דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיתרמ מנותק
    מיתרמ מנותק
    מיתר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #274

    פזמון שממש מזמן כתבתי ופתאום היום עף לי לכתוב לו את הבתים, לא יודע אם ממש קשור לתקופה אבל בעצם הוא קשור לכל יום ויום
    בית א
    שוב אני כאן שוב מתמודד
    באותם השטחים שאתמול כבשתי
    שוב המצפון לא ממש מעודד
    אחרי שקמתי ושוב התייאשתי
    שוב להתחיל מאותו המקום
    לשקם הריסות ששוב פעם ניפצתי
    שוב פעם את אותה התמונה לרקום
    רגע אחרי שאת גווניה פרמתי

    פזמון
    כי כולם כאן רוצים לשוב
    רצים לשוב
    ושוב פעם רצים לשוקת שבורה
    כי כולם כאן רוצים לחזור
    רצים לחזור
    ושוב פעם רצים בחזרה
    לנקודת ההתחלה
    בית ב
    שוב פעם להכות על אותו החטא
    שרק אתמול ממנו שבתי
    ושוב למחרת להתחרט
    על זה שאת הטוב עזבתי
    שוב פעם לסור מהרע
    ושוב כמובן לעשות את הטוב
    ואני לא מבין מה כאן קרה
    ששוב ושוב אני הולך הלוך ושוב

    פזמון
    כי כולם...

    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #275
                                               אל תהיה  כלב 
      

      מכירים את אלו הכלבים
      אלו שבמכונית לקישוט מונחים
      שתמיד בראשם מהננים
      כאילו כן כן הם אומרים

      אז אחי גם אם אתה ממש מתלהב
      תלך עם הלב אבל אל תהיה כלב
      תבדוק תשאל תברר
      תנסה אולי משהו אחר

      הפזיזות הורסת לא תזיק הסבלנות
      חכה רגע לפני שהלכת לרוקן את כל החנות
      לא הכל צריך להיות עכשיו ומיד
      אם הא יברח כנראה שאתה לא הוא היעד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • ר מנותק
        ר מנותק
        רבקה כהן 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה כהן 0
        #276

        באוירת הגשם שנחתה עלינו פתע... חשבתי על כך שיש את אלו הרואים את הגשם כסגור וקודר ויש שדווקא רואים בו כמשמח ומבדר....
        כתבתי שני שירים.
        לחובבי אלו וחובבי אלו...
        זה השיר הראשון.... כבר ניחשתם לאיזו אוהדים הוא....?

        שמיים החלו לבכות
        משתתפים בצערך
        מטר של געש ירד
        דגדג בחום שערך

        עננים זזו קמעה
        מחפשים לנפשם מסתור
        ואין הבדל בין טיפת גשם לדמעה
        כשרוח תכה בפנים, תסטור

        ענפים בחוסר אונים התנודדו
        וצבעי פסטל מהעולם אבדו
        ברקים במקומם נטועים עמדו
        ושמחות בראשות מזמן גמדו

        אם תרצו את השיר השני, כתבו לי...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #277

          לאחרונה היתה לי השראה לכתוב את השיר... ניסיתי להיכנס לדבר הזה שקורה להרבה אנשים באיזשהו שלב בחיים, והוא נפילה, קימה ורצון להתקדם שוב ושוב.


          יושב לי וחושב, יושב ומתלבט
          מה אעשה להיכן אמלט?
          "הצילני מרודפיי כי אמצו ממני"
          תן לי ת'כוחות להיות אני

          להידבק באמת, לראות את הטוב
          להאמין, לקוות וגם לאהוב.
          לשמוח בפתח שבקצה המנהרה
          ממנו אקבל ת'כוחות לשוב בחזרה

          תיהיה לי למגדלור, תזרוק לי קרן אור,
          אוהב אותך אבא גם כשבפנים שחור.
          יודע ת'אמת ומתגעגע אליה אך נשבר לפעמים
          תכף אשוב בכוחות מחודשים וברגשות מנוחמים.


          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #278

            זהו חיבור המדבר אל כל אחד ואחת שעברו דבר ושניים בחיים שלהם. כאלה שלא מראים כלום כלפיי חוץ, אבל בפנים הכל גועש, ומתפרץ בלילות. מאמינה שיש כאן יותר מאחד ושניים שזה ידבר אליהם ----

            נ.ב
            זה כתוב בלשון נקבה, אבל מיועד גם לזכרים שבינינו.

            שחקנית

            ביום אני שחקנית,
            משקרת על כולם.
            חייכנית כזו, אצילית,
            אבל בלילה הכל נעלם.

            מסתנוורת מהחושך,
            הזכרונות מלחששים.
            מתכווצת מהאובך,
            שנוצר ממצמוצים.

            הרגש ההוא, האכזר,
            פושט בכל נימיי דמי.
            נוטע בי אותו רגש זר,
            תחושות דמע ודמים.

            את חצוייה,
            חתיכת שקרנית.
            את חצופה,
            חתיכת שחקנית.

            הוא יודע ורואה,
            שאינך שלמה.
            ממית ומחייה,
            כל רגע בזכייה.

            ולכרית נמאס להקשיב,
            היא מתחילה לעקצץ.
            גם לי התחיל להעיב,
            כל יום מחדש להיעקץ.

            אז אני שואלת, ותענה,
            כי נפשי רפוייה בכפי.
            אם לא אקבל מענה,
            אני אשתגע, ואתה עדי.

            לאן מופנות עיניי,
            להיכן מועדות פניי?
            האם שקר הן דמעותיי,
            או שמא תירוץ לחטאיי?!

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • הללויהה מנותק
              הללויהה מנותק
              הללויה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
              #279

              יום ראשון, שיר חדש. שיר שאני ממש אוהב לשם שינוי. וכדי שלא יחשבו שאני סתם מטורף גם הסברתי אותו, כאן:
              https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/333?_=1638095357672
              [בית ראשון]
              מים עמוקים מכוסים מעל ראשי
              וכל גופי עטוף מציפורן ועד גב
              כל הרוחות שמלבות את אישי
              עצרו עכשיו, אני כמו נר עכשיו

              אנו צועדים יחד לשקיעה
              עטופים באהבה עטופים ביראה
              מאמינים בנצח בן מאה מקרים
              ששלובים בפסיפס וכולם מאירים
              [פזמון]
              והמים כאן ברחם העולם
              מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
              ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
              וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
              מאיטים  - במהירות
              [בית שני]
              מבחוץ הם רואים אדם טבוע
              אני משאיר כאן את כל השבוע
              וכל כך הרבה דברים שקשורים בי בעוצמה
              נושרים לתדהמתי, נופלים אל הדממה

              ופתאום למולנו צועדת הזריחה
              וכל העצב שלי מתגלה כשמחה
              והאופק מתרחק והשמיים נבקעים
              כשאוזניי מתמלאים במים עמוקים
              [פזמון]
              והמים כאן ברחם העולם
              מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
              ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
              וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
              מאיטים  - במהירות
              או הו הו, או הו
              [גשר]
              האם הרגשתם זאת אי פעם - האם שמעתם את השקט?
              האם נטהרתם פעם בנועם - הנח את הראש, זה לא לרדת.
              [פזמון]
              כשהמים כאן הם רחם העולם
              והם מגלים בי סוד עתיק ונעלם
              וכשאני יוצא מכאן אני חדש לחלוטין
              וכל המעיינות שמפכים בי מאיטים- במהירות
              [אאוטרו]
              מאיטים במהירות
              הו יא, יא
              איך הם מאיטים במהירות...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • ח מנותק
                ח מנותק
                חובבת מוזיקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #280

                שיר שנכתב בעקבות אסון מירון.

                תהומות,
                וסערות מתגלגלות.
                מבול,
                יבשות מוצפות.
                חורבן.
                זה מה שנשאר.

                שנאה נשברה,
                ואין שלום.
                אהבה יתומה,
                ואין נחמה.
                לב ריק
                וכאב ממלא.

                מנגינה
                ורעשי גלים
                שקט
                אין רחש ציפורים
                דממה
                הסכמה שקטה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • אינספריישןא מנותק
                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                  #281
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #282

                    שמונה ימים
                    כד שמן קטן
                    שרד הספיק ונותר
                    לא אכזב
                    שמונה ימים
                    עם אחד שלם
                    מול חיילים צרים
                    ומלך רשע
                    שמונה ימים
                    ומאכלי חלב
                    זכר לנס
                    נס להתנוסס
                    הדלקות ומנהגים
                    סופגניות וספינג'
                    לאטקס' ודרעיידעלך (סביבונים)
                    שמונה ימים
                    על הניסים אומרים
                    הלל שרים
                    לא שוכחים
                    להודות להלל

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • אילניתא מנותק
                      אילניתא מנותק
                      אילנית
                      כתב מקצב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                      #283
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                        #284

                        ידועים הסיפורים על התגלות 'אור החנוכה' במקומות הכי חשוכים ושע"י זה הוארו חייהם של הרבה יהודית אבודים.
                        אז החלטתי לכתוב על זה חיבור... וזה הרקע לשיר הבא.

                        גם כשקפוא וקר

                        השמיים כהים, אפלים,
                        עצי ברוש מכסים בקדרות.
                        דרדרים עלומים, דוקרנים,
                        מנערים בו שוב העייפות.

                        כבר זמן רב שהוא מדשדש,
                        יבלות כרוכות בכפות ידיו.
                        הספיק הוא לאיטו להתייאש,
                        את הוידוי, כמובן, גמר עליו.

                        עוצם עיניו כך, יבשות הן,
                        מייחלות הן למוות באיטיות.
                        אימתה ופחד עליהן אין,
                        ראו שואה, דם של אכזריות.

                        אולם השטן בושש מלהגיע,
                        לא מוותר לו על פיסת סבל.
                        דמדומי כאב פסקו מלהופיע,
                        כבר אינו חושב על אבל.

                        כי לפתע....
                        בין עציי הברוש...

                        הוא רואה אותה, יפה כזאת,
                        מושלמת בתמירותה.
                        שמונת עמודיה הן סמל ואות,
                        למקור היווצרותה.

                        אור וטוהר, ניצוצות זכות,
                        מאירה היא בזרקוריה.
                        חמים הם, שופעים רכות,
                        נוגעת בנימיי עלומיה.

                        עיניו כבר אינן יבשות,
                        ידיו כבר אינן כואבות.
                        שוחה בים של דמעות,
                        ממצמץ באושר אל הנרות.

                        כי הן לוחשות לו, המרצדות,
                        אל תשכח בן אהוב ויקר.
                        כשם שאנו חמות ונעימות,
                        אלוקים איתך גם כשחשוך וקר.

                        גם כאן.

                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #285

                          אוי יוונים נקבצו עליי
                          גם היום כמו לפני שנים
                          יש הרבה נסיונות קשים
                          מנסים את הקודש לחלל

                          אוי יוונים נקבצו עליי
                          את הכותל והדורות הבאים
                          מנסים לגעת בכול הקדוש
                          כמו אז גם היום
                          יש לנו תזכורות

                          אוי יונים נקבצו עליי
                          כמה זה אקטואלי לימינו
                          כל הארועים הישנים
                          חוזרים שוב ושוב על עצמם

                          אבל בסוף כמו תמיד
                          נחזור ונגיד הלל
                          כי את הרשעים ננצח
                          מעטים ביד רבים
                          רשעים ביד חלשים
                          חילונים מול חרדים

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                            #286

                            בס"ד
                            יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                            "חשמונאי ובניו"
                            בשעות הערב הנרות מאירים
                            באור יקרות את הבית ממלאים
                            עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                            ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                            קולות ברמה למרחק נשמעים
                            בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                            להשכיחם תורתך רצו היונים
                            אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                            הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                            ממלא את העולם, בואו ותראו
                            כי דור בא, דור עובר
                            ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                            יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                            יגבור המעט על ההרבה
                            אור האמונה בעולם יתרבה
                            בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                            מרדכי פודרביניק
                            בס"ד
                            יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                            "חשמונאי ובניו"
                            בשעות הערב הנרות מאירים
                            באור יקרות את הבית ממלאים
                            עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                            ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                            קולות ברמה למרחק נשמעים
                            בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                            להשכיחם תורתך רצו היונים
                            אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                            הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                            ממלא את העולם, בואו ותראו
                            כי דור בא, דור עובר
                            ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                            יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                            יגבור המעט על ההרבה
                            אור האמונה בעולם יתרבה
                            בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                            מרדכי פודרביניק

                            מבין ומאזיןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #287

                              בס"ד

                              "רבות מחשבות"
                              רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

                              אני אדבר, אני דיברתי
                              אני אעשה, אני עשיתי
                              אני אזיז, אני הזזתי
                              אני אשנה את העולם
                              אבל עצת השם היא תקום

                              אני חושב, אני חשבתי
                              אני אשכנע, אני שכנעתי
                              אני אצליח, אני הצלחתי
                              אני אחזק פה את כולם
                              אבל עצת השם היא תקום

                              אדם חושב ולמעלה שם צוחקים
                              אדם בונה ולמעלה כבר שוברים
                              כי למעלה שם יודעים
                              דברים שאנחנו לא רואים
                              רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

                              כי יש מנהיג לבירה
                              הוא דואג לכל בריאה
                              אל תדאג הוא מסתדר לבד
                              הוא לא צריך עזרה מאף אחד
                              רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #288

                                בס"ד

                                שלום לך יאיר, שלום לך איוט
                                יש לי לומר לכם כמה מילים
                                תעבירו הלאה לחברים
                                נתחיל איתך איוט האיום
                                אתה לא מהווה עבורינו איום
                                הגחלת לא תדעך
                                נצח ישראל לא ישכח
                                לפיד התורה ימשיך לבעור
                                על לפיד השנאה בעזרת ה' יגבור
                                יאיר אתה יהיר
                                אבל ממש לא מאיר
                                כל מקום שאתה דורך בו מיד מחשיך
                                היית שר אוצר היית שר חוץ
                                מה עוד עשית חוץ מלטוס לחו"ל
                                יאיר ואיוט עלינו לא תצליחו
                                ניסיתם לשנות, לא השתנינו
                                מה אתם חושבים תרוויחו
                                אותנו לא תפחידו
                                כי אלוקים תמיד אתנו
                                אני מצהיר בזאת בגאווה
                                לא, אני לא מפסיק ללמוד תורה
                                לקחתם לנו את המעונות
                                לקחתם לנו גם את הכוסות
                                חשבתם שנישבר
                                לא אני לא נכנע אני מודיע בזאת
                                לא אני לא נשבר מאלו הגזירות

                                בימי היוונים כבר גזרו עלינו גזרות
                                להשכיחם תורתך להעבירם מהמצוות
                                מעטים בים רבים היינו
                                ובכל זאת על אויבנו גברנו
                                הרחמן הוא יעשה ניסים לנובס"ד

                                שלום לך יאיר, שלום לך איוט
                                יש לי לומר לכם כמה מילים
                                תעבירו הלאה לחברים
                                נתחיל איתך איוט האיום
                                אתה לא מהווה עבורינו איום
                                הגחלת לא תדעך
                                נצח ישראל לא ישכח
                                לפיד התורה ימשיך לבעור
                                על לפיד השנאה בעזרת ה' יגבור
                                יאיר אתה יהיר
                                אבל ממש לא מאיר
                                כל מקום שאתה דורך בו מיד מחשיך
                                היית שר אוצר היית שר חוץ
                                מה עוד עשית חוץ מלטוס לחו"ל
                                יאיר ואיוט עלינו לא תצליחו
                                ניסיתם לשנות, לא השתנינו
                                מה אתם חושבים תרוויחו
                                אותנו לא תפחידו
                                כי אלוקים תמיד אתנו
                                אני מצהיר בזאת בגאווה
                                לא, אני לא מפסיק ללמוד תורה
                                לקחתם לנו את המעונות
                                לקחתם לנו גם את הכוסות
                                חשבתם שנישבר
                                לא אני לא נכנע אני מודיע בזאת
                                לא אני לא נשבר מאלו הגזירות

                                בימי היוונים כבר גזרו עלינו גזרות
                                להשכיחם תורתך להעבירם מהמצוות
                                מעטים בים רבים היינו
                                ובכל זאת על אויבנו גברנו
                                הרחמן הוא יעשה ניסים לנו
                                כמו שעשה בימים ההם לאבותינו
                                יבוא משיח יגמרו הצרות
                                מלכות הרשעה תעקר, יתבטלו הגזרות.

                                כמו שעשה בימים ההם לאבותינו
                                יבוא משיח יגמרו הצרות
                                מלכות הרשעה תעקר, יתבטלו הגזרות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #289

                                  בס"ד
                                  "החלומות"

                                  אנא עזור לי את חלומותי להגשים
                                  שאחשוב רק על דברים טובים
                                  שלא אחלום חלומות רעים
                                  שלא אכנע, שלא אשבר עד שהכל יסתדר
                                  אמנם "חלומות שוא ידבר"
                                  זה נאמר רק אם החולם ישן הוא
                                  אני חולם רק כשאני ער
                                  אני כולי בוער
                                  אני לא נכנע אני לא מוותר
                                  אני נופל אבל לא נשבר
                                  מיד אני קם לא דוחה למחר
                                  שלא כי מחר זה מאוחר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • פודרה 0פ פודרה 0

                                    בס"ד
                                    יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                                    "חשמונאי ובניו"
                                    בשעות הערב הנרות מאירים
                                    באור יקרות את הבית ממלאים
                                    עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                                    ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                                    קולות ברמה למרחק נשמעים
                                    בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                                    להשכיחם תורתך רצו היונים
                                    אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                                    הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                                    ממלא את העולם, בואו ותראו
                                    כי דור בא, דור עובר
                                    ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                                    יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                                    יגבור המעט על ההרבה
                                    אור האמונה בעולם יתרבה
                                    בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                                    מרדכי פודרביניק
                                    בס"ד
                                    יום א', וישב, אור לכ"ה כסלו א' דחנוכה
                                    "חשמונאי ובניו"
                                    בשעות הערב הנרות מאירים
                                    באור יקרות את הבית ממלאים
                                    עשרות ילדים אל ביהמ"ד נוהרים
                                    ישיבת חשמונאי ובניו עם האבות לומדים

                                    קולות ברמה למרחק נשמעים
                                    בריתחא דאוריתא על תלמודם שוקדים
                                    להשכיחם תורתך רצו היונים
                                    אבל הם את אור התורה בגבורה מגבירים

                                    הבל פיהם של תינוקות שטעם חטא לא טעמו
                                    ממלא את העולם, בואו ותראו
                                    כי דור בא, דור עובר
                                    ונצח ישראל לעולם לא ישקר

                                    יהי רצון שכמו בימים ההם גם בזמן הזה
                                    יגבור המעט על ההרבה
                                    אור האמונה בעולם יתרבה
                                    בביאת גואל במהרה בימינו אמן.

                                    מרדכי פודרביניק

                                    מבין ומאזיןמ מנותק
                                    מבין ומאזיןמ מנותק
                                    מבין ומאזין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #290
                                    פוסט זה נמחק!
                                    פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מבין ומאזיןמ מנותק
                                      מבין ומאזיןמ מנותק
                                      מבין ומאזין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מבין ומאזין
                                      #291
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מבין ומאזיןמ מבין ומאזין

                                        פוסט זה נמחק!

                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #292
                                        פוסט זה נמחק!
                                        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פודרה 0פ פודרה 0

                                          פוסט זה נמחק!

                                          רבקהר מנותק
                                          רבקהר מנותק
                                          רבקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #293

                                          @פודרה-0 @מבין-ומאזין - אין להגיב בנושא הנ"ל תגובות שאינן שיר או חיבור.
                                          שימו לב לכותרת.

                                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול