דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהa
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2897

    תרסס עליי עוד\ESTER.H

    בקרבי בוערת אש
    במקום להסס
    אני מבטיחה לנקום

    בפניי אוכלת
    ואני מבקשת
    להירגע לנשוב

    בליבי חיוורת
    בחוץ מאודמת
    ובתוכי החלטה, לנבור

    ובאותו הרגע הכל שחור
    אדום
    לוהט
    כמו אש
    בשדה
    קוצים
    בלב
    בנפש
    והנשמה.
    הנשמה לא מוכנה
    רוצה להמשיך למרות
    מעוניינת להאיר
    לא בתנאי רק ללא
    אז אנא
    תרסס עליי עוד
    מעט
    אמונה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👊 👍
    7
    • המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
      #2898

      יושב אדם
      מול הים
      הכוכבים זוהרים מעליו
      לגלים לא רואה סוף בעיניו.

      החושך בעיניו
      מחפש איך להצליח
      אך לא מוצא כוח
      בשביל להוכיח.

      אל תוותר
      גם אם קשה
      גם אם את האופק,
      אתה לא רואה
      זה בשבילך
      גם אם זה לא ניראה,
      כי עם הנצחון
      אפשר להגיע למליון.

      אחרי תקופה של עליה
      תשב מול הים
      תחשוב על העבר,
      תראה כמה עבר,
      תודה על מה שעבר
      בקש על העתיד,
      כי תראה מול עיניך
      שהמלחמה על הנצחון
      שווה הכול.!

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      💪
      9
      • אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2899

        לפעמים

        לפעמים אדם גונח
        שלא טוב לו בחיים
        יש נפילות בדרך
        נסיונות וגם קשיים

        רגעים קשים בלילה
        מחשבות על סוף קרב
        לפעמים עוצמים עיניים
        כבר נמאס להתאכזב

        לפעמים בוכים בשקט
        על דברים שאומרים
        גם מה שבלב אפשר לומר
        בשני דרכים

        הסר דאגה מליבך
        ותאמין
        תראה איך ביחד
        החיים יפים יותר
        תנסה אולי
        רק עוד צעד
        ותראה איך הכל מסתדר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        🥇 👍
        6
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2900

          האכזבות שהיו
          ופתאום מתגברות
          הדמעות שזלגו
          נהפכו לנהרות

          הרצון להשקיע
          הגוף שכואב
          זה בסוף רק לרגע
          מתסכל את הלב

          הכל כאן גשמי
          הכל כלכך רגעי
          איפה הדבר האמיתי
          שיספק אותי

          מחפשת בנרות
          נר שלא יכבה לעולם
          אחרי כל התפילות
          מצאתי את בורא עולם

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          💖
          10
          • שוהםש מנותק
            שוהםש מנותק
            שוהם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2901

            שוב אני בוכה
            על מה?
            על התיסכול
            על כאב
            שחלף ושוב הגיע
            שאין לי אוזן,
            לב
            שתזדהה, שתבין
            שתכאב שלי תכיל
            אני רוצה שהיא תבוא
            מתפללת,
            מקווה
            ולזה מיחלת
            האם זה ישמע שם למעלה?
            א.מ
            אשמח להערה או הארה 🙏

            "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
            https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            5
            • STARS in  skyS מנותק
              STARS in  skyS מנותק
              STARS in sky
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2902

              הלב של החיים

              היא יציבה, היא חזקה,
              נמצאת בלב, בכל פינה,
              היא האור, היא האהבה,
              היא האכפתיות והגאוה.

              היא כמו שמש שתמיד זורחת,
              אף פעם לא שוקעת.
              היא כמו ים המשמיע קולות הגלים,
              גם כשאין רוח פרצים.

              כמו השמים בגווני התכלת
              היא תמיד מרגיעה ומחייכת,
              כמו נצנוצי הכוכבים
              היא האור ברגעי החושך בחיים.

              היא שם תמיד הייתה,
              כשנולדתי, כשזחלתי, כשהייתי ילדה,
              וגם עכשיו כשאני לומדת לחיות ועוברים הימים,
              היא מחזיקה לי את היד, את הלב- את החיים!

              אַתְּ אמא, אשרייך שזכית,
              להיות מי שאת היום, או שמאז היית...
              אוהב אותך לנצח בכל עת, בכל שעה,
              והלוואי שאזכה לעשות לך אלפית ממה שעשית לי
              שאולי רק אז אהיה קצת 'רגועה'.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              💔 👍
              7
              • כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                #2903

                והטוב הזה עוד יבוא,
                עדיין אין לו ביטוי.
                הוא נסתר מעייני,
                לו הוא הכי גלוי.
                מובלת אחריו
                בכביש סלול.
                זה עוד יוודע
                הכל התאים לי בול.

                מחשבות קופצות,
                מהוות מחסומים,
                מהאור שקופץ,
                אל הקור שבפנים.
                הפחד משתק,
                נלחץ הוא מכלום.
                המטרה לו ברורה.
                אני קליפת שום.

                המטרה ברורה,
                אחריה מובלת.
                רק עם עזרה.
                לבד לא מסתדרת.
                מי שאמר והיה,
                קיים גם היום.
                דווקא בשעה קשה,
                נמצא איתי קרוב.

                תודֶה על הנסיונות שלך
                הם יהפכו להיות היתד שתטפס איתו לראש ההר.

                אין דבר שלם מלב שבור,
                קרוב ד' לנשברי לב
                קרוב ד' לנשברי לב!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                4
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2904

                  שמעתי אותך בוכה
                  לא רציתי לצאת מהחדר
                  כדי שלא תבכה
                  שמעתי מה שספרת
                  ראיתי את הכאב
                  מול העיניים שלי
                  את מה שעברת
                  את מה שאף פעם
                  לא אמרת
                  אולי אתה צוחק הרבה
                  אבל אתה מסתיר
                  את מה שיש לך על הלב
                  אני למדתי מיזה
                  שלא כל מי שמחייך
                  באמת טוב לו בחיים
                  פשוט מסתירים את הקשיים
                  אולי יש לך הרבה חברים
                  אבל אתה מרגיש לבד
                  אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
                  אבל פתאום כואב לך
                  אתה מרגיש בודד
                  רציתי לצעוק לך שמה פתאום
                  אל תעזוב עכשיו הכל
                  תשאר חזק ותשרוד
                  אבל שתקתי
                  כי זה לא מתאים לדבר איתך
                  אז בכיתי לבד
                  את הכאב שלך
                  תרגיש חזק
                  אני מעריצה שלך
                  אולי לעולם לא תקרא אתזה
                  ולעולם לא תידע אתזה
                  אבל אתה גיבור
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  💪 👌 😯
                  8
                  • טותייייט טותיייי

                    שמעתי אותך בוכה
                    לא רציתי לצאת מהחדר
                    כדי שלא תבכה
                    שמעתי מה שספרת
                    ראיתי את הכאב
                    מול העיניים שלי
                    את מה שעברת
                    את מה שאף פעם
                    לא אמרת
                    אולי אתה צוחק הרבה
                    אבל אתה מסתיר
                    את מה שיש לך על הלב
                    אני למדתי מיזה
                    שלא כל מי שמחייך
                    באמת טוב לו בחיים
                    פשוט מסתירים את הקשיים
                    אולי יש לך הרבה חברים
                    אבל אתה מרגיש לבד
                    אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
                    אבל פתאום כואב לך
                    אתה מרגיש בודד
                    רציתי לצעוק לך שמה פתאום
                    אל תעזוב עכשיו הכל
                    תשאר חזק ותשרוד
                    אבל שתקתי
                    כי זה לא מתאים לדבר איתך
                    אז בכיתי לבד
                    את הכאב שלך
                    תרגיש חזק
                    אני מעריצה שלך
                    אולי לעולם לא תקרא אתזה
                    ולעולם לא תידע אתזה
                    אבל אתה גיבור
                    טוהר

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                    #2905

                    התנפצה התקווה
                    האכזבה בעיצומה
                    מנסה להיראות
                    מלאת גאווה.

                    לא להראות
                    שהתנפץ עכשיו
                    בקול ראש גדול
                    החלום הגדול.

                    לשחק שהכול טוב,
                    שהכול בה בטוב
                    גם שהתנפץ לי החלום,
                    שהדמעות נשארות במקום
                    ולא פורצות בתיאום.

                    מנסה לומר לעצמי
                    שגם האכזבה
                    זה לטובתי
                    זה מאהבה,
                    שזה עוד דרך ליהות חזקה.

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    💪
                    7
                    • עופר האייליםע מנותק
                      עופר האייליםע מנותק
                      עופר האיילים
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2906

                      בדידות
                      זו תהום רחבה
                      יש מקום
                      לשחות שם
                      בבריכת כאב
                      קרה, פרטית
                      ולמה זה מותר
                      בכלל
                      הכאבה עצמית?
                      כי מכולם
                      זה הכי
                      פוגע ודוקר
                      מכיר חולשות
                      שגיאות נוטר
                      התמסכנות אולי
                      זו המילה
                      ואין מי שיעצור
                      נשירה חבויה.
                      רק אני והוא,
                      הלב שלי
                      שאכול
                      נגיסות שאני
                      נגסתי בלי בלבול
                      אני זו שהרסתי
                      נשאר לי לתקן
                      אך איך אפשר
                      מבור כזה לצאת
                      בלי יד שתנתן?

                      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      7
                      • שוהםש מנותק
                        שוהםש מנותק
                        שוהם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                        #2907

                        מצאתי לי חברה,
                        מצאתי לי קשר,
                        מצאתי נחמה,
                        מצאתי את האחת שמבינה,
                        דיברנו -שעות
                        צחקנו-ארוכות
                        חלקנו-רגעים
                        התקרבנו
                        אבל פיזית
                        נותנו רחוקות.
                        חלקנו גם סודות
                        חלמנו יחד משאלות
                        פרקנו את הלב.
                        ואז לפתע-
                        החלה התמונה להתבהר
                        מילה ועוד מילה נאמרה
                        התגלתה.
                        חשבתי בהתחלה
                        לא בכוונה
                        אבל פעם אחר פעם
                        הכת לי את הלב שוב הפעם
                        את להייטיב התכוונת
                        שלא מרע עלי ככה חשבת
                        אבל אני טעיתי
                        מילה החזרתי
                        כנראה לא באמת הבנתי
                        פגעתי!!!!!
                        כן כן אבל גם נפגעתי!!!!
                        זה מעולם לא קרה לי!
                        אלוקים למה בראתני?
                        התחרטתי.
                        כן גם על שנולדתי.
                        סליחה ביקשתי
                        הקשר שפעם אהבנו
                        הקשר שפעם בנינו
                        הקרבה שהיתה רק-
                        לנו!
                        מתגעגעת לעבר
                        חשבתי אולי כבר הכל עבר...
                        למעשה,
                        הכל עדיין נשאר
                        מתפללת ומקווה
                        בליבי- תקווה
                        לתקן הפצע.
                        שהצחוק רק יהדהד
                        שלא נצטרך יותר...
                        קשה לי-אכזבה צורבת
                        כולי תקווה-
                        התחלה חדשה...
                        רק תאמרי שאת רוצה...
                        בבקשה!!!
                        א.מ
                        אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👊 💪 👍
                        6
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בסוף תמיד יהיה טוב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2908

                          מה עושים כשכבר נמאס לבכות??😢
                          כשאת רואה סביבך רק צרות??
                          כשאת כבר לא יודעת מה לעשות🤷🏼‍♀️

                          ואת יודעת רק שאת זה לא!
                          אבל אין לך מושג איך להמשיך מפה!!

                          כששואלים אותך מה את רוצה שישתנה??
                          ואת אפילו לא יודעת מה לבקש שיקרה!!😬

                          מוצאת תצמך בלי מילים 😶
                          או פורקת לעוד שתי חברים😒

                          רוצה לברוח מכל העולם!!
                          לשכוח ,לרוץ הכי רחוק מכאן!!

                          מוצאת תצמי עובדת קשה
                          על דברים שמישהו אחר רוצה!

                          מבקשת שפשוט יהיה טובב😟
                          אולי זה יותר מידי לבקש??

                          מאמינה שאם בקלות זה הגיע
                          זה גם ילך בדיוק כמו שזה הופיע

                          אז בבקשה שכל הטוב שעוד יבוא-
                          באמת יהיה שווה את כל הדרך פה🙏🏼

                          אוהבת💕מאמינה בך💪🏼 ושולחת לך חיבוק ענק🫂

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😍
                          7
                          • נ מנותק
                            נ מנותק
                            נעמי ה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2909

                            אנשים מסתכלים עליה כשונה
                            חלקם יגדירו עובר רגישה
                            אחרים יגידו חלשה
                            לפעמיים חסרת דעה

                            אבל היא-
                            נמצאת במלחמה מתמדת
                            מול כל העולם מתמודדת
                            בונה לעצמה חומה
                            מול כל חץ המכוון לליבה

                            גם כשהדמעות זולגות
                            לא נותנת מקום לתחושות הרעות
                            מבינה שזה בשביל לשחרר
                            אך חוזרת לעצמה מהר

                            כשכואב לומדת מזה המון
                            בעיקר להסתכל על העולם במבט נכון
                            לתת מעצמה לאותם אנשים
                            אשר כמוה מוגדרים

                            אז שמגיעה הלילה והיא באפיסת כוחות
                            ולדעת העולם היא מלאה בכישלונות
                            אך מעשיה מעידים על מיליוני הצלחות
                            היא רק רוצה לשאול על פי ההיגיון
                            תגידו מי הגדולה פה?!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😲 👏
                            10
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2910

                              לא יודעת מה יש לי
                              העצב חדר פתאום עמוק
                              ויודעת שמה שהכי רע לי
                              שאין לי עם מי לפרוק

                              כי זו המציאות וזו אני
                              איו מישהי שמכירה אותי
                              וגם כשהיום שיתפתי קצת
                              מהר מאד זה נעלם ונמלט

                              והנה אני כאן
                              והאמת, רק רוצה לבכות
                              ושוב הלב שלי מבולגן
                              ושוב לא יודעת מה לעשות

                              ושוב בוכה כי אני נופלת
                              ושוב קמה כי אני רוצה
                              ושוב פעם אני לא מסוגלת
                              ושוב פעם אני לא מרוצה

                              אלוקים
                              אני חייבת אותך
                              אצלי בפנים
                              כי כאן יש חשיכה
                              ואין לי אור
                              אז אבאלה תביא מזור
                              שהטוב יחזור

                              אלוקים
                              תסתכל לאן הגעתי
                              כל הפעמים
                              שאני נפלתי
                              כי הייתי לבד
                              והלב נאבד
                              אז אבאלה תהיה איתי לעד

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👊
                              12
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2911

                                הכאב
                                הפחד
                                החרטה

                                הלב
                                הנפש
                                הנשמה

                                מילים
                                חרבות
                                דמעות

                                שקרים
                                חיבוקים
                                החלטות

                                מוות
                                התלבטות
                                חיים

                                לילה
                                חושך
                                כוכבים

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 😲 😍
                                11
                                • שוהםש מנותק
                                  שוהםש מנותק
                                  שוהם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                  #2912

                                  איך אני משתנה

                                  מקצה לקצה בשניה

                                  ולא יודעת למה

                                  מצב הרוח הטוב

                                  הופך למדוכא

                                  ומרגישה

                                  שיש מכאוב

                                  גם על זה שואלת

                                  את אבא,

                                  למה?

                                  הרי הייתי

                                  שמחה, תוססת

                                  ומרוצה

                                  ובין רגע

                                  הופכת אני

                                  לעצובה

                                  מדוכאת

                                  וכאובה

                                  מקווה מאוד

                                  שמצבי ישתפר לטובה

                                  ויהיה לי כיף בחברה

                                  בין כולן מורות, חברות

                                  וכמובן הסביבה...

                                  שכולן יהיו מנוכחותי

                                  בבקשה

                                  רק תענה לי...

                                  האם זה יקרה???

                                  א.מ
                                  אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

                                  "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                  https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🙋‍♂️
                                  9
                                  • אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2913

                                    יש עניין שיתהפך

                                    כל הסימנים כבר כאן
                                    והכל מוכן
                                    לקבל פניך
                                    "הגפן נותנת פריה
                                    והיין יקר "
                                    ומה יהיה מחר ?
                                    אין לי יום
                                    אין לי לילה
                                    חרב ננעצת
                                    ובשמיים ,,,, למעלה
                                    למעלה ,,,,

                                    שוקד על דבריך
                                    יש עניין שיתהפך ,,,ויתהפך
                                    הכל לטובה
                                    יש מסובב
                                    יש סיבה
                                    צריך לראות את הכל ולשוב מאהבה
                                    באהבה

                                    אומרים שהעתיד כבר כאן
                                    והכל מוכן
                                    לקבל פניך
                                    יוצאים להלחם על מה שאין
                                    עם מה שיש
                                    רק ,, רחמים מבקש
                                    גנובתי יום ,,, גנובתי לילה
                                    משחק מכור
                                    מעגל נסגר למעלה
                                    למעלה

                                    שוקד על דבריך .....

                                    ואין לנו על מי להשען
                                    רק על אבינו שבשמיים

                                    לשיר הזה יש גם לחן
                                    שבתכנון לעשות לו הפקה מקצועית - מתי שהוא בעז"ה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    11
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מגן וחץ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2914

                                      בכתיבת שירים אני כנראה לא "העיפרון הכי מחודד" בכל אופן הנה השיר הראשון שלי אשמח לקבל הערות והארות
                                      קוד זורם לו בעורקים,
                                      אלגוריתמים הם חבריו,
                                      מתכנת צעיר, חולם גדול,
                                      הנדסת תוכנה, עתיד מזהיר.

                                      בלילה, מול המחשב,
                                      קוד פורח תחת אצבעותיו,
                                      בעיות מורכבות,
                                      הוא פותר בקלות.

                                      האתגר מושך אותו,
                                      היצירתיות בוערת,
                                      הוא בונה עולמות חדשים,
                                      מקוד ומאלגוריתמים.

                                      הוא יודע, הוא מאמין,
                                      הוא יצליח, הוא יגשים,
                                      הנדסת תוכנה,
                                      היא אהבת חייו.

                                      הוא שמח, הוא גאה,
                                      בכל יום מחדש,
                                      לומד ומתפתח,
                                      מתכנת צעיר, עתיד מזהיר.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 🙇‍♂️
                                      10
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2915

                                        אם מישהו שומע

                                        נפלתי מטושטשת
                                        בעצם כמעט
                                        בגדר נאחזת
                                        נסחפתי לאט

                                        פולטת קריאה
                                        שלא נשמעת
                                        עוצרת באימה
                                        אוטוטו משתגעת

                                        משגרת בקשות
                                        מגניבה מבטים
                                        פוחדת משטויות
                                        תעזרו לי להרים

                                        יודעת שאני היצור
                                        הכי חזק ביקום
                                        איך לומר בקיצור?
                                        עכשיו נשברתי

                                        מקווה שתבחינו
                                        ולא יהיה מאוחר
                                        אני עדיין מבקשת
                                        אם מישהו שומע.......

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍 💖 💔 😰 👩‍❤️‍👩
                                        10
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מגן וחץ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2916

                                          היי שיר שאתה כותב אתה בעצם מספר על עצמך מי אתה...
                                          אני מקווה שהכתיבה בצורה טובה ....

                                          אור גדול בעיניו, חיוך רחב על פניו,
                                          הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.
                                          הקשיים לא מפחידים אותו, המכשולים לא מרתיעים,
                                          הוא יודע בתוכו, הוא יגיע, הוא יצליח, הוא יגשים.

                                          הוא רואה את התמונה הגדולה, הוא שם לב לכל פרט,
                                          הוא עובד קשה, הוא מתאמץ, הוא נותן את כל כולו.
                                          הוא מאמין בעצמו, הוא מאמין בכוחותיו,
                                          הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                                          הוא לא מפחד לחלום, הוא לא מפחד להעז,
                                          הוא יודע שהשמיים הם הגבול, הוא יודע שהוא יכול הכל.
                                          הוא מלא תקווה, הוא מלא אמונה,
                                          הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😲 👌 💪 👏
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול