דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהa
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2817

    לנצח אשיר בגאווה
    .ESTER.H
    1.
    בעולם של פיתולים, אני מחפשת אמת,
    ילדה יהודייה, בת אלוקים, מחפשת אותך, השורש שלי.
    בכל נשימה שאני לוקחת, בכל צעד שאני צועדת,
    אני מרימתה את קולי גבוה, אל השמיים מעל ראשי.

    פזמון:
    בשבילך, אבי שבשמיים, עונג נשמתי,
    אני שרה את השיר הזה, בכל הכוח.
    עם כל מילה, עם כל תו שאני מנגנת,
    אני מציעה את לבי.

    במנגינות של תפילות עתיקות, אני מוצא את שלוותי,
    חיבור למורשת שלי, אהבה שלא תפסיק.
    דרך אתגרים שאני מתמודדת איתי,
    וניצחונות שאני מחבקת בדרכי
    אני יודעת שאתה תמיד איתי, מנחה אותי בכל מרחב.

    פזמון
    בשבילך, אבי שבשמיים, עונג נשמתי,
    אני שרה את השיר הזה, בכל הכוח.
    עם כל מילה, עם כל תו שאני מנגנת,
    אני מציע את לבי.

    מעבר
    בסיפורי עמנו, החוכמה שהם מחזיקים,
    אני מוצאת השראה, שיעורים להתפתח.
    שהמעשים שלי ידברו בקול רם
    יותר מכל המילים שאני אומר,
    בתור ילדה יהודייה, בת אלוקים,
    תן תמיד שאלך בדרכך הישר.

    פזמון
    בשבילך, אבי שבשמיים, עונג נשמתי,
    אני שרה את השיר הזה, בכל הכוח.
    עם כל מילה, עם כל תו שאני מנגנת,
    אני מציע את לבי.

    (אאוטרו)
    אז הנה אני עומדת, עם אמונה בלב,
    ילדה יהודייה, בת אלוקים, באהבה שלא תקרע לעולם.
    בהכרת תודה אני שרה, על הברכות שאתה מביא,
    בשבילך, אבי שבשמיים, לנצח אשיר בגאווה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👏
    5
    • כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2818

      חשמונאים ורומאים שנלחמים
      חלשים מנצחים חזקים
      טהורים גוברים על הטמאים
      רחמנים מביסים אכזרים.

      חנוכה!!
      אני מודה על הניסים שהיו בעבר
      מפיץ את האור שעדין חם
      מבקש מהשם
      שיאיר את האור גם בנו כאן בישראל
      שיפרסם את נס חנוכה כאן בהווה

      רואה תמונה של חנוכיה מיותמת
      מונחת על חלון ומאירה באש יוקדת
      מסביב הכל מופצץ, סכנה לעבור.
      אך חייל אחד חייב להפיץ האור.
      וכך בזמן מלחמה, פחד על החיים
      מדליק חנוכיה בחאן יונס.
      להודות לד' על הניסים.

      שומע קולות, פרסומות התראות
      מחבלים רצחנים נכנעים ברחובות
      ובחנוכה כשהחשמונאים מנצחים את האויבים
      חאן יונס נכבשת בידי היהודים

      עם ישראל חי!!
      והטוב עוד ינצח!

      אין דבר שלם מלב שבור,
      קרוב ד' לנשברי לב
      קרוב ד' לנשברי לב!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      💥
      7
      • המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2819

        הדחקה זה לא פתרון
        גם עם יש ממש רצון
        להזיז הצידה את כל העינינים
        ולשכוח מהכול.

        אבל זה לא יעזור
        אחרי תקופה זה יחזור
        כאילו לא הדחקת
        ולא שכחת.

        זה יחזור
        ועוד בגדול
        את עלולה ליפול.

        אז זערי
        כל נושא
        עליו תדברי
        תחפרי.

        עד שתרגישי
        שאת יכולה לשים בצד
        את כל הבלגן,
        לשכוח מהעבר
        בלי שיחזור
        ויסחוף אותך אחריו.

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👏 👍
        10
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
          #2820

          בס"ד

          ליד הנרות
          מרגיש תאורות
          מבקש בקשות
          נושא אליך בתפילות
          תוריד ישועות
          תבטל תגזרות
          תשלח נחמות
          תראה שמחות
          תתן לנו כוחות
          אבא,
          תעצור את הדמעות
          רוצים ניסים ונפלאות!!

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          8
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2821

            עבר:
            מול יצר טוב ורע
            ניסיתי לגלות בחירה
            הניסיון היה קשה נורא
            לא היה לי שמן למנורה

            נפלתי, נכביתי, נטמאתי
            במלחמה הזו לא ניצחתי
            תרבות יוון קרצה לי
            עד שהכל נגמר לי...

            למזלי.

            הווה:
            ניצבת מול עבר ועתיד
            בתווך יש ניסיון שמתמיד
            לכל בחירה יש כח מחריד
            מנסה לפחות לא להוריד

            נאבקת על איזון,
            בוחרת לי כיוון,
            מעצבת לי מסלול-
            המעבר קצת תלול

            עתיד:
            מקווה שאראה אור
            מאמינה שאזכה לטוב
            אם אלוקים עלי תמיד ישמור
            אז אני לעולם לא אעזוב

            ככה החיים שלי יהיו
            אפסע בשביל החיים
            ואולי, אם תזכו,
            תראו סביבי את המלאכים...

            הלוואי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👏
            7
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2822

              לא שלי

              המילה
              הנוספת
              ההיא
              שחושפת
              נתלתה
              בשפתי
              עוד לפני
              אמירה
              כמו פיסת עור
              רופפת
              על קצה חוט
              סערה
              שוצפת
              להשיב
              מלחמה שערה.

              ולמרות
              הקול
              שזעק מבפנים
              לוקחת
              אותה לאחור.
              ואין מלאך
              יכול לשער
              גם אני לא אוכל
              לתאר
              אולי רק פיסה
              מן האור

              אולי שיפתחו נושא לשירי חנוכה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • אדמיליםא מנותק
                אדמיליםא מנותק
                אדמילים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2823

                תבינו
                אתם לא תבינו אותי
                מזמן הגעתי למסקנה
                אתם לא, אני כן הבנתי
                תמיד אהיה קצת שונה

                אתם לא תבינו אותי
                יחסי למילים, אותיות
                ידידות ואיבה סמיכה
                בשיריי לא תצליחו לראות

                אתם לא תבינו אותי
                את הפחד חסר ההסבר
                את הלילות, הימים והכלום
                לשווא תשכנעו לדבר

                אתם לא תבינו אותי
                רק תגידו לי במה לבחור
                אפילו שבכלל לא טעמתם
                מיופיו של הבור השחור

                אתם לא תבינו אותי
                גם אני בקושי מבינה
                אבל נו, זה כמו שאמרתי
                תמיד אהיה קצת שונה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💪
                9
                • שוהםש מנותק
                  שוהםש מנותק
                  שוהם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                  #2824
                  פוסט זה נמחק!
                  מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שוהםש שוהם

                    פוסט זה נמחק!

                    מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2825
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    0
                    • NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                      #2826

                      ילד בודד
                      מביט אל השמים
                      אבא בחזית
                      דמעות על העיניים

                      הפחד מתעצם
                      קשה לו לעכל
                      נשארו רק התמונות
                      והגעגוע שמחלחל

                      תחזור
                      הוא בקול זועק
                      בלב שלי
                      אני רוצה הבזק

                      של אור
                      אני רוצה אותך
                      איתי, קרוב
                      כי רק איתך...

                      אוכל לצעוד בדרך שלך

                      ילד מתבגר
                      מביט אל השמים
                      מרגיש בחזית
                      דמעות על העיניים

                      היצר גובר
                      וכבר נמאס להילחם
                      ועכשיו נזכר באבא
                      והגעגוע מחלחל

                      תחזור
                      הוא בקול זועק
                      בלב שלי
                      אני רוצה הבזק

                      של אור
                      אני רוצה אותך
                      איתי, קרוב
                      כי רק איתך...

                      אוכל לצעוד בדרך שלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • אבא תודהaא מנותק
                        אבא תודהaא מנותק
                        אבא תודהa
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2827

                        כבר מאוחר

                        #למה לא אמרת
                        שיש לך חור
                        בלב

                        #למ הלא אמרת
                        שחסר לך אור
                        בנפש

                        #למה לא אמרת
                        שאת רוצה מור
                        ברגש
                        --- וכבר מאוחר

                        שיגלו לך את האמת
                        של החיים

                        #למה לא בקשת
                        שוב את המידע לאמת
                        כל כמה ימים
                        --- וכבר מאוחר

                        #למה את באה בחלומות
                        למה את רק תמונות

                        למה את כבר לא בחדר
                        דואגת לשמור על הסדר
                        ולזרוק עליי סוודר

                        מאוחר כבר,
                        לשאול אותך.
                        הדמעות עונות לי
                        במקומך
                        במקום מילותיך
                        תשובותיך

                        הכאב הוא גדול
                        ואת ציווית עלי לחיות
                        זה כואב לגדול
                        שאת נשארת מחוץ הלהיות

                        ואני עוד בוהה בתמונות
                        בזיכרונות
                        שילוו אותי, איתך
                        כל חיי
                        אוהבת המון, ♥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍 💪
                        10
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                          #2828
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • ד מנותק
                            ד מנותק
                            דודו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2829

                            חייל בלי מדים
                            ניצחתי, מדהים
                            השארתי שלדים
                            נותרו לי גלדים

                            הראש בגמרא
                            שורה פלוס שורה
                            עיון בטהרה
                            לעיתים גם נורה

                            ועכשיו יצאתי לאפטר
                            מחפש את הכרת העם
                            במי שמחזיק את השאלטר
                            בדמעות ביזע בדם

                            ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            12
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                              #2830

                              בסוף
                              אחרי כל שיר
                              אחרי כל משפט
                              אחרי כל מנגינה
                              אחרי כל נשמה

                              יהיה
                              יהיה חלומות
                              יהיה זכרונות
                              יהיה צלקות
                              יהיה דמעות

                              טוב
                              כל החלומות
                              כל החיים
                              כל התקוות
                              כל השברים

                              אם
                              אחרי כל חלום
                              מגיע גם תקווה
                              אחרי סוף יום
                              יש גם התחלה

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🙌 👍 👼 😍
                              11
                              • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                              • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                              • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                              • כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2831

                                ותאמת שקצת קשה לי
                                ההסוואה קצת מסתירה
                                החיוך המידי רחב הזה
                                מסתיר חלקה קשה

                                ביטחון עצמי מופרז
                                מדחיק מתחת לכד
                                רגשות שלילים
                                שמפחדים להשלים

                                בתוכי יש מרגל
                                שוב ושוב בי בוגד
                                מכניס בי מחשבות מחלישות
                                נמלה קטנה הופך לגבעות

                                ושוב אני מתפללת
                                שאכבוש את הרובע
                                אך לא מאמינה שאצליח
                                לצאת בלא פגע

                                מנסה להבנות ולהתחזק באמונה
                                יודעת שרק הוא מצייר את התמונה
                                אני רק צובעת אותה
                                השאלה באיזה צבעים
                                מקווה ומתפללת לאלוקים

                                אך שוב נשארת בפינה מבחירה
                                כי בעצמי אין אומץ ואמונה
                                אולי אצליח בשנה הבאה?!

                                אם אמונה אכבוש הרים
                                אבל איך אצליח להלחם
                                אם בעצמי אני לא מאמין?

                                כשם שצריך אדם להאמין בד'-
                                כך צריך אדם להאמין בעצמו!

                                אין דבר שלם מלב שבור,
                                קרוב ד' לנשברי לב
                                קרוב ד' לנשברי לב!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                8
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                  #2832

                                  ****גם ציפורים ****

                                  זה עוד סיפור
                                  של מלחמה מתישה
                                  בין אדמה לשמיים
                                  נוסע מהר בתחנות הזמן
                                  לברוח מכאן
                                  לא חשוב לאן
                                  פתאום נפלה לידי
                                  פתקא מהשמיים
                                  הכתב ברור
                                  הכל כבר כתוב
                                  חיים ............
                                  הם לא שחור לבן

                                  פזמון:
                                  דע לך בני
                                  שכל הזמן שהנר דולק ...
                                  האור חוזר
                                  אליך חודר
                                  ואפשר עוד לתקן
                                  גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                                  לעת ערב
                                  מוצאות את הדרך
                                  חזרה אל הקן

                                  אך מה אעשה הלכה למעשה
                                  אם נדבר ביננו
                                  רחוק מתשובתי דברי משובתי
                                  בלילות רודפים אותי
                                  התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                                  דודי דופק יום יום
                                  על דלתי
                                  לדרוש בטובתי

                                  פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                  ושוב אין לי שום תרוץ
                                  להפסיק לרוץ ..........
                                  עוד יום
                                  עוד חודש
                                  עוד שנה
                                  גם רגע חיים הוא מתנה

                                  פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                  {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                                  אבא תודהaא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  12
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2833

                                    לא שלי

                                    ראית את התמונה?
                                    איזו?
                                    נו, של האוטובוס.
                                    מה? זה אוטובוס?
                                    גרוטאה עדין על זה...
                                    מצחיקה! זה כל היופי.
                                    פה טמון הגרעין,
                                    זו תמונה ישנה
                                    מלפני...
                                    היא נלקחה מהמוזיאון!
                                    כן? עכשיו זה מתחיל להרשים!
                                    ...
                                    אולי נפסיק להסתכל
                                    על הכאן,
                                    על המעודכן.
                                    נחזור קצת לעבר,
                                    נחזור למקורות
                                    נתחבר לשורשים,
                                    ונבין שהם היופי
                                    הטמון בתמונה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דודו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2834

                                      רק כמה מילים לפני שאתם קוראים את המילים הבאות,
                                      הם נכתבו בעקבות מה שכולנו עוברים בחודשיים האחרונים,
                                      ובפרט אחרי האסון שנהרגו חטופים מאש כוחותנו,
                                      זה מרגיש כמו דרמה זוועתית ביותר, שכולם מתים בסוף,
                                      אתה מאבד עשתונות מרוב טירוף,
                                      אבל פתאום קלטתי, חלאס לחפש מה צריכים להתחזק ולהגיד תהילים ולחשוב שזהו,
                                      את כל זה השם עשה, בשבילי!
                                      הוא רוצה שאני יקשיב לו ואז הוא יקשיב גם לי,
                                      ומה הוא מדבר אלי, ומה אליך??
                                      כל אחד יודע בעצמו

                                      הלב מתפחלץ
                                      הכל כאן משוגע
                                      במקום להחלץ
                                      יגון וגם תוגה

                                      חפץ רק להטיח
                                      את הראש בקיר
                                      לתפוס את השטיח
                                      לזעוק בכל העיר

                                      מסתכל בלבן שבעין
                                      רואה שחורות
                                      איך למרות כל זאת עדיין
                                      רואים את המראות

                                      ושום דבר לא עובד יותר
                                      לא ירוק לא הזרקות
                                      לאן השם חותר
                                      עם כל האזעקות

                                      בסוף אני הכתובת
                                      אני כאן האשם
                                      מפסיק לחפש סביב
                                      חוזר אליך, השם

                                      מושיט אליך יד
                                      תחזיק אותי חזק
                                      מקשיב לקריאתך
                                      תקשיב לקריאתי

                                      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 🙏
                                      10
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2835

                                        בס"ד
                                        'איתך, באש ובמים'

                                        אבא, היצר הוא עליי גדול
                                        תחזיק אותי שלא אפול
                                        כי מי אני פה בלעדיך,
                                        בשר ודם, עפר מין אדמתך

                                        אבא, אני איתך באש וגם במים
                                        אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                                        ואם מרים, זה רק אל השמיים

                                        אבא, עזור לי לגבור על כל מכשול
                                        רק אתה זה שיכול
                                        כי מי אני פה בעולמך-
                                        ייצור שנלחם לעשות את רצונך

                                        אבא, אני איתך באש וגם במים
                                        אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                                        ואם מרים, זה רק אל השמיים
                                        ©

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        11
                                        • הדס.טה מנותק
                                          הדס.טה מנותק
                                          הדס.ט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                                          #2836
                                          שיר שכתב הרב ליאור אנגלמן

                                          האיש באולפן\ליאור אנגלמן
                                          לאיש באולפן זה לא היה קורה
                                          האיש באולפן מיד היה מזהה,
                                          מה הבעיה לראות דגל לבן
                                          עם האור היפה שמאיר באולפן.

                                          האיש באולפן - הרבה הוא עבר
                                          ויש לו דסקית חטופים על הצוואר,
                                          הוא חד כתער ומבטיו קשים
                                          הוא אלוף העולם ב"אני מאשים".

                                          האיש באולפן מעולם לא טועה
                                          הם הרימו ידיים מיד הוא רואה.
                                          לאיש באולפן אין טנק וכלים,
                                          אבל בלי כונה הוא הורג במילים.

                                          אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😥 😰 👍
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול