דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדריה מנותק
    הדריה מנותק
    הדרי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3046

    לא סתם חגיגה-

    יום הולדת-
    זה כבר לא בלונים
    מתנות עם סרטים
    ממתקים ופרסים..
    זו לא עוד מסיבה
    ללא מטרה-

    זה יום,
    שלפני שנים
    החליטו שם--
    שאני צריכה
    לרדת לעולם..

    ובכל בוקר ובוקר-
    שהחזרת לי ת'נשמה
    יודעת שיש לי מטרה-
    ואתה לא מתייאש ממני
    גם כשאני נופלת
    ולפעמים נשברת
    ודווקא מזה גודלת...

    יום הולדת-
    זה הזמן שלי להודות
    על שנה שעברה-
    שבה הגשמתי חלומות!

    וזה גם זמן-
    לבקש--
    שאבצע את שליחותי בעולם
    באופן המושלם!!

    @הדרי

    אז יש לי יומולדת😉 ...
    וזה באמת זמן להסתכל על השנה שעברה- ולומר פשוט תודה!!
    על שהגשמתי את שתי החלומות הגדולים שלי בשנה האחרונה-ובדרך להגשים ב"ה את החלום הבא!!!..))
    על זה שאני ב"ה פה, חיה, בריאה, שלמה!
    וזמן לבקש--על העתיד..
    והלוואי, שנזכה להבין את השליחות שלנו פה בעולם- לא באנו לפה סתם...

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    🤝 👍 🎂
    5
    • אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3047

      היית חבר
      היית לי כמו אח
      לפרק את הלב
      מכיל כלכך
      ופתאום
      תפנית
      הזמנת מונית
      וברחת
      למקום
      בלי עומס רגשות
      בלי התפרקות של שעות קשות
      אולי נתפסת על ,,,,,
      מילה שאמרתי ,,,
      אולי על החצי חיוך שלא גמרתי
      ולמדתי שגם לדבר
      זה לא פשוט
      מילה מיותרת
      ואתה סמרטוט
      מי ישיב את המילה
      מי יחזיר אותי להתחלה
      וצריך ללמוד
      עוד ,,,
      ועוד ,,,
      ועוד ,,,

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      4
      • שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3048

        עיניים ירוקות

        היא עומדת ליד החלון הפתוח,
        נזכרת בדבריו: "אני אשוב בטוח."
        מחכה לעיניים הירוקות השובבות,
        ולבגד הזית  שיחזור עם התקוות .

         אבל זה לא קרה, הוא עלה בסערה,
        והיא בוכה בכאב, שואלת למה זה קרה
        היא לא מבינה, למה דווקא הוא נלקח,
        העצב חודר עמוק, כמו סכין, לא נשכח.  

          באים, תומכים, והיא מסרבת להתנחם,
        וקול חזק כרעם, "למה הסכמת לו להילחם?"
        המצפון ממשיך לזרוע מלח ולתעלל,
        ואיו לה מזור לראשונה  מחליטה להתפלל,

        יושב המרומים, רפאני מכל המכאובים,
        מעניה ניגרות דמעות ללא מעצורים.
        "אנא תן בליבי המצולק נחמה,
        אות שתפיח בי תקווה, ושלווה."  

          בחלום הוא מגיע, עיניים ירוקות נוצצות,
        "אמא, הגעתי  אני כאן ,די לדמעות,
        אוהב אותך ויודע שהכאב קשה,
        מבטיח לך, עוד יגיע יום יפה,

          אני ואת נפגש בקץ הימים
          ואת כל הרע יימוג כמו אדים.  
        , אני תמיד איתך,נותן לך את הבטחתי,
        אני אחזור אלייך, אל תדאגי, אמא שלי".

        אפילו הכוכבים
        צריכים חשכה,
        כדי לזרוח.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😰
        4
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3049

          לא שלי

          בין הרצוי למצוי
          בין שלם לחצוי
          בין ההצֵעַ לביקוש
          בין התקוה ליאוש
          בין עשיה להמנעות
          בין תהיה לטעות
          בין 'לא רע' ל'טוב'
          בין יבש לרטוב..

          ממששת
          מרגישה
          מושיטה
          שתי כפות...
          משתמשת
          בתחושה
          הולכת
          בין טיפות

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
            #3050

            המאבק על עצמי.

            עייפות, זה הנשק החדש
            מן אדישות, כי הגוף שלי מותש.
            ומה אכפת לי אם הפסדתי בקרב?
            הגוף עייף, וכל השאר לא נחשב.

            עייפות זה הנשק היעיל שלו
            משתלט על הגוף ומסבך אותו
            וכשאני רוצה לתת מקום לנשמה
            מוצאת כמעט רק פיהוק וחלום על מיטה

            וזה מגוחך, כי העייפות באה רק בזמנים מסויימים.
            בזמנים של התחזקות, של מצוות, מעשים טובים.
            זה מעיד יותר מכל על השקר ועל האשליה-
            אני לא באמת עייפה, רק היצר מנהל מלחמה.

            ואם זה מלחמה אז אסור להיכנע
            וגם אם הגוף עייף אני עדיין מנסה
            כי יודעת שזה מה שאלוקים רוצה
            ויודעת שאת הכוחות שלי רק הוא ימלא

            ולא השינה.

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            4
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3051

              לפעמים אחרי תקופה
              שהתרגלנו לטוב
              שוכחים שצריך
              להמשיך להודות

              לפעמים אחרי החושך
              קשה את האור לראות
              כי התרגלנו לצמצום
              ולא להרבה טובות

              לפעמים אחרי שיש קשיים
              קשה עליהם להודות
              אבל זה היופי בחיים
              גם על זה להתוודות

              לפעמים אבא מביא קשיים
              כי ממנו אנחנו מתרחקים
              אם נצעד יד ביד עם אלוקים
              נראה רק טוב כל החיים!

              טוהר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😍
              5
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #3052

                אלול פה- את איתו?!-

                את-
                שפותחת את הדלת
                שפותחת את הלב
                שרוצה להתקרב
                מתחזקת כמה שיכולה
                מתחרטת ומבקשת סליחה...

                והוא מחפש אותך-
                מדלג על ההרים
                מקפץ על הגבהות,
                מנסה אותך לראות-
                ואת פותחת,
                ומזמינה את אלול
                אלייך- ללב
                ורוצה, שואפת להתקרב

                מתחרטת באמת
                על כל חטא וחטא
                ועכשיו מבטיחה
                להתחיל מהתחלה

                המלך בשדה-
                מחכה לך!!
                ידיו פתוחות
                ליבו איתך
                הוא מאמין בך-
                שתרוצי אלייו
                ותתרפקי על דודיך..
                שתבקשי, שתתחרטי
                ואליו תחזרי
                מאהבה.
                כמו בת לאבא!

                הוא חפץ בך..
                רוצי לשדה...
                הוא שם- מחכה!!

                @הדרי

                אלול פה!!!- והוא החודש האהוב עליי!!- בואו ננצל אותו- ויש מלא על מה להתפלל..
                ראינו מה קרה בשנה הזו..)
                שתהיה שנה טובה❤

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😍
                6
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #3053
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                    #3054

                    אבא למרות כל הקשיים
                    אני עדיין אחריך
                    גם אם נפלתי פעמים
                    ישר קמתי והלכתי אליך

                    אבא לפעמים מידי בכיתי
                    כי היה לי קשה להתעורר
                    גם אם זה היה נראה שנרדמתי
                    תדע שהלב תמיד היה ער

                    אבא לפעמים האהבה בי שחקה
                    או שהנשמה פתאום שתקה
                    אבל את האמת תמיד ידעה
                    עד שחזרה בזכות דמעה

                    אבא תדע שתמיד אותך הרגשתי
                    למרות שלפעמים שחקו בי
                    אבא אני יודעת שמכולם אני שונה
                    אבא אני ילדה של אמונה

                    טוהר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3055

                      שמיים נפולים-

                      השמיים נפלו עלייך,
                      ואף אחד לא בא לתמוך..
                      ניסת להחזיק אותם לבד,
                      והם קרסו בסוף,
                      ואת המשכת להחזיק חזק,
                      סבלת בתוך-
                      בחוץ שתקת.

                      עברו ימים, לילות
                      בכית לבד,
                      החזקת חזק-
                      רצית לצעוק-
                      ונאלצת לשתוק..
                      שמרת בסוד-
                      עמוק בלב
                      חיכית לתמיכה,
                      אבל אף אחד לא ידע!

                      הסוד נשמר לך שנה,
                      ואז התפרץ לך בשניה-
                      ניסינו לעזור..
                      וראינו שחור-
                      לא מצאנו קרן אור..
                      רצינו לנחם-
                      אבל יצא לנו לרחם,
                      לא מצאנו מילים-
                      לבטא את הכאב...

                      ואת קמת,
                      ותפסת את עצמך חזק!
                      למדת לשחרר, לספר-
                      ולהשלים עם הכאב...
                      מצאת את האור
                      בתוך הערפל,

                      והשמיים?-
                      חזרו למקומם,
                      את זו-
                      שהרמת אותם!!

                      @הדרי

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      2
                      • נ מנותק
                        נ מנותק
                        נעמי ה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #3056

                        (שיר שכתבתי בתחילת המלחמה ולצערי כמעט שנה אחר כך עדיין רלוונטי.)

                        עולם הפוך

                        בעולם הפוך אנו חיים
                        בו הורים קוברים ילדים
                        בו להיות יתום זה כבר אינו דבר נדיר
                        והותר לפרסום קיים תדיר

                        תינוקות רכים ייולדו לעולם חסר אב
                        וצעירים רבים נלקחו בשיא פריחתם
                        בתי נופש ומלונות הפכו למגורים
                        והבתים עומדים ריקים ושוממים

                        בו אמא כבר אינה יכולה להבטיח
                        שבית הוא המקום הבטוח
                        בו סרטי איימה הפכו למציאות
                        והחיים הפשוטים קבלו משמעות

                        בו כל אחד עסוק בכאבו
                        ברדיפה אחר נחמה
                        בחיים המשולבים באנחה
                        בחלומות על שגרה ללא מלחמה

                        בו הכאב והפחד משתקים את הגוף
                        ולרבים מאיתנו החיוך הוא זיוף

                        עולם הפוך
                        ובלי אמונה יהיה סבוך
                        לשרוד את החושך
                        למצוא נקודות אושר

                        לדעת שהכול לטובה
                        גם אם זה לא נראה
                        לזכור שיש אבא אוהב
                        שלרגע אותנו אינו עוזב.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #3057

                          רוצה לבכות,
                          רוצה לראות
                          את מה שיש לך להראות,
                          את מה שמדחיקה
                          בלי שום כוונה,.

                          רוצה למצוא תדמעות
                          לראות שקיימות
                          שלא נגמרו
                          ושאולי יחזרו.

                          מרגיש כאילו,
                          הרגש נעלם,
                          לא קיים
                          מודחק חזק
                          כאילו נמחק.

                          רוצה למצא אותו
                          להחזיר אותו לעצמי
                          את מה שחסר לי,
                          ובעצם נעלם לי.

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💪
                          3
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                            #3058

                            בוחרת לשוב\ר"ה תשפ"ה-

                            דפקתי על השערים,
                            בכיתי בכי תמרורים,
                            פתחו לי- כאן שבים?!

                            הדלתות נפתחו,
                            המנעולים הוסרו,
                            שערי תשובה לא ננעלו..
                            רצתי הכי רחוק,
                            בקשתי, התחננתי,
                            שיקבלו אותי!

                            שיסלחו לי על חטאי
                            הודתי על פשעי,
                            התוודתי על מעשי..

                            רציתי להבטיח על העתיד,
                            אך מי יבטיח?!
                            כמה פעמים ניסיתי להשתנות,
                            אנספור ירידות ועליות,
                            ושוב-
                            נפלתי לאותה הנקודה
                            לאותו המקום השפל בחזרה.

                            התייאשתי, חזרתי לחטאים
                            עם מחשבה-
                            שאין לי דרך לשנות בחיים,
                            כמה שניסיתי, מכל הכוונים
                            תמיד היו מולי המכשולים,
                            ותמיד היה לי את הקול
                            שהשאיר אותי חסרת כל,
                            שאמר לי-
                            "שזו אני, נקודה
                            אין לי מה לחזור חזרה"

                            ועכשיו-
                            מול השערים הפתוחים-
                            הדמעות, התפילות
                            הן שונות!!

                            ויום הדין בא
                            וזהו- אני חדשה!
                            פתחתי דף חדש,
                            והחטאים מאחור,
                            זכיתי לחזור!

                            ואלול הזה-לא ישוב
                            אם לא אשוב!!
                            ואני-
                            בחרתי לשוב!!

                            זהו, בלי משחקים.., יום הדין מתקרב- השיר הזה- הוא התחושות שלי..
                            שנזכה להכתב ולהיחתם לשנה טובה ומוצלחת!!
                            שנה טובה-
                            @הדרי

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👌
                            6
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3059

                              בא לי לקרב את כל היהודים
                              שנהיה כולנו צדיקים וטהורים
                              לעזור להם למחוק ת'דברים הרעים
                              שנלמד יחד לכבוש את כל היצרים

                              בא לי לחבק את בנות הנעורים
                              לטפס איתן על פסגות ההרים
                              להאמין בבחירה לבחור באמונה
                              לתת לכולנו במשעולי החיים הכוונה

                              בא לי לעזור ממש לכולם
                              יש לי רצון להאיר ת'עולם
                              אז אם את רוצה לשמח אותי
                              בבקשה תתחזקי עכשיו בזכותי

                              תודה רבה!

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🌄
                              3
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3060

                                פסיעותי חזרה-

                                פסיעות, עקבות
                                לפעמים הם לא נראות,
                                הן מטושטשות,

                                קושי, ניסיון
                                הגוף רוצה לישון,
                                הנשמה מתעוררת
                                היא מחפשת-
                                את מקומה--

                                פוסעת ליעד-
                                לא יודעת ת'דרך
                                משאירה עקבות,
                                אחרי הפסיעות...

                                שאדע לשוב,
                                במקרה שאשוב....

                                שלא אאבד את הדרך,
                                במקרה שהנפש תחפש,
                                את הפסיעות, העקבות
                                את המקום ממנו היא באה

                                בין המכשולים,
                                בין "השודדים"
                                הנפש שבה,
                                מאיפה שהיא באה.

                                בסוף כל יום-
                                היא בוכה,
                                היא מחפשת

                                את הפסיעות,
                                חזרה-
                                אליך אבא-
                                מאהבה!!

                                הרבה מעבר למסר שגלוי בשיר- יש מסר מוסתר...- על הדור..., על "השגעונות"
                                הרבה מעבר ל-"נשמה ששבה- ופסיעות.."
                                בסוף כל יום- בכל אחד, גם אלו שירדו לתהומות, וגם אלו שמתנדנדים..
                                הנשמה מחפשת את האמת, היא צמאה למשהו רוחני, לא רק גשמי..
                                תפקידנו- לספק לה את המזון הרוחני...
                                הקב"ה מחכה לנו- שנשוב, כל אחד צריך לשוב- כולנו!!
                                אם הצלחתי להזיז לכם משהו- השגתי את המטרה..
                                גמר חתימה טובה לכולנו!!- יש לנו אבא שמחכה לנו!!שנזכה לשוב באמת!!❤

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😍
                                4
                                • שלום לכםש מנותק
                                  שלום לכםש מנותק
                                  שלום לכם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                                  #3061
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3062
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                      #3063

                                      אין דבר רע-
                                      היינו שם איתך-
                                      ברגעים הקשים
                                      מששנו את הפחד,
                                      היינו שם יחד
                                      רחפה מעלינו תחושת האבל
                                      הרגשנו פתאום-
                                      את גודל הסבל.

                                      לאבד אחות בכורה,
                                      זה קשה מנשוא
                                      זה אסון-
                                      שאי אפשר להשלים איתו.

                                      הקפנו אותך, כיתה שלמה
                                      שבאה גם בשעת צרה,
                                      הגענו לנחם- בלי מילים
                                      ונחמת אותנו באנספור חיזוקים.

                                      הלב לא יכל לספוג,
                                      הנפש- העדיפה לשתוק...

                                      דברנו עומק, פחות שטויות,
                                      שיתפת על הניסיון והכוחות,
                                      על האמונה שלנו כיהודים,
                                      על העולם הבא ושכרו
                                      וכמה שפה רע לעומתו..

                                      חידדדת לנו-
                                      כמה אלוקים הוא גדול,
                                      ואך שהוא עושה הכל,

                                      אך את מתמודדת?
                                      ויודעת לקום-?
                                      האמונה שלך-
                                      יכולה להפוך את היקום!!

                                      אך אמרת?-
                                      "בלעדי האמונה והקב"ה
                                      אנחנו אפס מאופס...
                                      זה נותן ת'כח-
                                      לקום כל פעם מחדש,"

                                      היא שם, עלתה בסערה,
                                      אנחנו כאן,
                                      המומים, שבורים-
                                      אל השמיים מביטים-
                                      עליך בוטחים,
                                      ומתפללים-
                                      שאת המשיח תקרב,
                                      שתאמר דיי לצרותינו,
                                      שתמעיט בסבלנו,

                                      בבוא הגאולה-
                                      נראה אנחנו-
                                      כמה-
                                      זה היה לטובה,
                                      "אין דבר רע..."-
                                      זה לא רק אמרה-
                                      זה מתנה לחיים..
                                      האמונה..

                                      שיר המשך לשיר "שמיים נפולים" שהעלתי פה לא מזמן,
                                      לא האריך במילים, מקווה שתבינו את הטרגדיה בין השורות...
                                      הלוואי שיאמר הקב"ה דיי לצרותיינו!

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      3
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3064

                                        לא אכפת לי מכלום
                                        נמאס להילחם
                                        נמאס להיות טובה
                                        נמאס להתקדם
                                        נמאס להשתנות
                                        לנסות לטפס
                                        כשהלב שלי צמא
                                        למשהו אחר

                                        לא אכפת לי
                                        בא לי ללכת
                                        זה לא נורמלי
                                        כמה אני נלחמת
                                        כבר נמאס לי
                                        ולא מחפשת תירוצים
                                        רוצה לעשות מה שבא לי
                                        בלי שום חיפויים

                                        רוצה ת'חופש
                                        הוא חסר לי
                                        התעקשתי לטפס
                                        ושוב פספסתי
                                        עכשיו אני
                                        צמאה למשהו רע
                                        צמאה ללב שלי
                                        שמלא בהסתרה

                                        והחושך
                                        רק מחמם אותי
                                        השקר
                                        הוא מסנוור אותי
                                        רוצה ללכת
                                        גם להרוס אותי
                                        אני נמשכת
                                        ומי מחזיק אותי?

                                        בא לי.
                                        טוטלי.
                                        מי יציל אותי?

                                        נזכרת בעבר-
                                        איך הגעתי לפה בכלל?
                                        אני בכלל שייכת לשם.
                                        למקום הרע, המבולבל.
                                        רוצה לחזור אליו.

                                        תציל אותי!!!!

                                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💪 🙏
                                        5
                                        • הדריה מנותק
                                          הדריה מנותק
                                          הדרי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3065

                                          מיומנה של חטופה\עוד אשוב חזרה-

                                          אמא,
                                          את בטח שואלת
                                          אך אני כותבת,
                                          אז מצאתי פה דף ועט
                                          וכותבת לך מעט-
                                          מן המתרחש...

                                          אז- שנחטפתי,
                                          לעצמי הבטחתי
                                          שכמה ימים בודדים-
                                          אני בבית,
                                          ממשיכה את החיים...

                                          היו לי תקוות,
                                          היו לי חלומות,
                                          גנזתי אותם,
                                          ולאחרונה-
                                          הם שוב כאן,

                                          אני שבורה בגוף ובנפש
                                          ולא משחק לי כבר הרגש.

                                          המציאות בוגדת בי
                                          והשמיים- תמיד חשוכים לי.
                                          האוכל שאין פה כמעט..
                                          וכשיש- זה המעט שבמעט.
                                          ההתנהגות שלהם כלפיי-
                                          עדיף לא לפרט פה אולי...

                                          אין לי יום, ואין לי לילה
                                          אין לי שמש ולא ירח,
                                          לא רואה שמיים,
                                          נאבקת באש ובמיים
                                          לחיות גם בלי כח...

                                          אין לי פה כלום!
                                          אבל יש לי הכל!!

                                          אך זה יכול להיות..
                                          את רוצה לשאול...

                                          בתוך החושך הזה
                                          נגלה לי משהו כזה
                                          שתמיד איתי,
                                          גם פה בחשכה,
                                          שומר עליי
                                          שלא אפגע.

                                          התחלתי להאמין בבורא
                                          תפילות בשבילי הן המרפא,
                                          אני מדברת איתו הרבה,
                                          הוא תמיד שומע,
                                          הוא תמיד מרגיע.

                                          ואני מאמינה
                                          שאני פה-לטובה
                                          גם כשקשה-בטוחה,
                                          שיום יבוא
                                          ואשוב
                                          ולא רק הבייתה
                                          אלא בתשובה שלמה,
                                          מהבנה ומאהבה!!!

                                          תאמיני בו, אמא,
                                          זה תמיד מרגיע!

                                          אוהבת ומתפללת לשובי
                                          בתך האוהבת..))

                                          לא ידעת מה המכתב הזה עשה לכם, אבל לאחרים הוא עשה הרבה,
                                          כתבתי אותו אתמול, ומאז הוא פשוט רץ...,- אז העלתי גם לפה,
                                          פשוט ניסיתי להכנס לראש של אחת החטופות, להבין מה היא עוברת שם..
                                          ומה נשאר לה בתוך החושך הזה-
                                          שיזכו לשוב במהרה!!

                                          @הדרי

                                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😥
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול