דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדריה מנותק
    הדריה מנותק
    הדרי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3027

    עוד תראי

    עוד תראי
    שהתפילות שלך נשמעו,
    עוד תראי-
    שהדמעות שלך התקבלו
    עוד תראי-
    שהישועה לא תאחר מלבוא
    למרות שעכשיו זה קשה מנשוא..
    עוד תראי-
    שתהיי אמא מאושרת
    עוד תראי-
    שתפתח לך הדלת
    עוד תראי-
    שהרגעים הללו יחזרו על עצמם
    ותמצאי את עצמך עמוק שם
    אוחזת בתינוק משלך
    מלאה בנחת ובאהבה
    ולא תפסיקי לומר לאבא תודה..
    עוד תראי-
    שיבואו רגעים יפים ומתוקים
    כנגד הימים הקשים והארוכים
    הבכיות יהפכו לצחוק
    והשחור יהפוך ללבן-
    כי החיים הם כמו שחמט-
    אחרי החלק השחור
    מגיע החלק הלבן.

    אני לא ידעת מה גרם לי לפתוח דף ולכתוב את השיר-- דחף פנימי....
    מוקדש לכל אלו שמחכות-- בעז"ה שהיו רק שמחות💗

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3028
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
        #3029

        תחושות עזות מאד תוקפות אותי
        זכרונות מימים רחוקים מודחקים
        פחדים חששות דאגות שהבאתי
        פחד מעתיד וכאב מהימים העוברים

        תחושות עזות מאד תוקפות אותי
        אבל מרגישה שאני לקראת הטוב
        האור שלך קורא לי ומושך אותי
        מרגישה שאתה מחזיק אותי קרוב

        מרגישה שעוד שנייה אני אהיה מאושרת
        מאמינה בך. בלב שלם. מחוברת.
        מרגישה שעוד שנייה ואני אתפוצץ משמחה
        אבא תודה שנתת לי אותך!

        האמת, אני מפחדת להודות שאני כבר כמעט בטוב,
        אבל ההשגחה של השם מקיפה אותי כל רגע
        אז אין מה לפחד להודות, אין מה לפחד לעזוב,
        הרי אתה השם שומר עלי מכל פגע!

        אז תודה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3030

          עוד רגע קט

          עוד רגע קט
          וכל הדמעות יתחברו
          שנים של גלות
          כמו חלום יעברו
          אסתכל ואצחק
          על חיים של אשליות
          אמת מארץ תצמח
          לגשר בין כל החוליות
          ה "
          בראת אותי ישר
          נתת לי כלים להיות מאושר
          הכלים נשברו בים של חשבונות
          של דימיונות
          שחשבתי מהם להבנות
          ביננו
          מה אדם צריך ?
          קורת גג
          ובבוקר כריך
          אז למה כל היום רץ לשום מקום
          מגיע -- עוזב -גם בלי להגיד שלום
          רודף אחר הכבוד
          רוצה להצליח בלי לעבוד
          לקצר דרך לאושר הנחשק
          בנתיים נכנע ליצר שאותי עשק
          מתי ,,, ?
          מתי ,, ?
          אשתחרר --אתאורר-- אוותר
          לחשוב ברצינות גם על מישהו אחר
          לבחור בטוב
          בלי להיות נגרר
          להיות אמיץ לקבל החלטה
          להשתנות עוד היום
          ולא להגיד ממחר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍 👏
          5
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3031
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד מנותק
              דוד 33ד מנותק
              דוד 33
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
              #3032

              הוא הולך ללמוד תורה אבל קשה לו נורא
              יום וליל לומד תורה ורבים השיב במהרה
              לומד תורה ורבים החזיר בתשובה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              1
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                #3033

                עמוק בנפילה

                היית לי חברה לכיתה,
                עד שעזבת...
                ולא מבחירה..)

                המשכנו לחיות
                ללמוד, לצחוק
                ואת-
                נעלמת מהרקע,
                עזבת את הקרקע...

                עד שהלכתי ברחוב
                ועמדה מולי בת
                וסרבתי להאמין-
                שזו את!!
                קלטת אותי-
                קלטתי אותך-
                ובפנים הלב נשרף..

                ההלם אחז בי-
                לאן הגעת?
                לאן ירדת?
                זאת בטוח את?
                סרבתי להאמין..

                שלא תטעי-
                אני אוהבת אותך
                איך שאת..
                ואפילו לא מנסה-
                לשפוט אותך
                לא ידעת מה עבר עלייך
                אבל שדברתי איתך-
                העצב הרגש..

                נשמה,
                את כעת בנפילה
                מתפללת עלייך
                שתשובי אלינו בחזרה
                לכיתה, לחברה
                לדרך הטובה!
                שתהיי-
                אחריי הנפילה-
                בעליה--

                מוקדש לאותה החברה..
                שמזמן לא אתנו בכיתה..., והשיחה ביני לבינה לימדה אותי המון דברים...
                ובעיקר- לא לשפוט אדם אחר!!
                ושאנחנו לפעמים יכולים להיות כלי קיבול לנפש שבורה...💔)

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🙏
                4
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #3034

                  עולם מטורף

                  אף אחד לא יודע
                  מה ילד יום
                  אין דרום ואין צפון
                  כולם בורחים
                  מחפשים מקום
                  עד מתי נברח מהאמת שצועקת
                  תחזרו הביתה כי הכל כבר מוכן
                  הכל תלוי בכם
                  ואם רק הייתם מבקשים
                  זה היה נגמר מזמן
                  כי אולי ,,,,,
                  חסרה רק עוד תפילה
                  שתוריד איתה את הגאולה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  3
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                    #3035

                    חבר'ה, אני מתרגשתתתת!!!!

                    הרב מאיר שמואלי (אחיו של ראש ישיבת המקובלים, הרב בניהו שמואלי)

                    הודיע אתמול שהרב דוד אבוחצירה הודיע שהמשיח פהההה!!!

                    (מי שרוצה לשמוע אותו אומר- זה בקו של מוסיוף: 036171068, שלוחה 12, מקישים 1 ואז מחכים לשמוע את השיעור האחרון)

                    שמעתי את זה אתמול ומאז אני פשוט מרגישה שאני חייבת-חייבת-חייבת לכתוב איזה משהו כדי להרגיע את כל הרגשות שהתחילו להשתולל אז קבלו את השיר שלי...

                    תכל'ס, זה שקוף שזה קורה
                    כל מי שלא עיוור יכול לראות
                    משהו בעולם הזה הולך ומתהווה
                    רואים כבר את האור רק שהעיניים עצומות

                    יש פה שינוי שדוהר לפה במהירות על קולית
                    יש אמת שמחייבת רצינות והקשבה אמיתית
                    יש פה אור גדול כל כך שזורח על כל העם
                    יש שמירה לא נורמלית מקיפה אותנו כל הזמן

                    המשיח, כבר פה!! זה ברור לי כשמש
                    רק הלב שלי משום מה קצת מדחיק
                    יש אמת אחת, והיא בוערת אצלי מאמש
                    רק המוח הזה עוד לא מבין מספיק

                    כי הניסיונות קשים, קשים בטירוף
                    העולם הזה צורח מול צירוף על צירוף
                    קשה להחזיק, החבל מתנדנד!
                    אבל המשיח כבר פה, אין עוד הרבה להתמודד!!!

                    רק לנסות, עוד קצת! עוד קצת!
                    להישאר שלך בלבד!
                    רק לבקש ממך עזרה להיות שלך
                    ולנסות תמיד לחפש אותך!!!

                    כי המשיח כבר פה, אין זמן לטעויות!
                    צריך להתבגר להפסיק עם השטויות!
                    נכון שזה מפחיד אבל תכל'ס זה רק טוב!
                    אז בואו נתאחד ואז נראה אותו בקרוב!!!

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🙏
                    5
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3036
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      💘
                      2
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #3037

                        ילד קטן בעולם גדול
                        מרגיש מושפל ולא יכול
                        אם הכול תלוי בכוח הרצון
                        אז איך הוא נמצא עוד באותו מקום?

                        ילד קטן בעולם ענק
                        בתוך הלב שלו יש מאבק
                        תקוע במקום ומרגיש אבק
                        בתוך הראש שלו יש רצון חזק

                        הוא רוצה כבר שינוי
                        רוצה כבר ללכת מפה
                        העולם כה צפוי
                        הוא רוצה לשנות אותו

                        וכמו ילד קטן שלא מבין דבר
                        רק יודע לבכות ודי
                        כך הוא עושה, נשכב על הכר
                        ומרגיש שהעולם כבד מידי

                        כי כבר מידי הרבה זמן יש רצון שבוער
                        וכבר מידי הרבה זמן שהוא עוד תקוע
                        המוח בין כל המחשבות די מסתחרר
                        ובלב שלו כל רגש משתולל וזה פרוע

                        הוא רק רוצה לזוז כבר
                        אבל לא יודע איך
                        מרגיש שהוא נתקע במדבר
                        אין כלום עד האופק

                        ואז מתוך השקט, מתוך השיברון
                        ואז מתוך הצדק חסר ההיגיון
                        ואז מתוך התופת של רגש כישלון
                        דווקא משם הוא מתחיל ת'ניצחון

                        עוזב את הכרית ופותח ת'סידור
                        עוזב את התחתית ומתחיל בשיפור
                        כרגע אין לו מושג עדיין מהיכן להתחיל
                        אבל יש מישהו שמנהל והוא אותו מוביל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • הדריה מנותק
                          הדריה מנותק
                          הדרי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                          #3038

                          כנגד הטבע

                          השחר עולה
                          ואני שוקעת

                          השמיים מאירים,
                          ואני עם שברים.

                          הציפורים מציצות
                          ואני במחשבות..-

                          על העתיד,
                          כמה שהוא מדאיג
                          שוקעת בעבר-
                          ובמה שנגמר...

                          מנסה להיות-
                          בקצב הזריחה-
                          לזרוח, ולא לשקוע
                          לצוף ולא לטבוע
                          לקום ולא ליפול
                          לזנק לגבהים
                          בלי לחדול

                          וגם כשאני
                          "כנגד הטבע"
                          ממשיכה לחיות
                          וזורמת עם הטבע

                          השחר עוד יעלה בי
                          והשמיים יאירו גם לי
                          והציפורים המציצות
                          יהיו למנגינה בשבילי
                          ואני-
                          יהפוך את כל הקשיים
                          להרמוניה אחת גדולה
                          שהאזין לה-
                          בימים החשוכים..)

                          מוקדש לכל אלה- ששוקעים בזריחה, שמרגישים שברים..., ששוקעים במחשבות,-
                          והלוואי,
                          שתחברו את כל הקשיים למנגינה אחת- שתתנגן לכם בזריחה ובשקיעה..💔
                          @הדרי

                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🌅
                          4
                          • אביעזריא מנותק
                            אביעזריא מנותק
                            אביעזרי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #3039

                            חורבן

                            ישבתי בדד על חומה עזובה / מול אופק צבוע כתום
                            שקט סביבי דממה עצובה / ויד שנוגעת פתאום

                            הוא עמד לצידי פניו אל ההר / והעצב בעיניו - איום
                            נדמה היה כקרון בלי קטר / דוהר הישר אל תהום

                            ישבנו שתקנו שעה שעתיים / עד השחור שלט במרום
                            ובשתיקתינו סיפור בן אלפיים / סיפור של כתום ואדום

                            לפתע עצר והחל מדבר / על העם שחי בחלום
                            ואיך מילדותו דבר אינו זוכר / מלבד את אותו המקום

                            שהלך עם אביו על ההר לצפות / להבין קצת מהו הצום
                            ואיך לא פסקו עיניו מלבכות / ולא פסקו עד היום

                            ’שיבנה בית המקדש במהרה בימינו’
                            ועד אז - שנזכה להתאבל על החורבן כראוי...

                            © D. A. S. ©

                            נדירים האנשים החיים,
                            רוב האנשים פשוט קיימים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👏 🤝
                            8
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                              #3040

                              אורות דמדומים, השמש מתעתעת
                              קולות רחוקים, צרחה שנבלעת
                              נבואות מתגשמות, העיניים עצומות
                              שינויים מתרחשים, עיננו לא רואות

                              הלב קצת אדיש וקצת מנסה להתאבל
                              הגלות זה כבר רגיל, אבל החסר מחלחל
                              זה נהיה כזה מאבק בין אבלות לשיכחה
                              איך בתוך כל היומיום עוצרים את הבריחה?

                              קוראת ספרים מעובדים על החורבן
                              המוח קורא ומבין אבל הרגש נעלם
                              ואז תפילת קטנה שמנסה להתחבר
                              ופתאום אי אפשר בכל הקושי לא להיזכר

                              זה כואב איך התרחקנו
                              נעה ונדה בין מחשבות
                              אבא'לה איך חטאנו
                              היום הכל זה בחזקות

                              ובכל זאת, אנחנו ממשיכים לנסות
                              אני רואה אותנו, אנחנו עם עִם סבלנות
                              למרות כל הניסיונות, עם כל הנפילות
                              אנחנו נשארים עם הנצח, גם בגלות

                              ואוטוטו, למחר, כשיבוא קץ הגאולה
                              נזכה לשמחה האמיתית והשלימה
                              וכל דקה של יאוש, של חורבן ושל גלות
                              כל דקה של ניצחון, גם המאבק על האבלות-

                              כל דקה כזאת תאיר את כל העולם
                              ואתה תהיה גאה בנו יותר מכולם.

                              עכשיו אנחנו נלחמים עליך
                              מחר אנחנו נבוא אליך

                              אמן!

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😢
                              6
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3041

                                לא שלי

                                ככה אומר
                                הפתגם הישן
                                (מאז שאני
                                עוד ילדונת בגן)
                                בכל מבוגר
                                יש ילד קטן

                                מאז,
                                גדלתי מהחיים
                                בקומה
                                רק השארתי
                                פינה חמה
                                לילדה תמה
                                שיושבת רוב
                                הזמן בתוכי בדממה...

                                ולפעמים
                                כבדה הכתף,
                                אני יורדת למרתף:
                                מפנקת אותה
                                בתופין
                                מְשֻקלָד
                                אומרת לה
                                'בואי!'
                                נותנת לה יד...
                                בוכה אתה
                                בפתע פתאום
                                אם נפתחת
                                משומקום
                                התהום

                                ו...אם מישהו
                                פתח לי, נבר
                                והציץ
                                לא יראה
                                שום דבר:
                                הוא חלם
                                בהקיץ....

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • אביעזריא מנותק
                                  אביעזריא מנותק
                                  אביעזרי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3042

                                  למה אתה עייף?!

                                  ובכל יום שחולף, עצור ותהרהר

                                  האם אתה עייף, סתם כי היית ער

                                  ומאסה נפשך, בחומר המסחרר

                                  או מותש הנך, מהיותך בוחר

                                  ובין טוב ורע, אתה הולך וחוזר

                                  בחון זאת היטב, לך ושחזר

                                  בעומק הלב, מעשיך ברר

                                  כי לא ניתן להשיב, יום שעובר...

                                  נדירים האנשים החיים,
                                  רוב האנשים פשוט קיימים...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                    #3043

                                    לקרב את המשיח, מהמקום שלי.

                                    סתם חשבתי לעצמי, לו היה לי כסף
                                    איך הייתי רוצה לתלות באמצע ישראל
                                    איזה מין שלט ענק גדול ומהפנט
                                    שכל מי שיעבור שם יהיה חייב להסתכל
                                    שיהיה כתוב בו באותיות ענק
                                    'השם הוא האלוקים-אין עוד מלבדו!'
                                    וכל מי שיחלוף ליד יראה ויזעק
                                    "השם אנחנו יודעים שאתה פה!"

                                    סתם חשבתי לעצמי, לו היה לי אומץ
                                    אולי הייתה לי יכולת להתקשר לנדיב
                                    לבקש ממנו שיביא לי קצת כסף
                                    שאפרסם באיזה בניין בניו יורק או פריז
                                    "אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח"
                                    שכל יהודי שיעבור שם יחשוב ויתבונן
                                    "מה עשיתי אני כדי לראות אותו מגיח?"
                                    ומיד יצטרף ויזעק את השלט בכל הלב

                                    סתם חשבתי לעצמי,
                                    אבל ידעתי את המציאות
                                    אני בן אדם ריאלי
                                    ואין לי כסף או אומץ בכזו כמות

                                    אז חשבתי לגנוז את המחשבות
                                    ומיד התחלתי להתבאס
                                    כי כמה אני רוצה להיות
                                    מאלו שאת הגאולה זוכים לקרב!

                                    ואז נזכרתי בפורום הזה,
                                    שפה כן יש לי קצת במה
                                    ואולי בכמה מילים אני אתן את זה
                                    כי זה כל מה שאני יכולה.

                                    תודה!

                                    בואו נגיד ביחד:
                                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🌄
                                    3
                                    • מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3044

                                      לא שלי

                                      בין גלי אימה
                                      לשגרה מדומה
                                      בין אבק של - כוחי
                                      למילה שנחצבת מתוכי
                                      בין בִתְרֵי בִּלְבּוּל
                                      לביצור חומה וגבול

                                      שם,
                                      בתווך
                                      בעורף שהוא
                                      חזית
                                      במלחמת הקיום
                                      האישית
                                      שבע נופלת
                                      ואולי
                                      גם יותר...
                                      אבל קמה
                                      שוב קמה
                                      בלי לוותר

                                      ויום יבא
                                      ובת קול תבשר
                                      בזכותך, אשה בקרב
                                      נגאלו ישראל

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3045

                                        מנותקת.

                                        מזמן לא הרגשתי את הלב שלי
                                        משהו בתוכי לא מבין אותי
                                        יש בי משהו תוסס וכל כך לא רגוע
                                        המוח שלי פועל על אוטומט בקבוע

                                        תפילה אחת-עוד אחת-עוד אחת. יופי!
                                        תהילים. שיעור תורה. לימוד מִסֶֶפֶר. הצלחתי!
                                        יש יום מלא, ויש סיפוק, ויש שמחה, ואושר.
                                        מרגישה רק טוב. אתה קרוב. הכל מוצלח. סוּפֶּר!

                                        אז למה הלב מתעקש למרוד?
                                        למה הוא מפריע לי ללמוד?
                                        למה כל תפילה זה מאבק?
                                        למה הלב שלי מרגיש נחנק?

                                        רק רציתי אותך, תבוא אלי.
                                        קשה לי, למרות שבסוף כן טוב.
                                        בסופו של דבר, טוב לי כל הזמן,
                                        רק היצר מבלבל פה את הכל.

                                        תעזור לי אבא, כי אני לא יכולה
                                        הרגש שלי נעלם ונהייתי כבויה
                                        תעזור לי אבא, כי כבר אין לי כוח
                                        רוצה להרגיש אותך ולא מעצמי לברוח

                                        תעזור לי אבא, כי יודעת שאתה אמת
                                        יודעת שזה נכון, שהעצב מגיע מחטא
                                        זה גורם לי לבלבול, כי היכן אני טועה?
                                        תעזור לי אבא, אני לא רואה!

                                        תעזור לי השם, זה קשה לבד
                                        אני רוצה לזכור שאתה פה ליד
                                        רוצה להרגיש אותך מחזיק לי ת'יד
                                        אומר-את גיבורה, את יכולה, הידד!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💔
                                        5
                                        • הדריה מנותק
                                          הדריה מנותק
                                          הדרי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3046

                                          לא סתם חגיגה-

                                          יום הולדת-
                                          זה כבר לא בלונים
                                          מתנות עם סרטים
                                          ממתקים ופרסים..
                                          זו לא עוד מסיבה
                                          ללא מטרה-

                                          זה יום,
                                          שלפני שנים
                                          החליטו שם--
                                          שאני צריכה
                                          לרדת לעולם..

                                          ובכל בוקר ובוקר-
                                          שהחזרת לי ת'נשמה
                                          יודעת שיש לי מטרה-
                                          ואתה לא מתייאש ממני
                                          גם כשאני נופלת
                                          ולפעמים נשברת
                                          ודווקא מזה גודלת...

                                          יום הולדת-
                                          זה הזמן שלי להודות
                                          על שנה שעברה-
                                          שבה הגשמתי חלומות!

                                          וזה גם זמן-
                                          לבקש--
                                          שאבצע את שליחותי בעולם
                                          באופן המושלם!!

                                          @הדרי

                                          אז יש לי יומולדת😉 ...
                                          וזה באמת זמן להסתכל על השנה שעברה- ולומר פשוט תודה!!
                                          על שהגשמתי את שתי החלומות הגדולים שלי בשנה האחרונה-ובדרך להגשים ב"ה את החלום הבא!!!..))
                                          על זה שאני ב"ה פה, חיה, בריאה, שלמה!
                                          וזמן לבקש--על העתיד..
                                          והלוואי, שנזכה להבין את השליחות שלנו פה בעולם- לא באנו לפה סתם...

                                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🤝 👍 🎂
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול