דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2891

    אל תדברי על אמת
    אל תדברו על שקרים
    אם אני בחרתי בחטא
    אז אין מי שיָרים

    אל תביאו לי טוב
    אל תביאו לי רע
    רק את ה' רוצה קרוב
    שכל השאר יעלמו במגירה.

    לא אכפת לי
    ממה שהיה
    זה שרע לי
    זה כי זה לא השתנה

    אז אל תוכיחו אותי
    ואל תטיפו לי מוסר
    על הבחירות שלי שילמתי
    והתשלום סודר

    פשוט תנו לי שקט
    לעכל את עצמי
    כי בא לי ללכת
    סתם כך, לבדי.

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😲 👊 👍 ❤
    11
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
      #2892

      שניים כקורבן
      פוקחת העניים
      לא מעכלת
      לא מסוגלת
      רק מתרסקת
      בוכה ומתפללת
      "שיגמר הסרט.."

      שנים עלו כקורבן
      כמה שזה לא מובן!
      אלוקי, עזור לי,
      חזק אותי,
      תראה לי שזה חלום
      ואני סתם- באמצע לישון
      ואקלוט שהם בני החיים
      עזור לי-
      לשכוח מהטרגדיה
      לשכוח מהאסון
      ולפחות לחבק אותם
      חיבוק אחרון!

      אך-
      הם עלו...
      בסערה השמימה
      אבא, רפא את הלב
      ששורף מכאב
      אבא- קרב הגואל
      ובתחיית המתים
      ישובו הבנים!
      @הדרי

      (בשבוע שעבר הגיע גב' פלאי לסמינר שלנו, שאבדה שני בנים בפיגוע אכזרי!
      ודברה כ"כ עמוק וחזק!- השיר נכתב ומוקדש לעילוי נשמתם הטהורה!
      ומתאים לצערי גם למצב הנוכחי..😢 , שהיה לעילוי נשמת כל החיילים הקדושים!)

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👊 👍
      9
      • כוכב לכתכ מנותק
        כוכב לכתכ מנותק
        כוכב לכת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
        #2893

        אל תדבר איתי בטוב
        נמאס לי לנהוג כבר בכבוד
        אבדתי אמון בהערת תמים
        שאני מכיל ואחרים שותקים

        אל תחמיר איתי יותר מידי
        זה עולה עלי מעל הצוואר
        ואל תגיד לי תתמודד
        אני לא בחרתי בזה אז תכבד

        אוהב אותך,
        עם כל מי שאתה,
        העקרונות שלי הפוכים,
        אני הרבה חייב לשתוק,
        וללכת בין הקווים.
        אבל אתה,
        כשאתה פותח את הפה
        אתה לא שם עלי אפילו קפה.
        אני נדחק אל הפינות,
        ונחבט בעמודות.
        אולי במקום להפגע כל הזמן,
        לטובתנו כדאי שנאהב רק מהצד?!

        אני זה אני
        ואתה זה אתה
        ומה שמתאים לך
        לא בהכרח מכניס אותי לתמונה
        אל תחייב אותי
        במה שאתה חייב לעשות
        תן לי להתמודד
        עם מה שאני צריך לשנות.

        אין דבר שלם מלב שבור,
        קרוב ד' לנשברי לב
        קרוב ד' לנשברי לב!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👊
        9
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2894

          לא שלי

          האדם עץ השדה
          ואף שלעתים אינו מודה
          הוא חורש, זורע ומודא
          מחפש בכל מצב לשרשיו
          פרות ותוצאות עכשיו
          רץ להשיג פן יפסיד
          לאן נס? פתרונים לעתיד
          (בו הכל תלוי, ועל כתפו חושב
          כי כל העולם באמת יושב)
          רוצה הכל גם לדעת מראש
          אך האם לא גס לעמוד ולדרוש?
          למה תדאג וזמנך בידיו הרי נתון
          אחרי 'מונה' מחושב שהפעיל הנהג, יש כיוון!
          הוא שיצר ושקד במדויק על מסלול ותכנון
          ואתה הבן, נהנה ממתנת אב רחום, אין דיון!
          הכר! ובטובתו התבונן, לראש תכניס
          הוא המצמיח כל תא, נהיר לך וזה בסיס
          חייך המפכים, אינם משֻמשים
          שמח, טהור לבך, שנברא לבקרים חדשים
          שלא תהיה נשמתך חבושה בבית אסורים
          רק אסירת תודה אליו בנבל ועשורים!

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • אביעזריא מנותק
            אביעזריא מנותק
            אביעזרי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
            #2895

            צמאון היובש

            בית א:

            שוב ליבי יבש
            שוב צחוקי כובש
            זהו צחוק מעושה
            מבפנים אני ריק

            לצעוד כך חושש
            ההרגש מתבושש
            אני רק מנסה
            והעולם שוב שוחק

            פזמון:

            צמאה לך נפשי
            לא רק כשהרגש חופשי
            כי גם בארץ ציה ועייף
            ליבי אליך צמא וכוסף

            בית ב:

            בחשכה מגשש
            למצוא ניצוץ אש
            שיצית אותי שוב
            שליבי ישתוקק

            לאט אלי גולש
            היאוש הלוחש
            שאפסה התקווה
            ואני נמצא כבר הרחק

            פזמון: צמאה....

            בית ג:

            מנסה להתאושש
            מתפלל מבקש
            בתפילה מהלב
            אל השמיים זועק

            הקרח כבר נוטש
            והלב לאט רועש
            דמעה אחת זולגת
            והנר שוב דולק

            פזמון:
            צמאה לך נפשי
            לא רק כשהרגש חופשי
            כי גם בארץ ציה ועייף
            ליבי אליך צמא וכוסף
            כך בקודש חזיתיך....

            נדירים האנשים החיים,
            רוב האנשים פשוט קיימים...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 👏
            9
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2896

              כותבת בלילות
              את הלב שלי
              מנגבת את הדמעות
              הם חוסר הביטחון שלי

              לא מראה את הפחד
              לא מראה את הכאב
              צוחקת ומחייכת כל היום
              מנסה לנחם את הלב

              הטראומה שתקפה
              פתאום באמצע החיים
              זה מראה את החוזק
              בין כל הקשיים

              לכולם מנסה לעזור
              את הלב לא רוצה לגמור
              רוצה שלכולם יהיה טוב
              ובמיוחד למי שאלי קרוב

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍 🙌
              10
              • אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהaא מנותק
                אבא תודהa
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2897

                תרסס עליי עוד\ESTER.H

                בקרבי בוערת אש
                במקום להסס
                אני מבטיחה לנקום

                בפניי אוכלת
                ואני מבקשת
                להירגע לנשוב

                בליבי חיוורת
                בחוץ מאודמת
                ובתוכי החלטה, לנבור

                ובאותו הרגע הכל שחור
                אדום
                לוהט
                כמו אש
                בשדה
                קוצים
                בלב
                בנפש
                והנשמה.
                הנשמה לא מוכנה
                רוצה להמשיך למרות
                מעוניינת להאיר
                לא בתנאי רק ללא
                אז אנא
                תרסס עליי עוד
                מעט
                אמונה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👊 👍
                7
                • המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                  #2898

                  יושב אדם
                  מול הים
                  הכוכבים זוהרים מעליו
                  לגלים לא רואה סוף בעיניו.

                  החושך בעיניו
                  מחפש איך להצליח
                  אך לא מוצא כוח
                  בשביל להוכיח.

                  אל תוותר
                  גם אם קשה
                  גם אם את האופק,
                  אתה לא רואה
                  זה בשבילך
                  גם אם זה לא ניראה,
                  כי עם הנצחון
                  אפשר להגיע למליון.

                  אחרי תקופה של עליה
                  תשב מול הים
                  תחשוב על העבר,
                  תראה כמה עבר,
                  תודה על מה שעבר
                  בקש על העתיד,
                  כי תראה מול עיניך
                  שהמלחמה על הנצחון
                  שווה הכול.!

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  💪
                  9
                  • אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2899

                    לפעמים

                    לפעמים אדם גונח
                    שלא טוב לו בחיים
                    יש נפילות בדרך
                    נסיונות וגם קשיים

                    רגעים קשים בלילה
                    מחשבות על סוף קרב
                    לפעמים עוצמים עיניים
                    כבר נמאס להתאכזב

                    לפעמים בוכים בשקט
                    על דברים שאומרים
                    גם מה שבלב אפשר לומר
                    בשני דרכים

                    הסר דאגה מליבך
                    ותאמין
                    תראה איך ביחד
                    החיים יפים יותר
                    תנסה אולי
                    רק עוד צעד
                    ותראה איך הכל מסתדר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🥇 👍
                    6
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2900

                      האכזבות שהיו
                      ופתאום מתגברות
                      הדמעות שזלגו
                      נהפכו לנהרות

                      הרצון להשקיע
                      הגוף שכואב
                      זה בסוף רק לרגע
                      מתסכל את הלב

                      הכל כאן גשמי
                      הכל כלכך רגעי
                      איפה הדבר האמיתי
                      שיספק אותי

                      מחפשת בנרות
                      נר שלא יכבה לעולם
                      אחרי כל התפילות
                      מצאתי את בורא עולם

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      💖
                      10
                      • שוהםש מנותק
                        שוהםש מנותק
                        שוהם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2901

                        שוב אני בוכה
                        על מה?
                        על התיסכול
                        על כאב
                        שחלף ושוב הגיע
                        שאין לי אוזן,
                        לב
                        שתזדהה, שתבין
                        שתכאב שלי תכיל
                        אני רוצה שהיא תבוא
                        מתפללת,
                        מקווה
                        ולזה מיחלת
                        האם זה ישמע שם למעלה?
                        א.מ
                        אשמח להערה או הארה 🙏

                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        5
                        • STARS in  skyS מנותק
                          STARS in  skyS מנותק
                          STARS in sky
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2902

                          הלב של החיים

                          היא יציבה, היא חזקה,
                          נמצאת בלב, בכל פינה,
                          היא האור, היא האהבה,
                          היא האכפתיות והגאוה.

                          היא כמו שמש שתמיד זורחת,
                          אף פעם לא שוקעת.
                          היא כמו ים המשמיע קולות הגלים,
                          גם כשאין רוח פרצים.

                          כמו השמים בגווני התכלת
                          היא תמיד מרגיעה ומחייכת,
                          כמו נצנוצי הכוכבים
                          היא האור ברגעי החושך בחיים.

                          היא שם תמיד הייתה,
                          כשנולדתי, כשזחלתי, כשהייתי ילדה,
                          וגם עכשיו כשאני לומדת לחיות ועוברים הימים,
                          היא מחזיקה לי את היד, את הלב- את החיים!

                          אַתְּ אמא, אשרייך שזכית,
                          להיות מי שאת היום, או שמאז היית...
                          אוהב אותך לנצח בכל עת, בכל שעה,
                          והלוואי שאזכה לעשות לך אלפית ממה שעשית לי
                          שאולי רק אז אהיה קצת 'רגועה'.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💔 👍
                          7
                          • כוכב לכתכ מנותק
                            כוכב לכתכ מנותק
                            כוכב לכת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                            #2903

                            והטוב הזה עוד יבוא,
                            עדיין אין לו ביטוי.
                            הוא נסתר מעייני,
                            לו הוא הכי גלוי.
                            מובלת אחריו
                            בכביש סלול.
                            זה עוד יוודע
                            הכל התאים לי בול.

                            מחשבות קופצות,
                            מהוות מחסומים,
                            מהאור שקופץ,
                            אל הקור שבפנים.
                            הפחד משתק,
                            נלחץ הוא מכלום.
                            המטרה לו ברורה.
                            אני קליפת שום.

                            המטרה ברורה,
                            אחריה מובלת.
                            רק עם עזרה.
                            לבד לא מסתדרת.
                            מי שאמר והיה,
                            קיים גם היום.
                            דווקא בשעה קשה,
                            נמצא איתי קרוב.

                            תודֶה על הנסיונות שלך
                            הם יהפכו להיות היתד שתטפס איתו לראש ההר.

                            אין דבר שלם מלב שבור,
                            קרוב ד' לנשברי לב
                            קרוב ד' לנשברי לב!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            4
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2904

                              שמעתי אותך בוכה
                              לא רציתי לצאת מהחדר
                              כדי שלא תבכה
                              שמעתי מה שספרת
                              ראיתי את הכאב
                              מול העיניים שלי
                              את מה שעברת
                              את מה שאף פעם
                              לא אמרת
                              אולי אתה צוחק הרבה
                              אבל אתה מסתיר
                              את מה שיש לך על הלב
                              אני למדתי מיזה
                              שלא כל מי שמחייך
                              באמת טוב לו בחיים
                              פשוט מסתירים את הקשיים
                              אולי יש לך הרבה חברים
                              אבל אתה מרגיש לבד
                              אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
                              אבל פתאום כואב לך
                              אתה מרגיש בודד
                              רציתי לצעוק לך שמה פתאום
                              אל תעזוב עכשיו הכל
                              תשאר חזק ותשרוד
                              אבל שתקתי
                              כי זה לא מתאים לדבר איתך
                              אז בכיתי לבד
                              את הכאב שלך
                              תרגיש חזק
                              אני מעריצה שלך
                              אולי לעולם לא תקרא אתזה
                              ולעולם לא תידע אתזה
                              אבל אתה גיבור
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              💪 👌 😯
                              8
                              • טותייייט טותיייי

                                שמעתי אותך בוכה
                                לא רציתי לצאת מהחדר
                                כדי שלא תבכה
                                שמעתי מה שספרת
                                ראיתי את הכאב
                                מול העיניים שלי
                                את מה שעברת
                                את מה שאף פעם
                                לא אמרת
                                אולי אתה צוחק הרבה
                                אבל אתה מסתיר
                                את מה שיש לך על הלב
                                אני למדתי מיזה
                                שלא כל מי שמחייך
                                באמת טוב לו בחיים
                                פשוט מסתירים את הקשיים
                                אולי יש לך הרבה חברים
                                אבל אתה מרגיש לבד
                                אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
                                אבל פתאום כואב לך
                                אתה מרגיש בודד
                                רציתי לצעוק לך שמה פתאום
                                אל תעזוב עכשיו הכל
                                תשאר חזק ותשרוד
                                אבל שתקתי
                                כי זה לא מתאים לדבר איתך
                                אז בכיתי לבד
                                את הכאב שלך
                                תרגיש חזק
                                אני מעריצה שלך
                                אולי לעולם לא תקרא אתזה
                                ולעולם לא תידע אתזה
                                אבל אתה גיבור
                                טוהר

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                #2905

                                התנפצה התקווה
                                האכזבה בעיצומה
                                מנסה להיראות
                                מלאת גאווה.

                                לא להראות
                                שהתנפץ עכשיו
                                בקול ראש גדול
                                החלום הגדול.

                                לשחק שהכול טוב,
                                שהכול בה בטוב
                                גם שהתנפץ לי החלום,
                                שהדמעות נשארות במקום
                                ולא פורצות בתיאום.

                                מנסה לומר לעצמי
                                שגם האכזבה
                                זה לטובתי
                                זה מאהבה,
                                שזה עוד דרך ליהות חזקה.

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                💪
                                7
                                • עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האיילים
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2906

                                  בדידות
                                  זו תהום רחבה
                                  יש מקום
                                  לשחות שם
                                  בבריכת כאב
                                  קרה, פרטית
                                  ולמה זה מותר
                                  בכלל
                                  הכאבה עצמית?
                                  כי מכולם
                                  זה הכי
                                  פוגע ודוקר
                                  מכיר חולשות
                                  שגיאות נוטר
                                  התמסכנות אולי
                                  זו המילה
                                  ואין מי שיעצור
                                  נשירה חבויה.
                                  רק אני והוא,
                                  הלב שלי
                                  שאכול
                                  נגיסות שאני
                                  נגסתי בלי בלבול
                                  אני זו שהרסתי
                                  נשאר לי לתקן
                                  אך איך אפשר
                                  מבור כזה לצאת
                                  בלי יד שתנתן?

                                  "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  7
                                  • שוהםש מנותק
                                    שוהםש מנותק
                                    שוהם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                    #2907

                                    מצאתי לי חברה,
                                    מצאתי לי קשר,
                                    מצאתי נחמה,
                                    מצאתי את האחת שמבינה,
                                    דיברנו -שעות
                                    צחקנו-ארוכות
                                    חלקנו-רגעים
                                    התקרבנו
                                    אבל פיזית
                                    נותנו רחוקות.
                                    חלקנו גם סודות
                                    חלמנו יחד משאלות
                                    פרקנו את הלב.
                                    ואז לפתע-
                                    החלה התמונה להתבהר
                                    מילה ועוד מילה נאמרה
                                    התגלתה.
                                    חשבתי בהתחלה
                                    לא בכוונה
                                    אבל פעם אחר פעם
                                    הכת לי את הלב שוב הפעם
                                    את להייטיב התכוונת
                                    שלא מרע עלי ככה חשבת
                                    אבל אני טעיתי
                                    מילה החזרתי
                                    כנראה לא באמת הבנתי
                                    פגעתי!!!!!
                                    כן כן אבל גם נפגעתי!!!!
                                    זה מעולם לא קרה לי!
                                    אלוקים למה בראתני?
                                    התחרטתי.
                                    כן גם על שנולדתי.
                                    סליחה ביקשתי
                                    הקשר שפעם אהבנו
                                    הקשר שפעם בנינו
                                    הקרבה שהיתה רק-
                                    לנו!
                                    מתגעגעת לעבר
                                    חשבתי אולי כבר הכל עבר...
                                    למעשה,
                                    הכל עדיין נשאר
                                    מתפללת ומקווה
                                    בליבי- תקווה
                                    לתקן הפצע.
                                    שהצחוק רק יהדהד
                                    שלא נצטרך יותר...
                                    קשה לי-אכזבה צורבת
                                    כולי תקווה-
                                    התחלה חדשה...
                                    רק תאמרי שאת רוצה...
                                    בבקשה!!!
                                    א.מ
                                    אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

                                    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👊 💪 👍
                                    6
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בסוף תמיד יהיה טוב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2908

                                      מה עושים כשכבר נמאס לבכות??😢
                                      כשאת רואה סביבך רק צרות??
                                      כשאת כבר לא יודעת מה לעשות🤷🏼‍♀️

                                      ואת יודעת רק שאת זה לא!
                                      אבל אין לך מושג איך להמשיך מפה!!

                                      כששואלים אותך מה את רוצה שישתנה??
                                      ואת אפילו לא יודעת מה לבקש שיקרה!!😬

                                      מוצאת תצמך בלי מילים 😶
                                      או פורקת לעוד שתי חברים😒

                                      רוצה לברוח מכל העולם!!
                                      לשכוח ,לרוץ הכי רחוק מכאן!!

                                      מוצאת תצמי עובדת קשה
                                      על דברים שמישהו אחר רוצה!

                                      מבקשת שפשוט יהיה טובב😟
                                      אולי זה יותר מידי לבקש??

                                      מאמינה שאם בקלות זה הגיע
                                      זה גם ילך בדיוק כמו שזה הופיע

                                      אז בבקשה שכל הטוב שעוד יבוא-
                                      באמת יהיה שווה את כל הדרך פה🙏🏼

                                      אוהבת💕מאמינה בך💪🏼 ושולחת לך חיבוק ענק🫂

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😍
                                      7
                                      • נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נעמי ה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2909

                                        אנשים מסתכלים עליה כשונה
                                        חלקם יגדירו עובר רגישה
                                        אחרים יגידו חלשה
                                        לפעמיים חסרת דעה

                                        אבל היא-
                                        נמצאת במלחמה מתמדת
                                        מול כל העולם מתמודדת
                                        בונה לעצמה חומה
                                        מול כל חץ המכוון לליבה

                                        גם כשהדמעות זולגות
                                        לא נותנת מקום לתחושות הרעות
                                        מבינה שזה בשביל לשחרר
                                        אך חוזרת לעצמה מהר

                                        כשכואב לומדת מזה המון
                                        בעיקר להסתכל על העולם במבט נכון
                                        לתת מעצמה לאותם אנשים
                                        אשר כמוה מוגדרים

                                        אז שמגיעה הלילה והיא באפיסת כוחות
                                        ולדעת העולם היא מלאה בכישלונות
                                        אך מעשיה מעידים על מיליוני הצלחות
                                        היא רק רוצה לשאול על פי ההיגיון
                                        תגידו מי הגדולה פה?!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😲 👏
                                        10
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2910

                                          לא יודעת מה יש לי
                                          העצב חדר פתאום עמוק
                                          ויודעת שמה שהכי רע לי
                                          שאין לי עם מי לפרוק

                                          כי זו המציאות וזו אני
                                          איו מישהי שמכירה אותי
                                          וגם כשהיום שיתפתי קצת
                                          מהר מאד זה נעלם ונמלט

                                          והנה אני כאן
                                          והאמת, רק רוצה לבכות
                                          ושוב הלב שלי מבולגן
                                          ושוב לא יודעת מה לעשות

                                          ושוב בוכה כי אני נופלת
                                          ושוב קמה כי אני רוצה
                                          ושוב פעם אני לא מסוגלת
                                          ושוב פעם אני לא מרוצה

                                          אלוקים
                                          אני חייבת אותך
                                          אצלי בפנים
                                          כי כאן יש חשיכה
                                          ואין לי אור
                                          אז אבאלה תביא מזור
                                          שהטוב יחזור

                                          אלוקים
                                          תסתכל לאן הגעתי
                                          כל הפעמים
                                          שאני נפלתי
                                          כי הייתי לבד
                                          והלב נאבד
                                          אז אבאלה תהיה איתי לעד

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👊
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול