דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #515

    *שיר שמביע את רחשי ליבי במילים פשוטות *

    כל כאב
    לוקח ללב
    כל כאב
    אותי שואב
    הולך רחוק
    מנסה לצעוק
    אך קולי מתמוסס
    נשמע מהסס
    אני בתוכי תוסס
    וציפורני כוסס
    הולך ביער
    להתבודד עם הצער
    לצעוק לבורא
    בקול קורא
    ממעמקים
    אלוקים
    תן לי כוח
    לא יכול לברוח
    תן לשכוח
    ורק בך לבטוח

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • הללויהה מנותק
      הללויהה מנותק
      הללויה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
      #516

      על ספסל ישבו שניים דומים כמו מים
      הראשון יושב לומד והוא משחק בנתיים
      הוא מטיל ספק - חברו מטיל מטבע
      כשחלק מנחשים - הוא בוודאי יודע
      ליבו עומד לעד לתורתו הוא לוח
      חרוטה כמו באבן - אי אפשר לשכוח.

      כתבתי בזמן חידון ההלכה של הרב אופיר מלכה, איזה פחד של ידיעות! למי שהאזין...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • 7 באניאגרם 07 מנותק
        7 באניאגרם 07 מנותק
        7 באניאגרם 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
        #517

        לא אספר לכם על חיי הנפלאים
        המלאים ברגעים קסומים
        לא על כל הפעמים בהם הייתי על הסוס
        ולא על השניות אליהם אחזור בלי היסוס
        כי הם מפוצצים לי את האון דרייב
        ואין לי מספיק מקום וזמן עכשיו
        וודאי שלא אספר על הרגעים
        הפחות יפים של החיים
        שהם אמנם לא כאלו קשים
        אך הם בהחלט לא נועדו לבילויים

        אלא-
        אספר לכם על התמודדויות
        שעברתי
        על ניסיונות
        שצלחתי
        על אכזבות
        שנחלתי
        על הבנות
        שהבנתי
        ועל ניצחונות
        שניצחתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • אלי הגברא מנותק
          אלי הגברא מנותק
          אלי הגבר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #518

          אני אכתוב פה כמה מילים....
          אשמח לשמוע דעתכם.

          איש הטבע.

          הוא רץ אל ההרים
          לראות את האיילים
          הוא חי בעמקים
          מתפעל מהפרחים

          הוא אוהב את החיים
          בין כל הצמחים
          הוא מביט אל הגבהים
          שעות ללא מעצורים

          הוא מודה לאלוקים
          על טבע ודברים כה יפים
          הוא הולך ולא עוצר
          יודע שהוא תמיד אותו שומר

          הוא מתפלל על הגשמים
          שירדו וישקו את הצמאים
          הוא לא עוצר לרגע
          כי אחרי הכל הוא איש הטבע

          אחדות שווה הכל.
          גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
          אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

          קולמוס הנפשק תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • אלי הגברא אלי הגבר

            אני אכתוב פה כמה מילים....
            אשמח לשמוע דעתכם.

            איש הטבע.

            הוא רץ אל ההרים
            לראות את האיילים
            הוא חי בעמקים
            מתפעל מהפרחים

            הוא אוהב את החיים
            בין כל הצמחים
            הוא מביט אל הגבהים
            שעות ללא מעצורים

            הוא מודה לאלוקים
            על טבע ודברים כה יפים
            הוא הולך ולא עוצר
            יודע שהוא תמיד אותו שומר

            הוא מתפלל על הגשמים
            שירדו וישקו את הצמאים
            הוא לא עוצר לרגע
            כי אחרי הכל הוא איש הטבע

            קולמוס הנפשק מנותק
            קולמוס הנפשק מנותק
            קולמוס הנפש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #519
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #520

              לא רוצה להיות כמו פיל גדול וחזק
              אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
              כשהזבוב מתיישב על האף ועף אל הזנב
              הוא פשוט יכול בשניה אחת את הסיוט לגמור
              אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
              המשך יבוא בס"ד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • 7 באניאגרם 07 מנותק
                7 באניאגרם 07 מנותק
                7 באניאגרם 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #521

                ילד קטן נחוש וחכם
                מחליט לעלות לפסגת ההר
                הוא לא חושש
                משום מכשול
                הוא מתעקש
                לגבור על הכל
                בא איש עצלן ולוחש
                הוי ילדון טיפש
                תישאר במקום בטוח
                מה לך לרדוף אחרי הרוח?
                עונים לו הזקנים
                שאת הילד טוב מכירים:

                לא, אל תדאג לו-
                כל מקום הוא כך כובש
                וגם אם נראה שאין לו
                שום יכולת על היעד להיתפס
                הוא כן כובש וזה נראה כה
                קל אחרי שהוא שם מתבסס
                וממשיך למטרה הבאה שלו
                ומהדרך הארוכה הוא לא חושש
                כי בליבו בוערת אש
                שמניעה אותו לא להתייאש
                וגם אם משהו מתפקשש
                הוא מיד את עצמו תופס
                ומתרומם מנקודת האפס
                אז לא צריך לדאוג לו
                הוא מסתדר הכי טוב שיש
                ובעתיד כשתראה את דגלו
                על הפסגה גבוה מתנוסס
                אז תבוא ותגיד לו
                שידעת שזה מה שיהיה
                כי כשכלום לא הורס לו
                יהיה בו כל דבר שרק ירצה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                  #522

                  אני כבר לא יכול להסתתר להעמיד פנים
                  נמאס לי כבר לותר לסלוח על הכול
                  כאילו כלום לא היה אתמול
                  החלטתי אני אומר את האמת בפנים
                  לא משנה מה היו המחירים.
                  אין לי כבר מה להפסיד
                  כבר נגמרו הדמעות להוריד
                  הלב כבר התרגל לכאב
                  גם אם את התוצאה אני לא אוהב
                  אין לי עוד מה לעשות
                  חוץ מלשבת ולבכות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #523

                    אז יאללה-קלטתי.
                    כבר הבנתי מה כולם רוצים
                    הם לא רוצים להכאיב לי
                    הם פשוט לא מבינים

                    שיש לי נקודות חולשה
                    גם אם זה נראה שאני חזקה
                    שאני לא עשויה מפלדה
                    גם אם אני לא מזילה אפילו לא דמעה

                    שגם אם אני מחייכת
                    החיוך יכול להיות מזויף
                    שגם אם אני לרגש מתכחשת
                    זה לא אומר שאם יקרה משהו זה לא יכאב

                    ואז---כשרגש פתאום הציף
                    באחת הוא נעלם, בתהום שקע.
                    כי נזכרתי-יש לי אבא טוב שעלי שומר
                    ומגן מכל צרה

                    אז הלכתי לכותל
                    אליו להתפלל
                    ביקשתי-תעזור לי שיהיה לי טוב תמיד
                    ורק אליך אייחל!

                    שלא משנה מה יקרה
                    יהיה לי טוב תמיד
                    כי לא משנה מה יהיה
                    ארגיש אותך תמיד איתי!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                      #524

                      השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

                      התקדמות

                      רוצה לבלות,
                      נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
                      רוצה כבר לחיות
                      כמו שצריך,
                      למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

                      רוצה ליהנות,
                      לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
                      אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
                      כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
                      להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

                      כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
                      ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
                      להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
                      ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #525

                        הוא נלחם,
                        הוא גם נהיה חם.
                        הרבה זמן השתמשו,
                        ובסוף גם זרקו (?)
                        הוא רץ מהר,
                        לפעמים גם מאחר.
                        כדי לנקותו- לשפשף צריך.
                        הוא לא איזה ביסקויט פריך.
                        המחק...

                        מוזיקה.
                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • 7 באניאגרם 07 מנותק
                          7 באניאגרם 07 מנותק
                          7 באניאגרם 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                          #526

                          היא רוצה להתקרב
                          אל אביה שאותה תמיד אוהב
                          גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                          בדרך המלך הנכונה
                          היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                          שאף פעם לא טועה
                          שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                          שלא עוברת שום עברה
                          אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                          קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                          וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                          והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                          כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                          היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                          את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                          אבל היא עצמה לא מצליחה
                          להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                          בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                            היא רוצה להתקרב
                            אל אביה שאותה תמיד אוהב
                            גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                            בדרך המלך הנכונה
                            היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                            שאף פעם לא טועה
                            שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                            שלא עוברת שום עברה
                            אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                            קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                            וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                            והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                            כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                            היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                            את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                            אבל היא עצמה לא מצליחה
                            להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                            בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                            ת מנותק
                            ת מנותק
                            תמר מהמרכז
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #527

                            @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

                            ויום אחד
                            בהחלטה נחושה
                            היא פותחת דלת
                            מוכנה לנסות...
                            ואז מגלה
                            איך כמו קסם
                            רגליה אותה מוליכות
                            והיא מבינה
                            שמישהו למעלה
                            מחייך ומושיט לה זרועות
                            ואומר לה בואי
                            אל תפחדי
                            עוד לא מאוחר לשנות
                            ועכשיו היא עמוק
                            באמצע הדרך
                            למקום שכולו רק טובות
                            וגם כשנופלת
                            וגם כשנשברת
                            רגליה עודן איתנות.

                            מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #528

                              לקום
                              ולהתחיל מהתחלה
                              ולפתוח בבראשית
                              לפסוע
                              בלי לפחד ליפול
                              לאט לאחוז במעקה
                              לצעוד
                              ברגל ימין
                              לקראת ההתחלה
                              בואי כלה
                              כמו בשמלה צחורה
                              דרך חדשה ונקיה
                              להרגיש את ההתחדשות
                              את הטוהר והחן
                              ולשכוח מהשקר
                              לא לזכור את האמירות המכוערות
                              את המילים המשפילות
                              שבלב פגעו כמו חיצים
                              להשתדל למחול
                              ולא לקחת ללב
                              זה קשה
                              לא פשוט
                              הזכרון טרי ורענן
                              מוריד לעיתים גשם מענן
                              את העינים מרטיב
                              בדמעות רותחות
                              אל תדאגי הכל יעבור
                              עוד תשכחי את מה שהיה
                              את הכאבים והמילים
                              ולפנייך דף חדש חלק
                              בהצלחה!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                #529
                                פוסט זה נמחק!
                                ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #530
                                  פוסט זה נמחק!
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ברוריהב ברוריה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #531
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אלי הגברא מנותק
                                      אלי הגברא מנותק
                                      אלי הגבר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #532

                                      תחיה!

                                      רק שחור הוא רואה
                                      כמים שאין להם סוף
                                      בבכי הוא גועה
                                      מה יהיה הסוף

                                      תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                                      ואז תראה שהכל הסתדר
                                      תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                                      להיות לו לבן להיכנס לחדר

                                      זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                                      להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                                      תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                                      גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                                      אחדות שווה הכל.
                                      גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                                      אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                        #533

                                        עולם צבעוני

                                        בעולמינו יש מגוון צבעים
                                        לכל יום צבע משלו
                                        וגוון משלו👇

                                        יש ימים צהובים
                                        תמיד מחייכים
                                        הצלחה בכל התחומים
                                        ושמש בין העננים☺

                                        יש ימים כחולים
                                        רוגע מדומה תמיד נוסכים
                                        אדישות אותי אופפת
                                        הכל נראה כמעטפת😑

                                        יש ימים חומים
                                        בנאליים כאלה ומשעממים
                                        הכל חדגוני
                                        אין טיפת צבעוני😞

                                        הימים הרעים הם השחורים
                                        אני נופלת ואין אף אחד שאותי מרים
                                        אני צריכה לעבור צד
                                        אבל כל הגשרים שסביבי נשרפים😢

                                        הימים הטובים ביותר הם הכתומים
                                        עליזים קופצניים ושובבים
                                        יכול להיות שהסתבכתי בטעות
                                        אבל את האושר אי אפשר לקחת ממני😂

                                        הימים הם ימים
                                        והלילות הם לילות
                                        אבל בכל הזדמנות
                                        אני לא שוכחת מי אני
                                        ושמחר עתיד להיות יום נוסף
                                        ושהכל לטובה
                                        וד' תמייייייייייד אותי אוהב😘

                                        וגם אם קשה
                                        ולא הכל נעים
                                        אשא תפילה לאבא, לאלוקים
                                        והוא אותי ירים!

                                        מומלץ לכל מי שפוגש תקופות דאון כאלה!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                          7 באניאגרם 07 מנותק
                                          7 באניאגרם 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                          #534

                                          באדמה אחת
                                          בין הרים וגבעות,
                                          ימים וביצות,
                                          מצויה שם,
                                          ארץ הצחוק והשמחה

                                          אז-
                                          קיבלתי המלצה
                                          חמה ממש,
                                          רותחת,
                                          ללכת לרחרח שם,
                                          לצבור לעצמי קצת רווח

                                          וניסיתי-
                                          וצעדתי בדרכי אל המסע
                                          עם תרמיל על הגב,
                                          וחיוך כתרופה,
                                          עם עצב בעיניים,
                                          ומבט תלוי באדמה או בשמיים

                                          והגעתי:
                                          אך-
                                          השער נעול,
                                          והלב אטום,
                                          והרגשתי
                                          שאין לי מקום
                                          בכלל
                                          בכל העולם כולו

                                          ואז-
                                          החלטתי את האושר אלי להביא
                                          לחייך אל מול הראי,
                                          ולהודות לבוראי,
                                          שברוך השם אני חיה,
                                          ויש לי תקווה לעתיד,
                                          ויש לי משפחה,
                                          ועולם
                                          וחברות

                                          ואלף סיבות על מה להודות!👍

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול