דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 808.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #277

    לאחרונה היתה לי השראה לכתוב את השיר... ניסיתי להיכנס לדבר הזה שקורה להרבה אנשים באיזשהו שלב בחיים, והוא נפילה, קימה ורצון להתקדם שוב ושוב.


    יושב לי וחושב, יושב ומתלבט
    מה אעשה להיכן אמלט?
    "הצילני מרודפיי כי אמצו ממני"
    תן לי ת'כוחות להיות אני

    להידבק באמת, לראות את הטוב
    להאמין, לקוות וגם לאהוב.
    לשמוח בפתח שבקצה המנהרה
    ממנו אקבל ת'כוחות לשוב בחזרה

    תיהיה לי למגדלור, תזרוק לי קרן אור,
    אוהב אותך אבא גם כשבפנים שחור.
    יודע ת'אמת ומתגעגע אליה אך נשבר לפעמים
    תכף אשוב בכוחות מחודשים וברגשות מנוחמים.


    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #278

      זהו חיבור המדבר אל כל אחד ואחת שעברו דבר ושניים בחיים שלהם. כאלה שלא מראים כלום כלפיי חוץ, אבל בפנים הכל גועש, ומתפרץ בלילות. מאמינה שיש כאן יותר מאחד ושניים שזה ידבר אליהם ----

      נ.ב
      זה כתוב בלשון נקבה, אבל מיועד גם לזכרים שבינינו.

      שחקנית

      ביום אני שחקנית,
      משקרת על כולם.
      חייכנית כזו, אצילית,
      אבל בלילה הכל נעלם.

      מסתנוורת מהחושך,
      הזכרונות מלחששים.
      מתכווצת מהאובך,
      שנוצר ממצמוצים.

      הרגש ההוא, האכזר,
      פושט בכל נימיי דמי.
      נוטע בי אותו רגש זר,
      תחושות דמע ודמים.

      את חצוייה,
      חתיכת שקרנית.
      את חצופה,
      חתיכת שחקנית.

      הוא יודע ורואה,
      שאינך שלמה.
      ממית ומחייה,
      כל רגע בזכייה.

      ולכרית נמאס להקשיב,
      היא מתחילה לעקצץ.
      גם לי התחיל להעיב,
      כל יום מחדש להיעקץ.

      אז אני שואלת, ותענה,
      כי נפשי רפוייה בכפי.
      אם לא אקבל מענה,
      אני אשתגע, ואתה עדי.

      לאן מופנות עיניי,
      להיכן מועדות פניי?
      האם שקר הן דמעותיי,
      או שמא תירוץ לחטאיי?!

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • הללויהה מנותק
        הללויהה מנותק
        הללויה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
        #279

        יום ראשון, שיר חדש. שיר שאני ממש אוהב לשם שינוי. וכדי שלא יחשבו שאני סתם מטורף גם הסברתי אותו, כאן:
        https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/333?_=1638095357672
        [בית ראשון]
        מים עמוקים מכוסים מעל ראשי
        וכל גופי עטוף מציפורן ועד גב
        כל הרוחות שמלבות את אישי
        עצרו עכשיו, אני כמו נר עכשיו

        אנו צועדים יחד לשקיעה
        עטופים באהבה עטופים ביראה
        מאמינים בנצח בן מאה מקרים
        ששלובים בפסיפס וכולם מאירים
        [פזמון]
        והמים כאן ברחם העולם
        מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
        ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
        וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
        מאיטים  - במהירות
        [בית שני]
        מבחוץ הם רואים אדם טבוע
        אני משאיר כאן את כל השבוע
        וכל כך הרבה דברים שקשורים בי בעוצמה
        נושרים לתדהמתי, נופלים אל הדממה

        ופתאום למולנו צועדת הזריחה
        וכל העצב שלי מתגלה כשמחה
        והאופק מתרחק והשמיים נבקעים
        כשאוזניי מתמלאים במים עמוקים
        [פזמון]
        והמים כאן ברחם העולם
        מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
        ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
        וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
        מאיטים  - במהירות
        או הו הו, או הו
        [גשר]
        האם הרגשתם זאת אי פעם - האם שמעתם את השקט?
        האם נטהרתם פעם בנועם - הנח את הראש, זה לא לרדת.
        [פזמון]
        כשהמים כאן הם רחם העולם
        והם מגלים בי סוד עתיק ונעלם
        וכשאני יוצא מכאן אני חדש לחלוטין
        וכל המעיינות שמפכים בי מאיטים- במהירות
        [אאוטרו]
        מאיטים במהירות
        הו יא, יא
        איך הם מאיטים במהירות...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • ח מנותק
          ח מנותק
          חובבת מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #280

          שיר שנכתב בעקבות אסון מירון.

          תהומות,
          וסערות מתגלגלות.
          מבול,
          יבשות מוצפות.
          חורבן.
          זה מה שנשאר.

          שנאה נשברה,
          ואין שלום.
          אהבה יתומה,
          ואין נחמה.
          לב ריק
          וכאב ממלא.

          מנגינה
          ורעשי גלים
          שקט
          אין רחש ציפורים
          דממה
          הסכמה שקטה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • אינספריישןא מנותק
            אינספריישןא מנותק
            אינספריישן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
            #281
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #282

              שמונה ימים
              כד שמן קטן
              שרד הספיק ונותר
              לא אכזב
              שמונה ימים
              עם אחד שלם
              מול חיילים צרים
              ומלך רשע
              שמונה ימים
              ומאכלי חלב
              זכר לנס
              נס להתנוסס
              הדלקות ומנהגים
              סופגניות וספינג'
              לאטקס' ודרעיידעלך (סביבונים)
              שמונה ימים
              על הניסים אומרים
              הלל שרים
              לא שוכחים
              להודות להלל

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • אילניתא מנותק
                אילניתא מנותק
                אילנית
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                #283
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #284

                  ידועים הסיפורים על התגלות 'אור החנוכה' במקומות הכי חשוכים ושע"י זה הוארו חייהם של הרבה יהודית אבודים.
                  אז החלטתי לכתוב על זה חיבור... וזה הרקע לשיר הבא.

                  גם כשקפוא וקר

                  השמיים כהים, אפלים,
                  עצי ברוש מכסים בקדרות.
                  דרדרים עלומים, דוקרנים,
                  מנערים בו שוב העייפות.

                  כבר זמן רב שהוא מדשדש,
                  יבלות כרוכות בכפות ידיו.
                  הספיק הוא לאיטו להתייאש,
                  את הוידוי, כמובן, גמר עליו.

                  עוצם עיניו כך, יבשות הן,
                  מייחלות הן למוות באיטיות.
                  אימתה ופחד עליהן אין,
                  ראו שואה, דם של אכזריות.

                  אולם השטן בושש מלהגיע,
                  לא מוותר לו על פיסת סבל.
                  דמדומי כאב פסקו מלהופיע,
                  כבר אינו חושב על אבל.

                  כי לפתע....
                  בין עציי הברוש...

                  הוא רואה אותה, יפה כזאת,
                  מושלמת בתמירותה.
                  שמונת עמודיה הן סמל ואות,
                  למקור היווצרותה.

                  אור וטוהר, ניצוצות זכות,
                  מאירה היא בזרקוריה.
                  חמים הם, שופעים רכות,
                  נוגעת בנימיי עלומיה.

                  עיניו כבר אינן יבשות,
                  ידיו כבר אינן כואבות.
                  שוחה בים של דמעות,
                  ממצמץ באושר אל הנרות.

                  כי הן לוחשות לו, המרצדות,
                  אל תשכח בן אהוב ויקר.
                  כשם שאנו חמות ונעימות,
                  אלוקים איתך גם כשחשוך וקר.

                  גם כאן.

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #285

                    אוי יוונים נקבצו עליי
                    גם היום כמו לפני שנים
                    יש הרבה נסיונות קשים
                    מנסים את הקודש לחלל

                    אוי יוונים נקבצו עליי
                    את הכותל והדורות הבאים
                    מנסים לגעת בכול הקדוש
                    כמו אז גם היום
                    יש לנו תזכורות

                    אוי יונים נקבצו עליי
                    כמה זה אקטואלי לימינו
                    כל הארועים הישנים
                    חוזרים שוב ושוב על עצמם

                    אבל בסוף כמו תמיד
                    נחזור ונגיד הלל
                    כי את הרשעים ננצח
                    מעטים ביד רבים
                    רשעים ביד חלשים
                    חילונים מול חרדים

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                      #286

                      בס"ד
                      יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                      "חשמונאי ובניו"
                      בשעות הערב הנרות מאירים
                      באור יקרות את הבית ממלאים
                      עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                      ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                      קולות ברמה למרחק נשמעים
                      בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                      להשכיחם תורתך רצו היונים
                      אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                      הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                      ממלא את העולם, בואו ותראו
                      כי דור בא, דור עובר
                      ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                      יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                      יגבור המעט על ההרבה
                      אור האמונה בעולם יתרבה
                      בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                      מרדכי פודרביניק
                      בס"ד
                      יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                      "חשמונאי ובניו"
                      בשעות הערב הנרות מאירים
                      באור יקרות את הבית ממלאים
                      עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                      ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                      קולות ברמה למרחק נשמעים
                      בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                      להשכיחם תורתך רצו היונים
                      אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                      הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                      ממלא את העולם, בואו ותראו
                      כי דור בא, דור עובר
                      ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                      יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                      יגבור המעט על ההרבה
                      אור האמונה בעולם יתרבה
                      בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                      מרדכי פודרביניק

                      מבין ומאזיןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #287

                        בס"ד

                        "רבות מחשבות"
                        רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

                        אני אדבר, אני דיברתי
                        אני אעשה, אני עשיתי
                        אני אזיז, אני הזזתי
                        אני אשנה את העולם
                        אבל עצת השם היא תקום

                        אני חושב, אני חשבתי
                        אני אשכנע, אני שכנעתי
                        אני אצליח, אני הצלחתי
                        אני אחזק פה את כולם
                        אבל עצת השם היא תקום

                        אדם חושב ולמעלה שם צוחקים
                        אדם בונה ולמעלה כבר שוברים
                        כי למעלה שם יודעים
                        דברים שאנחנו לא רואים
                        רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

                        כי יש מנהיג לבירה
                        הוא דואג לכל בריאה
                        אל תדאג הוא מסתדר לבד
                        הוא לא צריך עזרה מאף אחד
                        רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #288

                          בס"ד

                          שלום לך יאיר, שלום לך איוט
                          יש לי לומר לכם כמה מילים
                          תעבירו הלאה לחברים
                          נתחיל איתך איוט האיום
                          אתה לא מהווה עבורינו איום
                          הגחלת לא תדעך
                          נצח ישראל לא ישכח
                          לפיד התורה ימשיך לבעור
                          על לפיד השנאה בעזרת ה' יגבור
                          יאיר אתה יהיר
                          אבל ממש לא מאיר
                          כל מקום שאתה דורך בו מיד מחשיך
                          היית שר אוצר היית שר חוץ
                          מה עוד עשית חוץ מלטוס לחו"ל
                          יאיר ואיוט עלינו לא תצליחו
                          ניסיתם לשנות, לא השתנינו
                          מה אתם חושבים תרוויחו
                          אותנו לא תפחידו
                          כי אלוקים תמיד אתנו
                          אני מצהיר בזאת בגאווה
                          לא, אני לא מפסיק ללמוד תורה
                          לקחתם לנו את המעונות
                          לקחתם לנו גם את הכוסות
                          חשבתם שנישבר
                          לא אני לא נכנע אני מודיע בזאת
                          לא אני לא נשבר מאלו הגזירות

                          בימי היוונים כבר גזרו עלינו גזרות
                          להשכיחם תורתך להעבירם מהמצוות
                          מעטים בים רבים היינו
                          ובכל זאת על אויבנו גברנו
                          הרחמן הוא יעשה ניסים לנובס"ד

                          שלום לך יאיר, שלום לך איוט
                          יש לי לומר לכם כמה מילים
                          תעבירו הלאה לחברים
                          נתחיל איתך איוט האיום
                          אתה לא מהווה עבורינו איום
                          הגחלת לא תדעך
                          נצח ישראל לא ישכח
                          לפיד התורה ימשיך לבעור
                          על לפיד השנאה בעזרת ה' יגבור
                          יאיר אתה יהיר
                          אבל ממש לא מאיר
                          כל מקום שאתה דורך בו מיד מחשיך
                          היית שר אוצר היית שר חוץ
                          מה עוד עשית חוץ מלטוס לחו"ל
                          יאיר ואיוט עלינו לא תצליחו
                          ניסיתם לשנות, לא השתנינו
                          מה אתם חושבים תרוויחו
                          אותנו לא תפחידו
                          כי אלוקים תמיד אתנו
                          אני מצהיר בזאת בגאווה
                          לא, אני לא מפסיק ללמוד תורה
                          לקחתם לנו את המעונות
                          לקחתם לנו גם את הכוסות
                          חשבתם שנישבר
                          לא אני לא נכנע אני מודיע בזאת
                          לא אני לא נשבר מאלו הגזירות

                          בימי היוונים כבר גזרו עלינו גזרות
                          להשכיחם תורתך להעבירם מהמצוות
                          מעטים בים רבים היינו
                          ובכל זאת על אויבנו גברנו
                          הרחמן הוא יעשה ניסים לנו
                          כמו שעשה בימים ההם לאבותינו
                          יבוא משיח יגמרו הצרות
                          מלכות הרשעה תעקר, יתבטלו הגזרות.

                          כמו שעשה בימים ההם לאבותינו
                          יבוא משיח יגמרו הצרות
                          מלכות הרשעה תעקר, יתבטלו הגזרות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #289

                            בס"ד
                            "החלומות"

                            אנא עזור לי את חלומותי להגשים
                            שאחשוב רק על דברים טובים
                            שלא אחלום חלומות רעים
                            שלא אכנע, שלא אשבר עד שהכל יסתדר
                            אמנם "חלומות שוא ידבר"
                            זה נאמר רק אם החולם ישן הוא
                            אני חולם רק כשאני ער
                            אני כולי בוער
                            אני לא נכנע אני לא מוותר
                            אני נופל אבל לא נשבר
                            מיד אני קם לא דוחה למחר
                            שלא כי מחר זה מאוחר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • פודרה 0פ פודרה 0

                              בס"ד
                              יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                              "חשמונאי ובניו"
                              בשעות הערב הנרות מאירים
                              באור יקרות את הבית ממלאים
                              עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                              ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                              קולות ברמה למרחק נשמעים
                              בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                              להשכיחם תורתך רצו היונים
                              אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                              הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                              ממלא את העולם, בואו ותראו
                              כי דור בא, דור עובר
                              ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                              יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                              יגבור המעט על ההרבה
                              אור האמונה בעולם יתרבה
                              בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                              מרדכי פודרביניק
                              בס"ד
                              יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                              "חשמונאי ובניו"
                              בשעות הערב הנרות מאירים
                              באור יקרות את הבית ממלאים
                              עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                              ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                              קולות ברמה למרחק נשמעים
                              בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                              להשכיחם תורתך רצו היונים
                              אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                              הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                              ממלא את העולם, בואו ותראו
                              כי דור בא, דור עובר
                              ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                              יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                              יגבור המעט על ההרבה
                              אור האמונה בעולם יתרבה
                              בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                              מרדכי פודרביניק

                              מבין ומאזיןמ מנותק
                              מבין ומאזיןמ מנותק
                              מבין ומאזין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #290
                              פוסט זה נמחק!
                              פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מבין ומאזיןמ מנותק
                                מבין ומאזיןמ מנותק
                                מבין ומאזין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מבין ומאזין
                                #291
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                                  פוסט זה נמחק!

                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #292
                                  פוסט זה נמחק!
                                  רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פודרה 0פ פודרה 0

                                    פוסט זה נמחק!

                                    רבקהר מנותק
                                    רבקהר מנותק
                                    רבקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #293

                                    @פודרה-0 @מבין-ומאזין - אין להגיב בנושא הנ"ל תגובות שאינן שיר או חיבור.
                                    שימו לב לכותרת.

                                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #294

                                      סופגניה עגלגלה
                                      עמוסה בריבה
                                      או בשלל ציפויים
                                      מתוקים ומפתים
                                      טומנים בחובם
                                      אין סוף קלוריות ושומנים
                                      איינן מועילות לשמנים
                                      אני עומדת נפעמת
                                      מול דוכן שמנוני
                                      יודעת שלא בריא
                                      וגם יקר מאוד
                                      ומפתה ואל החייך קורץ
                                      ויודעת שאולי צרבת אותי תלווה
                                      למה לי עונש כזה
                                      לא ממש תענוג
                                      הרי חג נפלא מאיר
                                      ומנהג קדום שקצת הגזימו בו
                                      ומאפיות משתגעות בהמון טעמים
                                      לא שווה
                                      לא משתלם
                                      ביוקר לשלם
                                      מכל הכיוונים
                                      ולפוצץ ת'משקל
                                      השאירו אותן לרזות יותר
                                      שמהמשקל לא מפחדות
                                      וקלוריות בשבילן זה סינית
                                      אבל בעצם למה להרוס את שמחת החג
                                      שיש רק פעם בשנה
                                      אפשר קצת לחגוג
                                      ואולי גם לחרוג
                                      השנה שנה מעוברת
                                      ולחג המשמין הבא יש עוד זמן

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #295

                                        בס"ד

                                        "קטן אבל גדול"
                                        "ילד שהוא יודע שהוא ילד, הוא לא ילד"
                                        דרך הילדים שתמיד רוצים להידמות לגדולים
                                        לאכול כמו גדולים, להתלבש כמו גדולים
                                        ללכת לאן שהולכים הגדולים
                                        ללמוד כמו גדולים,
                                        ואפי' להתפלל עם הסידור, מכסה את הפנים
                                        והתנועות קדימה ואחור
                                        אנו המבוגרים מצטיירים להם כגיבורים
                                        שעליהם תמיד מגינים
                                        אנשים חזקים שיודעים מה הם עושים
                                        לא יכול להיות שהם טועים
                                        אבל האמת שלכולנו יש רגעים של חולשה
                                        גם אבא גם אמא לפעמים טועה
                                        אנחנו לא מלאכים...
                                        מקומם של מושלמים הוא למעלה במרומים
                                        אבל מה כן?
                                        החכמים את טעותם לא מסתירים
                                        לא מתביישים, שואלים וכך מן הטעות לומדים
                                        הטפשים את טעותם מסתירים
                                        מתביישים, לא שואלים
                                        ועם הטעות נשארים לכל החיים
                                        כי רק ילדים קטנים מפרשים טעות כחולשה...
                                        אז תבחרו...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #296

                                          בס"ד
                                          יום ב' לסדר מקץ, נר ב' דחנוכה תשפ"ב

                                          "אוטובוס ואופניים"
                                          אם האוטובוס ברח לך מול העיניים
                                          ואתה עומד בתחנה בינתיים
                                          כנראה שכך רצו משמים
                                          שתזיז קצת את הרגליים
                                          אם המטרה מתרחקת ממך
                                          כנראה שנדרש מעמך
                                          לתת עוד קצת מעצמך
                                          לא לותר, לתת את כל לבך
                                          אם קשה לך סימן שאתה עולה
                                          כל רוכב על אופניים בזאת מודה
                                          זאת לא קלישאה זאת אמת לאמיתה
                                          אז תמשיך לדווש ואל תתייאש
                                          עם מעט הכוח שעוד נשאר
                                          בסוף תגיע אל ראש ההר
                                          ניצחת, לא יהיה כמוך מאושר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול