דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מאמימ מישהי מאמי

    לפעמים זה קשה ולא הגיוני
    ללהטט ולרוץ בין הרצוי לעצמי.
    בין לתת, להקריב,
    לבין להסתכן, לריב...

    הבחירה קצת קשה
    ואני לא מבינה,
    מה רצונו של הבורא ממני
    ולאן הדרך מובילה.

    עצוב לי בלב
    בלי דמעות בעיניים,
    על זמן שאבד והלב גם, בינתיים.
    על עצמי והסביבה
    נעדרת אהבה
    הכאב רוצה לצאת
    אבל נקבר באדמה.

    אדמה של כאב
    אדמה של הדחקה
    של רצון לחיות
    להפר את הדממה.

    לצעוק את קולי לשמיים
    לפרוש כנפיים
    ולדעת שיש מי שמאמין בי,
    עדיין.

    אשמח לביקורת...
    (גם לא חיובית... אני מסכימה... 😊 )

    Y מנותק
    Y מנותק
    y.m.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3017
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3018

      ללמוד לגדול

      היי, כתבתי שיר במנגינה של "ללמוד לעוף"- ואני מרגישה שיש עוד מה לשפץ אותו,
      מה להוסיף לו וכד.., אשמח לעזרה מצדכם והערות -כדי שהשיר יצא מושלם
      הנושא של השיר- זה ללמוד לגדול, מכל דבר- אפשר לצמוח....
      (המטרה שלי- שהיה בשיר משמעות, לא רק למצוא מילים..)- בעז"ה שהשיר יהיה מושלם, אכנס לאולפן כדי להקליט אותו😍

      עזבתי הכל
      חפשתי משמעות
      רציתי לגדול
      אבדתי שפיות

      גדלתי מעט
      חפשתי את דרכי
      מצאתי ת'צמי
      במאבק נפשי

      ליפול, לקום
      ישר, עקום

      כשהנפש נשברת
      זה לא בגללי,

      לבכות, לצחוק
      ללמוד לגדול
      לראות קצת שמיים

      **פזמון-
      רוצה לגדול
      להיות מגדלאור
      מוצאת את עצמי
      כמו בתוך פרוזדור

      נפילות, עליות
      בכיות בלילות
      הלוואי וידעתי מה מזה יוצא

      לגדול פשוט לשמור שפיות אולי
      לפקוח עניים

      לבכות , לצחוק
      ללמוד לגדול אולי
      לראות קצת שמיים

      בית ב
      אמרו לי
      גדלי, תעופי לך
      עם הכשרונות
      שטמונים רק בך
      ואל תפחדי
      להתגלות עכשיו

      הדרך למעלה
      מתחילה מכאן

      לגדול, ליפול
      ישר, עקום

      כשהנפש נשברת זה לא בגללי
      לבכות, לצחוק
      ללמוד לגדול
      לראות קצת שמיים

      פיזמון-

      @כל הזכויות שמורות
      @הדרי

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      אביעזריא תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      3
      • אייל גלבוע 4א מנותק
        אייל גלבוע 4א מנותק
        אייל גלבוע 4
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
        #3019

        כמה מילים להתחלה-
        מחר יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש
        שיר זה נכתב מתוך געגוע עז לרבי ומתוך ציפייה לגאולה.
        וכמובן השיר הזה נכתב גם מתוך תודה לרבי על מי שהוא
        שהקדיש את עצמו כל השנים למען האומה בלי לבקש כל תמורה.

        30 שנה
        ואני בוכה
        בדמעות רותחות
        מתי יתגשמו החלומות?!

        לא זכיתי
        לא ראיתי לא שמעתי
        רק בתמונות ובסרטים
        אך לכל חיי נקשרתי

        יש רגעים
        שבאים הרהורים
        על מי שאני
        ועל מה שקיבלתי
        ממי שתמיד דאג לי

        אין קץ מסירות
        בלילות ובימים
        נותן לנו באהבה
        את כל שיכול במשך שנים
        מנהיג את כל האומה!

        ולפתע מתוך געגוע
        פורץ בבכי תמרורים
        רבי עד מדוע
        את פנייך אינו רואים?!

        אני יודע,שזו המלחמה האחרונה
        אחריה תבוא הגאולה
        הופכים את העולם בעוצמה
        התפקיד יושלם
        וNow מיד ממש
        תרד גאולה
        ונזכה לראותך

        תודה רבי
        שאתה תמיד איתי
        דואג לי.

        "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
        ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        🙏
        6
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #3020

          זה עוד יום שנבלע בקושי
          עוד יום שעבר ללא דופי
          והלב שלי עוד לא מסופק

          עזרתי לאמא, מילאתי אותי,
          נתתי תשובה לסיבת היותי,
          ועדיין, יש בי עצב לא מוצדק

          מה עשיתי שנהיה לי ככה
          אין לי כוח כמעט לעצמי
          נראה לי שהשמחה ממני שכחה
          איכשהו מתישהו איבדתי אותי

          ועכשיו, אין לי כוח פשוט לכלום
          זה הלב שכבר נהיה אטום
          הוא לא מוכן לקבל פשרה
          לא טוב בעיניו זה כמו רע

          ואני... רק מנסה לגשר
          בין המוח אל הלב לקשר
          להסביר את מה שסותר
          להבין מה לא מסתדר

          ואני... שוב נכשלת ובגדול
          האמת שקצת בא לי ליפול
          להרפות טיפה לשכוח ללחום
          בא לי לשכוח כבר מהכול

          איך זה בא לי, ולמה
          מה עשיתי שזה ככה
          ולמה זה מגיע לי, אבא
          האם אני את זה צריכה?

          איזה טוב זה אני לא מבינה
          העצב משתלט עלי בהגזמה
          אם אני נופלת זה קצת בכוונה
          אני אולי סתומה

          אין-לי-כוח-לנסות-להילחם-להיות-לפעול-להישאר

          בא לי רק לבכות
          בא לי רק ללכת
          לרדת אל הסוף
          לברוח למציאות אחרת

          בא לי לעלות
          לא בא לי לסגת
          רק כמה דקות
          להתאפס להיות לוחמת

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👊 🤞
          8
          • STARS in  skyS מנותק
            STARS in  skyS מנותק
            STARS in sky
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3021

            כאב הגוף- קול הלב

            אבא, קח ממני את המתח
            מרגישה שכבר אין לי כוח
            אני רק בהתחלה
            וכבר מרגישה חסרת הגנה

            תנטרל ממני את הרגש לכמה זמן
            שהלב ינוח מעט, הוא עדיין לא מוכן.
            תן לו להיות בטוח מה הוא רוצה
            וכשתיתן סימן ברור תפתח אותו שוב- כשזה יקרה...

            אבא, הגוף שוב חלש לשאת את המשקל
            אז תן לי כוח להתמודד ולעלות על הגל
            שלא אשבר ואצלול למטה
            תחזיק בידי, הרי אתה מכוון מלמעלה!

            אבא יקר שלי, מחכה לך
            שתיתן לי סימן שתמיד סחבת אותי על גבך
            שכל מה שביקשתי יתקבל
            ויישאר לי רק להודות ולהלל,
            את כל הטוב שאתה עושה לזכור
            ואף פעם לא לראות אפור .

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            🙏
            2
            • הדריה הדרי

              ללמוד לגדול

              היי, כתבתי שיר במנגינה של "ללמוד לעוף"- ואני מרגישה שיש עוד מה לשפץ אותו,
              מה להוסיף לו וכד.., אשמח לעזרה מצדכם והערות -כדי שהשיר יצא מושלם
              הנושא של השיר- זה ללמוד לגדול, מכל דבר- אפשר לצמוח....
              (המטרה שלי- שהיה בשיר משמעות, לא רק למצוא מילים..)- בעז"ה שהשיר יהיה מושלם, אכנס לאולפן כדי להקליט אותו😍

              עזבתי הכל
              חפשתי משמעות
              רציתי לגדול
              אבדתי שפיות

              גדלתי מעט
              חפשתי את דרכי
              מצאתי ת'צמי
              במאבק נפשי

              ליפול, לקום
              ישר, עקום

              כשהנפש נשברת
              זה לא בגללי,

              לבכות, לצחוק
              ללמוד לגדול
              לראות קצת שמיים

              **פזמון-
              רוצה לגדול
              להיות מגדלאור
              מוצאת את עצמי
              כמו בתוך פרוזדור

              נפילות, עליות
              בכיות בלילות
              הלוואי וידעתי מה מזה יוצא

              לגדול פשוט לשמור שפיות אולי
              לפקוח עניים

              לבכות , לצחוק
              ללמוד לגדול אולי
              לראות קצת שמיים

              בית ב
              אמרו לי
              גדלי, תעופי לך
              עם הכשרונות
              שטמונים רק בך
              ואל תפחדי
              להתגלות עכשיו

              הדרך למעלה
              מתחילה מכאן

              לגדול, ליפול
              ישר, עקום

              כשהנפש נשברת זה לא בגללי
              לבכות, לצחוק
              ללמוד לגדול
              לראות קצת שמיים

              פיזמון-

              @כל הזכויות שמורות
              @הדרי

              אביעזריא מנותק
              אביעזריא מנותק
              אביעזרי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3022
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                #3023

                אחות- מתנה👩‍❤️‍👩

                כמה שאדבר, אספר...
                אין לזה הסבר..
                אך זה שאנחנו לפעמים רבות
                אבל מבתוך אוהבות קשות
                אך זה שאנחנו מדברות שעות
                עד שהעניים נעצמות...

                אך זה שאני ירגיש אתך הכי פתוח בעולם
                ואדבר איתך על כל נושא שקיים..
                איך זה שלפעמים בימים קשים-
                את ההצלה שלי...

                וגם שרבות, קצת
                ומתווכחות מעט
                עדיין אוהבות,
                מחוברות, קשורות

                האחים אומרים
                שבשנה שתתחתני
                אתחתן בעז"ה גם אני
                כי יהיה קשה לי בלי האחיות שלי

                בכל שעה-
                בכל מצב-
                בכל רגע-
                אני אוהבת אותך

                *מוקדש לאחותי, שהיא אחת מהמתנות הגדולות בחיי,
                שנתיים הבדל- ובלב- הכי קרוב בעולם...
                מה הייתי עושה בלעדייה?!
                האחים והאחיות שלנו- הם מתנות!!- חשוב לנצל את זה..)

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👩‍❤️‍👩
                4
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #3024

                  השיעמום הזה טורף אותי
                  אבל אני לא אכנע
                  העולם הזה פולט אותי
                  אני לא ארוחה טעימה

                  רק השם יודע
                  כמה אני רוצה כבר
                  למצוא תעסוקה

                  אבל זה לא הולך אז
                  מחכה רק למחר
                  ככה מעבירה את התקופה

                  חופש--
                  שונאת ת'חופש!
                  אפס
                  אפס
                  אפס
                  ככה אני קצת מרגישה

                  יובש
                  זאת תקופה ארוכה של יובש
                  אפס
                  אפס
                  אפס
                  תעסוקה

                  אז בורחת כל היום
                  מהשטויות אל השטויות האחרות
                  זה מרגיש לי די איום
                  אז מנסה למצוא קצת עבודות

                  זה לא עובד
                  אז מנסה לישון
                  זה שוב חופר
                  אז כותבת שיר קיצון...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👏 🙏
                  6
                  • כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #3025

                    נפש של אומן

                    הוא נולד
                    בעולם הגדול,
                    המורכב מריבועים,
                    אין מקום לעגולים,
                    קצת מוזרים,
                    יצירתיים.

                    השמיים בהירים,
                    מלאים עננים.
                    עף למרומים,
                    בין השמש לכוכבים.

                    למרחקי ההרים נודד,
                    ובמסע שלו מרגיש בודד.
                    עם האינטליגנציה שבתוכו,
                    וביצירתיות שבנשמתו.
                    ילך לחפש לו מקום שמאפשר,
                    לכישרונות שלו לצאת.

                    נשמה מיוחדת,
                    קצת יותר מידי גדולה.
                    יצירתית וחומלת,
                    הרבה נשארת בפינה.

                    עיניים גדולות,
                    מביאות המון אהבה.
                    אך מחוץ לחומות,
                    נראית קצת מוזרה.

                    חוכמה גדולה, בגוף קטן.
                    הבנת דקויות ורגש איתן.
                    חשיבה מקורית, מחוץ לקופסא.
                    התפייטות ועמקות בכל תקופה.

                    והוא לא כל כך הבין את התדר,
                    מגיב לעלוות רק בצדק,
                    מתחבר לאנשים בגלל הנפש,
                    מסתכל על החיים בראיה מיוחדת.

                    כי הוא נולד שונה ומוכשר,
                    הוא נולד עם נפש של אמן.

                    אשמח להערות והארות, תודה מראש!

                    אין דבר שלם מלב שבור,
                    קרוב ד' לנשברי לב
                    קרוב ד' לנשברי לב!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    6
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3026

                      מה עושים כשרוצים
                      מהמציאות לברוח
                      בלילה בוכים
                      ולמחרת רוצים לרצוח
                      רוצים לפרוק
                      מחפשים אהבה
                      יודעים לשתוק
                      ואז להרגיש עם זה רע
                      רוצים לחלום
                      ושמים מטרה
                      לא רוצים לצפות
                      מפחדים מאכזבה
                      רוצים לצאת לעולם
                      אבל מפחדים ליפול
                      לא רוצים להיות כמו כולם
                      כי רוצים להראות ללב שהוא יכול
                      יודעים להתמודד
                      אבל מפחדים מהתחתית
                      מפחדים להתמוטט
                      ואז לבכות לכרית
                      מפחדים להיקשר
                      ולהיות תלותיים
                      כי כשהלב יישבר
                      מרגישים כמו מתים
                      טוהר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      4
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #3027

                        עוד תראי

                        עוד תראי
                        שהתפילות שלך נשמעו,
                        עוד תראי-
                        שהדמעות שלך התקבלו
                        עוד תראי-
                        שהישועה לא תאחר מלבוא
                        למרות שעכשיו זה קשה מנשוא..
                        עוד תראי-
                        שתהיי אמא מאושרת
                        עוד תראי-
                        שתפתח לך הדלת
                        עוד תראי-
                        שהרגעים הללו יחזרו על עצמם
                        ותמצאי את עצמך עמוק שם
                        אוחזת בתינוק משלך
                        מלאה בנחת ובאהבה
                        ולא תפסיקי לומר לאבא תודה..
                        עוד תראי-
                        שיבואו רגעים יפים ומתוקים
                        כנגד הימים הקשים והארוכים
                        הבכיות יהפכו לצחוק
                        והשחור יהפוך ללבן-
                        כי החיים הם כמו שחמט-
                        אחרי החלק השחור
                        מגיע החלק הלבן.

                        אני לא ידעת מה גרם לי לפתוח דף ולכתוב את השיר-- דחף פנימי....
                        מוקדש לכל אלו שמחכות-- בעז"ה שהיו רק שמחות💗

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #3028
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                            #3029

                            תחושות עזות מאד תוקפות אותי
                            זכרונות מימים רחוקים מודחקים
                            פחדים חששות דאגות שהבאתי
                            פחד מעתיד וכאב מהימים העוברים

                            תחושות עזות מאד תוקפות אותי
                            אבל מרגישה שאני לקראת הטוב
                            האור שלך קורא לי ומושך אותי
                            מרגישה שאתה מחזיק אותי קרוב

                            מרגישה שעוד שנייה אני אהיה מאושרת
                            מאמינה בך. בלב שלם. מחוברת.
                            מרגישה שעוד שנייה ואני אתפוצץ משמחה
                            אבא תודה שנתת לי אותך!

                            האמת, אני מפחדת להודות שאני כבר כמעט בטוב,
                            אבל ההשגחה של השם מקיפה אותי כל רגע
                            אז אין מה לפחד להודות, אין מה לפחד לעזוב,
                            הרי אתה השם שומר עלי מכל פגע!

                            אז תודה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3030

                              עוד רגע קט

                              עוד רגע קט
                              וכל הדמעות יתחברו
                              שנים של גלות
                              כמו חלום יעברו
                              אסתכל ואצחק
                              על חיים של אשליות
                              אמת מארץ תצמח
                              לגשר בין כל החוליות
                              ה "
                              בראת אותי ישר
                              נתת לי כלים להיות מאושר
                              הכלים נשברו בים של חשבונות
                              של דימיונות
                              שחשבתי מהם להבנות
                              ביננו
                              מה אדם צריך ?
                              קורת גג
                              ובבוקר כריך
                              אז למה כל היום רץ לשום מקום
                              מגיע -- עוזב -גם בלי להגיד שלום
                              רודף אחר הכבוד
                              רוצה להצליח בלי לעבוד
                              לקצר דרך לאושר הנחשק
                              בנתיים נכנע ליצר שאותי עשק
                              מתי ,,, ?
                              מתי ,, ?
                              אשתחרר --אתאורר-- אוותר
                              לחשוב ברצינות גם על מישהו אחר
                              לבחור בטוב
                              בלי להיות נגרר
                              להיות אמיץ לקבל החלטה
                              להשתנות עוד היום
                              ולא להגיד ממחר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍 👏
                              5
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3031
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                  #3032

                                  הוא הולך ללמוד תורה אבל קשה לו נורא
                                  יום וליל לומד תורה ורבים השיב במהרה
                                  לומד תורה ורבים החזיר בתשובה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  1
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                    #3033

                                    עמוק בנפילה

                                    היית לי חברה לכיתה,
                                    עד שעזבת...
                                    ולא מבחירה..)

                                    המשכנו לחיות
                                    ללמוד, לצחוק
                                    ואת-
                                    נעלמת מהרקע,
                                    עזבת את הקרקע...

                                    עד שהלכתי ברחוב
                                    ועמדה מולי בת
                                    וסרבתי להאמין-
                                    שזו את!!
                                    קלטת אותי-
                                    קלטתי אותך-
                                    ובפנים הלב נשרף..

                                    ההלם אחז בי-
                                    לאן הגעת?
                                    לאן ירדת?
                                    זאת בטוח את?
                                    סרבתי להאמין..

                                    שלא תטעי-
                                    אני אוהבת אותך
                                    איך שאת..
                                    ואפילו לא מנסה-
                                    לשפוט אותך
                                    לא ידעת מה עבר עלייך
                                    אבל שדברתי איתך-
                                    העצב הרגש..

                                    נשמה,
                                    את כעת בנפילה
                                    מתפללת עלייך
                                    שתשובי אלינו בחזרה
                                    לכיתה, לחברה
                                    לדרך הטובה!
                                    שתהיי-
                                    אחריי הנפילה-
                                    בעליה--

                                    מוקדש לאותה החברה..
                                    שמזמן לא אתנו בכיתה..., והשיחה ביני לבינה לימדה אותי המון דברים...
                                    ובעיקר- לא לשפוט אדם אחר!!
                                    ושאנחנו לפעמים יכולים להיות כלי קיבול לנפש שבורה...💔)

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🙏
                                    4
                                    • אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                      #3034

                                      עולם מטורף

                                      אף אחד לא יודע
                                      מה ילד יום
                                      אין דרום ואין צפון
                                      כולם בורחים
                                      מחפשים מקום
                                      עד מתי נברח מהאמת שצועקת
                                      תחזרו הביתה כי הכל כבר מוכן
                                      הכל תלוי בכם
                                      ואם רק הייתם מבקשים
                                      זה היה נגמר מזמן
                                      כי אולי ,,,,,
                                      חסרה רק עוד תפילה
                                      שתוריד איתה את הגאולה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      3
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                        #3035

                                        חבר'ה, אני מתרגשתתתת!!!!

                                        הרב מאיר שמואלי (אחיו של ראש ישיבת המקובלים, הרב בניהו שמואלי)

                                        הודיע אתמול שהרב דוד אבוחצירה הודיע שהמשיח פהההה!!!

                                        (מי שרוצה לשמוע אותו אומר- זה בקו של מוסיוף: 036171068, שלוחה 12, מקישים 1 ואז מחכים לשמוע את השיעור האחרון)

                                        שמעתי את זה אתמול ומאז אני פשוט מרגישה שאני חייבת-חייבת-חייבת לכתוב איזה משהו כדי להרגיע את כל הרגשות שהתחילו להשתולל אז קבלו את השיר שלי...

                                        תכל'ס, זה שקוף שזה קורה
                                        כל מי שלא עיוור יכול לראות
                                        משהו בעולם הזה הולך ומתהווה
                                        רואים כבר את האור רק שהעיניים עצומות

                                        יש פה שינוי שדוהר לפה במהירות על קולית
                                        יש אמת שמחייבת רצינות והקשבה אמיתית
                                        יש פה אור גדול כל כך שזורח על כל העם
                                        יש שמירה לא נורמלית מקיפה אותנו כל הזמן

                                        המשיח, כבר פה!! זה ברור לי כשמש
                                        רק הלב שלי משום מה קצת מדחיק
                                        יש אמת אחת, והיא בוערת אצלי מאמש
                                        רק המוח הזה עוד לא מבין מספיק

                                        כי הניסיונות קשים, קשים בטירוף
                                        העולם הזה צורח מול צירוף על צירוף
                                        קשה להחזיק, החבל מתנדנד!
                                        אבל המשיח כבר פה, אין עוד הרבה להתמודד!!!

                                        רק לנסות, עוד קצת! עוד קצת!
                                        להישאר שלך בלבד!
                                        רק לבקש ממך עזרה להיות שלך
                                        ולנסות תמיד לחפש אותך!!!

                                        כי המשיח כבר פה, אין זמן לטעויות!
                                        צריך להתבגר להפסיק עם השטויות!
                                        נכון שזה מפחיד אבל תכל'ס זה רק טוב!
                                        אז בואו נתאחד ואז נראה אותו בקרוב!!!

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🙏
                                        5
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3036
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          💘
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול