותשת
                                        ועדיין, היה אסור לי
                                        להירדם
                                        הנה, החמצתי
                                        הפסדתי את התחנה.
                                        כי יש מקומות
                                        שבהם אסור לישון,
                                        יש רגעים
                                        שאסור להחמיץ,
                                        ויש תחנות
                                        שאי אפשר להפסיד.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        8
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2841

                                          שיר כואב שכתבתי בעקבות המלחמה

                                          את הילדה הקטנה
                                          שנהרגת בלי סיבה
                                          ממחבל נורא
                                          שאין לו רגש ונשמה
                                          ופשוט בך ירה
                                          התמונות שלך
                                          עוברות מול העיניים
                                          הלב שורף
                                          רק מלחשוב עליך
                                          על החיוך המתוק
                                          על הצחוק המתגלגל
                                          קשה לשיגרה
                                          בלעדייך להתרגל
                                          לחשוב שיכלת
                                          להקים משפחה
                                          ופשוט לנצח
                                          תשארי ילדה
                                          כואב לי לראות
                                          ילדים קטנים
                                          הולכים לגן
                                          ואני יודע שאת
                                          הלכת-
                                          לגן עדן

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😢
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול