דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 809.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #272

    אני מקווה שכל מי שקורה את החיבור הזה- לא חווה אותו אי פעם בחייו..
    ומי שכן חווה- מקווה שלקח את זה למקום מקדם וחיובי ולא להפך..
    יש המון אנשים, זה יכול להיות אתה, שכן שלך, חבר לכיתה, בן, אח, דוד, ו.. אפילו הורים...
    שקמים כל בוקר- כמו כולם אבל הם לא באמת חיים.. יש משו שעוצר אותם מלחיות, יש להם דופק, הם נושמים- אבל לא חיים!!
    שימו לב אליהם, תנו להם יד, אל תכבידו..
    תזכרו שכמו שהם טועים- גם אתם...
    לגיטימי שלא הכל וורוד- אבל אל תפסיקו לחיות!


    לחיות: )

    אני רוצה רק לחיות
    ומה שבא אלי זה קרבות
    אני רוצה רק לחיות
    לשחרר ת'יום, את הצרות...

    נשבר לי מכאבים
    נשבר לי מנפילות
    נשבר לי מהסרטים
    שמציירים אגדות..

    וזה קשה לי ככה
    לכתוב שירים ושוב לחזור
    הנה עוד כאפה
    של החיים בשטח האפור...

    אז שוב באלי לוותר ,לפרק
    לנשום את אני האמיתי
    וחאלס! מספיק להתרסק
    בשדה הקרב נלחם חזיתי---

    לא..אתם לא יודעים
    מה זה בוקר בלי חיים
    בוקר שכולם נושמים
    וגם אתה במאמצים...

    מה שנשאר לעשות
    זה לאסוף ת'דמעות
    להפוך אותו לשק חבטות
    מול כל הרוע והמחשבות...

    התרגלתי להדוף בידיים
    כל טעות שעשיתי בדרך
    לא שמתי לב שבינתיים
    אני מפסיד מרכיב בעל ערך...


    תזכרו ש..
    אדם חייב להיות מספיק גדול כדי להודות בטעויות שלו
    מספיק חכם כדי להרוויח מהן
    ומספיק חזק כדי לתקן אותן...

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
      #273

      סוג של תזכורת קטנה למה שאולי שוכחים מידי פעם:)

      להתפלל כמה שיותר זה לא מספיק
      לעולם לא להפסיק
      לדעת להודות על מה שיש
      לא לשכוח גם כשקשה
      גם כשלא רואים את האור
      או כשנשארנו מאחור
      גם כשהדרך ארוכה ולא נגמרת
      או כשנראה אחרת
      תמיד לדעת שיש יד מכוונת
      את הדרך מאירה
      ולנו מזכירה
      שאף פעם לא מאוחר
      תמיד יש מי שרואה אותנו מלמעלה
      רק שנזכור לפנות אליו
      גם כשטוב וורוד
      ולא רק כשקשה ושחור
      גם כשהדרך לא סלולה
      ומלאת מהמורות

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • מיתרמ מנותק
        מיתרמ מנותק
        מיתר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #274

        פזמון שממש מזמן כתבתי ופתאום היום עף לי לכתוב לו את הבתים, לא יודע אם ממש קשור לתקופה אבל בעצם הוא קשור לכל יום ויום
        בית א
        שוב אני כאן שוב מתמודד
        באותם השטחים שאתמול כבשתי
        שוב המצפון לא ממש מעודד
        אחרי שקמתי ושוב התייאשתי
        שוב להתחיל מאותו המקום
        לשקם הריסות ששוב פעם ניפצתי
        שוב פעם את אותה התמונה לרקום
        רגע אחרי שאת גווניה פרמתי

        פזמון
        כי כולם כאן רוצים לשוב
        רצים לשוב
        ושוב פעם רצים לשוקת שבורה
        כי כולם כאן רוצים לחזור
        רצים לחזור
        ושוב פעם רצים בחזרה
        לנקודת ההתחלה
        בית ב
        שוב פעם להכות על אותו החטא
        שרק אתמול ממנו שבתי
        ושוב למחרת להתחרט
        על זה שאת הטוב עזבתי
        שוב פעם לסור מהרע
        ושוב כמובן לעשות את הטוב
        ואני לא מבין מה כאן קרה
        ששוב ושוב אני הולך הלוך ושוב

        פזמון
        כי כולם...

        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #275
                                                   אל תהיה  כלב 
          

          מכירים את אלו הכלבים
          אלו שבמכונית לקישוט מונחים
          שתמיד בראשם מהננים
          כאילו כן כן הם אומרים

          אז אחי גם אם אתה ממש מתלהב
          תלך עם הלב אבל אל תהיה כלב
          תבדוק תשאל תברר
          תנסה אולי משהו אחר

          הפזיזות הורסת לא תזיק הסבלנות
          חכה רגע לפני שהלכת לרוקן את כל החנות
          לא הכל צריך להיות עכשיו ומיד
          אם הא יברח כנראה שאתה לא הוא היעד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • ר מנותק
            ר מנותק
            רבקה כהן 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה כהן 0
            #276

            באוירת הגשם שנחתה עלינו פתע... חשבתי על כך שיש את אלו הרואים את הגשם כסגור וקודר ויש שדווקא רואים בו כמשמח ומבדר....
            כתבתי שני שירים.
            לחובבי אלו וחובבי אלו...
            זה השיר הראשון.... כבר ניחשתם לאיזו אוהדים הוא....?

            שמיים החלו לבכות
            משתתפים בצערך
            מטר של געש ירד
            דגדג בחום שערך

            עננים זזו קמעה
            מחפשים לנפשם מסתור
            ואין הבדל בין טיפת גשם לדמעה
            כשרוח תכה בפנים, תסטור

            ענפים בחוסר אונים התנודדו
            וצבעי פסטל מהעולם אבדו
            ברקים במקומם נטועים עמדו
            ושמחות בראשות מזמן גמדו

            אם תרצו את השיר השני, כתבו לי...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת על
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #277

              לאחרונה היתה לי השראה לכתוב את השיר... ניסיתי להיכנס לדבר הזה שקורה להרבה אנשים באיזשהו שלב בחיים, והוא נפילה, קימה ורצון להתקדם שוב ושוב.


              יושב לי וחושב, יושב ומתלבט
              מה אעשה להיכן אמלט?
              "הצילני מרודפיי כי אמצו ממני"
              תן לי ת'כוחות להיות אני

              להידבק באמת, לראות את הטוב
              להאמין, לקוות וגם לאהוב.
              לשמוח בפתח שבקצה המנהרה
              ממנו אקבל ת'כוחות לשוב בחזרה

              תיהיה לי למגדלור, תזרוק לי קרן אור,
              אוהב אותך אבא גם כשבפנים שחור.
              יודע ת'אמת ומתגעגע אליה אך נשבר לפעמים
              תכף אשוב בכוחות מחודשים וברגשות מנוחמים.


              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • רבקהר מנותק
                רבקהר מנותק
                רבקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #278

                זהו חיבור המדבר אל כל אחד ואחת שעברו דבר ושניים בחיים שלהם. כאלה שלא מראים כלום כלפיי חוץ, אבל בפנים הכל גועש, ומתפרץ בלילות. מאמינה שיש כאן יותר מאחד ושניים שזה ידבר אליהם ----

                נ.ב
                זה כתוב בלשון נקבה, אבל מיועד גם לזכרים שבינינו.

                שחקנית

                ביום אני שחקנית,
                משקרת על כולם.
                חייכנית כזו, אצילית,
                אבל בלילה הכל נעלם.

                מסתנוורת מהחושך,
                הזכרונות מלחששים.
                מתכווצת מהאובך,
                שנוצר ממצמוצים.

                הרגש ההוא, האכזר,
                פושט בכל נימיי דמי.
                נוטע בי אותו רגש זר,
                תחושות דמע ודמים.

                את חצוייה,
                חתיכת שקרנית.
                את חצופה,
                חתיכת שחקנית.

                הוא יודע ורואה,
                שאינך שלמה.
                ממית ומחייה,
                כל רגע בזכייה.

                ולכרית נמאס להקשיב,
                היא מתחילה לעקצץ.
                גם לי התחיל להעיב,
                כל יום מחדש להיעקץ.

                אז אני שואלת, ותענה,
                כי נפשי רפוייה בכפי.
                אם לא אקבל מענה,
                אני אשתגע, ואתה עדי.

                לאן מופנות עיניי,
                להיכן מועדות פניי?
                האם שקר הן דמעותיי,
                או שמא תירוץ לחטאיי?!

                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • הללויהה מנותק
                  הללויהה מנותק
                  הללויה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                  #279

                  יום ראשון, שיר חדש. שיר שאני ממש אוהב לשם שינוי. וכדי שלא יחשבו שאני סתם מטורף גם הסברתי אותו, כאן:
                  https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/333?_=1638095357672
                  [בית ראשון]
                  מים עמוקים מכוסים מעל ראשי
                  וכל גופי עטוף מציפורן ועד גב
                  כל הרוחות שמלבות את אישי
                  עצרו עכשיו, אני כמו נר עכשיו

                  אנו צועדים יחד לשקיעה
                  עטופים באהבה עטופים ביראה
                  מאמינים בנצח בן מאה מקרים
                  ששלובים בפסיפס וכולם מאירים
                  [פזמון]
                  והמים כאן ברחם העולם
                  מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                  ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                  וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                  מאיטים  - במהירות
                  [בית שני]
                  מבחוץ הם רואים אדם טבוע
                  אני משאיר כאן את כל השבוע
                  וכל כך הרבה דברים שקשורים בי בעוצמה
                  נושרים לתדהמתי, נופלים אל הדממה

                  ופתאום למולנו צועדת הזריחה
                  וכל העצב שלי מתגלה כשמחה
                  והאופק מתרחק והשמיים נבקעים
                  כשאוזניי מתמלאים במים עמוקים
                  [פזמון]
                  והמים כאן ברחם העולם
                  מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                  ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                  וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                  מאיטים  - במהירות
                  או הו הו, או הו
                  [גשר]
                  האם הרגשתם זאת אי פעם - האם שמעתם את השקט?
                  האם נטהרתם פעם בנועם - הנח את הראש, זה לא לרדת.
                  [פזמון]
                  כשהמים כאן הם רחם העולם
                  והם מגלים בי סוד עתיק ונעלם
                  וכשאני יוצא מכאן אני חדש לחלוטין
                  וכל המעיינות שמפכים בי מאיטים- במהירות
                  [אאוטרו]
                  מאיטים במהירות
                  הו יא, יא
                  איך הם מאיטים במהירות...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • ח מנותק
                    ח מנותק
                    חובבת מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #280

                    שיר שנכתב בעקבות אסון מירון.

                    תהומות,
                    וסערות מתגלגלות.
                    מבול,
                    יבשות מוצפות.
                    חורבן.
                    זה מה שנשאר.

                    שנאה נשברה,
                    ואין שלום.
                    אהבה יתומה,
                    ואין נחמה.
                    לב ריק
                    וכאב ממלא.

                    מנגינה
                    ורעשי גלים
                    שקט
                    אין רחש ציפורים
                    דממה
                    הסכמה שקטה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • אינספריישןא מנותק
                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                      #281
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #282

                        שמונה ימים
                        כד שמן קטן
                        שרד הספיק ונותר
                        לא אכזב
                        שמונה ימים
                        עם אחד שלם
                        מול חיילים צרים
                        ומלך רשע
                        שמונה ימים
                        ומאכלי חלב
                        זכר לנס
                        נס להתנוסס
                        הדלקות ומנהגים
                        סופגניות וספינג'
                        לאטקס' ודרעיידעלך (סביבונים)
                        שמונה ימים
                        על הניסים אומרים
                        הלל שרים
                        לא שוכחים
                        להודות להלל

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • אילניתא מנותק
                          אילניתא מנותק
                          אילנית
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                          #283
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                            #284

                            ידועים הסיפורים על התגלות 'אור החנוכה' במקומות הכי חשוכים ושע"י זה הוארו חייהם של הרבה יהודית אבודים.
                            אז החלטתי לכתוב על זה חיבור... וזה הרקע לשיר הבא.

                            גם כשקפוא וקר

                            השמיים כהים, אפלים,
                            עצי ברוש מכסים בקדרות.
                            דרדרים עלומים, דוקרנים,
                            מנערים בו שוב העייפות.

                            כבר זמן רב שהוא מדשדש,
                            יבלות כרוכות בכפות ידיו.
                            הספיק הוא לאיטו להתייאש,
                            את הוידוי, כמובן, גמר עליו.

                            עוצם עיניו כך, יבשות הן,
                            מייחלות הן למוות באיטיות.
                            אימתה ופחד עליהן אין,
                            ראו שואה, דם של אכזריות.

                            אולם השטן בושש מלהגיע,
                            לא מוותר לו על פיסת סבל.
                            דמדומי כאב פסקו מלהופיע,
                            כבר אינו חושב על אבל.

                            כי לפתע....
                            בין עציי הברוש...

                            הוא רואה אותה, יפה כזאת,
                            מושלמת בתמירותה.
                            שמונת עמודיה הן סמל ואות,
                            למקור היווצרותה.

                            אור וטוהר, ניצוצות זכות,
                            מאירה היא בזרקוריה.
                            חמים הם, שופעים רכות,
                            נוגעת בנימיי עלומיה.

                            עיניו כבר אינן יבשות,
                            ידיו כבר אינן כואבות.
                            שוחה בים של דמעות,
                            ממצמץ באושר אל הנרות.

                            כי הן לוחשות לו, המרצדות,
                            אל תשכח בן אהוב ויקר.
                            כשם שאנו חמות ונעימות,
                            אלוקים איתך גם כשחשוך וקר.

                            גם כאן.

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #285

                              אוי יוונים נקבצו עליי
                              גם היום כמו לפני שנים
                              יש הרבה נסיונות קשים
                              מנסים את הקודש לחלל

                              אוי יוונים נקבצו עליי
                              את הכותל והדורות הבאים
                              מנסים לגעת בכול הקדוש
                              כמו אז גם היום
                              יש לנו תזכורות

                              אוי יונים נקבצו עליי
                              כמה זה אקטואלי לימינו
                              כל הארועים הישנים
                              חוזרים שוב ושוב על עצמם

                              אבל בסוף כמו תמיד
                              נחזור ונגיד הלל
                              כי את הרשעים ננצח
                              מעטים ביד רבים
                              רשעים ביד חלשים
                              חילונים מול חרדים

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                #286

                                בס"ד
                                יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                                "חשמונאי ובניו"
                                בשעות הערב הנרות מאירים
                                באור יקרות את הבית ממלאים
                                עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                                ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                                קולות ברמה למרחק נשמעים
                                בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                                להשכיחם תורתך רצו היונים
                                אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                                הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                                ממלא את העולם, בואו ותראו
                                כי דור בא, דור עובר
                                ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                                יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                                יגבור המעט על ההרבה
                                אור האמונה בעולם יתרבה
                                בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                                מרדכי פודרביניק
                                בס"ד
                                יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                                "חשמונאי ובניו"
                                בשעות הערב הנרות מאירים
                                באור יקרות את הבית ממלאים
                                עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                                ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                                קולות ברמה למרחק נשמעים
                                בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                                להשכיחם תורתך רצו היונים
                                אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                                הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                                ממלא את העולם, בואו ותראו
                                כי דור בא, דור עובר
                                ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                                יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                                יגבור המעט על ההרבה
                                אור האמונה בעולם יתרבה
                                בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                                מרדכי פודרביניק

                                מבין ומאזיןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #287

                                  בס"ד

                                  "רבות מחשבות"
                                  רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

                                  אני אדבר, אני דיברתי
                                  אני אעשה, אני עשיתי
                                  אני אזיז, אני הזזתי
                                  אני אשנה את העולם
                                  אבל עצת השם היא תקום

                                  אני חושב, אני חשבתי
                                  אני אשכנע, אני שכנעתי
                                  אני אצליח, אני הצלחתי
                                  אני אחזק פה את כולם
                                  אבל עצת השם היא תקום

                                  אדם חושב ולמעלה שם צוחקים
                                  אדם בונה ולמעלה כבר שוברים
                                  כי למעלה שם יודעים
                                  דברים שאנחנו לא רואים
                                  רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

                                  כי יש מנהיג לבירה
                                  הוא דואג לכל בריאה
                                  אל תדאג הוא מסתדר לבד
                                  הוא לא צריך עזרה מאף אחד
                                  רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #288

                                    בס"ד

                                    שלום לך יאיר, שלום לך איוט
                                    יש לי לומר לכם כמה מילים
                                    תעבירו הלאה לחברים
                                    נתחיל איתך איוט האיום
                                    אתה לא מהווה עבורינו איום
                                    הגחלת לא תדעך
                                    נצח ישראל לא ישכח
                                    לפיד התורה ימשיך לבעור
                                    על לפיד השנאה בעזרת ה' יגבור
                                    יאיר אתה יהיר
                                    אבל ממש לא מאיר
                                    כל מקום שאתה דורך בו מיד מחשיך
                                    היית שר אוצר היית שר חוץ
                                    מה עוד עשית חוץ מלטוס לחו"ל
                                    יאיר ואיוט עלינו לא תצליחו
                                    ניסיתם לשנות, לא השתנינו
                                    מה אתם חושבים תרוויחו
                                    אותנו לא תפחידו
                                    כי אלוקים תמיד אתנו
                                    אני מצהיר בזאת בגאווה
                                    לא, אני לא מפסיק ללמוד תורה
                                    לקחתם לנו את המעונות
                                    לקחתם לנו גם את הכוסות
                                    חשבתם שנישבר
                                    לא אני לא נכנע אני מודיע בזאת
                                    לא אני לא נשבר מאלו הגזירות

                                    בימי היוונים כבר גזרו עלינו גזרות
                                    להשכיחם תורתך להעבירם מהמצוות
                                    מעטים בים רבים היינו
                                    ובכל זאת על אויבנו גברנו
                                    הרחמן הוא יעשה ניסים לנובס"ד

                                    שלום לך יאיר, שלום לך איוט
                                    יש לי לומר לכם כמה מילים
                                    תעבירו הלאה לחברים
                                    נתחיל איתך איוט האיום
                                    אתה לא מהווה עבורינו איום
                                    הגחלת לא תדעך
                                    נצח ישראל לא ישכח
                                    לפיד התורה ימשיך לבעור
                                    על לפיד השנאה בעזרת ה' יגבור
                                    יאיר אתה יהיר
                                    אבל ממש לא מאיר
                                    כל מקום שאתה דורך בו מיד מחשיך
                                    היית שר אוצר היית שר חוץ
                                    מה עוד עשית חוץ מלטוס לחו"ל
                                    יאיר ואיוט עלינו לא תצליחו
                                    ניסיתם לשנות, לא השתנינו
                                    מה אתם חושבים תרוויחו
                                    אותנו לא תפחידו
                                    כי אלוקים תמיד אתנו
                                    אני מצהיר בזאת בגאווה
                                    לא, אני לא מפסיק ללמוד תורה
                                    לקחתם לנו את המעונות
                                    לקחתם לנו גם את הכוסות
                                    חשבתם שנישבר
                                    לא אני לא נכנע אני מודיע בזאת
                                    לא אני לא נשבר מאלו הגזירות

                                    בימי היוונים כבר גזרו עלינו גזרות
                                    להשכיחם תורתך להעבירם מהמצוות
                                    מעטים בים רבים היינו
                                    ובכל זאת על אויבנו גברנו
                                    הרחמן הוא יעשה ניסים לנו
                                    כמו שעשה בימים ההם לאבותינו
                                    יבוא משיח יגמרו הצרות
                                    מלכות הרשעה תעקר, יתבטלו הגזרות.

                                    כמו שעשה בימים ההם לאבותינו
                                    יבוא משיח יגמרו הצרות
                                    מלכות הרשעה תעקר, יתבטלו הגזרות.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #289

                                      בס"ד
                                      "החלומות"

                                      אנא עזור לי את חלומותי להגשים
                                      שאחשוב רק על דברים טובים
                                      שלא אחלום חלומות רעים
                                      שלא אכנע, שלא אשבר עד שהכל יסתדר
                                      אמנם "חלומות שוא ידבר"
                                      זה נאמר רק אם החולם ישן הוא
                                      אני חולם רק כשאני ער
                                      אני כולי בוער
                                      אני לא נכנע אני לא מוותר
                                      אני נופל אבל לא נשבר
                                      מיד אני קם לא דוחה למחר
                                      שלא כי מחר זה מאוחר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • פודרה 0פ פודרה 0

                                        בס"ד
                                        יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                                        "חשמונאי ובניו"
                                        בשעות הערב הנרות מאירים
                                        באור יקרות את הבית ממלאים
                                        עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                                        ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                                        קולות ברמה למרחק נשמעים
                                        בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                                        להשכיחם תורתך רצו היונים
                                        אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                                        הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                                        ממלא את העולם, בואו ותראו
                                        כי דור בא, דור עובר
                                        ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                                        יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                                        יגבור המעט על ההרבה
                                        אור האמונה בעולם יתרבה
                                        בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                                        מרדכי פודרביניק
                                        בס"ד
                                        יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                                        "חשמונאי ובניו"
                                        בשעות הערב הנרות מאירים
                                        באור יקרות את הבית ממלאים
                                        עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                                        ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                                        קולות ברמה למרחק נשמעים
                                        בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                                        להשכיחם תורתך רצו היונים
                                        אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                                        הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                                        ממלא את העולם, בואו ותראו
                                        כי דור בא, דור עובר
                                        ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                                        יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                                        יגבור המעט על ההרבה
                                        אור האמונה בעולם יתרבה
                                        בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                                        מרדכי פודרביניק

                                        מבין ומאזיןמ מנותק
                                        מבין ומאזיןמ מנותק
                                        מבין ומאזין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #290
                                        פוסט זה נמחק!
                                        פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מבין ומאזיןמ מנותק
                                          מבין ומאזיןמ מנותק
                                          מבין ומאזין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מבין ומאזין
                                          #291
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול