דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדריה מנותק
    הדריה מנותק
    הדרי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3013

    פה בשבילך...💔

    היי אהובה..)
    אני יודעת שעברה לך שנה קשה,
    שנה של בדידות, הרחקה
    שנה של בכיות מתחת לשמיכה,
    שנה שנלחמת למעמד חברתי
    שנה של מאבק יום יומי
    שנה של קשיים שהתגברו
    שנה של חלומות- שלא הגשמו.

    רוצה לומר לך-
    שאני כאן בשבילך
    וסליחה שזה לא היה לפני
    סליחה שלא התייחסתי
    ושיחות שלך "סיננתי.."
    ומ-לצאת איתך התחמקתי
    ומללמוד איתך נמנעתי

    זה לא היה בכוונה
    זה היה מחוסר הבנה
    שאת לבד, בודדה!
    התמקדתי בחברות שלי
    בעולם ובחיים שלי,
    ושכחתי להביט גם בך
    שרצית, ניסת וחפצת
    להישען על מישהי
    לפרוק למישהי..

    סליחה שסגרתי עלייך דלתות
    אני אשמה, ולא פחות!
    אני כאן בשבילך
    ברגעים של אמת
    שאת נושאת המון כאב
    אני פה...
    גם בשעות הקטנות
    גם בשעות החשוכות..
    מוזמנת להתקשר
    כמו כל חברה אחרת שלי
    ולשפוך את הלב
    לספר, לדבר..
    והפעם "לא אסננן.."

    לפעמים שאין לי מילים, אני פשוט כותבת, שופכת את הסערת רגשות הזו על הדף..
    גם כאן- לא היו לי מילים, שקלטתי מה עובר עלייה, ואיך לא עזרתי לה?
    זה קרה במחנה, היא התעלפה.., ושם המורות שאלו-
    היא אכלה משהו, שתתה?- ואנחנו עמדנו שם, לא יודעות את התשובה..
    כי פשוט לא הבטנו עלייה כ"כ, זה לא מרעות- זה מחוסר הבנה,
    ומאותו הרגע המצפון שלי התחיל לפעול..., וההחלטה הייתה ברורה-
    מהיום לשים לב אלייה יותר, לא לסננן שיחות- פשוט להיות איש במקום שאין איש..
    אז אם גם לכם יש את "האחד הזה.."-
    תעזרו לו, אל תחכו שחלילה יקרה משהו, ואז יהיה לכם מצפון...

    @הדרי

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💔
    4
    • י מנותק
      י מנותק
      יאיא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3014

      חדר המתנה

      אז יושבים מחכים
      בחדר המתנה שעות
      בחדר המתנה שנים

      בשטויות משחקים
      ולא יודעים מה לעשות
      את הסבלנות מאבדים

      שורות ומחשבות
      ודמעות וסיפורים
      ותמונות ומילים כואבות
      וקולות ומעשים
      נצחונות והפסדים
      אבדות אבודות אבודים

      מה יהיה הסוף כאן
      לאן כבר עוד אפשר להמשיך
      כבר ניסינו להפסיק ולהספיק
      את מה שחשוב כאן
      ששכחנו והשכחנו תמיד
      לא הלכנו לא חדלנו להמתין

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
        #3015

        חיוך

        הי את, אל תסתירי ת'חיוך שלך
        את לא יודעת כמה הוא מאיר
        ואולי יש ילדה שצריכה אותך
        החיוך שלך מזכיר לה שהיא לא אוויר

        אין לך מושג כמה כוח יש לך
        איך את יכולה להרים ולעזור
        החיוך שלך, משהו חזק כל כך
        תבטיחי לי שתנסי עליו לשמור

        את יודעת, גדול המלבין שיניים
        החיוך שלך עושה רעש גדול בשמיים
        תשמרי עליו, בכל הכוח שלך
        בשבילי, בשבילך, בשביל עוד בת.

        תשמרי עליו עד שתתרגלי לחייך
        תמשיכי לשמור עליו גם אחר כך
        יבוא היום והחיוך יחלחל
        וגם הלב שלך ממנו ישמח

        תזכרי את זה!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😆
        4
        • אביעזריא מנותק
          אביעזריא מנותק
          אביעזרי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3016

          הים ואני🏖

          הים
          נושק לשמים
          אך בסוף
          מגיע לחוף

          אני
          רגלי כאן בחוף
          אך בסוף
          ראשי בשמים

          הים
          סוער בו המים
          למראה העיניים
          אך בעמקו
          רוגע אין סוף

          אני
          למראה העיניים
          רגוע בינתיים
          אך בתוכי
          כמה לשטוף

          מביט אל הנוף
          אל העולם מסביבי
          רועש כמו תוף
          שקט ועקבי
          הכל רגוע
          הכל סוער
          רוצה לנוע
          להשאר

          אינני הים
          ודאי לא החוף
          לא כמו כולם
          לא חי בבלוף
          עוד לא מושלם
          עוד לא הסוף...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👊
          7
          • מישהי מאמימ מישהי מאמי

            לפעמים זה קשה ולא הגיוני
            ללהטט ולרוץ בין הרצוי לעצמי.
            בין לתת, להקריב,
            לבין להסתכן, לריב...

            הבחירה קצת קשה
            ואני לא מבינה,
            מה רצונו של הבורא ממני
            ולאן הדרך מובילה.

            עצוב לי בלב
            בלי דמעות בעיניים,
            על זמן שאבד והלב גם, בינתיים.
            על עצמי והסביבה
            נעדרת אהבה
            הכאב רוצה לצאת
            אבל נקבר באדמה.

            אדמה של כאב
            אדמה של הדחקה
            של רצון לחיות
            להפר את הדממה.

            לצעוק את קולי לשמיים
            לפרוש כנפיים
            ולדעת שיש מי שמאמין בי,
            עדיין.

            אשמח לביקורת...
            (גם לא חיובית... אני מסכימה... 😊 )

            Y מנותק
            Y מנותק
            y.m.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3017
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3018

              ללמוד לגדול

              היי, כתבתי שיר במנגינה של "ללמוד לעוף"- ואני מרגישה שיש עוד מה לשפץ אותו,
              מה להוסיף לו וכד.., אשמח לעזרה מצדכם והערות -כדי שהשיר יצא מושלם
              הנושא של השיר- זה ללמוד לגדול, מכל דבר- אפשר לצמוח....
              (המטרה שלי- שהיה בשיר משמעות, לא רק למצוא מילים..)- בעז"ה שהשיר יהיה מושלם, אכנס לאולפן כדי להקליט אותו😍

              עזבתי הכל
              חפשתי משמעות
              רציתי לגדול
              אבדתי שפיות

              גדלתי מעט
              חפשתי את דרכי
              מצאתי ת'צמי
              במאבק נפשי

              ליפול, לקום
              ישר, עקום

              כשהנפש נשברת
              זה לא בגללי,

              לבכות, לצחוק
              ללמוד לגדול
              לראות קצת שמיים

              **פזמון-
              רוצה לגדול
              להיות מגדלאור
              מוצאת את עצמי
              כמו בתוך פרוזדור

              נפילות, עליות
              בכיות בלילות
              הלוואי וידעתי מה מזה יוצא

              לגדול פשוט לשמור שפיות אולי
              לפקוח עניים

              לבכות , לצחוק
              ללמוד לגדול אולי
              לראות קצת שמיים

              בית ב
              אמרו לי
              גדלי, תעופי לך
              עם הכשרונות
              שטמונים רק בך
              ואל תפחדי
              להתגלות עכשיו

              הדרך למעלה
              מתחילה מכאן

              לגדול, ליפול
              ישר, עקום

              כשהנפש נשברת זה לא בגללי
              לבכות, לצחוק
              ללמוד לגדול
              לראות קצת שמיים

              פיזמון-

              @כל הזכויות שמורות
              @הדרי

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              אביעזריא תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              3
              • אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                #3019

                כמה מילים להתחלה-
                מחר יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש
                שיר זה נכתב מתוך געגוע עז לרבי ומתוך ציפייה לגאולה.
                וכמובן השיר הזה נכתב גם מתוך תודה לרבי על מי שהוא
                שהקדיש את עצמו כל השנים למען האומה בלי לבקש כל תמורה.

                30 שנה
                ואני בוכה
                בדמעות רותחות
                מתי יתגשמו החלומות?!

                לא זכיתי
                לא ראיתי לא שמעתי
                רק בתמונות ובסרטים
                אך לכל חיי נקשרתי

                יש רגעים
                שבאים הרהורים
                על מי שאני
                ועל מה שקיבלתי
                ממי שתמיד דאג לי

                אין קץ מסירות
                בלילות ובימים
                נותן לנו באהבה
                את כל שיכול במשך שנים
                מנהיג את כל האומה!

                ולפתע מתוך געגוע
                פורץ בבכי תמרורים
                רבי עד מדוע
                את פנייך אינו רואים?!

                אני יודע,שזו המלחמה האחרונה
                אחריה תבוא הגאולה
                הופכים את העולם בעוצמה
                התפקיד יושלם
                וNow מיד ממש
                תרד גאולה
                ונזכה לראותך

                תודה רבי
                שאתה תמיד איתי
                דואג לי.

                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🙏
                6
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #3020

                  זה עוד יום שנבלע בקושי
                  עוד יום שעבר ללא דופי
                  והלב שלי עוד לא מסופק

                  עזרתי לאמא, מילאתי אותי,
                  נתתי תשובה לסיבת היותי,
                  ועדיין, יש בי עצב לא מוצדק

                  מה עשיתי שנהיה לי ככה
                  אין לי כוח כמעט לעצמי
                  נראה לי שהשמחה ממני שכחה
                  איכשהו מתישהו איבדתי אותי

                  ועכשיו, אין לי כוח פשוט לכלום
                  זה הלב שכבר נהיה אטום
                  הוא לא מוכן לקבל פשרה
                  לא טוב בעיניו זה כמו רע

                  ואני... רק מנסה לגשר
                  בין המוח אל הלב לקשר
                  להסביר את מה שסותר
                  להבין מה לא מסתדר

                  ואני... שוב נכשלת ובגדול
                  האמת שקצת בא לי ליפול
                  להרפות טיפה לשכוח ללחום
                  בא לי לשכוח כבר מהכול

                  איך זה בא לי, ולמה
                  מה עשיתי שזה ככה
                  ולמה זה מגיע לי, אבא
                  האם אני את זה צריכה?

                  איזה טוב זה אני לא מבינה
                  העצב משתלט עלי בהגזמה
                  אם אני נופלת זה קצת בכוונה
                  אני אולי סתומה

                  אין-לי-כוח-לנסות-להילחם-להיות-לפעול-להישאר

                  בא לי רק לבכות
                  בא לי רק ללכת
                  לרדת אל הסוף
                  לברוח למציאות אחרת

                  בא לי לעלות
                  לא בא לי לסגת
                  רק כמה דקות
                  להתאפס להיות לוחמת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👊 🤞
                  8
                  • STARS in  skyS מנותק
                    STARS in  skyS מנותק
                    STARS in sky
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #3021

                    כאב הגוף- קול הלב

                    אבא, קח ממני את המתח
                    מרגישה שכבר אין לי כוח
                    אני רק בהתחלה
                    וכבר מרגישה חסרת הגנה

                    תנטרל ממני את הרגש לכמה זמן
                    שהלב ינוח מעט, הוא עדיין לא מוכן.
                    תן לו להיות בטוח מה הוא רוצה
                    וכשתיתן סימן ברור תפתח אותו שוב- כשזה יקרה...

                    אבא, הגוף שוב חלש לשאת את המשקל
                    אז תן לי כוח להתמודד ולעלות על הגל
                    שלא אשבר ואצלול למטה
                    תחזיק בידי, הרי אתה מכוון מלמעלה!

                    אבא יקר שלי, מחכה לך
                    שתיתן לי סימן שתמיד סחבת אותי על גבך
                    שכל מה שביקשתי יתקבל
                    ויישאר לי רק להודות ולהלל,
                    את כל הטוב שאתה עושה לזכור
                    ואף פעם לא לראות אפור .

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🙏
                    2
                    • הדריה הדרי

                      ללמוד לגדול

                      היי, כתבתי שיר במנגינה של "ללמוד לעוף"- ואני מרגישה שיש עוד מה לשפץ אותו,
                      מה להוסיף לו וכד.., אשמח לעזרה מצדכם והערות -כדי שהשיר יצא מושלם
                      הנושא של השיר- זה ללמוד לגדול, מכל דבר- אפשר לצמוח....
                      (המטרה שלי- שהיה בשיר משמעות, לא רק למצוא מילים..)- בעז"ה שהשיר יהיה מושלם, אכנס לאולפן כדי להקליט אותו😍

                      עזבתי הכל
                      חפשתי משמעות
                      רציתי לגדול
                      אבדתי שפיות

                      גדלתי מעט
                      חפשתי את דרכי
                      מצאתי ת'צמי
                      במאבק נפשי

                      ליפול, לקום
                      ישר, עקום

                      כשהנפש נשברת
                      זה לא בגללי,

                      לבכות, לצחוק
                      ללמוד לגדול
                      לראות קצת שמיים

                      **פזמון-
                      רוצה לגדול
                      להיות מגדלאור
                      מוצאת את עצמי
                      כמו בתוך פרוזדור

                      נפילות, עליות
                      בכיות בלילות
                      הלוואי וידעתי מה מזה יוצא

                      לגדול פשוט לשמור שפיות אולי
                      לפקוח עניים

                      לבכות , לצחוק
                      ללמוד לגדול אולי
                      לראות קצת שמיים

                      בית ב
                      אמרו לי
                      גדלי, תעופי לך
                      עם הכשרונות
                      שטמונים רק בך
                      ואל תפחדי
                      להתגלות עכשיו

                      הדרך למעלה
                      מתחילה מכאן

                      לגדול, ליפול
                      ישר, עקום

                      כשהנפש נשברת זה לא בגללי
                      לבכות, לצחוק
                      ללמוד לגדול
                      לראות קצת שמיים

                      פיזמון-

                      @כל הזכויות שמורות
                      @הדרי

                      אביעזריא מנותק
                      אביעזריא מנותק
                      אביעזרי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3022
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                        #3023

                        אחות- מתנה👩‍❤️‍👩

                        כמה שאדבר, אספר...
                        אין לזה הסבר..
                        אך זה שאנחנו לפעמים רבות
                        אבל מבתוך אוהבות קשות
                        אך זה שאנחנו מדברות שעות
                        עד שהעניים נעצמות...

                        אך זה שאני ירגיש אתך הכי פתוח בעולם
                        ואדבר איתך על כל נושא שקיים..
                        איך זה שלפעמים בימים קשים-
                        את ההצלה שלי...

                        וגם שרבות, קצת
                        ומתווכחות מעט
                        עדיין אוהבות,
                        מחוברות, קשורות

                        האחים אומרים
                        שבשנה שתתחתני
                        אתחתן בעז"ה גם אני
                        כי יהיה קשה לי בלי האחיות שלי

                        בכל שעה-
                        בכל מצב-
                        בכל רגע-
                        אני אוהבת אותך

                        *מוקדש לאחותי, שהיא אחת מהמתנות הגדולות בחיי,
                        שנתיים הבדל- ובלב- הכי קרוב בעולם...
                        מה הייתי עושה בלעדייה?!
                        האחים והאחיות שלנו- הם מתנות!!- חשוב לנצל את זה..)

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👩‍❤️‍👩
                        4
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #3024

                          השיעמום הזה טורף אותי
                          אבל אני לא אכנע
                          העולם הזה פולט אותי
                          אני לא ארוחה טעימה

                          רק השם יודע
                          כמה אני רוצה כבר
                          למצוא תעסוקה

                          אבל זה לא הולך אז
                          מחכה רק למחר
                          ככה מעבירה את התקופה

                          חופש--
                          שונאת ת'חופש!
                          אפס
                          אפס
                          אפס
                          ככה אני קצת מרגישה

                          יובש
                          זאת תקופה ארוכה של יובש
                          אפס
                          אפס
                          אפס
                          תעסוקה

                          אז בורחת כל היום
                          מהשטויות אל השטויות האחרות
                          זה מרגיש לי די איום
                          אז מנסה למצוא קצת עבודות

                          זה לא עובד
                          אז מנסה לישון
                          זה שוב חופר
                          אז כותבת שיר קיצון...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👏 🙏
                          6
                          • כוכב לכתכ מנותק
                            כוכב לכתכ מנותק
                            כוכב לכת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #3025

                            נפש של אומן

                            הוא נולד
                            בעולם הגדול,
                            המורכב מריבועים,
                            אין מקום לעגולים,
                            קצת מוזרים,
                            יצירתיים.

                            השמיים בהירים,
                            מלאים עננים.
                            עף למרומים,
                            בין השמש לכוכבים.

                            למרחקי ההרים נודד,
                            ובמסע שלו מרגיש בודד.
                            עם האינטליגנציה שבתוכו,
                            וביצירתיות שבנשמתו.
                            ילך לחפש לו מקום שמאפשר,
                            לכישרונות שלו לצאת.

                            נשמה מיוחדת,
                            קצת יותר מידי גדולה.
                            יצירתית וחומלת,
                            הרבה נשארת בפינה.

                            עיניים גדולות,
                            מביאות המון אהבה.
                            אך מחוץ לחומות,
                            נראית קצת מוזרה.

                            חוכמה גדולה, בגוף קטן.
                            הבנת דקויות ורגש איתן.
                            חשיבה מקורית, מחוץ לקופסא.
                            התפייטות ועמקות בכל תקופה.

                            והוא לא כל כך הבין את התדר,
                            מגיב לעלוות רק בצדק,
                            מתחבר לאנשים בגלל הנפש,
                            מסתכל על החיים בראיה מיוחדת.

                            כי הוא נולד שונה ומוכשר,
                            הוא נולד עם נפש של אמן.

                            אשמח להערות והארות, תודה מראש!

                            אין דבר שלם מלב שבור,
                            קרוב ד' לנשברי לב
                            קרוב ד' לנשברי לב!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            6
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3026

                              מה עושים כשרוצים
                              מהמציאות לברוח
                              בלילה בוכים
                              ולמחרת רוצים לרצוח
                              רוצים לפרוק
                              מחפשים אהבה
                              יודעים לשתוק
                              ואז להרגיש עם זה רע
                              רוצים לחלום
                              ושמים מטרה
                              לא רוצים לצפות
                              מפחדים מאכזבה
                              רוצים לצאת לעולם
                              אבל מפחדים ליפול
                              לא רוצים להיות כמו כולם
                              כי רוצים להראות ללב שהוא יכול
                              יודעים להתמודד
                              אבל מפחדים מהתחתית
                              מפחדים להתמוטט
                              ואז לבכות לכרית
                              מפחדים להיקשר
                              ולהיות תלותיים
                              כי כשהלב יישבר
                              מרגישים כמו מתים
                              טוהר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              4
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3027

                                עוד תראי

                                עוד תראי
                                שהתפילות שלך נשמעו,
                                עוד תראי-
                                שהדמעות שלך התקבלו
                                עוד תראי-
                                שהישועה לא תאחר מלבוא
                                למרות שעכשיו זה קשה מנשוא..
                                עוד תראי-
                                שתהיי אמא מאושרת
                                עוד תראי-
                                שתפתח לך הדלת
                                עוד תראי-
                                שהרגעים הללו יחזרו על עצמם
                                ותמצאי את עצמך עמוק שם
                                אוחזת בתינוק משלך
                                מלאה בנחת ובאהבה
                                ולא תפסיקי לומר לאבא תודה..
                                עוד תראי-
                                שיבואו רגעים יפים ומתוקים
                                כנגד הימים הקשים והארוכים
                                הבכיות יהפכו לצחוק
                                והשחור יהפוך ללבן-
                                כי החיים הם כמו שחמט-
                                אחרי החלק השחור
                                מגיע החלק הלבן.

                                אני לא ידעת מה גרם לי לפתוח דף ולכתוב את השיר-- דחף פנימי....
                                מוקדש לכל אלו שמחכות-- בעז"ה שהיו רק שמחות💗

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3028
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                    #3029

                                    תחושות עזות מאד תוקפות אותי
                                    זכרונות מימים רחוקים מודחקים
                                    פחדים חששות דאגות שהבאתי
                                    פחד מעתיד וכאב מהימים העוברים

                                    תחושות עזות מאד תוקפות אותי
                                    אבל מרגישה שאני לקראת הטוב
                                    האור שלך קורא לי ומושך אותי
                                    מרגישה שאתה מחזיק אותי קרוב

                                    מרגישה שעוד שנייה אני אהיה מאושרת
                                    מאמינה בך. בלב שלם. מחוברת.
                                    מרגישה שעוד שנייה ואני אתפוצץ משמחה
                                    אבא תודה שנתת לי אותך!

                                    האמת, אני מפחדת להודות שאני כבר כמעט בטוב,
                                    אבל ההשגחה של השם מקיפה אותי כל רגע
                                    אז אין מה לפחד להודות, אין מה לפחד לעזוב,
                                    הרי אתה השם שומר עלי מכל פגע!

                                    אז תודה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3030

                                      עוד רגע קט

                                      עוד רגע קט
                                      וכל הדמעות יתחברו
                                      שנים של גלות
                                      כמו חלום יעברו
                                      אסתכל ואצחק
                                      על חיים של אשליות
                                      אמת מארץ תצמח
                                      לגשר בין כל החוליות
                                      ה "
                                      בראת אותי ישר
                                      נתת לי כלים להיות מאושר
                                      הכלים נשברו בים של חשבונות
                                      של דימיונות
                                      שחשבתי מהם להבנות
                                      ביננו
                                      מה אדם צריך ?
                                      קורת גג
                                      ובבוקר כריך
                                      אז למה כל היום רץ לשום מקום
                                      מגיע -- עוזב -גם בלי להגיד שלום
                                      רודף אחר הכבוד
                                      רוצה להצליח בלי לעבוד
                                      לקצר דרך לאושר הנחשק
                                      בנתיים נכנע ליצר שאותי עשק
                                      מתי ,,, ?
                                      מתי ,, ?
                                      אשתחרר --אתאורר-- אוותר
                                      לחשוב ברצינות גם על מישהו אחר
                                      לבחור בטוב
                                      בלי להיות נגרר
                                      להיות אמיץ לקבל החלטה
                                      להשתנות עוד היום
                                      ולא להגיד ממחר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 👏
                                      5
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3031
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                          #3032

                                          הוא הולך ללמוד תורה אבל קשה לו נורא
                                          יום וליל לומד תורה ורבים השיב במהרה
                                          לומד תורה ורבים החזיר בתשובה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול