דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט טותיייי

    שמעתי אותך בוכה
    לא רציתי לצאת מהחדר
    כדי שלא תבכה
    שמעתי מה שספרת
    ראיתי את הכאב
    מול העיניים שלי
    את מה שעברת
    את מה שאף פעם
    לא אמרת
    אולי אתה צוחק הרבה
    אבל אתה מסתיר
    את מה שיש לך על הלב
    אני למדתי מיזה
    שלא כל מי שמחייך
    באמת טוב לו בחיים
    פשוט מסתירים את הקשיים
    אולי יש לך הרבה חברים
    אבל אתה מרגיש לבד
    אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
    אבל פתאום כואב לך
    אתה מרגיש בודד
    רציתי לצעוק לך שמה פתאום
    אל תעזוב עכשיו הכל
    תשאר חזק ותשרוד
    אבל שתקתי
    כי זה לא מתאים לדבר איתך
    אז בכיתי לבד
    את הכאב שלך
    תרגיש חזק
    אני מעריצה שלך
    אולי לעולם לא תקרא אתזה
    ולעולם לא תידע אתזה
    אבל אתה גיבור
    טוהר

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
    #2905

    התנפצה התקווה
    האכזבה בעיצומה
    מנסה להיראות
    מלאת גאווה.

    לא להראות
    שהתנפץ עכשיו
    בקול ראש גדול
    החלום הגדול.

    לשחק שהכול טוב,
    שהכול בה בטוב
    גם שהתנפץ לי החלום,
    שהדמעות נשארות במקום
    ולא פורצות בתיאום.

    מנסה לומר לעצמי
    שגם האכזבה
    זה לטובתי
    זה מאהבה,
    שזה עוד דרך ליהות חזקה.

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💪
    7
    • עופר האייליםע מנותק
      עופר האייליםע מנותק
      עופר האיילים
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2906

      בדידות
      זו תהום רחבה
      יש מקום
      לשחות שם
      בבריכת כאב
      קרה, פרטית
      ולמה זה מותר
      בכלל
      הכאבה עצמית?
      כי מכולם
      זה הכי
      פוגע ודוקר
      מכיר חולשות
      שגיאות נוטר
      התמסכנות אולי
      זו המילה
      ואין מי שיעצור
      נשירה חבויה.
      רק אני והוא,
      הלב שלי
      שאכול
      נגיסות שאני
      נגסתי בלי בלבול
      אני זו שהרסתי
      נשאר לי לתקן
      אך איך אפשר
      מבור כזה לצאת
      בלי יד שתנתן?

      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      7
      • שוהםש מנותק
        שוהםש מנותק
        שוהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
        #2907

        מצאתי לי חברה,
        מצאתי לי קשר,
        מצאתי נחמה,
        מצאתי את האחת שמבינה,
        דיברנו -שעות
        צחקנו-ארוכות
        חלקנו-רגעים
        התקרבנו
        אבל פיזית
        נותנו רחוקות.
        חלקנו גם סודות
        חלמנו יחד משאלות
        פרקנו את הלב.
        ואז לפתע-
        החלה התמונה להתבהר
        מילה ועוד מילה נאמרה
        התגלתה.
        חשבתי בהתחלה
        לא בכוונה
        אבל פעם אחר פעם
        הכת לי את הלב שוב הפעם
        את להייטיב התכוונת
        שלא מרע עלי ככה חשבת
        אבל אני טעיתי
        מילה החזרתי
        כנראה לא באמת הבנתי
        פגעתי!!!!!
        כן כן אבל גם נפגעתי!!!!
        זה מעולם לא קרה לי!
        אלוקים למה בראתני?
        התחרטתי.
        כן גם על שנולדתי.
        סליחה ביקשתי
        הקשר שפעם אהבנו
        הקשר שפעם בנינו
        הקרבה שהיתה רק-
        לנו!
        מתגעגעת לעבר
        חשבתי אולי כבר הכל עבר...
        למעשה,
        הכל עדיין נשאר
        מתפללת ומקווה
        בליבי- תקווה
        לתקן הפצע.
        שהצחוק רק יהדהד
        שלא נצטרך יותר...
        קשה לי-אכזבה צורבת
        כולי תקווה-
        התחלה חדשה...
        רק תאמרי שאת רוצה...
        בבקשה!!!
        א.מ
        אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👊 💪 👍
        6
        • ב מנותק
          ב מנותק
          בסוף תמיד יהיה טוב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2908

          מה עושים כשכבר נמאס לבכות??😢
          כשאת רואה סביבך רק צרות??
          כשאת כבר לא יודעת מה לעשות🤷🏼‍♀️

          ואת יודעת רק שאת זה לא!
          אבל אין לך מושג איך להמשיך מפה!!

          כששואלים אותך מה את רוצה שישתנה??
          ואת אפילו לא יודעת מה לבקש שיקרה!!😬

          מוצאת תצמך בלי מילים 😶
          או פורקת לעוד שתי חברים😒

          רוצה לברוח מכל העולם!!
          לשכוח ,לרוץ הכי רחוק מכאן!!

          מוצאת תצמי עובדת קשה
          על דברים שמישהו אחר רוצה!

          מבקשת שפשוט יהיה טובב😟
          אולי זה יותר מידי לבקש??

          מאמינה שאם בקלות זה הגיע
          זה גם ילך בדיוק כמו שזה הופיע

          אז בבקשה שכל הטוב שעוד יבוא-
          באמת יהיה שווה את כל הדרך פה🙏🏼

          אוהבת💕מאמינה בך💪🏼 ושולחת לך חיבוק ענק🫂

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😍
          7
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נעמי ה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2909

            אנשים מסתכלים עליה כשונה
            חלקם יגדירו עובר רגישה
            אחרים יגידו חלשה
            לפעמיים חסרת דעה

            אבל היא-
            נמצאת במלחמה מתמדת
            מול כל העולם מתמודדת
            בונה לעצמה חומה
            מול כל חץ המכוון לליבה

            גם כשהדמעות זולגות
            לא נותנת מקום לתחושות הרעות
            מבינה שזה בשביל לשחרר
            אך חוזרת לעצמה מהר

            כשכואב לומדת מזה המון
            בעיקר להסתכל על העולם במבט נכון
            לתת מעצמה לאותם אנשים
            אשר כמוה מוגדרים

            אז שמגיעה הלילה והיא באפיסת כוחות
            ולדעת העולם היא מלאה בכישלונות
            אך מעשיה מעידים על מיליוני הצלחות
            היא רק רוצה לשאול על פי ההיגיון
            תגידו מי הגדולה פה?!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😲 👏
            10
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2910

              לא יודעת מה יש לי
              העצב חדר פתאום עמוק
              ויודעת שמה שהכי רע לי
              שאין לי עם מי לפרוק

              כי זו המציאות וזו אני
              איו מישהי שמכירה אותי
              וגם כשהיום שיתפתי קצת
              מהר מאד זה נעלם ונמלט

              והנה אני כאן
              והאמת, רק רוצה לבכות
              ושוב הלב שלי מבולגן
              ושוב לא יודעת מה לעשות

              ושוב בוכה כי אני נופלת
              ושוב קמה כי אני רוצה
              ושוב פעם אני לא מסוגלת
              ושוב פעם אני לא מרוצה

              אלוקים
              אני חייבת אותך
              אצלי בפנים
              כי כאן יש חשיכה
              ואין לי אור
              אז אבאלה תביא מזור
              שהטוב יחזור

              אלוקים
              תסתכל לאן הגעתי
              כל הפעמים
              שאני נפלתי
              כי הייתי לבד
              והלב נאבד
              אז אבאלה תהיה איתי לעד

              בואו נגיד ביחד:
              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👊
              12
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2911

                הכאב
                הפחד
                החרטה

                הלב
                הנפש
                הנשמה

                מילים
                חרבות
                דמעות

                שקרים
                חיבוקים
                החלטות

                מוות
                התלבטות
                חיים

                לילה
                חושך
                כוכבים

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 😲 😍
                11
                • שוהםש מנותק
                  שוהםש מנותק
                  שוהם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                  #2912

                  איך אני משתנה

                  מקצה לקצה בשניה

                  ולא יודעת למה

                  מצב הרוח הטוב

                  הופך למדוכא

                  ומרגישה

                  שיש מכאוב

                  גם על זה שואלת

                  את אבא,

                  למה?

                  הרי הייתי

                  שמחה, תוססת

                  ומרוצה

                  ובין רגע

                  הופכת אני

                  לעצובה

                  מדוכאת

                  וכאובה

                  מקווה מאוד

                  שמצבי ישתפר לטובה

                  ויהיה לי כיף בחברה

                  בין כולן מורות, חברות

                  וכמובן הסביבה...

                  שכולן יהיו מנוכחותי

                  בבקשה

                  רק תענה לי...

                  האם זה יקרה???

                  א.מ
                  אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

                  "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                  https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙋‍♂️
                  9
                  • אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2913

                    יש עניין שיתהפך

                    כל הסימנים כבר כאן
                    והכל מוכן
                    לקבל פניך
                    "הגפן נותנת פריה
                    והיין יקר "
                    ומה יהיה מחר ?
                    אין לי יום
                    אין לי לילה
                    חרב ננעצת
                    ובשמיים ,,,, למעלה
                    למעלה ,,,,

                    שוקד על דבריך
                    יש עניין שיתהפך ,,,ויתהפך
                    הכל לטובה
                    יש מסובב
                    יש סיבה
                    צריך לראות את הכל ולשוב מאהבה
                    באהבה

                    אומרים שהעתיד כבר כאן
                    והכל מוכן
                    לקבל פניך
                    יוצאים להלחם על מה שאין
                    עם מה שיש
                    רק ,, רחמים מבקש
                    גנובתי יום ,,, גנובתי לילה
                    משחק מכור
                    מעגל נסגר למעלה
                    למעלה

                    שוקד על דבריך .....

                    ואין לנו על מי להשען
                    רק על אבינו שבשמיים

                    לשיר הזה יש גם לחן
                    שבתכנון לעשות לו הפקה מקצועית - מתי שהוא בעז"ה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    11
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מגן וחץ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2914

                      בכתיבת שירים אני כנראה לא "העיפרון הכי מחודד" בכל אופן הנה השיר הראשון שלי אשמח לקבל הערות והארות
                      קוד זורם לו בעורקים,
                      אלגוריתמים הם חבריו,
                      מתכנת צעיר, חולם גדול,
                      הנדסת תוכנה, עתיד מזהיר.

                      בלילה, מול המחשב,
                      קוד פורח תחת אצבעותיו,
                      בעיות מורכבות,
                      הוא פותר בקלות.

                      האתגר מושך אותו,
                      היצירתיות בוערת,
                      הוא בונה עולמות חדשים,
                      מקוד ומאלגוריתמים.

                      הוא יודע, הוא מאמין,
                      הוא יצליח, הוא יגשים,
                      הנדסת תוכנה,
                      היא אהבת חייו.

                      הוא שמח, הוא גאה,
                      בכל יום מחדש,
                      לומד ומתפתח,
                      מתכנת צעיר, עתיד מזהיר.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 🙇‍♂️
                      10
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2915

                        אם מישהו שומע

                        נפלתי מטושטשת
                        בעצם כמעט
                        בגדר נאחזת
                        נסחפתי לאט

                        פולטת קריאה
                        שלא נשמעת
                        עוצרת באימה
                        אוטוטו משתגעת

                        משגרת בקשות
                        מגניבה מבטים
                        פוחדת משטויות
                        תעזרו לי להרים

                        יודעת שאני היצור
                        הכי חזק ביקום
                        איך לומר בקיצור?
                        עכשיו נשברתי

                        מקווה שתבחינו
                        ולא יהיה מאוחר
                        אני עדיין מבקשת
                        אם מישהו שומע.......

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍 💖 💔 😰 👩‍❤️‍👩
                        10
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מגן וחץ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2916

                          היי שיר שאתה כותב אתה בעצם מספר על עצמך מי אתה...
                          אני מקווה שהכתיבה בצורה טובה ....

                          אור גדול בעיניו, חיוך רחב על פניו,
                          הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.
                          הקשיים לא מפחידים אותו, המכשולים לא מרתיעים,
                          הוא יודע בתוכו, הוא יגיע, הוא יצליח, הוא יגשים.

                          הוא רואה את התמונה הגדולה, הוא שם לב לכל פרט,
                          הוא עובד קשה, הוא מתאמץ, הוא נותן את כל כולו.
                          הוא מאמין בעצמו, הוא מאמין בכוחותיו,
                          הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                          הוא לא מפחד לחלום, הוא לא מפחד להעז,
                          הוא יודע שהשמיים הם הגבול, הוא יודע שהוא יכול הכל.
                          הוא מלא תקווה, הוא מלא אמונה,
                          הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😲 👌 💪 👏
                          9
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2917

                            העצב שלא עוזב
                            הלב שכבר לא חושב
                            מישהו מחייך
                            ושוב הלב מתלכלך

                            החלום שנשבר ממזמן
                            הדרך שהתארכה מידי
                            האמונה שנשחקת מעט
                            התקווה שנאבדת כמעט

                            מישהו אמר לי פעם
                            שבסוף יהיה לי טוב
                            מצאתי פעם טעם
                            כשהיית איתי קרוב

                            אני לא מעזה לוותר
                            לא כשאני זוכרת אותך
                            אבאלה, אתה זוכר?
                            אני רוצה בקירבתך

                            אולי תבוא אלי?

                            בואו נגיד ביחד:
                            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            10
                            • אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2918

                              אין לזה תחליף
                              זה הרגע הכי מושלם
                              כשאתה מרגיש
                              את אהבתו של בורא עולם

                              אם רק תדע להעריך
                              כל רגע שקיים
                              לשרת את מלך העולם
                              תזכה להנות ליבנות
                              את עתידך לשנות
                              ושמחה תמיד ליראות

                              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              6
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                בלב ים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2919
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בלב ים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי בלב ים
                                  #2920

                                  סבא מאיר - שנפטר לפני כחצי שנה

                                  סיוון ברגעיה האחרונים, בשקר שגרתיות הימים, שומעים צווחה בעיר
                                  ס"ו רק שנותיו, "מהר!" קרא לו אב, וכך השקים לאלוקים אדיר
                                  שיבה לא קיימת, בשעת בוקר הדוממת, כי כבר לא פעם לב מאיר
                                  סבא לדרכו אלך, את אהבתו איתו לקח, וכך נגמר סיפורו של סב צעיר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😢
                                  6
                                  • עופר האייליםע מנותק
                                    עופר האייליםע מנותק
                                    עופר האיילים
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2921

                                    חיוך עצוב
                                    ממורמרת שמחה
                                    מעטפת הכחשה
                                    אני מתוכן ריקה
                                    זתומרת
                                    ריקה מבפנים
                                    אבל בחוץ שופעת
                                    מראה לאחרים
                                    את היש שאין
                                    מאלתרת חיוכים
                                    ושמחת חיים.
                                    ויום של דכדוך
                                    מפתיע אנשים
                                    הם לא מבינים.
                                    לילדה של תמיד,
                                    האחרת, מחכים.
                                    ומי בכלל אמר לכם
                                    שהיום אני שונה?
                                    הפעם אני, אני.
                                    באמיתי, הרגילה.
                                    פשוט אתמול ושלשום
                                    הייתי עם מסיכה.

                                    "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    7
                                    • STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in sky
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2922

                                      חרישית

                                      אבא רק אתה יכול לעזור
                                      לאחת כמוני אבודה,
                                      לא להישאב לאחור
                                      אומרים כשמרגישים שקשה- נמצאים בעלייה

                                      אבל מי כמוך יודע שאני במלחמה
                                      רוצה לבכות, לפרוק
                                      אך אני עוטה מסיכה
                                      באמצע רחוב רועש והמוני... - לא אכנס למבוכה!

                                      היאך אוכל להישאר לבד,
                                      אי שם, רחוק מכולם,
                                      רחוק מכל מי שהכי קרוב אלי,
                                      מכל מי שלי הוא מגן ומשען?!

                                      אז שוב פונה אליך,
                                      האם תשמע תפילה חרישית?
                                      אתה היחיד שיודע המרפא,
                                      האם אוכל להיות אנוכית
                                      להשאיר הכול כך, ואתה תרפא?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👏 👊 😢
                                      5
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2923

                                        בכל יום אני נלחמת
                                        קמה משוריינת
                                        עם מטרות מול העיניים
                                        הגבול זה השמיים

                                        יודעת מהי האמת
                                        לא תמיד זה קל תאמת
                                        יש בנו כוח אמוני
                                        למלחמת הקיום היום יומי

                                        לדעת מה אסור ומה מותר
                                        מה הכי חשוב ומה מיותר
                                        עם מה להילחם ומה לוותר
                                        כך מקבלים שכר יותר

                                        כאשר שטח כובשים
                                        קבלנו עוד כוחות
                                        במיוחד לימים הבאים
                                        ושכר לדורי דורות

                                        טרם עלות השחר
                                        שתפציע החמה
                                        שתחמם אותי ואת דרכי
                                        ותביא לי עוד אורה

                                        תמיד אשים לי מול עיני
                                        את המטרה החשובה
                                        יחד אצעד עם אלוקי
                                        עד עלות הגאולה
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💯 😲 👍 🏆
                                        11
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2924

                                          אמונה היא הפיתרון
                                          לכל הבעיות בעולם
                                          אבל לפעמים אין היגיון
                                          והשכל נעלם

                                          כשהמח מתבלבל
                                          והרגש משתולל
                                          זה קל כל כך לקלקל
                                          להרוס ולחבל

                                          וזה בסדר

                                          הדרך אל האושר
                                          מלאה בדמעות
                                          האמונה נהית בכושר
                                          מטונות נסיונות

                                          האמונה לא נבחנת
                                          על ידי ידיעה בשכל
                                          האמונה משתכללת
                                          עם כל נדנוד בחבל

                                          והאמונה תנצח
                                          בסוף הטוב נבחר
                                          גם כשהיצר משתלח
                                          בסוף הטוב נשאר

                                          וכולנו אחים
                                          כולנו ננצח
                                          נהיה יותר ממלאכים
                                          כי רק אנחנו נשתבח!

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👊 💯
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול