דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 810.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הללויהה מנותק
    הללויהה מנותק
    הללויה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
    #261

    יום ראשון, שיר חדש. לא שיר משהו אבל מילים טובות.
    [בית ראשון]
    יש לי ימים שאני שוכח.
    כל מה שלא צועקים באוזני
    ימים שבהם אני בורח.
    מכל מה שקשה בעיניי

    יש לי שעות, הם דומים לי לנצח
    שעות שכולם מערבולת חושים
    זמנים שבהם גופי לי כמו קרח
    זמנים שמוכר נשמתי לשטן
    [פזמון]
    ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
    אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
    אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
    זה הזמן שכל השאיפות בעבר
    [בית שני]
    ויש לי שעות, הם פזורים על פני נצח
    איך שאני תופס את ראשי
    למה איני יכול לנצח
    למה אני חותר באוויר

    לָ֣מָּה נועדתי להיכשל שוב
    למה אני טוב, איש נטול השגים
    מתי סוף היום, מתי סוף הקרב
    מתי יבלמו את מחול השדים?
    [פזמון]
    ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
    אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
    אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
    זה הזמן שכל השאיפות בעבר
    [גשר]
    אבל מלחמת נצח זו נקודת המוצא
    ולקרב שאין סוף בוודאי שאין שום התחלה
    ואם אי אפשר לנצח אז גם אי אפשר להפסיד
    והכול יחסי אז תקום חזק מתמיד
    [פזמון 2]
    ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
    אני עדיין מקוה עבור נשמתי שלא יגיע
    אבל ברגע שבא, בלוואי שנשאר
    כל השאיפות מכוונות לדבר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
      #262

      @פודרה-0 שימי לב לחוקי הנושא הנ"ל!!!
      הפוסט הזה מיועד אך ורק להעלאת שירים וחיבורים. אסור להגיב כאן!!! - רק בפוסט הבא:

      https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637497593465

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #263

        כל החלומות התקוות והמשאלות
        שחלמתי בין כרית לשמיכה
        נמוגו עם שחר
        כשזרחה השמש
        והקצתי לעוד יום
        ונשכחו כל החלומות
        התקוות והמשאלות
        איינם עוד איתי
        ורק החלום הוורוד והיפה
        הראה לי שיש עתיד
        אבל רק אם ארצה
        אותו אגשים
        אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
        ואוציא אותן לפועל
        כי האור יאיר
        והבוקר יזרח
        ועוד חלום קטן יפרח

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
          #264
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
            #265

            אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

            בין תהום

            לפעמים אני מרגישה,
            תלושה כזו, בין תהום.
            הארץ תחתיי ברעדה,
            ואני בבלהות של חלום.

            אלוקים, פליז שזה שקר,
            בבקשה ממך שזה דמיון.
            אל נא תכרה לי הקבר,
            ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

            צעד נוסף, והארץ נסדקת,
            שברים של כאב נפערים.
            ברגליי כסא כבודך נאבקת,
            נימיי דמי זועקים, גועשים.

            אל תרפה ידך, ולו לרגע.
            כי בין זרועותיך אני עומדת.
            אל תשלך ביתך לפגע,
            בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

            הייה לי למשען,
            בעת צרה.
            ואל תמאן,
            לקבל אותה -

            את התשובה.

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • מישימ מנותק
              מישימ מנותק
              מישי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
              #266
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #267
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #268
                  שידור חוזר
                  

                  לאידע כמה עוד אחזיק
                  בדיוק לפני שנה
                  ככה זה התחיל
                  שמועות רצות
                  מילים עפות
                  ואיתם גמאני

                  לא מבין מה בי מציק
                  מציף חינם אהבה
                  ורק שלום מנחיל
                  בלי מריבות
                  לשונות הם חרבות
                  ושוב הכל נגדי

                  כשקמתי הרגשתי משו מעיק
                  כמו גוש שנתקע
                  חשבתי זה סביל
                  הדחקתי רגשות
                  עצרתי בכיות
                  מתפוצץ בתוכי

                  מאיפה נפל עלי כזה תיק
                  אריכיון של כאב
                  שאותי מפיל
                  צלקות חשופות
                  דם ודמעות
                  ממלאים את ליבי

                  נזכר בימים ברגש מחניק
                  אכזבה בלב
                  מקרה משפיל
                  ראש בין כריות
                  על הגג בלילות
                  בורח ממקום שזרק אותי

                  עוד מילה הורסת זיק
                  עוד אני דואב
                  חומת תקוה מפיל
                  שנה של אמונות
                  מיליוני תפילות
                  והכל מהתחלה פוגע בי

                  נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                  תלוי לחסדי הרוח
                  אם אגדל או אהיה עלה נושר
                  ההחלטה כבר לא בידי!

                  אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
                  מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
                  השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #269

                    השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

                    העולם אכזר
                    בנו מתעלל
                    ככה מכאיב
                    למה קורים דברים
                    שאנחנו לא מבינים
                    איבדנו אמון
                    נשבר לנו
                    מה שהיינו רגילים
                    השתנה
                    נמחק
                    איך נשכח מה שהיה
                    איך נחזור לנקודת ההתחלה
                    כבר לא תמימים
                    קצת מבינים
                    אבל עדיין קשה
                    ולא נוח
                    פוגעים בנו
                    משפילים אותנו
                    דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
                    נסדקו
                    התרסקו
                    נשברו
                    האמון נאבד
                    איך ניתן את ליבנו
                    ככה בחינם
                    למי שהתכחש לנו
                    ובעט בנו
                    ברגל גסה
                    זה כואב ככה
                    לחיות בלי לדעת
                    באשליות כאילו

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • ב מנותק
                      ב מנותק
                      בננה ספליט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בננה ספליט
                      #270
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #271

                        שונא צבועים
                        מיליון צבעים
                        איך הם באים
                        ומדברים
                        לא מתביישים
                        לא מותרים
                        וכשהם הולכים
                        הם מחריבים
                        את החיים
                        של אנשים
                        גם חברים
                        שלא עוזרים
                        בהם תומכים
                        שרים שירים
                        שמחמיאים
                        לשטוטניקיים
                        מדבר עם אלוקים
                        שרואה מעשים
                        נותן עונשים
                        שיגיד מה עושים
                        עם כל הרעים
                        ודברים של ביניים
                        חצי חיים
                        הרסו עם מילים
                        שלא אומרים
                        לא מסמפטים
                        מכה על חטאים
                        איך הם מתנהגים
                        ברמה של ילדים
                        נושם אבק שהם נושמים
                        רואה והם רושמים
                        עוצר והם חוסמים
                        כותב והם חותמים
                        לא סובל צבועים
                        ולא מסתיר את זה מהם!!!

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #272

                          אני מקווה שכל מי שקורה את החיבור הזה- לא חווה אותו אי פעם בחייו..
                          ומי שכן חווה- מקווה שלקח את זה למקום מקדם וחיובי ולא להפך..
                          יש המון אנשים, זה יכול להיות אתה, שכן שלך, חבר לכיתה, בן, אח, דוד, ו.. אפילו הורים...
                          שקמים כל בוקר- כמו כולם אבל הם לא באמת חיים.. יש משו שעוצר אותם מלחיות, יש להם דופק, הם נושמים- אבל לא חיים!!
                          שימו לב אליהם, תנו להם יד, אל תכבידו..
                          תזכרו שכמו שהם טועים- גם אתם...
                          לגיטימי שלא הכל וורוד- אבל אל תפסיקו לחיות!


                          לחיות: )

                          אני רוצה רק לחיות
                          ומה שבא אלי זה קרבות
                          אני רוצה רק לחיות
                          לשחרר ת'יום, את הצרות...

                          נשבר לי מכאבים
                          נשבר לי מנפילות
                          נשבר לי מהסרטים
                          שמציירים אגדות..

                          וזה קשה לי ככה
                          לכתוב שירים ושוב לחזור
                          הנה עוד כאפה
                          של החיים בשטח האפור...

                          אז שוב באלי לוותר ,לפרק
                          לנשום את אני האמיתי
                          וחאלס! מספיק להתרסק
                          בשדה הקרב נלחם חזיתי---

                          לא..אתם לא יודעים
                          מה זה בוקר בלי חיים
                          בוקר שכולם נושמים
                          וגם אתה במאמצים...

                          מה שנשאר לעשות
                          זה לאסוף ת'דמעות
                          להפוך אותו לשק חבטות
                          מול כל הרוע והמחשבות...

                          התרגלתי להדוף בידיים
                          כל טעות שעשיתי בדרך
                          לא שמתי לב שבינתיים
                          אני מפסיד מרכיב בעל ערך...


                          תזכרו ש..
                          אדם חייב להיות מספיק גדול כדי להודות בטעויות שלו
                          מספיק חכם כדי להרוויח מהן
                          ומספיק חזק כדי לתקן אותן...

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                            #273

                            סוג של תזכורת קטנה למה שאולי שוכחים מידי פעם:)

                            להתפלל כמה שיותר זה לא מספיק
                            לעולם לא להפסיק
                            לדעת להודות על מה שיש
                            לא לשכוח גם כשקשה
                            גם כשלא רואים את האור
                            או כשנשארנו מאחור
                            גם כשהדרך ארוכה ולא נגמרת
                            או כשנראה אחרת
                            תמיד לדעת שיש יד מכוונת
                            את הדרך מאירה
                            ולנו מזכירה
                            שאף פעם לא מאוחר
                            תמיד יש מי שרואה אותנו מלמעלה
                            רק שנזכור לפנות אליו
                            גם כשטוב וורוד
                            ולא רק כשקשה ושחור
                            גם כשהדרך לא סלולה
                            ומלאת מהמורות

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • מיתרמ מנותק
                              מיתרמ מנותק
                              מיתר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #274

                              פזמון שממש מזמן כתבתי ופתאום היום עף לי לכתוב לו את הבתים, לא יודע אם ממש קשור לתקופה אבל בעצם הוא קשור לכל יום ויום
                              בית א
                              שוב אני כאן שוב מתמודד
                              באותם השטחים שאתמול כבשתי
                              שוב המצפון לא ממש מעודד
                              אחרי שקמתי ושוב התייאשתי
                              שוב להתחיל מאותו המקום
                              לשקם הריסות ששוב פעם ניפצתי
                              שוב פעם את אותה התמונה לרקום
                              רגע אחרי שאת גווניה פרמתי

                              פזמון
                              כי כולם כאן רוצים לשוב
                              רצים לשוב
                              ושוב פעם רצים לשוקת שבורה
                              כי כולם כאן רוצים לחזור
                              רצים לחזור
                              ושוב פעם רצים בחזרה
                              לנקודת ההתחלה
                              בית ב
                              שוב פעם להכות על אותו החטא
                              שרק אתמול ממנו שבתי
                              ושוב למחרת להתחרט
                              על זה שאת הטוב עזבתי
                              שוב פעם לסור מהרע
                              ושוב כמובן לעשות את הטוב
                              ואני לא מבין מה כאן קרה
                              ששוב ושוב אני הולך הלוך ושוב

                              פזמון
                              כי כולם...

                              אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #275
                                                                         אל תהיה  כלב 
                                

                                מכירים את אלו הכלבים
                                אלו שבמכונית לקישוט מונחים
                                שתמיד בראשם מהננים
                                כאילו כן כן הם אומרים

                                אז אחי גם אם אתה ממש מתלהב
                                תלך עם הלב אבל אל תהיה כלב
                                תבדוק תשאל תברר
                                תנסה אולי משהו אחר

                                הפזיזות הורסת לא תזיק הסבלנות
                                חכה רגע לפני שהלכת לרוקן את כל החנות
                                לא הכל צריך להיות עכשיו ומיד
                                אם הא יברח כנראה שאתה לא הוא היעד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • ר מנותק
                                  ר מנותק
                                  רבקה כהן 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה כהן 0
                                  #276

                                  באוירת הגשם שנחתה עלינו פתע... חשבתי על כך שיש את אלו הרואים את הגשם כסגור וקודר ויש שדווקא רואים בו כמשמח ומבדר....
                                  כתבתי שני שירים.
                                  לחובבי אלו וחובבי אלו...
                                  זה השיר הראשון.... כבר ניחשתם לאיזו אוהדים הוא....?

                                  שמיים החלו לבכות
                                  משתתפים בצערך
                                  מטר של געש ירד
                                  דגדג בחום שערך

                                  עננים זזו קמעה
                                  מחפשים לנפשם מסתור
                                  ואין הבדל בין טיפת גשם לדמעה
                                  כשרוח תכה בפנים, תסטור

                                  ענפים בחוסר אונים התנודדו
                                  וצבעי פסטל מהעולם אבדו
                                  ברקים במקומם נטועים עמדו
                                  ושמחות בראשות מזמן גמדו

                                  אם תרצו את השיר השני, כתבו לי...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #277

                                    לאחרונה היתה לי השראה לכתוב את השיר... ניסיתי להיכנס לדבר הזה שקורה להרבה אנשים באיזשהו שלב בחיים, והוא נפילה, קימה ורצון להתקדם שוב ושוב.


                                    יושב לי וחושב, יושב ומתלבט
                                    מה אעשה להיכן אמלט?
                                    "הצילני מרודפיי כי אמצו ממני"
                                    תן לי ת'כוחות להיות אני

                                    להידבק באמת, לראות את הטוב
                                    להאמין, לקוות וגם לאהוב.
                                    לשמוח בפתח שבקצה המנהרה
                                    ממנו אקבל ת'כוחות לשוב בחזרה

                                    תיהיה לי למגדלור, תזרוק לי קרן אור,
                                    אוהב אותך אבא גם כשבפנים שחור.
                                    יודע ת'אמת ומתגעגע אליה אך נשבר לפעמים
                                    תכף אשוב בכוחות מחודשים וברגשות מנוחמים.


                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #278

                                      זהו חיבור המדבר אל כל אחד ואחת שעברו דבר ושניים בחיים שלהם. כאלה שלא מראים כלום כלפיי חוץ, אבל בפנים הכל גועש, ומתפרץ בלילות. מאמינה שיש כאן יותר מאחד ושניים שזה ידבר אליהם ----

                                      נ.ב
                                      זה כתוב בלשון נקבה, אבל מיועד גם לזכרים שבינינו.

                                      שחקנית

                                      ביום אני שחקנית,
                                      משקרת על כולם.
                                      חייכנית כזו, אצילית,
                                      אבל בלילה הכל נעלם.

                                      מסתנוורת מהחושך,
                                      הזכרונות מלחששים.
                                      מתכווצת מהאובך,
                                      שנוצר ממצמוצים.

                                      הרגש ההוא, האכזר,
                                      פושט בכל נימיי דמי.
                                      נוטע בי אותו רגש זר,
                                      תחושות דמע ודמים.

                                      את חצוייה,
                                      חתיכת שקרנית.
                                      את חצופה,
                                      חתיכת שחקנית.

                                      הוא יודע ורואה,
                                      שאינך שלמה.
                                      ממית ומחייה,
                                      כל רגע בזכייה.

                                      ולכרית נמאס להקשיב,
                                      היא מתחילה לעקצץ.
                                      גם לי התחיל להעיב,
                                      כל יום מחדש להיעקץ.

                                      אז אני שואלת, ותענה,
                                      כי נפשי רפוייה בכפי.
                                      אם לא אקבל מענה,
                                      אני אשתגע, ואתה עדי.

                                      לאן מופנות עיניי,
                                      להיכן מועדות פניי?
                                      האם שקר הן דמעותיי,
                                      או שמא תירוץ לחטאיי?!

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • הללויהה מנותק
                                        הללויהה מנותק
                                        הללויה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                        #279

                                        יום ראשון, שיר חדש. שיר שאני ממש אוהב לשם שינוי. וכדי שלא יחשבו שאני סתם מטורף גם הסברתי אותו, כאן:
                                        https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/333?_=1638095357672
                                        [בית ראשון]
                                        מים עמוקים מכוסים מעל ראשי
                                        וכל גופי עטוף מציפורן ועד גב
                                        כל הרוחות שמלבות את אישי
                                        עצרו עכשיו, אני כמו נר עכשיו

                                        אנו צועדים יחד לשקיעה
                                        עטופים באהבה עטופים ביראה
                                        מאמינים בנצח בן מאה מקרים
                                        ששלובים בפסיפס וכולם מאירים
                                        [פזמון]
                                        והמים כאן ברחם העולם
                                        מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                                        ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                                        וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                                        מאיטים  - במהירות
                                        [בית שני]
                                        מבחוץ הם רואים אדם טבוע
                                        אני משאיר כאן את כל השבוע
                                        וכל כך הרבה דברים שקשורים בי בעוצמה
                                        נושרים לתדהמתי, נופלים אל הדממה

                                        ופתאום למולנו צועדת הזריחה
                                        וכל העצב שלי מתגלה כשמחה
                                        והאופק מתרחק והשמיים נבקעים
                                        כשאוזניי מתמלאים במים עמוקים
                                        [פזמון]
                                        והמים כאן ברחם העולם
                                        מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                                        ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                                        וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                                        מאיטים  - במהירות
                                        או הו הו, או הו
                                        [גשר]
                                        האם הרגשתם זאת אי פעם - האם שמעתם את השקט?
                                        האם נטהרתם פעם בנועם - הנח את הראש, זה לא לרדת.
                                        [פזמון]
                                        כשהמים כאן הם רחם העולם
                                        והם מגלים בי סוד עתיק ונעלם
                                        וכשאני יוצא מכאן אני חדש לחלוטין
                                        וכל המעיינות שמפכים בי מאיטים- במהירות
                                        [אאוטרו]
                                        מאיטים במהירות
                                        הו יא, יא
                                        איך הם מאיטים במהירות...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חובבת מוזיקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #280

                                          שיר שנכתב בעקבות אסון מירון.

                                          תהומות,
                                          וסערות מתגלגלות.
                                          מבול,
                                          יבשות מוצפות.
                                          חורבן.
                                          זה מה שנשאר.

                                          שנאה נשברה,
                                          ואין שלום.
                                          אהבה יתומה,
                                          ואין נחמה.
                                          לב ריק
                                          וכאב ממלא.

                                          מנגינה
                                          ורעשי גלים
                                          שקט
                                          אין רחש ציפורים
                                          דממה
                                          הסכמה שקטה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול