דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מאמימ מנותק
    מישהי מאמימ מנותק
    מישהי מאמי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2883

    "כי האדם עץ השדה"
    כתבתי מהמקום שלי,
    לא פשוט לי בתקופה הזו,
    אבל רציתי לשתף אתכם,מקווה שתאהבו!!❣

    תלחשו לי, תגידו
    תצעקו או תשירו
    כואב לי בלב
    שורף וצורב

    תעזרו, תתחילו
    תעברו, תכילו
    אין מי שאוהב
    הראש כבר כואב.

    לטפל? להאמין?
    לקבל? להבין?
    תחושה מבלבלת,
    נשאבת לדלת

    לסרב? לשמוע?
    לתקן? לשמוח?
    הלילה חשוך,
    מבין הענפים מחפש לי חיוך.

    עץ דקל, תפוזים
    קקטוס, שזיפים
    אדמה שונה קיבל כל עץ,
    מישהו יודע לתרץ?

    האחד קיבל סלעית,
    השני גרגירית.
    האחד חלקה,
    והשני בביצה.

    ראשון בחורף פורח,
    שני מהרוח בורח.
    אחד מהשמש צונח,
    חברו מחום דווקא צומח.

    הגנן הגדול יודע לשתול,
    איתו כל אילן הופך לגדול.
    את האדמה משקה ומטפח
    עודר, מנכש, אך אף פעם לא שוכח.

    פעמים זה כואב,
    אבל הכי הכי אוהב!!

    החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍 🌴 💯
    9
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2884

      הלחץ בלב שלי דופק
      הוא לא מבין שהוא לא עושה לי טוב
      אני מרגישה שעוד שנייה
      והלב שלי לא נושם
      אבל אין לי כלכך מה לעשות
      הדמעות הן תקועות
      וכמעט לא יוצאות
      מנסה את הכל לדחוק
      לשים בצד את הדאגות
      להמשיך להילחם
      כאילו כלום לא קורה
      לא מראה לאף אחד
      שכלכך לי קשה
      מחייכת מבחוץ
      אבל בוכה מבפנים
      טוב שקיים
      בעולם הזה איפור
      אבל חבל שאין
      גם לקשיים
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2885

        מראות קשים
        רובים ומוקשים
        מיד על ההדק
        נפער עוד סדק

        נילחם על אחיו
        על עוד בכי מכאיב
        נילחם על חייו
        הרי הוא חייב

        להישאר בחיים
        בשביל הורים
        בשביל מכרים

        דם זב מגופה יתומה
        השרועה על אדמה
        אדמת ארצינו
        אדמת מולדתינו

        אדמה שבוייה
        בקול בכייה
        של נפש הומייה
        מי ייתן שישוב במהרה
        וינצל מכל צרה.

        עטרה.כ

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        💪 👍
        8
        • רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורטר מנותק
          רות רפפורט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2886

          שקט מסתתר בלב

          מבחוץ נראית הילדה הכי חזקה
          אך בפנים הלב מחפש תקווה
          ילדה יתומה משני כיוונים
          איך עם המצב מתמודדים
          מנסה לאסוף את שברי הלב
          ואת כולם ללב אחד להאחד
          אף אחד לא מרגיש את הכאב הזה
          כי אף אחד לא מסתכל על שברי הלב
          ילדה חזקה וגיבורה
          עם המצב משלימה
          באמונה היא דבקה
          ובהשם מאמינה
          שבעז"ה הכול
          יהפוך לטוב

          "יהודי אף פעם לא מתייאש
          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
          (אני)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😥 👍
          7
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2887

            יש
            איפה יש פטיש,
            ששובר גושים,
            שתקועים בגרון,
            שמנפץ אותם,
            לרסיסים,
            שהופכים לדמעות?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😲 👍
            7
            • נ מנותק
              נ מנותק
              נעמי ה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2888

              אני לא רוצה לפול
              להישאב שוב לחור השחור

              מחזיקה בכל הכוח
              מכריחה את עצמי לשמוח
              משקרת עם חיוך זורח
              יודעת הוא לא בטוח

              שמה מוזיקה בקול
              באמת מוכנה לעשות הכול
              רק לא להיות שם שוב
              לא להיפגש בסיבוב

              ידיי כבר רועדות, ברצונותיי בוגדות
              כמעט מועדות,
              נלחמת בדמעות שעולות
              שאותי לא שואלות,
              הודפת מחשבות
              שללא הפסקה תוקפות

              לא מתייאשת
              את חזקה את עצמי מעודדת
              מישו בתוכי צוחק
              לפינה אותי דוחק

              רוצה בכל כוחי לצרוח
              לאטום אוזניים ולברוח
              לא, אני מוכרחה הפעם לנצח
              לא אתן את דעתי להסיח

              כשכל גופי כבר דואב, כואב
              נותנת צעקה מהלב
              אבא תן לי ת'כוחות
              שלא אשקע במצולות
              שאת אותו הרגע אצלח
              וממנו רק אגדל.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              9
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                #2889

                מפוזר מסביב

                כולם דברו
                החדר נסתם
                בסתם
                מילים נבובות .....
                בסוף התעיפתי
                התפזרתי
                נשארתי
                עם עצמי
                מרחף בין דימיונות

                כולם דברו ,,,, ודברו
                לא אחד מוכן לשמוע
                לנסות להבין
                את מה שיש לי להגיד
                אז נשארתי עם עצמי
                קושר חוטים
                ושותק תמיד

                רוצה לחזור להיות דף חלק
                רוצה להיות חזק
                ברוח להשאר יציב
                אבל לפעמים מרגיש
                מחוק .....
                וקרוע ,,,
                מפוזר מסביב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 🤞
                9
                • שריושש מנותק
                  שריושש מנותק
                  שריוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2890

                  וגם לנפש יש פיצול עונות/@שריוש

                  פעם אני מזדקק לאחרים , 
                  כשאני צמא ואין תקווה,
                  תמיד מעניק לאנשים, 
                  והנפש נשברת  ובוכה,

                  והוא רוצה שלום,
                  ומהחברים אין מוצא ,
                  מתנדפים ונושרים, 
                   ולא תמיד זה רע ,

                   ההיא שמחה,
                   הכל פורח לה ,
                  ואין אף אדם, 
                  שירקוד איתה, 

                  וזאת מכסה עצמה ,
                  שאף אדם לא ישאל,
                  אבל בפנים היא חסרה,
                  שמישהו פשוט יגאל.

                  אפילו הכוכבים
                  צריכים חשכה,
                  כדי לזרוח.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  6
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2891

                    אל תדברי על אמת
                    אל תדברו על שקרים
                    אם אני בחרתי בחטא
                    אז אין מי שיָרים

                    אל תביאו לי טוב
                    אל תביאו לי רע
                    רק את ה' רוצה קרוב
                    שכל השאר יעלמו במגירה.

                    לא אכפת לי
                    ממה שהיה
                    זה שרע לי
                    זה כי זה לא השתנה

                    אז אל תוכיחו אותי
                    ואל תטיפו לי מוסר
                    על הבחירות שלי שילמתי
                    והתשלום סודר

                    פשוט תנו לי שקט
                    לעכל את עצמי
                    כי בא לי ללכת
                    סתם כך, לבדי.

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😲 👊 👍 ❤
                    11
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                      #2892

                      שניים כקורבן
                      פוקחת העניים
                      לא מעכלת
                      לא מסוגלת
                      רק מתרסקת
                      בוכה ומתפללת
                      "שיגמר הסרט.."

                      שנים עלו כקורבן
                      כמה שזה לא מובן!
                      אלוקי, עזור לי,
                      חזק אותי,
                      תראה לי שזה חלום
                      ואני סתם- באמצע לישון
                      ואקלוט שהם בני החיים
                      עזור לי-
                      לשכוח מהטרגדיה
                      לשכוח מהאסון
                      ולפחות לחבק אותם
                      חיבוק אחרון!

                      אך-
                      הם עלו...
                      בסערה השמימה
                      אבא, רפא את הלב
                      ששורף מכאב
                      אבא- קרב הגואל
                      ובתחיית המתים
                      ישובו הבנים!
                      @הדרי

                      (בשבוע שעבר הגיע גב' פלאי לסמינר שלנו, שאבדה שני בנים בפיגוע אכזרי!
                      ודברה כ"כ עמוק וחזק!- השיר נכתב ומוקדש לעילוי נשמתם הטהורה!
                      ומתאים לצערי גם למצב הנוכחי..😢 , שהיה לעילוי נשמת כל החיילים הקדושים!)

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👊 👍
                      9
                      • כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                        #2893

                        אל תדבר איתי בטוב
                        נמאס לי לנהוג כבר בכבוד
                        אבדתי אמון בהערת תמים
                        שאני מכיל ואחרים שותקים

                        אל תחמיר איתי יותר מידי
                        זה עולה עלי מעל הצוואר
                        ואל תגיד לי תתמודד
                        אני לא בחרתי בזה אז תכבד

                        אוהב אותך,
                        עם כל מי שאתה,
                        העקרונות שלי הפוכים,
                        אני הרבה חייב לשתוק,
                        וללכת בין הקווים.
                        אבל אתה,
                        כשאתה פותח את הפה
                        אתה לא שם עלי אפילו קפה.
                        אני נדחק אל הפינות,
                        ונחבט בעמודות.
                        אולי במקום להפגע כל הזמן,
                        לטובתנו כדאי שנאהב רק מהצד?!

                        אני זה אני
                        ואתה זה אתה
                        ומה שמתאים לך
                        לא בהכרח מכניס אותי לתמונה
                        אל תחייב אותי
                        במה שאתה חייב לעשות
                        תן לי להתמודד
                        עם מה שאני צריך לשנות.

                        אין דבר שלם מלב שבור,
                        קרוב ד' לנשברי לב
                        קרוב ד' לנשברי לב!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👊
                        9
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2894

                          לא שלי

                          האדם עץ השדה
                          ואף שלעתים אינו מודה
                          הוא חורש, זורע ומודא
                          מחפש בכל מצב לשרשיו
                          פרות ותוצאות עכשיו
                          רץ להשיג פן יפסיד
                          לאן נס? פתרונים לעתיד
                          (בו הכל תלוי, ועל כתפו חושב
                          כי כל העולם באמת יושב)
                          רוצה הכל גם לדעת מראש
                          אך האם לא גס לעמוד ולדרוש?
                          למה תדאג וזמנך בידיו הרי נתון
                          אחרי 'מונה' מחושב שהפעיל הנהג, יש כיוון!
                          הוא שיצר ושקד במדויק על מסלול ותכנון
                          ואתה הבן, נהנה ממתנת אב רחום, אין דיון!
                          הכר! ובטובתו התבונן, לראש תכניס
                          הוא המצמיח כל תא, נהיר לך וזה בסיס
                          חייך המפכים, אינם משֻמשים
                          שמח, טהור לבך, שנברא לבקרים חדשים
                          שלא תהיה נשמתך חבושה בבית אסורים
                          רק אסירת תודה אליו בנבל ועשורים!

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • אביעזריא מנותק
                            אביעזריא מנותק
                            אביעזרי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
                            #2895

                            צמאון היובש

                            בית א:

                            שוב ליבי יבש
                            שוב צחוקי כובש
                            זהו צחוק מעושה
                            מבפנים אני ריק

                            לצעוד כך חושש
                            ההרגש מתבושש
                            אני רק מנסה
                            והעולם שוב שוחק

                            פזמון:

                            צמאה לך נפשי
                            לא רק כשהרגש חופשי
                            כי גם בארץ ציה ועייף
                            ליבי אליך צמא וכוסף

                            בית ב:

                            בחשכה מגשש
                            למצוא ניצוץ אש
                            שיצית אותי שוב
                            שליבי ישתוקק

                            לאט אלי גולש
                            היאוש הלוחש
                            שאפסה התקווה
                            ואני נמצא כבר הרחק

                            פזמון: צמאה....

                            בית ג:

                            מנסה להתאושש
                            מתפלל מבקש
                            בתפילה מהלב
                            אל השמיים זועק

                            הקרח כבר נוטש
                            והלב לאט רועש
                            דמעה אחת זולגת
                            והנר שוב דולק

                            פזמון:
                            צמאה לך נפשי
                            לא רק כשהרגש חופשי
                            כי גם בארץ ציה ועייף
                            ליבי אליך צמא וכוסף
                            כך בקודש חזיתיך....

                            נדירים האנשים החיים,
                            רוב האנשים פשוט קיימים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 👏
                            9
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2896

                              כותבת בלילות
                              את הלב שלי
                              מנגבת את הדמעות
                              הם חוסר הביטחון שלי

                              לא מראה את הפחד
                              לא מראה את הכאב
                              צוחקת ומחייכת כל היום
                              מנסה לנחם את הלב

                              הטראומה שתקפה
                              פתאום באמצע החיים
                              זה מראה את החוזק
                              בין כל הקשיים

                              לכולם מנסה לעזור
                              את הלב לא רוצה לגמור
                              רוצה שלכולם יהיה טוב
                              ובמיוחד למי שאלי קרוב

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍 🙌
                              10
                              • אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהa
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2897

                                תרסס עליי עוד\ESTER.H

                                בקרבי בוערת אש
                                במקום להסס
                                אני מבטיחה לנקום

                                בפניי אוכלת
                                ואני מבקשת
                                להירגע לנשוב

                                בליבי חיוורת
                                בחוץ מאודמת
                                ובתוכי החלטה, לנבור

                                ובאותו הרגע הכל שחור
                                אדום
                                לוהט
                                כמו אש
                                בשדה
                                קוצים
                                בלב
                                בנפש
                                והנשמה.
                                הנשמה לא מוכנה
                                רוצה להמשיך למרות
                                מעוניינת להאיר
                                לא בתנאי רק ללא
                                אז אנא
                                תרסס עליי עוד
                                מעט
                                אמונה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👊 👍
                                7
                                • המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                  #2898

                                  יושב אדם
                                  מול הים
                                  הכוכבים זוהרים מעליו
                                  לגלים לא רואה סוף בעיניו.

                                  החושך בעיניו
                                  מחפש איך להצליח
                                  אך לא מוצא כוח
                                  בשביל להוכיח.

                                  אל תוותר
                                  גם אם קשה
                                  גם אם את האופק,
                                  אתה לא רואה
                                  זה בשבילך
                                  גם אם זה לא ניראה,
                                  כי עם הנצחון
                                  אפשר להגיע למליון.

                                  אחרי תקופה של עליה
                                  תשב מול הים
                                  תחשוב על העבר,
                                  תראה כמה עבר,
                                  תודה על מה שעבר
                                  בקש על העתיד,
                                  כי תראה מול עיניך
                                  שהמלחמה על הנצחון
                                  שווה הכול.!

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  💪
                                  9
                                  • אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2899

                                    לפעמים

                                    לפעמים אדם גונח
                                    שלא טוב לו בחיים
                                    יש נפילות בדרך
                                    נסיונות וגם קשיים

                                    רגעים קשים בלילה
                                    מחשבות על סוף קרב
                                    לפעמים עוצמים עיניים
                                    כבר נמאס להתאכזב

                                    לפעמים בוכים בשקט
                                    על דברים שאומרים
                                    גם מה שבלב אפשר לומר
                                    בשני דרכים

                                    הסר דאגה מליבך
                                    ותאמין
                                    תראה איך ביחד
                                    החיים יפים יותר
                                    תנסה אולי
                                    רק עוד צעד
                                    ותראה איך הכל מסתדר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🥇 👍
                                    6
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2900

                                      האכזבות שהיו
                                      ופתאום מתגברות
                                      הדמעות שזלגו
                                      נהפכו לנהרות

                                      הרצון להשקיע
                                      הגוף שכואב
                                      זה בסוף רק לרגע
                                      מתסכל את הלב

                                      הכל כאן גשמי
                                      הכל כלכך רגעי
                                      איפה הדבר האמיתי
                                      שיספק אותי

                                      מחפשת בנרות
                                      נר שלא יכבה לעולם
                                      אחרי כל התפילות
                                      מצאתי את בורא עולם

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      💖
                                      10
                                      • שוהםש מנותק
                                        שוהםש מנותק
                                        שוהם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2901

                                        שוב אני בוכה
                                        על מה?
                                        על התיסכול
                                        על כאב
                                        שחלף ושוב הגיע
                                        שאין לי אוזן,
                                        לב
                                        שתזדהה, שתבין
                                        שתכאב שלי תכיל
                                        אני רוצה שהיא תבוא
                                        מתפללת,
                                        מקווה
                                        ולזה מיחלת
                                        האם זה ישמע שם למעלה?
                                        א.מ
                                        אשמח להערה או הארה 🙏

                                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        5
                                        • STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in sky
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2902

                                          הלב של החיים

                                          היא יציבה, היא חזקה,
                                          נמצאת בלב, בכל פינה,
                                          היא האור, היא האהבה,
                                          היא האכפתיות והגאוה.

                                          היא כמו שמש שתמיד זורחת,
                                          אף פעם לא שוקעת.
                                          היא כמו ים המשמיע קולות הגלים,
                                          גם כשאין רוח פרצים.

                                          כמו השמים בגווני התכלת
                                          היא תמיד מרגיעה ומחייכת,
                                          כמו נצנוצי הכוכבים
                                          היא האור ברגעי החושך בחיים.

                                          היא שם תמיד הייתה,
                                          כשנולדתי, כשזחלתי, כשהייתי ילדה,
                                          וגם עכשיו כשאני לומדת לחיות ועוברים הימים,
                                          היא מחזיקה לי את היד, את הלב- את החיים!

                                          אַתְּ אמא, אשרייך שזכית,
                                          להיות מי שאת היום, או שמאז היית...
                                          אוהב אותך לנצח בכל עת, בכל שעה,
                                          והלוואי שאזכה לעשות לך אלפית ממה שעשית לי
                                          שאולי רק אז אהיה קצת 'רגועה'.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          💔 👍
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול