דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
    #2889

    מפוזר מסביב

    כולם דברו
    החדר נסתם
    בסתם
    מילים נבובות .....
    בסוף התעיפתי
    התפזרתי
    נשארתי
    עם עצמי
    מרחף בין דימיונות

    כולם דברו ,,,, ודברו
    לא אחד מוכן לשמוע
    לנסות להבין
    את מה שיש לי להגיד
    אז נשארתי עם עצמי
    קושר חוטים
    ושותק תמיד

    רוצה לחזור להיות דף חלק
    רוצה להיות חזק
    ברוח להשאר יציב
    אבל לפעמים מרגיש
    מחוק .....
    וקרוע ,,,
    מפוזר מסביב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍 🤞
    9
    • שריושש מנותק
      שריושש מנותק
      שריוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2890

      וגם לנפש יש פיצול עונות/@שריוש

      פעם אני מזדקק לאחרים , 
      כשאני צמא ואין תקווה,
      תמיד מעניק לאנשים, 
      והנפש נשברת  ובוכה,

      והוא רוצה שלום,
      ומהחברים אין מוצא ,
      מתנדפים ונושרים, 
       ולא תמיד זה רע ,

       ההיא שמחה,
       הכל פורח לה ,
      ואין אף אדם, 
      שירקוד איתה, 

      וזאת מכסה עצמה ,
      שאף אדם לא ישאל,
      אבל בפנים היא חסרה,
      שמישהו פשוט יגאל.

      אפילו הכוכבים
      צריכים חשכה,
      כדי לזרוח.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      6
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2891

        אל תדברי על אמת
        אל תדברו על שקרים
        אם אני בחרתי בחטא
        אז אין מי שיָרים

        אל תביאו לי טוב
        אל תביאו לי רע
        רק את ה' רוצה קרוב
        שכל השאר יעלמו במגירה.

        לא אכפת לי
        ממה שהיה
        זה שרע לי
        זה כי זה לא השתנה

        אז אל תוכיחו אותי
        ואל תטיפו לי מוסר
        על הבחירות שלי שילמתי
        והתשלום סודר

        פשוט תנו לי שקט
        לעכל את עצמי
        כי בא לי ללכת
        סתם כך, לבדי.

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😲 👊 👍 ❤
        11
        • הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
          #2892

          שניים כקורבן
          פוקחת העניים
          לא מעכלת
          לא מסוגלת
          רק מתרסקת
          בוכה ומתפללת
          "שיגמר הסרט.."

          שנים עלו כקורבן
          כמה שזה לא מובן!
          אלוקי, עזור לי,
          חזק אותי,
          תראה לי שזה חלום
          ואני סתם- באמצע לישון
          ואקלוט שהם בני החיים
          עזור לי-
          לשכוח מהטרגדיה
          לשכוח מהאסון
          ולפחות לחבק אותם
          חיבוק אחרון!

          אך-
          הם עלו...
          בסערה השמימה
          אבא, רפא את הלב
          ששורף מכאב
          אבא- קרב הגואל
          ובתחיית המתים
          ישובו הבנים!
          @הדרי

          (בשבוע שעבר הגיע גב' פלאי לסמינר שלנו, שאבדה שני בנים בפיגוע אכזרי!
          ודברה כ"כ עמוק וחזק!- השיר נכתב ומוקדש לעילוי נשמתם הטהורה!
          ומתאים לצערי גם למצב הנוכחי..😢 , שהיה לעילוי נשמת כל החיילים הקדושים!)

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👊 👍
          9
          • כוכב לכתכ מנותק
            כוכב לכתכ מנותק
            כוכב לכת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
            #2893

            אל תדבר איתי בטוב
            נמאס לי לנהוג כבר בכבוד
            אבדתי אמון בהערת תמים
            שאני מכיל ואחרים שותקים

            אל תחמיר איתי יותר מידי
            זה עולה עלי מעל הצוואר
            ואל תגיד לי תתמודד
            אני לא בחרתי בזה אז תכבד

            אוהב אותך,
            עם כל מי שאתה,
            העקרונות שלי הפוכים,
            אני הרבה חייב לשתוק,
            וללכת בין הקווים.
            אבל אתה,
            כשאתה פותח את הפה
            אתה לא שם עלי אפילו קפה.
            אני נדחק אל הפינות,
            ונחבט בעמודות.
            אולי במקום להפגע כל הזמן,
            לטובתנו כדאי שנאהב רק מהצד?!

            אני זה אני
            ואתה זה אתה
            ומה שמתאים לך
            לא בהכרח מכניס אותי לתמונה
            אל תחייב אותי
            במה שאתה חייב לעשות
            תן לי להתמודד
            עם מה שאני צריך לשנות.

            אין דבר שלם מלב שבור,
            קרוב ד' לנשברי לב
            קרוב ד' לנשברי לב!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👊
            9
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2894

              לא שלי

              האדם עץ השדה
              ואף שלעתים אינו מודה
              הוא חורש, זורע ומודא
              מחפש בכל מצב לשרשיו
              פרות ותוצאות עכשיו
              רץ להשיג פן יפסיד
              לאן נס? פתרונים לעתיד
              (בו הכל תלוי, ועל כתפו חושב
              כי כל העולם באמת יושב)
              רוצה הכל גם לדעת מראש
              אך האם לא גס לעמוד ולדרוש?
              למה תדאג וזמנך בידיו הרי נתון
              אחרי 'מונה' מחושב שהפעיל הנהג, יש כיוון!
              הוא שיצר ושקד במדויק על מסלול ותכנון
              ואתה הבן, נהנה ממתנת אב רחום, אין דיון!
              הכר! ובטובתו התבונן, לראש תכניס
              הוא המצמיח כל תא, נהיר לך וזה בסיס
              חייך המפכים, אינם משֻמשים
              שמח, טהור לבך, שנברא לבקרים חדשים
              שלא תהיה נשמתך חבושה בבית אסורים
              רק אסירת תודה אליו בנבל ועשורים!

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • אביעזריא מנותק
                אביעזריא מנותק
                אביעזרי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
                #2895

                צמאון היובש

                בית א:

                שוב ליבי יבש
                שוב צחוקי כובש
                זהו צחוק מעושה
                מבפנים אני ריק

                לצעוד כך חושש
                ההרגש מתבושש
                אני רק מנסה
                והעולם שוב שוחק

                פזמון:

                צמאה לך נפשי
                לא רק כשהרגש חופשי
                כי גם בארץ ציה ועייף
                ליבי אליך צמא וכוסף

                בית ב:

                בחשכה מגשש
                למצוא ניצוץ אש
                שיצית אותי שוב
                שליבי ישתוקק

                לאט אלי גולש
                היאוש הלוחש
                שאפסה התקווה
                ואני נמצא כבר הרחק

                פזמון: צמאה....

                בית ג:

                מנסה להתאושש
                מתפלל מבקש
                בתפילה מהלב
                אל השמיים זועק

                הקרח כבר נוטש
                והלב לאט רועש
                דמעה אחת זולגת
                והנר שוב דולק

                פזמון:
                צמאה לך נפשי
                לא רק כשהרגש חופשי
                כי גם בארץ ציה ועייף
                ליבי אליך צמא וכוסף
                כך בקודש חזיתיך....

                נדירים האנשים החיים,
                רוב האנשים פשוט קיימים...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 👏
                9
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2896

                  כותבת בלילות
                  את הלב שלי
                  מנגבת את הדמעות
                  הם חוסר הביטחון שלי

                  לא מראה את הפחד
                  לא מראה את הכאב
                  צוחקת ומחייכת כל היום
                  מנסה לנחם את הלב

                  הטראומה שתקפה
                  פתאום באמצע החיים
                  זה מראה את החוזק
                  בין כל הקשיים

                  לכולם מנסה לעזור
                  את הלב לא רוצה לגמור
                  רוצה שלכולם יהיה טוב
                  ובמיוחד למי שאלי קרוב

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍 🙌
                  10
                  • אבא תודהaא מנותק
                    אבא תודהaא מנותק
                    אבא תודהa
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2897

                    תרסס עליי עוד\ESTER.H

                    בקרבי בוערת אש
                    במקום להסס
                    אני מבטיחה לנקום

                    בפניי אוכלת
                    ואני מבקשת
                    להירגע לנשוב

                    בליבי חיוורת
                    בחוץ מאודמת
                    ובתוכי החלטה, לנבור

                    ובאותו הרגע הכל שחור
                    אדום
                    לוהט
                    כמו אש
                    בשדה
                    קוצים
                    בלב
                    בנפש
                    והנשמה.
                    הנשמה לא מוכנה
                    רוצה להמשיך למרות
                    מעוניינת להאיר
                    לא בתנאי רק ללא
                    אז אנא
                    תרסס עליי עוד
                    מעט
                    אמונה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👊 👍
                    7
                    • המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                      #2898

                      יושב אדם
                      מול הים
                      הכוכבים זוהרים מעליו
                      לגלים לא רואה סוף בעיניו.

                      החושך בעיניו
                      מחפש איך להצליח
                      אך לא מוצא כוח
                      בשביל להוכיח.

                      אל תוותר
                      גם אם קשה
                      גם אם את האופק,
                      אתה לא רואה
                      זה בשבילך
                      גם אם זה לא ניראה,
                      כי עם הנצחון
                      אפשר להגיע למליון.

                      אחרי תקופה של עליה
                      תשב מול הים
                      תחשוב על העבר,
                      תראה כמה עבר,
                      תודה על מה שעבר
                      בקש על העתיד,
                      כי תראה מול עיניך
                      שהמלחמה על הנצחון
                      שווה הכול.!

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      💪
                      9
                      • אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2899

                        לפעמים

                        לפעמים אדם גונח
                        שלא טוב לו בחיים
                        יש נפילות בדרך
                        נסיונות וגם קשיים

                        רגעים קשים בלילה
                        מחשבות על סוף קרב
                        לפעמים עוצמים עיניים
                        כבר נמאס להתאכזב

                        לפעמים בוכים בשקט
                        על דברים שאומרים
                        גם מה שבלב אפשר לומר
                        בשני דרכים

                        הסר דאגה מליבך
                        ותאמין
                        תראה איך ביחד
                        החיים יפים יותר
                        תנסה אולי
                        רק עוד צעד
                        ותראה איך הכל מסתדר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        🥇 👍
                        6
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2900

                          האכזבות שהיו
                          ופתאום מתגברות
                          הדמעות שזלגו
                          נהפכו לנהרות

                          הרצון להשקיע
                          הגוף שכואב
                          זה בסוף רק לרגע
                          מתסכל את הלב

                          הכל כאן גשמי
                          הכל כלכך רגעי
                          איפה הדבר האמיתי
                          שיספק אותי

                          מחפשת בנרות
                          נר שלא יכבה לעולם
                          אחרי כל התפילות
                          מצאתי את בורא עולם

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💖
                          10
                          • שוהםש מנותק
                            שוהםש מנותק
                            שוהם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2901

                            שוב אני בוכה
                            על מה?
                            על התיסכול
                            על כאב
                            שחלף ושוב הגיע
                            שאין לי אוזן,
                            לב
                            שתזדהה, שתבין
                            שתכאב שלי תכיל
                            אני רוצה שהיא תבוא
                            מתפללת,
                            מקווה
                            ולזה מיחלת
                            האם זה ישמע שם למעלה?
                            א.מ
                            אשמח להערה או הארה 🙏

                            "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                            https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            5
                            • STARS in  skyS מנותק
                              STARS in  skyS מנותק
                              STARS in sky
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2902

                              הלב של החיים

                              היא יציבה, היא חזקה,
                              נמצאת בלב, בכל פינה,
                              היא האור, היא האהבה,
                              היא האכפתיות והגאוה.

                              היא כמו שמש שתמיד זורחת,
                              אף פעם לא שוקעת.
                              היא כמו ים המשמיע קולות הגלים,
                              גם כשאין רוח פרצים.

                              כמו השמים בגווני התכלת
                              היא תמיד מרגיעה ומחייכת,
                              כמו נצנוצי הכוכבים
                              היא האור ברגעי החושך בחיים.

                              היא שם תמיד הייתה,
                              כשנולדתי, כשזחלתי, כשהייתי ילדה,
                              וגם עכשיו כשאני לומדת לחיות ועוברים הימים,
                              היא מחזיקה לי את היד, את הלב- את החיים!

                              אַתְּ אמא, אשרייך שזכית,
                              להיות מי שאת היום, או שמאז היית...
                              אוהב אותך לנצח בכל עת, בכל שעה,
                              והלוואי שאזכה לעשות לך אלפית ממה שעשית לי
                              שאולי רק אז אהיה קצת 'רגועה'.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              💔 👍
                              7
                              • כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                #2903

                                והטוב הזה עוד יבוא,
                                עדיין אין לו ביטוי.
                                הוא נסתר מעייני,
                                לו הוא הכי גלוי.
                                מובלת אחריו
                                בכביש סלול.
                                זה עוד יוודע
                                הכל התאים לי בול.

                                מחשבות קופצות,
                                מהוות מחסומים,
                                מהאור שקופץ,
                                אל הקור שבפנים.
                                הפחד משתק,
                                נלחץ הוא מכלום.
                                המטרה לו ברורה.
                                אני קליפת שום.

                                המטרה ברורה,
                                אחריה מובלת.
                                רק עם עזרה.
                                לבד לא מסתדרת.
                                מי שאמר והיה,
                                קיים גם היום.
                                דווקא בשעה קשה,
                                נמצא איתי קרוב.

                                תודֶה על הנסיונות שלך
                                הם יהפכו להיות היתד שתטפס איתו לראש ההר.

                                אין דבר שלם מלב שבור,
                                קרוב ד' לנשברי לב
                                קרוב ד' לנשברי לב!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                4
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2904

                                  שמעתי אותך בוכה
                                  לא רציתי לצאת מהחדר
                                  כדי שלא תבכה
                                  שמעתי מה שספרת
                                  ראיתי את הכאב
                                  מול העיניים שלי
                                  את מה שעברת
                                  את מה שאף פעם
                                  לא אמרת
                                  אולי אתה צוחק הרבה
                                  אבל אתה מסתיר
                                  את מה שיש לך על הלב
                                  אני למדתי מיזה
                                  שלא כל מי שמחייך
                                  באמת טוב לו בחיים
                                  פשוט מסתירים את הקשיים
                                  אולי יש לך הרבה חברים
                                  אבל אתה מרגיש לבד
                                  אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
                                  אבל פתאום כואב לך
                                  אתה מרגיש בודד
                                  רציתי לצעוק לך שמה פתאום
                                  אל תעזוב עכשיו הכל
                                  תשאר חזק ותשרוד
                                  אבל שתקתי
                                  כי זה לא מתאים לדבר איתך
                                  אז בכיתי לבד
                                  את הכאב שלך
                                  תרגיש חזק
                                  אני מעריצה שלך
                                  אולי לעולם לא תקרא אתזה
                                  ולעולם לא תידע אתזה
                                  אבל אתה גיבור
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  💪 👌 😯
                                  8
                                  • טותייייט טותיייי

                                    שמעתי אותך בוכה
                                    לא רציתי לצאת מהחדר
                                    כדי שלא תבכה
                                    שמעתי מה שספרת
                                    ראיתי את הכאב
                                    מול העיניים שלי
                                    את מה שעברת
                                    את מה שאף פעם
                                    לא אמרת
                                    אולי אתה צוחק הרבה
                                    אבל אתה מסתיר
                                    את מה שיש לך על הלב
                                    אני למדתי מיזה
                                    שלא כל מי שמחייך
                                    באמת טוב לו בחיים
                                    פשוט מסתירים את הקשיים
                                    אולי יש לך הרבה חברים
                                    אבל אתה מרגיש לבד
                                    אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
                                    אבל פתאום כואב לך
                                    אתה מרגיש בודד
                                    רציתי לצעוק לך שמה פתאום
                                    אל תעזוב עכשיו הכל
                                    תשאר חזק ותשרוד
                                    אבל שתקתי
                                    כי זה לא מתאים לדבר איתך
                                    אז בכיתי לבד
                                    את הכאב שלך
                                    תרגיש חזק
                                    אני מעריצה שלך
                                    אולי לעולם לא תקרא אתזה
                                    ולעולם לא תידע אתזה
                                    אבל אתה גיבור
                                    טוהר

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                    #2905

                                    התנפצה התקווה
                                    האכזבה בעיצומה
                                    מנסה להיראות
                                    מלאת גאווה.

                                    לא להראות
                                    שהתנפץ עכשיו
                                    בקול ראש גדול
                                    החלום הגדול.

                                    לשחק שהכול טוב,
                                    שהכול בה בטוב
                                    גם שהתנפץ לי החלום,
                                    שהדמעות נשארות במקום
                                    ולא פורצות בתיאום.

                                    מנסה לומר לעצמי
                                    שגם האכזבה
                                    זה לטובתי
                                    זה מאהבה,
                                    שזה עוד דרך ליהות חזקה.

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    💪
                                    7
                                    • עופר האייליםע מנותק
                                      עופר האייליםע מנותק
                                      עופר האיילים
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2906

                                      בדידות
                                      זו תהום רחבה
                                      יש מקום
                                      לשחות שם
                                      בבריכת כאב
                                      קרה, פרטית
                                      ולמה זה מותר
                                      בכלל
                                      הכאבה עצמית?
                                      כי מכולם
                                      זה הכי
                                      פוגע ודוקר
                                      מכיר חולשות
                                      שגיאות נוטר
                                      התמסכנות אולי
                                      זו המילה
                                      ואין מי שיעצור
                                      נשירה חבויה.
                                      רק אני והוא,
                                      הלב שלי
                                      שאכול
                                      נגיסות שאני
                                      נגסתי בלי בלבול
                                      אני זו שהרסתי
                                      נשאר לי לתקן
                                      אך איך אפשר
                                      מבור כזה לצאת
                                      בלי יד שתנתן?

                                      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      7
                                      • שוהםש מנותק
                                        שוהםש מנותק
                                        שוהם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                        #2907

                                        מצאתי לי חברה,
                                        מצאתי לי קשר,
                                        מצאתי נחמה,
                                        מצאתי את האחת שמבינה,
                                        דיברנו -שעות
                                        צחקנו-ארוכות
                                        חלקנו-רגעים
                                        התקרבנו
                                        אבל פיזית
                                        נותנו רחוקות.
                                        חלקנו גם סודות
                                        חלמנו יחד משאלות
                                        פרקנו את הלב.
                                        ואז לפתע-
                                        החלה התמונה להתבהר
                                        מילה ועוד מילה נאמרה
                                        התגלתה.
                                        חשבתי בהתחלה
                                        לא בכוונה
                                        אבל פעם אחר פעם
                                        הכת לי את הלב שוב הפעם
                                        את להייטיב התכוונת
                                        שלא מרע עלי ככה חשבת
                                        אבל אני טעיתי
                                        מילה החזרתי
                                        כנראה לא באמת הבנתי
                                        פגעתי!!!!!
                                        כן כן אבל גם נפגעתי!!!!
                                        זה מעולם לא קרה לי!
                                        אלוקים למה בראתני?
                                        התחרטתי.
                                        כן גם על שנולדתי.
                                        סליחה ביקשתי
                                        הקשר שפעם אהבנו
                                        הקשר שפעם בנינו
                                        הקרבה שהיתה רק-
                                        לנו!
                                        מתגעגעת לעבר
                                        חשבתי אולי כבר הכל עבר...
                                        למעשה,
                                        הכל עדיין נשאר
                                        מתפללת ומקווה
                                        בליבי- תקווה
                                        לתקן הפצע.
                                        שהצחוק רק יהדהד
                                        שלא נצטרך יותר...
                                        קשה לי-אכזבה צורבת
                                        כולי תקווה-
                                        התחלה חדשה...
                                        רק תאמרי שאת רוצה...
                                        בבקשה!!!
                                        א.מ
                                        אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

                                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👊 💪 👍
                                        6
                                        • ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בסוף תמיד יהיה טוב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2908

                                          מה עושים כשכבר נמאס לבכות??😢
                                          כשאת רואה סביבך רק צרות??
                                          כשאת כבר לא יודעת מה לעשות🤷🏼‍♀️

                                          ואת יודעת רק שאת זה לא!
                                          אבל אין לך מושג איך להמשיך מפה!!

                                          כששואלים אותך מה את רוצה שישתנה??
                                          ואת אפילו לא יודעת מה לבקש שיקרה!!😬

                                          מוצאת תצמך בלי מילים 😶
                                          או פורקת לעוד שתי חברים😒

                                          רוצה לברוח מכל העולם!!
                                          לשכוח ,לרוץ הכי רחוק מכאן!!

                                          מוצאת תצמי עובדת קשה
                                          על דברים שמישהו אחר רוצה!

                                          מבקשת שפשוט יהיה טובב😟
                                          אולי זה יותר מידי לבקש??

                                          מאמינה שאם בקלות זה הגיע
                                          זה גם ילך בדיוק כמו שזה הופיע

                                          אז בבקשה שכל הטוב שעוד יבוא-
                                          באמת יהיה שווה את כל הדרך פה🙏🏼

                                          אוהבת💕מאמינה בך💪🏼 ושולחת לך חיבוק ענק🫂

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😍
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול