דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיתרמ מנותק
    מיתרמ מנותק
    מיתר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
    #260

    החורף כבר כאן, ואיתו ההשראות המטורפות.

    ראיתי עץ עירום מעלים
    רוחות החורף קומתו מכופפים
    והגשם מכה בו ללא רחמים
    אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
    חלף לו החורף הגיע אביב
    שלחתי מבטים סביב
    העץ השתנה ללא היכר
    ענפיו ירוקים קומה מיתמר

    אני לא רוצה פרחים מפלסטיק
    שתמיד פורחים פריחה מלאכותית
    אני רוצה פרח שלפעמים קמל
    אבל כשהוא פורח הוא חי ואמיתי

    ראיתי ילד עירום מערכים
    רוחות המערב קומתו מקופפים
    והגשם מכה בו ללא רחמים
    אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
    חלף לו החורף הגיע אביב
    שלחתי מבטים סביב
    הילד השתנה ללא היכר
    פניו מאירות קומה מיתמר

    אני לא רוצה ילדים מפלסטיק
    שתמיד טובים טוב מלאכותי
    אני רוצה ילד שלפעמים נופל
    אבל כשהוא קם הוא חי ואמיתי

    עכשיו אני מבין במבט לאחור
    שבעצם החורף הקודר השחור
    הוא זה שחישל הכין והשקה
    ומכל העלים היבשים את העץ הוא ניקה
    שיוכל להניב עוד פירות מתוקים
    ולהצל על כולם עם עלים ירוקים

    [כן גם אני הרגשתי שצריך פה ושם שיפוצים, אבל העיקר המסר ברור גם ככה ]

    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • הללויהה מנותק
      הללויהה מנותק
      הללויה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
      #261

      יום ראשון, שיר חדש. לא שיר משהו אבל מילים טובות.
      [בית ראשון]
      יש לי ימים שאני שוכח.
      כל מה שלא צועקים באוזני
      ימים שבהם אני בורח.
      מכל מה שקשה בעיניי

      יש לי שעות, הם דומים לי לנצח
      שעות שכולם מערבולת חושים
      זמנים שבהם גופי לי כמו קרח
      זמנים שמוכר נשמתי לשטן
      [פזמון]
      ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
      אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
      אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
      זה הזמן שכל השאיפות בעבר
      [בית שני]
      ויש לי שעות, הם פזורים על פני נצח
      איך שאני תופס את ראשי
      למה איני יכול לנצח
      למה אני חותר באוויר

      לָ֣מָּה נועדתי להיכשל שוב
      למה אני טוב, איש נטול השגים
      מתי סוף היום, מתי סוף הקרב
      מתי יבלמו את מחול השדים?
      [פזמון]
      ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
      אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
      אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
      זה הזמן שכל השאיפות בעבר
      [גשר]
      אבל מלחמת נצח זו נקודת המוצא
      ולקרב שאין סוף בוודאי שאין שום התחלה
      ואם אי אפשר לנצח אז גם אי אפשר להפסיד
      והכול יחסי אז תקום חזק מתמיד
      [פזמון 2]
      ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
      אני עדיין מקוה עבור נשמתי שלא יגיע
      אבל ברגע שבא, בלוואי שנשאר
      כל השאיפות מכוונות לדבר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
        #262

        @פודרה-0 שימי לב לחוקי הנושא הנ"ל!!!
        הפוסט הזה מיועד אך ורק להעלאת שירים וחיבורים. אסור להגיב כאן!!! - רק בפוסט הבא:

        https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637497593465

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #263

          כל החלומות התקוות והמשאלות
          שחלמתי בין כרית לשמיכה
          נמוגו עם שחר
          כשזרחה השמש
          והקצתי לעוד יום
          ונשכחו כל החלומות
          התקוות והמשאלות
          איינם עוד איתי
          ורק החלום הוורוד והיפה
          הראה לי שיש עתיד
          אבל רק אם ארצה
          אותו אגשים
          אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
          ואוציא אותן לפועל
          כי האור יאיר
          והבוקר יזרח
          ועוד חלום קטן יפרח

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
            #264
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
              #265

              אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

              בין תהום

              לפעמים אני מרגישה,
              תלושה כזו, בין תהום.
              הארץ תחתיי ברעדה,
              ואני בבלהות של חלום.

              אלוקים, פליז שזה שקר,
              בבקשה ממך שזה דמיון.
              אל נא תכרה לי הקבר,
              ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

              צעד נוסף, והארץ נסדקת,
              שברים של כאב נפערים.
              ברגליי כסא כבודך נאבקת,
              נימיי דמי זועקים, גועשים.

              אל תרפה ידך, ולו לרגע.
              כי בין זרועותיך אני עומדת.
              אל תשלך ביתך לפגע,
              בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

              הייה לי למשען,
              בעת צרה.
              ואל תמאן,
              לקבל אותה -

              את התשובה.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • מישימ מנותק
                מישימ מנותק
                מישי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                #266
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #267
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #268
                    שידור חוזר
                    

                    לאידע כמה עוד אחזיק
                    בדיוק לפני שנה
                    ככה זה התחיל
                    שמועות רצות
                    מילים עפות
                    ואיתם גמאני

                    לא מבין מה בי מציק
                    מציף חינם אהבה
                    ורק שלום מנחיל
                    בלי מריבות
                    לשונות הם חרבות
                    ושוב הכל נגדי

                    כשקמתי הרגשתי משו מעיק
                    כמו גוש שנתקע
                    חשבתי זה סביל
                    הדחקתי רגשות
                    עצרתי בכיות
                    מתפוצץ בתוכי

                    מאיפה נפל עלי כזה תיק
                    אריכיון של כאב
                    שאותי מפיל
                    צלקות חשופות
                    דם ודמעות
                    ממלאים את ליבי

                    נזכר בימים ברגש מחניק
                    אכזבה בלב
                    מקרה משפיל
                    ראש בין כריות
                    על הגג בלילות
                    בורח ממקום שזרק אותי

                    עוד מילה הורסת זיק
                    עוד אני דואב
                    חומת תקוה מפיל
                    שנה של אמונות
                    מיליוני תפילות
                    והכל מהתחלה פוגע בי

                    נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                    תלוי לחסדי הרוח
                    אם אגדל או אהיה עלה נושר
                    ההחלטה כבר לא בידי!

                    אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
                    מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
                    השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #269

                      השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

                      העולם אכזר
                      בנו מתעלל
                      ככה מכאיב
                      למה קורים דברים
                      שאנחנו לא מבינים
                      איבדנו אמון
                      נשבר לנו
                      מה שהיינו רגילים
                      השתנה
                      נמחק
                      איך נשכח מה שהיה
                      איך נחזור לנקודת ההתחלה
                      כבר לא תמימים
                      קצת מבינים
                      אבל עדיין קשה
                      ולא נוח
                      פוגעים בנו
                      משפילים אותנו
                      דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
                      נסדקו
                      התרסקו
                      נשברו
                      האמון נאבד
                      איך ניתן את ליבנו
                      ככה בחינם
                      למי שהתכחש לנו
                      ובעט בנו
                      ברגל גסה
                      זה כואב ככה
                      לחיות בלי לדעת
                      באשליות כאילו

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ב מנותק
                        ב מנותק
                        בננה ספליט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בננה ספליט
                        #270
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #271

                          שונא צבועים
                          מיליון צבעים
                          איך הם באים
                          ומדברים
                          לא מתביישים
                          לא מותרים
                          וכשהם הולכים
                          הם מחריבים
                          את החיים
                          של אנשים
                          גם חברים
                          שלא עוזרים
                          בהם תומכים
                          שרים שירים
                          שמחמיאים
                          לשטוטניקיים
                          מדבר עם אלוקים
                          שרואה מעשים
                          נותן עונשים
                          שיגיד מה עושים
                          עם כל הרעים
                          ודברים של ביניים
                          חצי חיים
                          הרסו עם מילים
                          שלא אומרים
                          לא מסמפטים
                          מכה על חטאים
                          איך הם מתנהגים
                          ברמה של ילדים
                          נושם אבק שהם נושמים
                          רואה והם רושמים
                          עוצר והם חוסמים
                          כותב והם חותמים
                          לא סובל צבועים
                          ולא מסתיר את זה מהם!!!

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'ית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #272

                            אני מקווה שכל מי שקורה את החיבור הזה- לא חווה אותו אי פעם בחייו..
                            ומי שכן חווה- מקווה שלקח את זה למקום מקדם וחיובי ולא להפך..
                            יש המון אנשים, זה יכול להיות אתה, שכן שלך, חבר לכיתה, בן, אח, דוד, ו.. אפילו הורים...
                            שקמים כל בוקר- כמו כולם אבל הם לא באמת חיים.. יש משו שעוצר אותם מלחיות, יש להם דופק, הם נושמים- אבל לא חיים!!
                            שימו לב אליהם, תנו להם יד, אל תכבידו..
                            תזכרו שכמו שהם טועים- גם אתם...
                            לגיטימי שלא הכל וורוד- אבל אל תפסיקו לחיות!


                            לחיות: )

                            אני רוצה רק לחיות
                            ומה שבא אלי זה קרבות
                            אני רוצה רק לחיות
                            לשחרר ת'יום, את הצרות...

                            נשבר לי מכאבים
                            נשבר לי מנפילות
                            נשבר לי מהסרטים
                            שמציירים אגדות..

                            וזה קשה לי ככה
                            לכתוב שירים ושוב לחזור
                            הנה עוד כאפה
                            של החיים בשטח האפור...

                            אז שוב באלי לוותר ,לפרק
                            לנשום את אני האמיתי
                            וחאלס! מספיק להתרסק
                            בשדה הקרב נלחם חזיתי---

                            לא..אתם לא יודעים
                            מה זה בוקר בלי חיים
                            בוקר שכולם נושמים
                            וגם אתה במאמצים...

                            מה שנשאר לעשות
                            זה לאסוף ת'דמעות
                            להפוך אותו לשק חבטות
                            מול כל הרוע והמחשבות...

                            התרגלתי להדוף בידיים
                            כל טעות שעשיתי בדרך
                            לא שמתי לב שבינתיים
                            אני מפסיד מרכיב בעל ערך...


                            תזכרו ש..
                            אדם חייב להיות מספיק גדול כדי להודות בטעויות שלו
                            מספיק חכם כדי להרוויח מהן
                            ומספיק חזק כדי לתקן אותן...

                            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                              #273

                              סוג של תזכורת קטנה למה שאולי שוכחים מידי פעם:)

                              להתפלל כמה שיותר זה לא מספיק
                              לעולם לא להפסיק
                              לדעת להודות על מה שיש
                              לא לשכוח גם כשקשה
                              גם כשלא רואים את האור
                              או כשנשארנו מאחור
                              גם כשהדרך ארוכה ולא נגמרת
                              או כשנראה אחרת
                              תמיד לדעת שיש יד מכוונת
                              את הדרך מאירה
                              ולנו מזכירה
                              שאף פעם לא מאוחר
                              תמיד יש מי שרואה אותנו מלמעלה
                              רק שנזכור לפנות אליו
                              גם כשטוב וורוד
                              ולא רק כשקשה ושחור
                              גם כשהדרך לא סלולה
                              ומלאת מהמורות

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • מיתרמ מנותק
                                מיתרמ מנותק
                                מיתר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #274

                                פזמון שממש מזמן כתבתי ופתאום היום עף לי לכתוב לו את הבתים, לא יודע אם ממש קשור לתקופה אבל בעצם הוא קשור לכל יום ויום
                                בית א
                                שוב אני כאן שוב מתמודד
                                באותם השטחים שאתמול כבשתי
                                שוב המצפון לא ממש מעודד
                                אחרי שקמתי ושוב התייאשתי
                                שוב להתחיל מאותו המקום
                                לשקם הריסות ששוב פעם ניפצתי
                                שוב פעם את אותה התמונה לרקום
                                רגע אחרי שאת גווניה פרמתי

                                פזמון
                                כי כולם כאן רוצים לשוב
                                רצים לשוב
                                ושוב פעם רצים לשוקת שבורה
                                כי כולם כאן רוצים לחזור
                                רצים לחזור
                                ושוב פעם רצים בחזרה
                                לנקודת ההתחלה
                                בית ב
                                שוב פעם להכות על אותו החטא
                                שרק אתמול ממנו שבתי
                                ושוב למחרת להתחרט
                                על זה שאת הטוב עזבתי
                                שוב פעם לסור מהרע
                                ושוב כמובן לעשות את הטוב
                                ואני לא מבין מה כאן קרה
                                ששוב ושוב אני הולך הלוך ושוב

                                פזמון
                                כי כולם...

                                אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #275
                                                                           אל תהיה  כלב 
                                  

                                  מכירים את אלו הכלבים
                                  אלו שבמכונית לקישוט מונחים
                                  שתמיד בראשם מהננים
                                  כאילו כן כן הם אומרים

                                  אז אחי גם אם אתה ממש מתלהב
                                  תלך עם הלב אבל אל תהיה כלב
                                  תבדוק תשאל תברר
                                  תנסה אולי משהו אחר

                                  הפזיזות הורסת לא תזיק הסבלנות
                                  חכה רגע לפני שהלכת לרוקן את כל החנות
                                  לא הכל צריך להיות עכשיו ומיד
                                  אם הא יברח כנראה שאתה לא הוא היעד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    רבקה כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה כהן 0
                                    #276

                                    באוירת הגשם שנחתה עלינו פתע... חשבתי על כך שיש את אלו הרואים את הגשם כסגור וקודר ויש שדווקא רואים בו כמשמח ומבדר....
                                    כתבתי שני שירים.
                                    לחובבי אלו וחובבי אלו...
                                    זה השיר הראשון.... כבר ניחשתם לאיזו אוהדים הוא....?

                                    שמיים החלו לבכות
                                    משתתפים בצערך
                                    מטר של געש ירד
                                    דגדג בחום שערך

                                    עננים זזו קמעה
                                    מחפשים לנפשם מסתור
                                    ואין הבדל בין טיפת גשם לדמעה
                                    כשרוח תכה בפנים, תסטור

                                    ענפים בחוסר אונים התנודדו
                                    וצבעי פסטל מהעולם אבדו
                                    ברקים במקומם נטועים עמדו
                                    ושמחות בראשות מזמן גמדו

                                    אם תרצו את השיר השני, כתבו לי...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #277

                                      לאחרונה היתה לי השראה לכתוב את השיר... ניסיתי להיכנס לדבר הזה שקורה להרבה אנשים באיזשהו שלב בחיים, והוא נפילה, קימה ורצון להתקדם שוב ושוב.


                                      יושב לי וחושב, יושב ומתלבט
                                      מה אעשה להיכן אמלט?
                                      "הצילני מרודפיי כי אמצו ממני"
                                      תן לי ת'כוחות להיות אני

                                      להידבק באמת, לראות את הטוב
                                      להאמין, לקוות וגם לאהוב.
                                      לשמוח בפתח שבקצה המנהרה
                                      ממנו אקבל ת'כוחות לשוב בחזרה

                                      תיהיה לי למגדלור, תזרוק לי קרן אור,
                                      אוהב אותך אבא גם כשבפנים שחור.
                                      יודע ת'אמת ומתגעגע אליה אך נשבר לפעמים
                                      תכף אשוב בכוחות מחודשים וברגשות מנוחמים.


                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #278

                                        זהו חיבור המדבר אל כל אחד ואחת שעברו דבר ושניים בחיים שלהם. כאלה שלא מראים כלום כלפיי חוץ, אבל בפנים הכל גועש, ומתפרץ בלילות. מאמינה שיש כאן יותר מאחד ושניים שזה ידבר אליהם ----

                                        נ.ב
                                        זה כתוב בלשון נקבה, אבל מיועד גם לזכרים שבינינו.

                                        שחקנית

                                        ביום אני שחקנית,
                                        משקרת על כולם.
                                        חייכנית כזו, אצילית,
                                        אבל בלילה הכל נעלם.

                                        מסתנוורת מהחושך,
                                        הזכרונות מלחששים.
                                        מתכווצת מהאובך,
                                        שנוצר ממצמוצים.

                                        הרגש ההוא, האכזר,
                                        פושט בכל נימיי דמי.
                                        נוטע בי אותו רגש זר,
                                        תחושות דמע ודמים.

                                        את חצוייה,
                                        חתיכת שקרנית.
                                        את חצופה,
                                        חתיכת שחקנית.

                                        הוא יודע ורואה,
                                        שאינך שלמה.
                                        ממית ומחייה,
                                        כל רגע בזכייה.

                                        ולכרית נמאס להקשיב,
                                        היא מתחילה לעקצץ.
                                        גם לי התחיל להעיב,
                                        כל יום מחדש להיעקץ.

                                        אז אני שואלת, ותענה,
                                        כי נפשי רפוייה בכפי.
                                        אם לא אקבל מענה,
                                        אני אשתגע, ואתה עדי.

                                        לאן מופנות עיניי,
                                        להיכן מועדות פניי?
                                        האם שקר הן דמעותיי,
                                        או שמא תירוץ לחטאיי?!

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • הללויהה מנותק
                                          הללויהה מנותק
                                          הללויה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                          #279

                                          יום ראשון, שיר חדש. שיר שאני ממש אוהב לשם שינוי. וכדי שלא יחשבו שאני סתם מטורף גם הסברתי אותו, כאן:
                                          https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/333?_=1638095357672
                                          [בית ראשון]
                                          מים עמוקים מכוסים מעל ראשי
                                          וכל גופי עטוף מציפורן ועד גב
                                          כל הרוחות שמלבות את אישי
                                          עצרו עכשיו, אני כמו נר עכשיו

                                          אנו צועדים יחד לשקיעה
                                          עטופים באהבה עטופים ביראה
                                          מאמינים בנצח בן מאה מקרים
                                          ששלובים בפסיפס וכולם מאירים
                                          [פזמון]
                                          והמים כאן ברחם העולם
                                          מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                                          ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                                          וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                                          מאיטים  - במהירות
                                          [בית שני]
                                          מבחוץ הם רואים אדם טבוע
                                          אני משאיר כאן את כל השבוע
                                          וכל כך הרבה דברים שקשורים בי בעוצמה
                                          נושרים לתדהמתי, נופלים אל הדממה

                                          ופתאום למולנו צועדת הזריחה
                                          וכל העצב שלי מתגלה כשמחה
                                          והאופק מתרחק והשמיים נבקעים
                                          כשאוזניי מתמלאים במים עמוקים
                                          [פזמון]
                                          והמים כאן ברחם העולם
                                          מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                                          ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                                          וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                                          מאיטים  - במהירות
                                          או הו הו, או הו
                                          [גשר]
                                          האם הרגשתם זאת אי פעם - האם שמעתם את השקט?
                                          האם נטהרתם פעם בנועם - הנח את הראש, זה לא לרדת.
                                          [פזמון]
                                          כשהמים כאן הם רחם העולם
                                          והם מגלים בי סוד עתיק ונעלם
                                          וכשאני יוצא מכאן אני חדש לחלוטין
                                          וכל המעיינות שמפכים בי מאיטים- במהירות
                                          [אאוטרו]
                                          מאיטים במהירות
                                          הו יא, יא
                                          איך הם מאיטים במהירות...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול