דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיתרמ מנותק
    מיתרמ מנותק
    מיתר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
    #249

    צדק צדק תרדוף
    אבל הצדק בורח
    את כל הרע תהדוף
    אבל הרע חודר למוח
    קדש עצמך במותר
    אבל באסור אני מתמודד
    אמור ליצר אתה מפוטר
    אבל איתי לכל מקום הוא נודד

    זה רק שאור שבעיסה שמעכב
    מטמטם את הלב
    לא נותן להתקרב
    אליך אבא
    וכמה שרציתי לעשות
    הרגלים שלי תפוסות
    אבל מבטיח לנסות
    מכאן להבא

    שני הבתים נכתבו בזמנים שונים וגם שונים בתבניתם, הבית הראשון מציג איזה מונולוג עם המטיף שבי והמגן שבי לעומת החלק השני שכולו עידוד ותקווה, אך לבנתיים חשבתי לחבר אותם.

    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #250

      תודה לך שליח ה'

      תודה על הסכמים
      תודה על תקציבים
      תודה על בלי מיסים
      ושאת דעתנו לא שואלים

      תודה על הנהגה יציבה
      על תמיכה ביראי ה'
      על החלטות ללא חשיבה
      ושבהכל אתה אשם.

      תודה על התמיכה!
      (גם אם נובע מאינטרסים...)
      את צעדינו נשקול
      וגם נסגור את התריסים...

      התודה מגיעה אך לא לזה ציפינו 2,000 שנים.
      מחכים ומצפים ומקווים לשליטתו של מלך המלכים!

      הקדוש ברוך הוא!

      [תודה ענקית ל @אייצ-ית על העריכה!]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • B מנותק
        B מנותק
        Bee
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #251

        > תוספת מגדלים בחוף הכרמל <

        אז חשבת.
        ציירת בועה מתנפחת
        משחת בכחול וזהב.
        ואני -
        לא שוכחת
        את החול, את הים שעזב.

        "הספק הרג יותר חלומות מאשר הכישלון יהרוג אי-פעם"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #252

          נשמה ירדה לעולם
          הוא כל כך נאלם
          מסתרי וחידתי
          איך תבין?
          הלא הייתה בנעשה ונשמע
          איך היא כך אשמה?
          נפלה התלכלכה
          באבק התכסתה
          נלחמת נאבקת
          לקבל הכרה
          וכשמשהו קרה?
          אוי ויי זועקים
          כל הסובבים
          איך כך מתנהגת
          בת בית יעקב
          מנסה ושואלת
          את כל הקרובים
          הם אותה אוהבים
          אבל קצת מתרחקים
          לא חושבים שבה פוגעים
          אז מה עם שאלה?
          מותר לקבל תשובה
          זאת לא עברה
          היא בתוך מסע
          מלא מכשולים
          כולם תוקעים מקלות בגלגלים
          מונעים ממנה
          להגיע לייעד
          קצת חשוך מסביב
          אבל עדיין מחכה לאביב

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • ברוריהב ברוריה

            היינו ילדים
            גדלנו השתננו
            אבל התמימות
            מה תהיה איתה?
            התחספסה
            האמון באחרים
            כבר לא מה שהיה
            איבדנו את התום
            את הזוך
            לא מה שהיינו
            כמעט לא מזהים את עצמנו
            לקחנו את החיים ברצינות
            כבר לא מתבדחים
            צריך לקחת ת'מושכות
            לדהור קדימה
            היום אנחנו ילדים
            גדולים מהחיים
            אבל תמיד ישאר
            האור הזה
            בעינים
            שלא יכבה
            שישאר ככה
            שלא נשכח איך היינו
            את משחקי הילדות
            את הדרך שעשינו
            מאיכן באנו

            ב מנותק
            ב מנותק
            ברכיי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #253

            @ברוריה יש לי פה שיר שחיברו מוד יפה על הרוגי מירון20210504_141246.jpg

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ב ברכיי

              פוסט זה נמחק!

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #254

              @ברכיי להארות וערות, ומשוב על החיבורים - יש להגיב בפוסט הזה: https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637197590889

              שימי לב לכותרת הנ"ל....

              אני מעבירה כעת את תגובתך לשם. להבא - יישמי זאת.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אינספריישןא אינספריישן

                Hey, that's me here
                sing to you
                search for new song line
                to discussing
                of all my songs
                and what I have behind

                I feel that with the time
                I lost my way
                the life is only once
                so I can lose one day

                In the real perfectly life
                under all the mask
                I just wanna be with you in all my life task
                coming to you
                with light in my eyes

                I search for you in any place
                run around with
                tears on my face
                just one moment
                and the morning will be shine again

                השיר הזה נכתב בע"פ, בארוחת ערב משועממת, כשנגמרו כל העיתונים, וכולם כבר אכלו לפניי.
                אז אם התרגום לא מדויק... תסלחו לי 😉

                ב מנותק
                ב מנותק
                ברכיי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #255
                פוסט זה נמחק!
                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב ברכיי

                  פוסט זה נמחק!

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #256

                  @ברכיי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                  @אינספריישן מה התרגום לעברית

                  אני לא מבינה, @ברכיי - זה לא היה מספיק ברור ההודעה הקודמת שלי?????

                  קיבלת היום מספיק הערות - ולא רק בעניין הנושא הזה.

                  חוקיי הפורום אינם ליופי. חבל שהגענו למצב הזה.

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #257

                    יש אנשים שמותחים את החבל
                    מהלכים על חבל דק
                    על סף תהום
                    לא מפחדים מה פתאום?
                    מנסים למשוך עוד קצת
                    עד הקצה
                    מתנדנדים ונעמדים
                    עוד רגע צונחים
                    יש אנשים שבאש משחקים
                    לא מתרחקים
                    גם אם להם מסבירים
                    היא חמה ומאירה
                    מה הבעיה?
                    היא שורפת אומרים להם?
                    ובכל זאת לא מקשיבים
                    רוצים לנסות לבד
                    את התוצאה לחוות

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • ד מנותק
                      ד מנותק
                      דודו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #258

                      מחפש בקצוות ארץ
                      מרפא לרוחי הגלמודה
                      מטפס על גבעות במרץ
                      מרפה בתוכי, אל מודע

                      ברגע שליו מתהפך
                      משהו קורה לי בפנים
                      פגע, הלב משתפך
                      מישהו קורא לי תפנים

                      גלגל חוזר בעולם
                      בסוף הכל לטובה
                      גם גל סוער נעלם
                      לחשוף את קול התקווה

                      מה לי נותר
                      לפקוח עין
                      אני עוד תר
                      אך כח אין

                      הו אז כשאמצא התרופה
                      אסק עד לשמי מרומים
                      אוחז בעצה הצרופה
                      אצעק "את מי אתם מרמים"

                      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #259
                                                                 גבול שמת 
                        

                        לפעמים בא לי לחיות
                        ללא גדרים ללא גבולות
                        מה שבא לי מיד לעשות
                        ללא מחשבה אפילו שניה לא לחכות

                        ושמישהו מניח מולי מראה
                        עוצר אותי שם לי גבול וחומה
                        זה כואב לי ומפריע
                        אני ממש משתגע

                        אני כבר לא יכול
                        עוזב הכל
                        אני מתייאש
                        כיביתי את האש

                        ואז אני נזכר בימים שכן הצלחתי
                        גבול שמתי התגברתי
                        איזה אושר איזה שמחה אז הייתה
                        וזה נותן לי כוח להמשיך בעבודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מיתרמ מנותק
                          מיתרמ מנותק
                          מיתר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                          #260

                          החורף כבר כאן, ואיתו ההשראות המטורפות.

                          ראיתי עץ עירום מעלים
                          רוחות החורף קומתו מכופפים
                          והגשם מכה בו ללא רחמים
                          אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                          חלף לו החורף הגיע אביב
                          שלחתי מבטים סביב
                          העץ השתנה ללא היכר
                          ענפיו ירוקים קומה מיתמר

                          אני לא רוצה פרחים מפלסטיק
                          שתמיד פורחים פריחה מלאכותית
                          אני רוצה פרח שלפעמים קמל
                          אבל כשהוא פורח הוא חי ואמיתי

                          ראיתי ילד עירום מערכים
                          רוחות המערב קומתו מקופפים
                          והגשם מכה בו ללא רחמים
                          אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                          חלף לו החורף הגיע אביב
                          שלחתי מבטים סביב
                          הילד השתנה ללא היכר
                          פניו מאירות קומה מיתמר

                          אני לא רוצה ילדים מפלסטיק
                          שתמיד טובים טוב מלאכותי
                          אני רוצה ילד שלפעמים נופל
                          אבל כשהוא קם הוא חי ואמיתי

                          עכשיו אני מבין במבט לאחור
                          שבעצם החורף הקודר השחור
                          הוא זה שחישל הכין והשקה
                          ומכל העלים היבשים את העץ הוא ניקה
                          שיוכל להניב עוד פירות מתוקים
                          ולהצל על כולם עם עלים ירוקים

                          [כן גם אני הרגשתי שצריך פה ושם שיפוצים, אבל העיקר המסר ברור גם ככה ]

                          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • הללויהה מנותק
                            הללויהה מנותק
                            הללויה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                            #261

                            יום ראשון, שיר חדש. לא שיר משהו אבל מילים טובות.
                            [בית ראשון]
                            יש לי ימים שאני שוכח.
                            כל מה שלא צועקים באוזני
                            ימים שבהם אני בורח.
                            מכל מה שקשה בעיניי

                            יש לי שעות, הם דומים לי לנצח
                            שעות שכולם מערבולת חושים
                            זמנים שבהם גופי לי כמו קרח
                            זמנים שמוכר נשמתי לשטן
                            [פזמון]
                            ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                            אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                            אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                            זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                            [בית שני]
                            ויש לי שעות, הם פזורים על פני נצח
                            איך שאני תופס את ראשי
                            למה איני יכול לנצח
                            למה אני חותר באוויר

                            לָ֣מָּה נועדתי להיכשל שוב
                            למה אני טוב, איש נטול השגים
                            מתי סוף היום, מתי סוף הקרב
                            מתי יבלמו את מחול השדים?
                            [פזמון]
                            ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                            אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                            אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                            זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                            [גשר]
                            אבל מלחמת נצח זו נקודת המוצא
                            ולקרב שאין סוף בוודאי שאין שום התחלה
                            ואם אי אפשר לנצח אז גם אי אפשר להפסיד
                            והכול יחסי אז תקום חזק מתמיד
                            [פזמון 2]
                            ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                            אני עדיין מקוה עבור נשמתי שלא יגיע
                            אבל ברגע שבא, בלוואי שנשאר
                            כל השאיפות מכוונות לדבר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                              #262

                              @פודרה-0 שימי לב לחוקי הנושא הנ"ל!!!
                              הפוסט הזה מיועד אך ורק להעלאת שירים וחיבורים. אסור להגיב כאן!!! - רק בפוסט הבא:

                              https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637497593465

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #263

                                כל החלומות התקוות והמשאלות
                                שחלמתי בין כרית לשמיכה
                                נמוגו עם שחר
                                כשזרחה השמש
                                והקצתי לעוד יום
                                ונשכחו כל החלומות
                                התקוות והמשאלות
                                איינם עוד איתי
                                ורק החלום הוורוד והיפה
                                הראה לי שיש עתיד
                                אבל רק אם ארצה
                                אותו אגשים
                                אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
                                ואוציא אותן לפועל
                                כי האור יאיר
                                והבוקר יזרח
                                ועוד חלום קטן יפרח

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #264
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • רבקהר מנותק
                                    רבקהר מנותק
                                    רבקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                    #265

                                    אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

                                    בין תהום

                                    לפעמים אני מרגישה,
                                    תלושה כזו, בין תהום.
                                    הארץ תחתיי ברעדה,
                                    ואני בבלהות של חלום.

                                    אלוקים, פליז שזה שקר,
                                    בבקשה ממך שזה דמיון.
                                    אל נא תכרה לי הקבר,
                                    ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

                                    צעד נוסף, והארץ נסדקת,
                                    שברים של כאב נפערים.
                                    ברגליי כסא כבודך נאבקת,
                                    נימיי דמי זועקים, גועשים.

                                    אל תרפה ידך, ולו לרגע.
                                    כי בין זרועותיך אני עומדת.
                                    אל תשלך ביתך לפגע,
                                    בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

                                    הייה לי למשען,
                                    בעת צרה.
                                    ואל תמאן,
                                    לקבל אותה -

                                    את התשובה.

                                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • מישימ מנותק
                                      מישימ מנותק
                                      מישי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                                      #266
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #267
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #268
                                          שידור חוזר
                                          

                                          לאידע כמה עוד אחזיק
                                          בדיוק לפני שנה
                                          ככה זה התחיל
                                          שמועות רצות
                                          מילים עפות
                                          ואיתם גמאני

                                          לא מבין מה בי מציק
                                          מציף חינם אהבה
                                          ורק שלום מנחיל
                                          בלי מריבות
                                          לשונות הם חרבות
                                          ושוב הכל נגדי

                                          כשקמתי הרגשתי משו מעיק
                                          כמו גוש שנתקע
                                          חשבתי זה סביל
                                          הדחקתי רגשות
                                          עצרתי בכיות
                                          מתפוצץ בתוכי

                                          מאיפה נפל עלי כזה תיק
                                          אריכיון של כאב
                                          שאותי מפיל
                                          צלקות חשופות
                                          דם ודמעות
                                          ממלאים את ליבי

                                          נזכר בימים ברגש מחניק
                                          אכזבה בלב
                                          מקרה משפיל
                                          ראש בין כריות
                                          על הגג בלילות
                                          בורח ממקום שזרק אותי

                                          עוד מילה הורסת זיק
                                          עוד אני דואב
                                          חומת תקוה מפיל
                                          שנה של אמונות
                                          מיליוני תפילות
                                          והכל מהתחלה פוגע בי

                                          נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                                          תלוי לחסדי הרוח
                                          אם אגדל או אהיה עלה נושר
                                          ההחלטה כבר לא בידי!

                                          אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
                                          מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
                                          השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול