דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #512

    לא שלי

    מצאתי את עצמי
    לחה עדיין,
    ספוגת ימים
    קדמונים,
    גועשים,
    שראשי נמלא
    טל ומטרה
    ורוח סערה
    להגשים...

    איך הייתי
    בונה כתלים לעצמי
    כמו שטבעו בי הורי
    ועטפו מהקור,
    איך הייתי מסיקה
    את לבבי הפנימי
    ברגש, בנעורי
    מול אש המקור...

    ואותו הלפיד
    יבעיר בעתיד
    בלי הרף
    אותם כוחות
    מול עוד רוחות
    כשיבוא החורף

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
      #513

      משנכנס אדר מרבים בשמחה
      מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

      היצר הרע שדומה לזבוב
      רוצה לראות אותך עצוב
      בא תן לו מכה אחת גדולה
      ותהייה תמיד בשמחה .

      ואם עבר עלך יום קשה
      ואתה עדין מדוכא
      אז תפתח את העניים ותביט
      תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

      תזכור את זה במוח תחרוט
      שיש מישהו שאוהב אותך
      ללא תמורה ללא שום תנאי
      ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

      חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • פודרה 0פ פודרה 0

        משנכנס אדר מרבים בשמחה
        מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד

        היצר הרע שדומה לזבוב
        רוצה לראות אותך עצוב
        בא תן לו מכה אחת גדולה
        ותהייה תמיד בשמחה .

        ואם עבר עלך יום קשה
        ואתה עדין מדוכא
        אז תפתח את העניים ותביט
        תראה שיש מישהו שדואג לך תמיד

        תזכור את זה במוח תחרוט
        שיש מישהו שאוהב אותך
        ללא תמורה ללא שום תנאי
        ההוספה בהשראת @חיה במקרנצי'יק

        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
        #514
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #515

          *שיר שמביע את רחשי ליבי במילים פשוטות *

          כל כאב
          לוקח ללב
          כל כאב
          אותי שואב
          הולך רחוק
          מנסה לצעוק
          אך קולי מתמוסס
          נשמע מהסס
          אני בתוכי תוסס
          וציפורני כוסס
          הולך ביער
          להתבודד עם הצער
          לצעוק לבורא
          בקול קורא
          ממעמקים
          אלוקים
          תן לי כוח
          לא יכול לברוח
          תן לשכוח
          ורק בך לבטוח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • הללויהה מנותק
            הללויהה מנותק
            הללויה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
            #516

            על ספסל ישבו שניים דומים כמו מים
            הראשון יושב לומד והוא משחק בנתיים
            הוא מטיל ספק - חברו מטיל מטבע
            כשחלק מנחשים - הוא בוודאי יודע
            ליבו עומד לעד לתורתו הוא לוח
            חרוטה כמו באבן - אי אפשר לשכוח.

            כתבתי בזמן חידון ההלכה של הרב אופיר מלכה, איזה פחד של ידיעות! למי שהאזין...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • 7 באניאגרם 07 מנותק
              7 באניאגרם 07 מנותק
              7 באניאגרם 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
              #517

              לא אספר לכם על חיי הנפלאים
              המלאים ברגעים קסומים
              לא על כל הפעמים בהם הייתי על הסוס
              ולא על השניות אליהם אחזור בלי היסוס
              כי הם מפוצצים לי את האון דרייב
              ואין לי מספיק מקום וזמן עכשיו
              וודאי שלא אספר על הרגעים
              הפחות יפים של החיים
              שהם אמנם לא כאלו קשים
              אך הם בהחלט לא נועדו לבילויים

              אלא-
              אספר לכם על התמודדויות
              שעברתי
              על ניסיונות
              שצלחתי
              על אכזבות
              שנחלתי
              על הבנות
              שהבנתי
              ועל ניצחונות
              שניצחתי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • אלי הגברא מנותק
                אלי הגברא מנותק
                אלי הגבר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #518

                אני אכתוב פה כמה מילים....
                אשמח לשמוע דעתכם.

                איש הטבע.

                הוא רץ אל ההרים
                לראות את האיילים
                הוא חי בעמקים
                מתפעל מהפרחים

                הוא אוהב את החיים
                בין כל הצמחים
                הוא מביט אל הגבהים
                שעות ללא מעצורים

                הוא מודה לאלוקים
                על טבע ודברים כה יפים
                הוא הולך ולא עוצר
                יודע שהוא תמיד אותו שומר

                הוא מתפלל על הגשמים
                שירדו וישקו את הצמאים
                הוא לא עוצר לרגע
                כי אחרי הכל הוא איש הטבע

                אחדות שווה הכל.
                גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                קולמוס הנפשק תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • אלי הגברא אלי הגבר

                  אני אכתוב פה כמה מילים....
                  אשמח לשמוע דעתכם.

                  איש הטבע.

                  הוא רץ אל ההרים
                  לראות את האיילים
                  הוא חי בעמקים
                  מתפעל מהפרחים

                  הוא אוהב את החיים
                  בין כל הצמחים
                  הוא מביט אל הגבהים
                  שעות ללא מעצורים

                  הוא מודה לאלוקים
                  על טבע ודברים כה יפים
                  הוא הולך ולא עוצר
                  יודע שהוא תמיד אותו שומר

                  הוא מתפלל על הגשמים
                  שירדו וישקו את הצמאים
                  הוא לא עוצר לרגע
                  כי אחרי הכל הוא איש הטבע

                  קולמוס הנפשק מנותק
                  קולמוס הנפשק מנותק
                  קולמוס הנפש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #519
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #520

                    לא רוצה להיות כמו פיל גדול וחזק
                    אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                    כשהזבוב מתיישב על האף ועף אל הזנב
                    הוא פשוט יכול בשניה אחת את הסיוט לגמור
                    אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
                    המשך יבוא בס"ד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • 7 באניאגרם 07 מנותק
                      7 באניאגרם 07 מנותק
                      7 באניאגרם 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #521

                      ילד קטן נחוש וחכם
                      מחליט לעלות לפסגת ההר
                      הוא לא חושש
                      משום מכשול
                      הוא מתעקש
                      לגבור על הכל
                      בא איש עצלן ולוחש
                      הוי ילדון טיפש
                      תישאר במקום בטוח
                      מה לך לרדוף אחרי הרוח?
                      עונים לו הזקנים
                      שאת הילד טוב מכירים:

                      לא, אל תדאג לו-
                      כל מקום הוא כך כובש
                      וגם אם נראה שאין לו
                      שום יכולת על היעד להיתפס
                      הוא כן כובש וזה נראה כה
                      קל אחרי שהוא שם מתבסס
                      וממשיך למטרה הבאה שלו
                      ומהדרך הארוכה הוא לא חושש
                      כי בליבו בוערת אש
                      שמניעה אותו לא להתייאש
                      וגם אם משהו מתפקשש
                      הוא מיד את עצמו תופס
                      ומתרומם מנקודת האפס
                      אז לא צריך לדאוג לו
                      הוא מסתדר הכי טוב שיש
                      ובעתיד כשתראה את דגלו
                      על הפסגה גבוה מתנוסס
                      אז תבוא ותגיד לו
                      שידעת שזה מה שיהיה
                      כי כשכלום לא הורס לו
                      יהיה בו כל דבר שרק ירצה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                        #522

                        אני כבר לא יכול להסתתר להעמיד פנים
                        נמאס לי כבר לותר לסלוח על הכול
                        כאילו כלום לא היה אתמול
                        החלטתי אני אומר את האמת בפנים
                        לא משנה מה היו המחירים.
                        אין לי כבר מה להפסיד
                        כבר נגמרו הדמעות להוריד
                        הלב כבר התרגל לכאב
                        גם אם את התוצאה אני לא אוהב
                        אין לי עוד מה לעשות
                        חוץ מלשבת ולבכות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #523

                          אז יאללה-קלטתי.
                          כבר הבנתי מה כולם רוצים
                          הם לא רוצים להכאיב לי
                          הם פשוט לא מבינים

                          שיש לי נקודות חולשה
                          גם אם זה נראה שאני חזקה
                          שאני לא עשויה מפלדה
                          גם אם אני לא מזילה אפילו לא דמעה

                          שגם אם אני מחייכת
                          החיוך יכול להיות מזויף
                          שגם אם אני לרגש מתכחשת
                          זה לא אומר שאם יקרה משהו זה לא יכאב

                          ואז---כשרגש פתאום הציף
                          באחת הוא נעלם, בתהום שקע.
                          כי נזכרתי-יש לי אבא טוב שעלי שומר
                          ומגן מכל צרה

                          אז הלכתי לכותל
                          אליו להתפלל
                          ביקשתי-תעזור לי שיהיה לי טוב תמיד
                          ורק אליך אייחל!

                          שלא משנה מה יקרה
                          יהיה לי טוב תמיד
                          כי לא משנה מה יהיה
                          ארגיש אותך תמיד איתי!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                            #524

                            השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

                            התקדמות

                            רוצה לבלות,
                            נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
                            רוצה כבר לחיות
                            כמו שצריך,
                            למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

                            רוצה ליהנות,
                            לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
                            אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
                            כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
                            להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

                            כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
                            ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
                            להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
                            ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #525

                              הוא נלחם,
                              הוא גם נהיה חם.
                              הרבה זמן השתמשו,
                              ובסוף גם זרקו (?)
                              הוא רץ מהר,
                              לפעמים גם מאחר.
                              כדי לנקותו- לשפשף צריך.
                              הוא לא איזה ביסקויט פריך.
                              המחק...

                              מוזיקה.
                              התרופה הטובה ביותר👌🎧

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                #526

                                היא רוצה להתקרב
                                אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                בדרך המלך הנכונה
                                היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                שאף פעם לא טועה
                                שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                שלא עוברת שום עברה
                                אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                אבל היא עצמה לא מצליחה
                                להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                  היא רוצה להתקרב
                                  אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                  גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                  בדרך המלך הנכונה
                                  היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                  שאף פעם לא טועה
                                  שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                  שלא עוברת שום עברה
                                  אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                  קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                  וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                  והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                  כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                  היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                  את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                  אבל היא עצמה לא מצליחה
                                  להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                  בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                                  ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תמר מהמרכז
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #527

                                  @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

                                  ויום אחד
                                  בהחלטה נחושה
                                  היא פותחת דלת
                                  מוכנה לנסות...
                                  ואז מגלה
                                  איך כמו קסם
                                  רגליה אותה מוליכות
                                  והיא מבינה
                                  שמישהו למעלה
                                  מחייך ומושיט לה זרועות
                                  ואומר לה בואי
                                  אל תפחדי
                                  עוד לא מאוחר לשנות
                                  ועכשיו היא עמוק
                                  באמצע הדרך
                                  למקום שכולו רק טובות
                                  וגם כשנופלת
                                  וגם כשנשברת
                                  רגליה עודן איתנות.

                                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #528

                                    לקום
                                    ולהתחיל מהתחלה
                                    ולפתוח בבראשית
                                    לפסוע
                                    בלי לפחד ליפול
                                    לאט לאחוז במעקה
                                    לצעוד
                                    ברגל ימין
                                    לקראת ההתחלה
                                    בואי כלה
                                    כמו בשמלה צחורה
                                    דרך חדשה ונקיה
                                    להרגיש את ההתחדשות
                                    את הטוהר והחן
                                    ולשכוח מהשקר
                                    לא לזכור את האמירות המכוערות
                                    את המילים המשפילות
                                    שבלב פגעו כמו חיצים
                                    להשתדל למחול
                                    ולא לקחת ללב
                                    זה קשה
                                    לא פשוט
                                    הזכרון טרי ורענן
                                    מוריד לעיתים גשם מענן
                                    את העינים מרטיב
                                    בדמעות רותחות
                                    אל תדאגי הכל יעבור
                                    עוד תשכחי את מה שהיה
                                    את הכאבים והמילים
                                    ולפנייך דף חדש חלק
                                    בהצלחה!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                      #529
                                      פוסט זה נמחק!
                                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                        פוסט זה נמחק!

                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #530
                                        פוסט זה נמחק!
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ברוריהב ברוריה

                                          פוסט זה נמחק!

                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #531
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול