דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2884

    הלחץ בלב שלי דופק
    הוא לא מבין שהוא לא עושה לי טוב
    אני מרגישה שעוד שנייה
    והלב שלי לא נושם
    אבל אין לי כלכך מה לעשות
    הדמעות הן תקועות
    וכמעט לא יוצאות
    מנסה את הכל לדחוק
    לשים בצד את הדאגות
    להמשיך להילחם
    כאילו כלום לא קורה
    לא מראה לאף אחד
    שכלכך לי קשה
    מחייכת מבחוץ
    אבל בוכה מבפנים
    טוב שקיים
    בעולם הזה איפור
    אבל חבל שאין
    גם לקשיים
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2885

      מראות קשים
      רובים ומוקשים
      מיד על ההדק
      נפער עוד סדק

      נילחם על אחיו
      על עוד בכי מכאיב
      נילחם על חייו
      הרי הוא חייב

      להישאר בחיים
      בשביל הורים
      בשביל מכרים

      דם זב מגופה יתומה
      השרועה על אדמה
      אדמת ארצינו
      אדמת מולדתינו

      אדמה שבוייה
      בקול בכייה
      של נפש הומייה
      מי ייתן שישוב במהרה
      וינצל מכל צרה.

      עטרה.כ

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      💪 👍
      8
      • רות רפפורטר מנותק
        רות רפפורטר מנותק
        רות רפפורט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2886

        שקט מסתתר בלב

        מבחוץ נראית הילדה הכי חזקה
        אך בפנים הלב מחפש תקווה
        ילדה יתומה משני כיוונים
        איך עם המצב מתמודדים
        מנסה לאסוף את שברי הלב
        ואת כולם ללב אחד להאחד
        אף אחד לא מרגיש את הכאב הזה
        כי אף אחד לא מסתכל על שברי הלב
        ילדה חזקה וגיבורה
        עם המצב משלימה
        באמונה היא דבקה
        ובהשם מאמינה
        שבעז"ה הכול
        יהפוך לטוב

        "יהודי אף פעם לא מתייאש
        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
        (אני)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😥 👍
        7
        • אדמיליםא מנותק
          אדמיליםא מנותק
          אדמילים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2887

          יש
          איפה יש פטיש,
          ששובר גושים,
          שתקועים בגרון,
          שמנפץ אותם,
          לרסיסים,
          שהופכים לדמעות?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😲 👍
          7
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נעמי ה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2888

            אני לא רוצה לפול
            להישאב שוב לחור השחור

            מחזיקה בכל הכוח
            מכריחה את עצמי לשמוח
            משקרת עם חיוך זורח
            יודעת הוא לא בטוח

            שמה מוזיקה בקול
            באמת מוכנה לעשות הכול
            רק לא להיות שם שוב
            לא להיפגש בסיבוב

            ידיי כבר רועדות, ברצונותיי בוגדות
            כמעט מועדות,
            נלחמת בדמעות שעולות
            שאותי לא שואלות,
            הודפת מחשבות
            שללא הפסקה תוקפות

            לא מתייאשת
            את חזקה את עצמי מעודדת
            מישו בתוכי צוחק
            לפינה אותי דוחק

            רוצה בכל כוחי לצרוח
            לאטום אוזניים ולברוח
            לא, אני מוכרחה הפעם לנצח
            לא אתן את דעתי להסיח

            כשכל גופי כבר דואב, כואב
            נותנת צעקה מהלב
            אבא תן לי ת'כוחות
            שלא אשקע במצולות
            שאת אותו הרגע אצלח
            וממנו רק אגדל.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            9
            • אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
              #2889

              מפוזר מסביב

              כולם דברו
              החדר נסתם
              בסתם
              מילים נבובות .....
              בסוף התעיפתי
              התפזרתי
              נשארתי
              עם עצמי
              מרחף בין דימיונות

              כולם דברו ,,,, ודברו
              לא אחד מוכן לשמוע
              לנסות להבין
              את מה שיש לי להגיד
              אז נשארתי עם עצמי
              קושר חוטים
              ושותק תמיד

              רוצה לחזור להיות דף חלק
              רוצה להיות חזק
              ברוח להשאר יציב
              אבל לפעמים מרגיש
              מחוק .....
              וקרוע ,,,
              מפוזר מסביב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍 🤞
              9
              • שריושש מנותק
                שריושש מנותק
                שריוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2890

                וגם לנפש יש פיצול עונות/@שריוש

                פעם אני מזדקק לאחרים , 
                כשאני צמא ואין תקווה,
                תמיד מעניק לאנשים, 
                והנפש נשברת  ובוכה,

                והוא רוצה שלום,
                ומהחברים אין מוצא ,
                מתנדפים ונושרים, 
                 ולא תמיד זה רע ,

                 ההיא שמחה,
                 הכל פורח לה ,
                ואין אף אדם, 
                שירקוד איתה, 

                וזאת מכסה עצמה ,
                שאף אדם לא ישאל,
                אבל בפנים היא חסרה,
                שמישהו פשוט יגאל.

                אפילו הכוכבים
                צריכים חשכה,
                כדי לזרוח.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                6
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2891

                  אל תדברי על אמת
                  אל תדברו על שקרים
                  אם אני בחרתי בחטא
                  אז אין מי שיָרים

                  אל תביאו לי טוב
                  אל תביאו לי רע
                  רק את ה' רוצה קרוב
                  שכל השאר יעלמו במגירה.

                  לא אכפת לי
                  ממה שהיה
                  זה שרע לי
                  זה כי זה לא השתנה

                  אז אל תוכיחו אותי
                  ואל תטיפו לי מוסר
                  על הבחירות שלי שילמתי
                  והתשלום סודר

                  פשוט תנו לי שקט
                  לעכל את עצמי
                  כי בא לי ללכת
                  סתם כך, לבדי.

                  בואו נגיד ביחד:
                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😲 👊 👍 ❤
                  11
                  • הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                    #2892

                    שניים כקורבן
                    פוקחת העניים
                    לא מעכלת
                    לא מסוגלת
                    רק מתרסקת
                    בוכה ומתפללת
                    "שיגמר הסרט.."

                    שנים עלו כקורבן
                    כמה שזה לא מובן!
                    אלוקי, עזור לי,
                    חזק אותי,
                    תראה לי שזה חלום
                    ואני סתם- באמצע לישון
                    ואקלוט שהם בני החיים
                    עזור לי-
                    לשכוח מהטרגדיה
                    לשכוח מהאסון
                    ולפחות לחבק אותם
                    חיבוק אחרון!

                    אך-
                    הם עלו...
                    בסערה השמימה
                    אבא, רפא את הלב
                    ששורף מכאב
                    אבא- קרב הגואל
                    ובתחיית המתים
                    ישובו הבנים!
                    @הדרי

                    (בשבוע שעבר הגיע גב' פלאי לסמינר שלנו, שאבדה שני בנים בפיגוע אכזרי!
                    ודברה כ"כ עמוק וחזק!- השיר נכתב ומוקדש לעילוי נשמתם הטהורה!
                    ומתאים לצערי גם למצב הנוכחי..😢 , שהיה לעילוי נשמת כל החיילים הקדושים!)

                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👊 👍
                    9
                    • כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                      #2893

                      אל תדבר איתי בטוב
                      נמאס לי לנהוג כבר בכבוד
                      אבדתי אמון בהערת תמים
                      שאני מכיל ואחרים שותקים

                      אל תחמיר איתי יותר מידי
                      זה עולה עלי מעל הצוואר
                      ואל תגיד לי תתמודד
                      אני לא בחרתי בזה אז תכבד

                      אוהב אותך,
                      עם כל מי שאתה,
                      העקרונות שלי הפוכים,
                      אני הרבה חייב לשתוק,
                      וללכת בין הקווים.
                      אבל אתה,
                      כשאתה פותח את הפה
                      אתה לא שם עלי אפילו קפה.
                      אני נדחק אל הפינות,
                      ונחבט בעמודות.
                      אולי במקום להפגע כל הזמן,
                      לטובתנו כדאי שנאהב רק מהצד?!

                      אני זה אני
                      ואתה זה אתה
                      ומה שמתאים לך
                      לא בהכרח מכניס אותי לתמונה
                      אל תחייב אותי
                      במה שאתה חייב לעשות
                      תן לי להתמודד
                      עם מה שאני צריך לשנות.

                      אין דבר שלם מלב שבור,
                      קרוב ד' לנשברי לב
                      קרוב ד' לנשברי לב!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👊
                      9
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2894

                        לא שלי

                        האדם עץ השדה
                        ואף שלעתים אינו מודה
                        הוא חורש, זורע ומודא
                        מחפש בכל מצב לשרשיו
                        פרות ותוצאות עכשיו
                        רץ להשיג פן יפסיד
                        לאן נס? פתרונים לעתיד
                        (בו הכל תלוי, ועל כתפו חושב
                        כי כל העולם באמת יושב)
                        רוצה הכל גם לדעת מראש
                        אך האם לא גס לעמוד ולדרוש?
                        למה תדאג וזמנך בידיו הרי נתון
                        אחרי 'מונה' מחושב שהפעיל הנהג, יש כיוון!
                        הוא שיצר ושקד במדויק על מסלול ותכנון
                        ואתה הבן, נהנה ממתנת אב רחום, אין דיון!
                        הכר! ובטובתו התבונן, לראש תכניס
                        הוא המצמיח כל תא, נהיר לך וזה בסיס
                        חייך המפכים, אינם משֻמשים
                        שמח, טהור לבך, שנברא לבקרים חדשים
                        שלא תהיה נשמתך חבושה בבית אסורים
                        רק אסירת תודה אליו בנבל ועשורים!

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • אביעזריא מנותק
                          אביעזריא מנותק
                          אביעזרי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
                          #2895

                          צמאון היובש

                          בית א:

                          שוב ליבי יבש
                          שוב צחוקי כובש
                          זהו צחוק מעושה
                          מבפנים אני ריק

                          לצעוד כך חושש
                          ההרגש מתבושש
                          אני רק מנסה
                          והעולם שוב שוחק

                          פזמון:

                          צמאה לך נפשי
                          לא רק כשהרגש חופשי
                          כי גם בארץ ציה ועייף
                          ליבי אליך צמא וכוסף

                          בית ב:

                          בחשכה מגשש
                          למצוא ניצוץ אש
                          שיצית אותי שוב
                          שליבי ישתוקק

                          לאט אלי גולש
                          היאוש הלוחש
                          שאפסה התקווה
                          ואני נמצא כבר הרחק

                          פזמון: צמאה....

                          בית ג:

                          מנסה להתאושש
                          מתפלל מבקש
                          בתפילה מהלב
                          אל השמיים זועק

                          הקרח כבר נוטש
                          והלב לאט רועש
                          דמעה אחת זולגת
                          והנר שוב דולק

                          פזמון:
                          צמאה לך נפשי
                          לא רק כשהרגש חופשי
                          כי גם בארץ ציה ועייף
                          ליבי אליך צמא וכוסף
                          כך בקודש חזיתיך....

                          נדירים האנשים החיים,
                          רוב האנשים פשוט קיימים...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍 👏
                          9
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2896

                            כותבת בלילות
                            את הלב שלי
                            מנגבת את הדמעות
                            הם חוסר הביטחון שלי

                            לא מראה את הפחד
                            לא מראה את הכאב
                            צוחקת ומחייכת כל היום
                            מנסה לנחם את הלב

                            הטראומה שתקפה
                            פתאום באמצע החיים
                            זה מראה את החוזק
                            בין כל הקשיים

                            לכולם מנסה לעזור
                            את הלב לא רוצה לגמור
                            רוצה שלכולם יהיה טוב
                            ובמיוחד למי שאלי קרוב

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 🙌
                            10
                            • אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהa
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2897

                              תרסס עליי עוד\ESTER.H

                              בקרבי בוערת אש
                              במקום להסס
                              אני מבטיחה לנקום

                              בפניי אוכלת
                              ואני מבקשת
                              להירגע לנשוב

                              בליבי חיוורת
                              בחוץ מאודמת
                              ובתוכי החלטה, לנבור

                              ובאותו הרגע הכל שחור
                              אדום
                              לוהט
                              כמו אש
                              בשדה
                              קוצים
                              בלב
                              בנפש
                              והנשמה.
                              הנשמה לא מוכנה
                              רוצה להמשיך למרות
                              מעוניינת להאיר
                              לא בתנאי רק ללא
                              אז אנא
                              תרסס עליי עוד
                              מעט
                              אמונה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👊 👍
                              7
                              • המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                #2898

                                יושב אדם
                                מול הים
                                הכוכבים זוהרים מעליו
                                לגלים לא רואה סוף בעיניו.

                                החושך בעיניו
                                מחפש איך להצליח
                                אך לא מוצא כוח
                                בשביל להוכיח.

                                אל תוותר
                                גם אם קשה
                                גם אם את האופק,
                                אתה לא רואה
                                זה בשבילך
                                גם אם זה לא ניראה,
                                כי עם הנצחון
                                אפשר להגיע למליון.

                                אחרי תקופה של עליה
                                תשב מול הים
                                תחשוב על העבר,
                                תראה כמה עבר,
                                תודה על מה שעבר
                                בקש על העתיד,
                                כי תראה מול עיניך
                                שהמלחמה על הנצחון
                                שווה הכול.!

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                💪
                                9
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2899

                                  לפעמים

                                  לפעמים אדם גונח
                                  שלא טוב לו בחיים
                                  יש נפילות בדרך
                                  נסיונות וגם קשיים

                                  רגעים קשים בלילה
                                  מחשבות על סוף קרב
                                  לפעמים עוצמים עיניים
                                  כבר נמאס להתאכזב

                                  לפעמים בוכים בשקט
                                  על דברים שאומרים
                                  גם מה שבלב אפשר לומר
                                  בשני דרכים

                                  הסר דאגה מליבך
                                  ותאמין
                                  תראה איך ביחד
                                  החיים יפים יותר
                                  תנסה אולי
                                  רק עוד צעד
                                  ותראה איך הכל מסתדר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🥇 👍
                                  6
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2900

                                    האכזבות שהיו
                                    ופתאום מתגברות
                                    הדמעות שזלגו
                                    נהפכו לנהרות

                                    הרצון להשקיע
                                    הגוף שכואב
                                    זה בסוף רק לרגע
                                    מתסכל את הלב

                                    הכל כאן גשמי
                                    הכל כלכך רגעי
                                    איפה הדבר האמיתי
                                    שיספק אותי

                                    מחפשת בנרות
                                    נר שלא יכבה לעולם
                                    אחרי כל התפילות
                                    מצאתי את בורא עולם

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    💖
                                    10
                                    • שוהםש מנותק
                                      שוהםש מנותק
                                      שוהם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2901

                                      שוב אני בוכה
                                      על מה?
                                      על התיסכול
                                      על כאב
                                      שחלף ושוב הגיע
                                      שאין לי אוזן,
                                      לב
                                      שתזדהה, שתבין
                                      שתכאב שלי תכיל
                                      אני רוצה שהיא תבוא
                                      מתפללת,
                                      מקווה
                                      ולזה מיחלת
                                      האם זה ישמע שם למעלה?
                                      א.מ
                                      אשמח להערה או הארה 🙏

                                      "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                      https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      5
                                      • STARS in  skyS מנותק
                                        STARS in  skyS מנותק
                                        STARS in sky
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2902

                                        הלב של החיים

                                        היא יציבה, היא חזקה,
                                        נמצאת בלב, בכל פינה,
                                        היא האור, היא האהבה,
                                        היא האכפתיות והגאוה.

                                        היא כמו שמש שתמיד זורחת,
                                        אף פעם לא שוקעת.
                                        היא כמו ים המשמיע קולות הגלים,
                                        גם כשאין רוח פרצים.

                                        כמו השמים בגווני התכלת
                                        היא תמיד מרגיעה ומחייכת,
                                        כמו נצנוצי הכוכבים
                                        היא האור ברגעי החושך בחיים.

                                        היא שם תמיד הייתה,
                                        כשנולדתי, כשזחלתי, כשהייתי ילדה,
                                        וגם עכשיו כשאני לומדת לחיות ועוברים הימים,
                                        היא מחזיקה לי את היד, את הלב- את החיים!

                                        אַתְּ אמא, אשרייך שזכית,
                                        להיות מי שאת היום, או שמאז היית...
                                        אוהב אותך לנצח בכל עת, בכל שעה,
                                        והלוואי שאזכה לעשות לך אלפית ממה שעשית לי
                                        שאולי רק אז אהיה קצת 'רגועה'.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💔 👍
                                        7
                                        • כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                          #2903

                                          והטוב הזה עוד יבוא,
                                          עדיין אין לו ביטוי.
                                          הוא נסתר מעייני,
                                          לו הוא הכי גלוי.
                                          מובלת אחריו
                                          בכביש סלול.
                                          זה עוד יוודע
                                          הכל התאים לי בול.

                                          מחשבות קופצות,
                                          מהוות מחסומים,
                                          מהאור שקופץ,
                                          אל הקור שבפנים.
                                          הפחד משתק,
                                          נלחץ הוא מכלום.
                                          המטרה לו ברורה.
                                          אני קליפת שום.

                                          המטרה ברורה,
                                          אחריה מובלת.
                                          רק עם עזרה.
                                          לבד לא מסתדרת.
                                          מי שאמר והיה,
                                          קיים גם היום.
                                          דווקא בשעה קשה,
                                          נמצא איתי קרוב.

                                          תודֶה על הנסיונות שלך
                                          הם יהפכו להיות היתד שתטפס איתו לראש ההר.

                                          אין דבר שלם מלב שבור,
                                          קרוב ד' לנשברי לב
                                          קרוב ד' לנשברי לב!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול