דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3051

    לפעמים אחרי תקופה
    שהתרגלנו לטוב
    שוכחים שצריך
    להמשיך להודות

    לפעמים אחרי החושך
    קשה את האור לראות
    כי התרגלנו לצמצום
    ולא להרבה טובות

    לפעמים אחרי שיש קשיים
    קשה עליהם להודות
    אבל זה היופי בחיים
    גם על זה להתוודות

    לפעמים אבא מביא קשיים
    כי ממנו אנחנו מתרחקים
    אם נצעד יד ביד עם אלוקים
    נראה רק טוב כל החיים!

    טוהר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😍
    5
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3052

      אלול פה- את איתו?!-

      את-
      שפותחת את הדלת
      שפותחת את הלב
      שרוצה להתקרב
      מתחזקת כמה שיכולה
      מתחרטת ומבקשת סליחה...

      והוא מחפש אותך-
      מדלג על ההרים
      מקפץ על הגבהות,
      מנסה אותך לראות-
      ואת פותחת,
      ומזמינה את אלול
      אלייך- ללב
      ורוצה, שואפת להתקרב

      מתחרטת באמת
      על כל חטא וחטא
      ועכשיו מבטיחה
      להתחיל מהתחלה

      המלך בשדה-
      מחכה לך!!
      ידיו פתוחות
      ליבו איתך
      הוא מאמין בך-
      שתרוצי אלייו
      ותתרפקי על דודיך..
      שתבקשי, שתתחרטי
      ואליו תחזרי
      מאהבה.
      כמו בת לאבא!

      הוא חפץ בך..
      רוצי לשדה...
      הוא שם- מחכה!!

      @הדרי

      אלול פה!!!- והוא החודש האהוב עליי!!- בואו ננצל אותו- ויש מלא על מה להתפלל..
      ראינו מה קרה בשנה הזו..)
      שתהיה שנה טובה❤

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😍
      6
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3053
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
          #3054

          אבא למרות כל הקשיים
          אני עדיין אחריך
          גם אם נפלתי פעמים
          ישר קמתי והלכתי אליך

          אבא לפעמים מידי בכיתי
          כי היה לי קשה להתעורר
          גם אם זה היה נראה שנרדמתי
          תדע שהלב תמיד היה ער

          אבא לפעמים האהבה בי שחקה
          או שהנשמה פתאום שתקה
          אבל את האמת תמיד ידעה
          עד שחזרה בזכות דמעה

          אבא תדע שתמיד אותך הרגשתי
          למרות שלפעמים שחקו בי
          אבא אני יודעת שמכולם אני שונה
          אבא אני ילדה של אמונה

          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3055

            שמיים נפולים-

            השמיים נפלו עלייך,
            ואף אחד לא בא לתמוך..
            ניסת להחזיק אותם לבד,
            והם קרסו בסוף,
            ואת המשכת להחזיק חזק,
            סבלת בתוך-
            בחוץ שתקת.

            עברו ימים, לילות
            בכית לבד,
            החזקת חזק-
            רצית לצעוק-
            ונאלצת לשתוק..
            שמרת בסוד-
            עמוק בלב
            חיכית לתמיכה,
            אבל אף אחד לא ידע!

            הסוד נשמר לך שנה,
            ואז התפרץ לך בשניה-
            ניסינו לעזור..
            וראינו שחור-
            לא מצאנו קרן אור..
            רצינו לנחם-
            אבל יצא לנו לרחם,
            לא מצאנו מילים-
            לבטא את הכאב...

            ואת קמת,
            ותפסת את עצמך חזק!
            למדת לשחרר, לספר-
            ולהשלים עם הכאב...
            מצאת את האור
            בתוך הערפל,

            והשמיים?-
            חזרו למקומם,
            את זו-
            שהרמת אותם!!

            @הדרי

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            2
            • נ מנותק
              נ מנותק
              נעמי ה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3056

              (שיר שכתבתי בתחילת המלחמה ולצערי כמעט שנה אחר כך עדיין רלוונטי.)

              עולם הפוך

              בעולם הפוך אנו חיים
              בו הורים קוברים ילדים
              בו להיות יתום זה כבר אינו דבר נדיר
              והותר לפרסום קיים תדיר

              תינוקות רכים ייולדו לעולם חסר אב
              וצעירים רבים נלקחו בשיא פריחתם
              בתי נופש ומלונות הפכו למגורים
              והבתים עומדים ריקים ושוממים

              בו אמא כבר אינה יכולה להבטיח
              שבית הוא המקום הבטוח
              בו סרטי איימה הפכו למציאות
              והחיים הפשוטים קבלו משמעות

              בו כל אחד עסוק בכאבו
              ברדיפה אחר נחמה
              בחיים המשולבים באנחה
              בחלומות על שגרה ללא מלחמה

              בו הכאב והפחד משתקים את הגוף
              ולרבים מאיתנו החיוך הוא זיוף

              עולם הפוך
              ובלי אמונה יהיה סבוך
              לשרוד את החושך
              למצוא נקודות אושר

              לדעת שהכול לטובה
              גם אם זה לא נראה
              לזכור שיש אבא אוהב
              שלרגע אותנו אינו עוזב.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #3057

                רוצה לבכות,
                רוצה לראות
                את מה שיש לך להראות,
                את מה שמדחיקה
                בלי שום כוונה,.

                רוצה למצוא תדמעות
                לראות שקיימות
                שלא נגמרו
                ושאולי יחזרו.

                מרגיש כאילו,
                הרגש נעלם,
                לא קיים
                מודחק חזק
                כאילו נמחק.

                רוצה למצא אותו
                להחזיר אותו לעצמי
                את מה שחסר לי,
                ובעצם נעלם לי.

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💪
                3
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                  #3058

                  בוחרת לשוב\ר"ה תשפ"ה-

                  דפקתי על השערים,
                  בכיתי בכי תמרורים,
                  פתחו לי- כאן שבים?!

                  הדלתות נפתחו,
                  המנעולים הוסרו,
                  שערי תשובה לא ננעלו..
                  רצתי הכי רחוק,
                  בקשתי, התחננתי,
                  שיקבלו אותי!

                  שיסלחו לי על חטאי
                  הודתי על פשעי,
                  התוודתי על מעשי..

                  רציתי להבטיח על העתיד,
                  אך מי יבטיח?!
                  כמה פעמים ניסיתי להשתנות,
                  אנספור ירידות ועליות,
                  ושוב-
                  נפלתי לאותה הנקודה
                  לאותו המקום השפל בחזרה.

                  התייאשתי, חזרתי לחטאים
                  עם מחשבה-
                  שאין לי דרך לשנות בחיים,
                  כמה שניסיתי, מכל הכוונים
                  תמיד היו מולי המכשולים,
                  ותמיד היה לי את הקול
                  שהשאיר אותי חסרת כל,
                  שאמר לי-
                  "שזו אני, נקודה
                  אין לי מה לחזור חזרה"

                  ועכשיו-
                  מול השערים הפתוחים-
                  הדמעות, התפילות
                  הן שונות!!

                  ויום הדין בא
                  וזהו- אני חדשה!
                  פתחתי דף חדש,
                  והחטאים מאחור,
                  זכיתי לחזור!

                  ואלול הזה-לא ישוב
                  אם לא אשוב!!
                  ואני-
                  בחרתי לשוב!!

                  זהו, בלי משחקים.., יום הדין מתקרב- השיר הזה- הוא התחושות שלי..
                  שנזכה להכתב ולהיחתם לשנה טובה ומוצלחת!!
                  שנה טובה-
                  @הדרי

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👌
                  6
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #3059

                    בא לי לקרב את כל היהודים
                    שנהיה כולנו צדיקים וטהורים
                    לעזור להם למחוק ת'דברים הרעים
                    שנלמד יחד לכבוש את כל היצרים

                    בא לי לחבק את בנות הנעורים
                    לטפס איתן על פסגות ההרים
                    להאמין בבחירה לבחור באמונה
                    לתת לכולנו במשעולי החיים הכוונה

                    בא לי לעזור ממש לכולם
                    יש לי רצון להאיר ת'עולם
                    אז אם את רוצה לשמח אותי
                    בבקשה תתחזקי עכשיו בזכותי

                    תודה רבה!

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🌄
                    3
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3060

                      פסיעותי חזרה-

                      פסיעות, עקבות
                      לפעמים הם לא נראות,
                      הן מטושטשות,

                      קושי, ניסיון
                      הגוף רוצה לישון,
                      הנשמה מתעוררת
                      היא מחפשת-
                      את מקומה--

                      פוסעת ליעד-
                      לא יודעת ת'דרך
                      משאירה עקבות,
                      אחרי הפסיעות...

                      שאדע לשוב,
                      במקרה שאשוב....

                      שלא אאבד את הדרך,
                      במקרה שהנפש תחפש,
                      את הפסיעות, העקבות
                      את המקום ממנו היא באה

                      בין המכשולים,
                      בין "השודדים"
                      הנפש שבה,
                      מאיפה שהיא באה.

                      בסוף כל יום-
                      היא בוכה,
                      היא מחפשת

                      את הפסיעות,
                      חזרה-
                      אליך אבא-
                      מאהבה!!

                      הרבה מעבר למסר שגלוי בשיר- יש מסר מוסתר...- על הדור..., על "השגעונות"
                      הרבה מעבר ל-"נשמה ששבה- ופסיעות.."
                      בסוף כל יום- בכל אחד, גם אלו שירדו לתהומות, וגם אלו שמתנדנדים..
                      הנשמה מחפשת את האמת, היא צמאה למשהו רוחני, לא רק גשמי..
                      תפקידנו- לספק לה את המזון הרוחני...
                      הקב"ה מחכה לנו- שנשוב, כל אחד צריך לשוב- כולנו!!
                      אם הצלחתי להזיז לכם משהו- השגתי את המטרה..
                      גמר חתימה טובה לכולנו!!- יש לנו אבא שמחכה לנו!!שנזכה לשוב באמת!!❤

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😍
                      4
                      • שלום לכםש מנותק
                        שלום לכםש מנותק
                        שלום לכם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                        #3061
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלום לכםש מנותק
                          שלום לכםש מנותק
                          שלום לכם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #3062
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                            #3063

                            אין דבר רע-
                            היינו שם איתך-
                            ברגעים הקשים
                            מששנו את הפחד,
                            היינו שם יחד
                            רחפה מעלינו תחושת האבל
                            הרגשנו פתאום-
                            את גודל הסבל.

                            לאבד אחות בכורה,
                            זה קשה מנשוא
                            זה אסון-
                            שאי אפשר להשלים איתו.

                            הקפנו אותך, כיתה שלמה
                            שבאה גם בשעת צרה,
                            הגענו לנחם- בלי מילים
                            ונחמת אותנו באנספור חיזוקים.

                            הלב לא יכל לספוג,
                            הנפש- העדיפה לשתוק...

                            דברנו עומק, פחות שטויות,
                            שיתפת על הניסיון והכוחות,
                            על האמונה שלנו כיהודים,
                            על העולם הבא ושכרו
                            וכמה שפה רע לעומתו..

                            חידדדת לנו-
                            כמה אלוקים הוא גדול,
                            ואך שהוא עושה הכל,

                            אך את מתמודדת?
                            ויודעת לקום-?
                            האמונה שלך-
                            יכולה להפוך את היקום!!

                            אך אמרת?-
                            "בלעדי האמונה והקב"ה
                            אנחנו אפס מאופס...
                            זה נותן ת'כח-
                            לקום כל פעם מחדש,"

                            היא שם, עלתה בסערה,
                            אנחנו כאן,
                            המומים, שבורים-
                            אל השמיים מביטים-
                            עליך בוטחים,
                            ומתפללים-
                            שאת המשיח תקרב,
                            שתאמר דיי לצרותינו,
                            שתמעיט בסבלנו,

                            בבוא הגאולה-
                            נראה אנחנו-
                            כמה-
                            זה היה לטובה,
                            "אין דבר רע..."-
                            זה לא רק אמרה-
                            זה מתנה לחיים..
                            האמונה..

                            שיר המשך לשיר "שמיים נפולים" שהעלתי פה לא מזמן,
                            לא האריך במילים, מקווה שתבינו את הטרגדיה בין השורות...
                            הלוואי שיאמר הקב"ה דיי לצרותיינו!

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            3
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3064

                              לא אכפת לי מכלום
                              נמאס להילחם
                              נמאס להיות טובה
                              נמאס להתקדם
                              נמאס להשתנות
                              לנסות לטפס
                              כשהלב שלי צמא
                              למשהו אחר

                              לא אכפת לי
                              בא לי ללכת
                              זה לא נורמלי
                              כמה אני נלחמת
                              כבר נמאס לי
                              ולא מחפשת תירוצים
                              רוצה לעשות מה שבא לי
                              בלי שום חיפויים

                              רוצה ת'חופש
                              הוא חסר לי
                              התעקשתי לטפס
                              ושוב פספסתי
                              עכשיו אני
                              צמאה למשהו רע
                              צמאה ללב שלי
                              שמלא בהסתרה

                              והחושך
                              רק מחמם אותי
                              השקר
                              הוא מסנוור אותי
                              רוצה ללכת
                              גם להרוס אותי
                              אני נמשכת
                              ומי מחזיק אותי?

                              בא לי.
                              טוטלי.
                              מי יציל אותי?

                              נזכרת בעבר-
                              איך הגעתי לפה בכלל?
                              אני בכלל שייכת לשם.
                              למקום הרע, המבולבל.
                              רוצה לחזור אליו.

                              תציל אותי!!!!

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              💪 🙏
                              5
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3065

                                מיומנה של חטופה\עוד אשוב חזרה-

                                אמא,
                                את בטח שואלת
                                אך אני כותבת,
                                אז מצאתי פה דף ועט
                                וכותבת לך מעט-
                                מן המתרחש...

                                אז- שנחטפתי,
                                לעצמי הבטחתי
                                שכמה ימים בודדים-
                                אני בבית,
                                ממשיכה את החיים...

                                היו לי תקוות,
                                היו לי חלומות,
                                גנזתי אותם,
                                ולאחרונה-
                                הם שוב כאן,

                                אני שבורה בגוף ובנפש
                                ולא משחק לי כבר הרגש.

                                המציאות בוגדת בי
                                והשמיים- תמיד חשוכים לי.
                                האוכל שאין פה כמעט..
                                וכשיש- זה המעט שבמעט.
                                ההתנהגות שלהם כלפיי-
                                עדיף לא לפרט פה אולי...

                                אין לי יום, ואין לי לילה
                                אין לי שמש ולא ירח,
                                לא רואה שמיים,
                                נאבקת באש ובמיים
                                לחיות גם בלי כח...

                                אין לי פה כלום!
                                אבל יש לי הכל!!

                                אך זה יכול להיות..
                                את רוצה לשאול...

                                בתוך החושך הזה
                                נגלה לי משהו כזה
                                שתמיד איתי,
                                גם פה בחשכה,
                                שומר עליי
                                שלא אפגע.

                                התחלתי להאמין בבורא
                                תפילות בשבילי הן המרפא,
                                אני מדברת איתו הרבה,
                                הוא תמיד שומע,
                                הוא תמיד מרגיע.

                                ואני מאמינה
                                שאני פה-לטובה
                                גם כשקשה-בטוחה,
                                שיום יבוא
                                ואשוב
                                ולא רק הבייתה
                                אלא בתשובה שלמה,
                                מהבנה ומאהבה!!!

                                תאמיני בו, אמא,
                                זה תמיד מרגיע!

                                אוהבת ומתפללת לשובי
                                בתך האוהבת..))

                                לא ידעת מה המכתב הזה עשה לכם, אבל לאחרים הוא עשה הרבה,
                                כתבתי אותו אתמול, ומאז הוא פשוט רץ...,- אז העלתי גם לפה,
                                פשוט ניסיתי להכנס לראש של אחת החטופות, להבין מה היא עוברת שם..
                                ומה נשאר לה בתוך החושך הזה-
                                שיזכו לשוב במהרה!!

                                @הדרי

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😥
                                9
                                • אביעזריא מנותק
                                  אביעזריא מנותק
                                  אביעזרי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
                                  #3066

                                  שגרה

                                  שגרה
                                  אפורה
                                  רדומה,

                                  ברורה
                                  שבורה
                                  שלמה,

                                  אסורה
                                  עכורה
                                  פגומה,

                                  שורה
                                  ישרה
                                  סתומה,

                                  תורה
                                  גמרא
                                  -נחמה.

                                  נדירים האנשים החיים,
                                  רוב האנשים פשוט קיימים...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  6
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נעמי ה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                                    #3067
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😢
                                    2
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                      #3068

                                      נתת לי הכל-

                                      שקט עמוק,
                                      הלילה עוד ארוך...
                                      חשוך בחוץ,
                                      בלב צפוף.

                                      עוצרת מהמרוץ,
                                      רוצה לרוץ לחוף-
                                      על החול לצייר לב גדול
                                      ולהכניס בו- את הכל.

                                      כוכבים זוהרים,
                                      חלומות עמוקים-
                                      שבאים והולכים,
                                      מזכירים לי שהחיים-
                                      לא משחק ילדים...

                                      זמן לעצמי,
                                      לעומק שבתוכי,
                                      לסכם עוד יום-
                                      שעבר וחלף-
                                      עוד דף בספר ש-רץ.

                                      מביטה על העולם
                                      ועל פלאי הטבע,
                                      לוקחת לעצמי ת'רגע,
                                      אוטומטית-
                                      פותחת סידור,
                                      מביטה על היקום,
                                      ומודה-
                                      על משפחה,
                                      בריאות והצלחה,
                                      שמש בזריחה,
                                      על כל נשימה ונשימה,
                                      חברות, חלומות,
                                      על ימים טובים ופחות,
                                      עומדת מולך-
                                      ולא מפסיקה להודות!

                                      אך בא לי-
                                      למסגר את התמונה הזו,
                                      ולתלות אותה-
                                      על הקיר,
                                      כדי שכל אחד יכיר
                                      את אלוקים,
                                      ולחיות, ככה-
                                      בתחושת הודיה,
                                      והכרת הטוב-
                                      לך אבא-
                                      כי נתת לי הכל!!

                                      @הדרי

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😮 🌅
                                      5
                                      • M מנותק
                                        M מנותק
                                        M N
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3069
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יונתן 7
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3070

                                          כולם חושבים שיש שמחה וההפך זה הבכי
                                          כולם רוצים לראות חיוך לדמעה אומרים לה לכי
                                          אני חושב לא כמו כולם אני חושב אחרת
                                          דרך האמת היא לתת מקום לכל מה שנפשך אומרת
                                          כשרע לך בנשמה אל תאמר זה טוב
                                          בקש רחמים מאלוקים שיקח ממך כל סבל ומכאוב
                                          כי אם אין רע בעולם אז גם בכי זה ראוי
                                          גם אם אתה יושב לבד בוכה בחדר זה בסדר זה שפוי
                                          עכשיו אני אצעק בקול ואתם אחרי תענו
                                          לשיר הזה קוראים בכי של תענוג
                                          כי בכי הוא לא האישיו בכי זה צורת ביטוי
                                          למה שמילים לא יכולות להכיל למה שבלבנו עמוק הוא חבוי
                                          אז ממה בידיוק אתה נרתע ממה אתה בורח
                                          אם מהבכי אתה נרפא הכאב גם ככה אצלך נוכח
                                          אני לא אומר להיות בעצב מאחל שתמיד תהיה שמח
                                          אבל בשעת עצב או מרה שחורה תן מקום לרגש כמו שתיתן לכל אורח
                                          עכשיו תקשיב משפט אחד שיבהיר לך למה בכי נועד
                                          כשנפטר למישהו ילד הוא בוכה בידיוק כמו בשעה שהוא נולד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          💪 😵
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול