דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ישי 3י מנותק
    ישי 3י מנותק
    ישי 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #508
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #509

      סופסוף מגיעה שבת המלכה
      תיכף תבוא הנשמה היתירה
      חיכיתי לך כבר שישה ימים
      והנה את באה-מרגישים זאת באוויר

      איזה כיף שאת באה, שבת המלכה
      וסופסוף נהיה כולנו בקדושה
      נשכח מהדאגות של ימי המעשה
      איך אני אוהבת את הפסק זמן הקדוש הזה

      ד' תודה על מתנה טובה מבית גנזיך
      שנתת לעמך, בינך, בכורך
      תודה על הקדושה המתקרבת אלינו
      תודה על הטרדות שעוזבות אותנו

      איך אני אוהבת את השבת
      זו מתנה כה נפלאה
      יקרה היא לי כבבת
      אז ה' פשוט-תודה!

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #510

        לא שלי

        והלילה הוא לא ארוך
        רק זמן מתון
        שנתון
        לאחד שיושב לו
        רכון
        על גמרא ועל סטנדר.

        והלילה הוא לא אפל
        רק בהיר
        ונהיר
        ופורש פירושיו
        לצעיר
        מגלה פניו לו בסבר.

        והלילה הוא לא רק שקט
        רק רועש
        וגועש
        בקולות מתנצחים
        גודש
        בהמולה, גם בסדר.

        כי הלילה הזה
        לא קר ולא שחור
        רק
        מלאים ריבועי חלוניו
        ברתחא דאורייתא
        באור

        כי הלילה הזה
        אוצר שי לימוד
        יקר הוא כבבת
        רק בו המיקוד
        בליל של חורף
        חורף של שבת.

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #511

          לא שלי

          כל אשר התחולל
          השתולל ועולל
          בשלי,
          בשבילי.

          לא שוכחת
          את הפחד
          לא משככת
          את היחד
          את ההתעלות
          ההתלות
          והיה לי לאות וזכרון
          יכול אוכל לחֶבֶל
          אחרון...

          יוצאת חזרה
          לימי ניסים
          ואין בי שגרה
          וקור מעשים
          אין שלם כליבי
          הנשבר
          חלק לחלק
          באהבתך יחובר.

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #512

            לא שלי

            מצאתי את עצמי
            לחה עדיין,
            ספוגת ימים
            קדמונים,
            גועשים,
            שראשי נמלא
            טל ומטרה
            ורוח סערה
            להגשים...

            איך הייתי
            בונה כתלים לעצמי
            כמו שטבעו בי הורי
            ועטפו מהקור,
            איך הייתי מסיקה
            את לבבי הפנימי
            ברגש, בנעורי
            מול אש המקור...

            ואותו הלפיד
            יבעיר בעתיד
            בלי הרף
            אותם כוחות
            מול עוד רוחות
            כשיבוא החורף

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
              #513

              משנכנס אדר מרבים בשמחה
              מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

              היצר הרע שדומה לזבוב
              רוצה לראות אותך עצוב
              בא תן לו מכה אחת גדולה
              ותהייה תמיד בשמחה .

              ואם עבר עלך יום קשה
              ואתה עדין מדוכא
              אז תפתח את העניים ותביט
              תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

              תזכור את זה במוח תחרוט
              שיש מישהו שאוהב אותך
              ללא תמורה ללא שום תנאי
              ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

              חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • פודרה 0פ פודרה 0

                משנכנס אדר מרבים בשמחה
                מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

                היצר הרע שדומה לזבוב
                רוצה לראות אותך עצוב
                בא תן לו מכה אחת גדולה
                ותהייה תמיד בשמחה .

                ואם עבר עלך יום קשה
                ואתה עדין מדוכא
                אז תפתח את העניים ותביט
                תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

                תזכור את זה במוח תחרוט
                שיש מישהו שאוהב אותך
                ללא תמורה ללא שום תנאי
                ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                #514
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #515

                  *שיר שמביע את רחשי ליבי במילים פשוטות *

                  כל כאב
                  לוקח ללב
                  כל כאב
                  אותי שואב
                  הולך רחוק
                  מנסה לצעוק
                  אך קולי מתמוסס
                  נשמע מהסס
                  אני בתוכי תוסס
                  וציפורני כוסס
                  הולך ביער
                  להתבודד עם הצער
                  לצעוק לבורא
                  בקול קורא
                  ממעמקים
                  אלוקים
                  תן לי כוח
                  לא יכול לברוח
                  תן לשכוח
                  ורק בך לבטוח

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • הללויהה מנותק
                    הללויהה מנותק
                    הללויה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                    #516

                    על ספסל ישבו שניים דומים כמו מים
                    הראשון יושב לומד והוא משחק בנתיים
                    הוא מטיל ספק - חברו מטיל מטבע
                    כשחלק מנחשים - הוא בוודאי יודע
                    ליבו עומד לעד לתורתו הוא לוח
                    חרוטה כמו באבן - אי אפשר לשכוח.

                    כתבתי בזמן חידון ההלכה של הרב אופיר מלכה, איזה פחד של ידיעות! למי שהאזין...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • 7 באניאגרם 07 מנותק
                      7 באניאגרם 07 מנותק
                      7 באניאגרם 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                      #517

                      לא אספר לכם על חיי הנפלאים
                      המלאים ברגעים קסומים
                      לא על כל הפעמים בהם הייתי על הסוס
                      ולא על השניות אליהם אחזור בלי היסוס
                      כי הם מפוצצים לי את האון דרייב
                      ואין לי מספיק מקום וזמן עכשיו
                      וודאי שלא אספר על הרגעים
                      הפחות יפים של החיים
                      שהם אמנם לא כאלו קשים
                      אך הם בהחלט לא נועדו לבילויים

                      אלא-
                      אספר לכם על התמודדויות
                      שעברתי
                      על ניסיונות
                      שצלחתי
                      על אכזבות
                      שנחלתי
                      על הבנות
                      שהבנתי
                      ועל ניצחונות
                      שניצחתי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • אלי הגברא מנותק
                        אלי הגברא מנותק
                        אלי הגבר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #518

                        אני אכתוב פה כמה מילים....
                        אשמח לשמוע דעתכם.

                        איש הטבע.

                        הוא רץ אל ההרים
                        לראות את האיילים
                        הוא חי בעמקים
                        מתפעל מהפרחים

                        הוא אוהב את החיים
                        בין כל הצמחים
                        הוא מביט אל הגבהים
                        שעות ללא מעצורים

                        הוא מודה לאלוקים
                        על טבע ודברים כה יפים
                        הוא הולך ולא עוצר
                        יודע שהוא תמיד אותו שומר

                        הוא מתפלל על הגשמים
                        שירדו וישקו את הצמאים
                        הוא לא עוצר לרגע
                        כי אחרי הכל הוא איש הטבע

                        אחדות שווה הכל.
                        גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                        אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                        קולמוס הנפשק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • אלי הגברא אלי הגבר

                          אני אכתוב פה כמה מילים....
                          אשמח לשמוע דעתכם.

                          איש הטבע.

                          הוא רץ אל ההרים
                          לראות את האיילים
                          הוא חי בעמקים
                          מתפעל מהפרחים

                          הוא אוהב את החיים
                          בין כל הצמחים
                          הוא מביט אל הגבהים
                          שעות ללא מעצורים

                          הוא מודה לאלוקים
                          על טבע ודברים כה יפים
                          הוא הולך ולא עוצר
                          יודע שהוא תמיד אותו שומר

                          הוא מתפלל על הגשמים
                          שירדו וישקו את הצמאים
                          הוא לא עוצר לרגע
                          כי אחרי הכל הוא איש הטבע

                          קולמוס הנפשק מנותק
                          קולמוס הנפשק מנותק
                          קולמוס הנפש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #519
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #520

                            לא רוצה להיות כמו פיל גדול וחזק
                            אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                            כשהזבוב מתיישב על האף ועף אל הזנב
                            הוא פשוט יכול בשניה אחת את הסיוט לגמור
                            אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                            המשך יבוא בס"ד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • 7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #521

                              ילד קטן נחוש וחכם
                              מחליט לעלות לפסגת ההר
                              הוא לא חושש
                              משום מכשול
                              הוא מתעקש
                              לגבור על הכל
                              בא איש עצלן ולוחש
                              הוי ילדון טיפש
                              תישאר במקום בטוח
                              מה לך לרדוף אחרי הרוח?
                              עונים לו הזקנים
                              שאת הילד טוב מכירים:

                              לא, אל תדאג לו-
                              כל מקום הוא כך כובש
                              וגם אם נראה שאין לו
                              שום יכולת על היעד להיתפס
                              הוא כן כובש וזה נראה כה
                              קל אחרי שהוא שם מתבסס
                              וממשיך למטרה הבאה שלו
                              ומהדרך הארוכה הוא לא חושש
                              כי בליבו בוערת אש
                              שמניעה אותו לא להתייאש
                              וגם אם משהו מתפקשש
                              הוא מיד את עצמו תופס
                              ומתרומם מנקודת האפס
                              אז לא צריך לדאוג לו
                              הוא מסתדר הכי טוב שיש
                              ובעתיד כשתראה את דגלו
                              על הפסגה גבוה מתנוסס
                              אז תבוא ותגיד לו
                              שידעת שזה מה שיהיה
                              כי כשכלום לא הורס לו
                              יהיה בו כל דבר שרק ירצה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                #522

                                אני כבר לא יכול להסתתר להעמיד פנים
                                נמאס לי כבר לותר לסלוח על הכול
                                כאילו כלום לא היה אתמול
                                החלטתי אני אומר את האמת בפנים
                                לא משנה מה היו המחירים.
                                אין לי כבר מה להפסיד
                                כבר נגמרו הדמעות להוריד
                                הלב כבר התרגל לכאב
                                גם אם את התוצאה אני לא אוהב
                                אין לי עוד מה לעשות
                                חוץ מלשבת ולבכות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #523

                                  אז יאללה-קלטתי.
                                  כבר הבנתי מה כולם רוצים
                                  הם לא רוצים להכאיב לי
                                  הם פשוט לא מבינים

                                  שיש לי נקודות חולשה
                                  גם אם זה נראה שאני חזקה
                                  שאני לא עשויה מפלדה
                                  גם אם אני לא מזילה אפילו לא דמעה

                                  שגם אם אני מחייכת
                                  החיוך יכול להיות מזויף
                                  שגם אם אני לרגש מתכחשת
                                  זה לא אומר שאם יקרה משהו זה לא יכאב

                                  ואז---כשרגש פתאום הציף
                                  באחת הוא נעלם, בתהום שקע.
                                  כי נזכרתי-יש לי אבא טוב שעלי שומר
                                  ומגן מכל צרה

                                  אז הלכתי לכותל
                                  אליו להתפלל
                                  ביקשתי-תעזור לי שיהיה לי טוב תמיד
                                  ורק אליך אייחל!

                                  שלא משנה מה יקרה
                                  יהיה לי טוב תמיד
                                  כי לא משנה מה יהיה
                                  ארגיש אותך תמיד איתי!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                    #524

                                    השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

                                    התקדמות

                                    רוצה לבלות,
                                    נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
                                    רוצה כבר לחיות
                                    כמו שצריך,
                                    למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

                                    רוצה ליהנות,
                                    לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
                                    אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
                                    כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
                                    להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

                                    כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
                                    ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
                                    להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
                                    ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #525

                                      הוא נלחם,
                                      הוא גם נהיה חם.
                                      הרבה זמן השתמשו,
                                      ובסוף גם זרקו (?)
                                      הוא רץ מהר,
                                      לפעמים גם מאחר.
                                      כדי לנקותו- לשפשף צריך.
                                      הוא לא איזה ביסקויט פריך.
                                      המחק...

                                      מוזיקה.
                                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                        7 באניאגרם 07 מנותק
                                        7 באניאגרם 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                        #526

                                        היא רוצה להתקרב
                                        אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                        גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                        בדרך המלך הנכונה
                                        היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                        שאף פעם לא טועה
                                        שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                        שלא עוברת שום עברה
                                        אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                        קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                        וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                        והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                        כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                        היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                        את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                        אבל היא עצמה לא מצליחה
                                        להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                        בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                          היא רוצה להתקרב
                                          אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                          גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                          בדרך המלך הנכונה
                                          היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                          שאף פעם לא טועה
                                          שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                          שלא עוברת שום עברה
                                          אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                          קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                          וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                          והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                          כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                          היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                          את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                          אבל היא עצמה לא מצליחה
                                          להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                          בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                                          ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תמר מהמרכז
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #527

                                          @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

                                          ויום אחד
                                          בהחלטה נחושה
                                          היא פותחת דלת
                                          מוכנה לנסות...
                                          ואז מגלה
                                          איך כמו קסם
                                          רגליה אותה מוליכות
                                          והיא מבינה
                                          שמישהו למעלה
                                          מחייך ומושיט לה זרועות
                                          ואומר לה בואי
                                          אל תפחדי
                                          עוד לא מאוחר לשנות
                                          ועכשיו היא עמוק
                                          באמצע הדרך
                                          למקום שכולו רק טובות
                                          וגם כשנופלת
                                          וגם כשנשברת
                                          רגליה עודן איתנות.

                                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול