דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #250

    תודה לך שליח ה'

    תודה על הסכמים
    תודה על תקציבים
    תודה על בלי מיסים
    ושאת דעתנו לא שואלים

    תודה על הנהגה יציבה
    על תמיכה ביראי ה'
    על החלטות ללא חשיבה
    ושבהכל אתה אשם.

    תודה על התמיכה!
    (גם אם נובע מאינטרסים...)
    את צעדינו נשקול
    וגם נסגור את התריסים...

    התודה מגיעה אך לא לזה ציפינו 2,000 שנים.
    מחכים ומצפים ומקווים לשליטתו של מלך המלכים!

    הקדוש ברוך הוא!

    [תודה ענקית ל @אייצ-ית על העריכה!]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • B מנותק
      B מנותק
      Bee
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #251

      > תוספת מגדלים בחוף הכרמל <

      אז חשבת.
      ציירת בועה מתנפחת
      משחת בכחול וזהב.
      ואני -
      לא שוכחת
      את החול, את הים שעזב.

      "הספק הרג יותר חלומות מאשר הכישלון יהרוג אי-פעם"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #252

        נשמה ירדה לעולם
        הוא כל כך נאלם
        מסתרי וחידתי
        איך תבין?
        הלא הייתה בנעשה ונשמע
        איך היא כך אשמה?
        נפלה התלכלכה
        באבק התכסתה
        נלחמת נאבקת
        לקבל הכרה
        וכשמשהו קרה?
        אוי ויי זועקים
        כל הסובבים
        איך כך מתנהגת
        בת בית יעקב
        מנסה ושואלת
        את כל הקרובים
        הם אותה אוהבים
        אבל קצת מתרחקים
        לא חושבים שבה פוגעים
        אז מה עם שאלה?
        מותר לקבל תשובה
        זאת לא עברה
        היא בתוך מסע
        מלא מכשולים
        כולם תוקעים מקלות בגלגלים
        מונעים ממנה
        להגיע לייעד
        קצת חשוך מסביב
        אבל עדיין מחכה לאביב

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • ברוריהב ברוריה

          היינו ילדים
          גדלנו השתננו
          אבל התמימות
          מה תהיה איתה?
          התחספסה
          האמון באחרים
          כבר לא מה שהיה
          איבדנו את התום
          את הזוך
          לא מה שהיינו
          כמעט לא מזהים את עצמנו
          לקחנו את החיים ברצינות
          כבר לא מתבדחים
          צריך לקחת ת'מושכות
          לדהור קדימה
          היום אנחנו ילדים
          גדולים מהחיים
          אבל תמיד ישאר
          האור הזה
          בעינים
          שלא יכבה
          שישאר ככה
          שלא נשכח איך היינו
          את משחקי הילדות
          את הדרך שעשינו
          מאיכן באנו

          ב מנותק
          ב מנותק
          ברכיי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #253

          @ברוריה יש לי פה שיר שחיברו מוד יפה על הרוגי מירון20210504_141246.jpg

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ב ברכיי

            פוסט זה נמחק!

            רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #254

            @ברכיי להארות וערות, ומשוב על החיבורים - יש להגיב בפוסט הזה: https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637197590889

            שימי לב לכותרת הנ"ל....

            אני מעבירה כעת את תגובתך לשם. להבא - יישמי זאת.

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אינספריישןא אינספריישן

              Hey, that's me here
              sing to you
              search for new song line
              to discussing
              of all my songs
              and what I have behind

              I feel that with the time
              I lost my way
              the life is only once
              so I can lose one day

              In the real perfectly life
              under all the mask
              I just wanna be with you in all my life task
              coming to you
              with light in my eyes

              I search for you in any place
              run around with
              tears on my face
              just one moment
              and the morning will be shine again

              השיר הזה נכתב בע"פ, בארוחת ערב משועממת, כשנגמרו כל העיתונים, וכולם כבר אכלו לפניי.
              אז אם התרגום לא מדויק... תסלחו לי 😉

              ב מנותק
              ב מנותק
              ברכיי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #255
              פוסט זה נמחק!
              רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב ברכיי

                פוסט זה נמחק!

                רבקהר מנותק
                רבקהר מנותק
                רבקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #256

                @ברכיי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                @אינספריישן מה התרגום לעברית

                אני לא מבינה, @ברכיי - זה לא היה מספיק ברור ההודעה הקודמת שלי?????

                קיבלת היום מספיק הערות - ולא רק בעניין הנושא הזה.

                חוקיי הפורום אינם ליופי. חבל שהגענו למצב הזה.

                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #257

                  יש אנשים שמותחים את החבל
                  מהלכים על חבל דק
                  על סף תהום
                  לא מפחדים מה פתאום?
                  מנסים למשוך עוד קצת
                  עד הקצה
                  מתנדנדים ונעמדים
                  עוד רגע צונחים
                  יש אנשים שבאש משחקים
                  לא מתרחקים
                  גם אם להם מסבירים
                  היא חמה ומאירה
                  מה הבעיה?
                  היא שורפת אומרים להם?
                  ובכל זאת לא מקשיבים
                  רוצים לנסות לבד
                  את התוצאה לחוות

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • ד מנותק
                    ד מנותק
                    דודו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #258

                    מחפש בקצוות ארץ
                    מרפא לרוחי הגלמודה
                    מטפס על גבעות במרץ
                    מרפה בתוכי, אל מודע

                    ברגע שליו מתהפך
                    משהו קורה לי בפנים
                    פגע, הלב משתפך
                    מישהו קורא לי תפנים

                    גלגל חוזר בעולם
                    בסוף הכל לטובה
                    גם גל סוער נעלם
                    לחשוף את קול התקווה

                    מה לי נותר
                    לפקוח עין
                    אני עוד תר
                    אך כח אין

                    הו אז כשאמצא התרופה
                    אסק עד לשמי מרומים
                    אוחז בעצה הצרופה
                    אצעק "את מי אתם מרמים"

                    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #259
                                                               גבול שמת 
                      

                      לפעמים בא לי לחיות
                      ללא גדרים ללא גבולות
                      מה שבא לי מיד לעשות
                      ללא מחשבה אפילו שניה לא לחכות

                      ושמישהו מניח מולי מראה
                      עוצר אותי שם לי גבול וחומה
                      זה כואב לי ומפריע
                      אני ממש משתגע

                      אני כבר לא יכול
                      עוזב הכל
                      אני מתייאש
                      כיביתי את האש

                      ואז אני נזכר בימים שכן הצלחתי
                      גבול שמתי התגברתי
                      איזה אושר איזה שמחה אז הייתה
                      וזה נותן לי כוח להמשיך בעבודה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • מיתרמ מנותק
                        מיתרמ מנותק
                        מיתר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                        #260

                        החורף כבר כאן, ואיתו ההשראות המטורפות.

                        ראיתי עץ עירום מעלים
                        רוחות החורף קומתו מכופפים
                        והגשם מכה בו ללא רחמים
                        אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                        חלף לו החורף הגיע אביב
                        שלחתי מבטים סביב
                        העץ השתנה ללא היכר
                        ענפיו ירוקים קומה מיתמר

                        אני לא רוצה פרחים מפלסטיק
                        שתמיד פורחים פריחה מלאכותית
                        אני רוצה פרח שלפעמים קמל
                        אבל כשהוא פורח הוא חי ואמיתי

                        ראיתי ילד עירום מערכים
                        רוחות המערב קומתו מקופפים
                        והגשם מכה בו ללא רחמים
                        אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                        חלף לו החורף הגיע אביב
                        שלחתי מבטים סביב
                        הילד השתנה ללא היכר
                        פניו מאירות קומה מיתמר

                        אני לא רוצה ילדים מפלסטיק
                        שתמיד טובים טוב מלאכותי
                        אני רוצה ילד שלפעמים נופל
                        אבל כשהוא קם הוא חי ואמיתי

                        עכשיו אני מבין במבט לאחור
                        שבעצם החורף הקודר השחור
                        הוא זה שחישל הכין והשקה
                        ומכל העלים היבשים את העץ הוא ניקה
                        שיוכל להניב עוד פירות מתוקים
                        ולהצל על כולם עם עלים ירוקים

                        [כן גם אני הרגשתי שצריך פה ושם שיפוצים, אבל העיקר המסר ברור גם ככה ]

                        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • הללויהה מנותק
                          הללויהה מנותק
                          הללויה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                          #261

                          יום ראשון, שיר חדש. לא שיר משהו אבל מילים טובות.
                          [בית ראשון]
                          יש לי ימים שאני שוכח.
                          כל מה שלא צועקים באוזני
                          ימים שבהם אני בורח.
                          מכל מה שקשה בעיניי

                          יש לי שעות, הם דומים לי לנצח
                          שעות שכולם מערבולת חושים
                          זמנים שבהם גופי לי כמו קרח
                          זמנים שמוכר נשמתי לשטן
                          [פזמון]
                          ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                          אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                          אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                          זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                          [בית שני]
                          ויש לי שעות, הם פזורים על פני נצח
                          איך שאני תופס את ראשי
                          למה איני יכול לנצח
                          למה אני חותר באוויר

                          לָ֣מָּה נועדתי להיכשל שוב
                          למה אני טוב, איש נטול השגים
                          מתי סוף היום, מתי סוף הקרב
                          מתי יבלמו את מחול השדים?
                          [פזמון]
                          ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                          אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                          אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                          זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                          [גשר]
                          אבל מלחמת נצח זו נקודת המוצא
                          ולקרב שאין סוף בוודאי שאין שום התחלה
                          ואם אי אפשר לנצח אז גם אי אפשר להפסיד
                          והכול יחסי אז תקום חזק מתמיד
                          [פזמון 2]
                          ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                          אני עדיין מקוה עבור נשמתי שלא יגיע
                          אבל ברגע שבא, בלוואי שנשאר
                          כל השאיפות מכוונות לדבר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                            #262

                            @פודרה-0 שימי לב לחוקי הנושא הנ"ל!!!
                            הפוסט הזה מיועד אך ורק להעלאת שירים וחיבורים. אסור להגיב כאן!!! - רק בפוסט הבא:

                            https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637497593465

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #263

                              כל החלומות התקוות והמשאלות
                              שחלמתי בין כרית לשמיכה
                              נמוגו עם שחר
                              כשזרחה השמש
                              והקצתי לעוד יום
                              ונשכחו כל החלומות
                              התקוות והמשאלות
                              איינם עוד איתי
                              ורק החלום הוורוד והיפה
                              הראה לי שיש עתיד
                              אבל רק אם ארצה
                              אותו אגשים
                              אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
                              ואוציא אותן לפועל
                              כי האור יאיר
                              והבוקר יזרח
                              ועוד חלום קטן יפרח

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                #264
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • רבקהר מנותק
                                  רבקהר מנותק
                                  רבקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                  #265

                                  אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

                                  בין תהום

                                  לפעמים אני מרגישה,
                                  תלושה כזו, בין תהום.
                                  הארץ תחתיי ברעדה,
                                  ואני בבלהות של חלום.

                                  אלוקים, פליז שזה שקר,
                                  בבקשה ממך שזה דמיון.
                                  אל נא תכרה לי הקבר,
                                  ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

                                  צעד נוסף, והארץ נסדקת,
                                  שברים של כאב נפערים.
                                  ברגליי כסא כבודך נאבקת,
                                  נימיי דמי זועקים, גועשים.

                                  אל תרפה ידך, ולו לרגע.
                                  כי בין זרועותיך אני עומדת.
                                  אל תשלך ביתך לפגע,
                                  בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

                                  הייה לי למשען,
                                  בעת צרה.
                                  ואל תמאן,
                                  לקבל אותה -

                                  את התשובה.

                                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • מישימ מנותק
                                    מישימ מנותק
                                    מישי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                                    #266
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #267
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #268
                                        שידור חוזר
                                        

                                        לאידע כמה עוד אחזיק
                                        בדיוק לפני שנה
                                        ככה זה התחיל
                                        שמועות רצות
                                        מילים עפות
                                        ואיתם גמאני

                                        לא מבין מה בי מציק
                                        מציף חינם אהבה
                                        ורק שלום מנחיל
                                        בלי מריבות
                                        לשונות הם חרבות
                                        ושוב הכל נגדי

                                        כשקמתי הרגשתי משו מעיק
                                        כמו גוש שנתקע
                                        חשבתי זה סביל
                                        הדחקתי רגשות
                                        עצרתי בכיות
                                        מתפוצץ בתוכי

                                        מאיפה נפל עלי כזה תיק
                                        אריכיון של כאב
                                        שאותי מפיל
                                        צלקות חשופות
                                        דם ודמעות
                                        ממלאים את ליבי

                                        נזכר בימים ברגש מחניק
                                        אכזבה בלב
                                        מקרה משפיל
                                        ראש בין כריות
                                        על הגג בלילות
                                        בורח ממקום שזרק אותי

                                        עוד מילה הורסת זיק
                                        עוד אני דואב
                                        חומת תקוה מפיל
                                        שנה של אמונות
                                        מיליוני תפילות
                                        והכל מהתחלה פוגע בי

                                        נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                                        תלוי לחסדי הרוח
                                        אם אגדל או אהיה עלה נושר
                                        ההחלטה כבר לא בידי!

                                        אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
                                        מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
                                        השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #269

                                          השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

                                          העולם אכזר
                                          בנו מתעלל
                                          ככה מכאיב
                                          למה קורים דברים
                                          שאנחנו לא מבינים
                                          איבדנו אמון
                                          נשבר לנו
                                          מה שהיינו רגילים
                                          השתנה
                                          נמחק
                                          איך נשכח מה שהיה
                                          איך נחזור לנקודת ההתחלה
                                          כבר לא תמימים
                                          קצת מבינים
                                          אבל עדיין קשה
                                          ולא נוח
                                          פוגעים בנו
                                          משפילים אותנו
                                          דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
                                          נסדקו
                                          התרסקו
                                          נשברו
                                          האמון נאבד
                                          איך ניתן את ליבנו
                                          ככה בחינם
                                          למי שהתכחש לנו
                                          ובעט בנו
                                          ברגל גסה
                                          זה כואב ככה
                                          לחיות בלי לדעת
                                          באשליות כאילו

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול