דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

    היא רוצה להתקרב
    אל אביה שאותה תמיד אוהב
    גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
    בדרך המלך הנכונה
    היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
    שאף פעם לא טועה
    שמקיימת את מצוותיו בשמחה
    שלא עוברת שום עברה
    אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
    קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
    וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
    והרצון מולם ממש קטן ונבוב
    כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
    היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
    את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
    אבל היא עצמה לא מצליחה
    להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

    בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

    ת מנותק
    ת מנותק
    תמר מהמרכז
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #527

    @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

    ויום אחד
    בהחלטה נחושה
    היא פותחת דלת
    מוכנה לנסות...
    ואז מגלה
    איך כמו קסם
    רגליה אותה מוליכות
    והיא מבינה
    שמישהו למעלה
    מחייך ומושיט לה זרועות
    ואומר לה בואי
    אל תפחדי
    עוד לא מאוחר לשנות
    ועכשיו היא עמוק
    באמצע הדרך
    למקום שכולו רק טובות
    וגם כשנופלת
    וגם כשנשברת
    רגליה עודן איתנות.

    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #528

      לקום
      ולהתחיל מהתחלה
      ולפתוח בבראשית
      לפסוע
      בלי לפחד ליפול
      לאט לאחוז במעקה
      לצעוד
      ברגל ימין
      לקראת ההתחלה
      בואי כלה
      כמו בשמלה צחורה
      דרך חדשה ונקיה
      להרגיש את ההתחדשות
      את הטוהר והחן
      ולשכוח מהשקר
      לא לזכור את האמירות המכוערות
      את המילים המשפילות
      שבלב פגעו כמו חיצים
      להשתדל למחול
      ולא לקחת ללב
      זה קשה
      לא פשוט
      הזכרון טרי ורענן
      מוריד לעיתים גשם מענן
      את העינים מרטיב
      בדמעות רותחות
      אל תדאגי הכל יעבור
      עוד תשכחי את מה שהיה
      את הכאבים והמילים
      ולפנייך דף חדש חלק
      בהצלחה!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
        #529
        פוסט זה נמחק!
        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

          פוסט זה נמחק!

          ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #530
          פוסט זה נמחק!
          חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ברוריהב ברוריה

            פוסט זה נמחק!

            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #531
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אלי הגברא מנותק
              אלי הגברא מנותק
              אלי הגבר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #532

              תחיה!

              רק שחור הוא רואה
              כמים שאין להם סוף
              בבכי הוא גועה
              מה יהיה הסוף

              תרגע מהר אדם ניפגש מחר
              ואז תראה שהכל הסתדר
              תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
              להיות לו לבן להיכנס לחדר

              זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
              להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
              תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
              גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

              אחדות שווה הכל.
              גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
              אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                #533

                עולם צבעוני

                בעולמינו יש מגוון צבעים
                לכל יום צבע משלו
                וגוון משלו👇

                יש ימים צהובים
                תמיד מחייכים
                הצלחה בכל התחומים
                ושמש בין העננים☺

                יש ימים כחולים
                רוגע מדומה תמיד נוסכים
                אדישות אותי אופפת
                הכל נראה כמעטפת😑

                יש ימים חומים
                בנאליים כאלה ומשעממים
                הכל חדגוני
                אין טיפת צבעוני😞

                הימים הרעים הם השחורים
                אני נופלת ואין אף אחד שאותי מרים
                אני צריכה לעבור צד
                אבל כל הגשרים שסביבי נשרפים😢

                הימים הטובים ביותר הם הכתומים
                עליזים קופצניים ושובבים
                יכול להיות שהסתבכתי בטעות
                אבל את האושר אי אפשר לקחת ממני😂

                הימים הם ימים
                והלילות הם לילות
                אבל בכל הזדמנות
                אני לא שוכחת מי אני
                ושמחר עתיד להיות יום נוסף
                ושהכל לטובה
                וד' תמייייייייייד אותי אוהב😘

                וגם אם קשה
                ולא הכל נעים
                אשא תפילה לאבא, לאלוקים
                והוא אותי ירים!

                מומלץ לכל מי שפוגש תקופות דאון כאלה!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • 7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                  #534

                  באדמה אחת
                  בין הרים וגבעות,
                  ימים וביצות,
                  מצויה שם,
                  ארץ הצחוק והשמחה

                  אז-
                  קיבלתי המלצה
                  חמה ממש,
                  רותחת,
                  ללכת לרחרח שם,
                  לצבור לעצמי קצת רווח

                  וניסיתי-
                  וצעדתי בדרכי אל המסע
                  עם תרמיל על הגב,
                  וחיוך כתרופה,
                  עם עצב בעיניים,
                  ומבט תלוי באדמה או בשמיים

                  והגעתי:
                  אך-
                  השער נעול,
                  והלב אטום,
                  והרגשתי
                  שאין לי מקום
                  בכלל
                  בכל העולם כולו

                  ואז-
                  החלטתי את האושר אלי להביא
                  לחייך אל מול הראי,
                  ולהודות לבוראי,
                  שברוך השם אני חיה,
                  ויש לי תקווה לעתיד,
                  ויש לי משפחה,
                  ועולם
                  וחברות

                  ואלף סיבות על מה להודות!👍

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • אלי הגברא מנותק
                    אלי הגברא מנותק
                    אלי הגבר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי הגבר
                    #535

                    כמו פרח שגודל
                    לא עוצר ולא נובל
                    רץ לא מסתכל
                    והכל הוא מקבל

                    ממשיך הוא לנסות
                    גם כשהכל נראה אבוד
                    להניע עולמות
                    גם כשהמצב ירוד

                    כי הוא יודע
                    וגם שומע
                    בסוף הכל יגמר
                    ויסתדר
                    אחרי ענן תבוא השמש
                    אחרי החושך יבוא האור
                    ואז הכל יגמר
                    וגם זה יעבור

                    אחדות שווה הכל.
                    גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                    אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #536

                      אני כותבת את זה לקראת פורים בתור נקודה למחשבה אני תמיד רואה את הצעירים ששתו יותר מידיי וזה מחזה לא נעים

                      כמו שיכור צוהל
                      מועד ונופל
                      מקיא ומתלכלך
                      ועדיין הולך
                      שטויות מלהג
                      סודות מגלה
                      שתה יותר מידיי
                      חשב שכדאי
                      זה נעים
                      ככה להתבשם
                      לשכוח מהצרות
                      רק לכמה דקות
                      נכון זה מסוכן
                      אבל הוא מרים ידיים
                      בהשפעת חברים
                      שלרוויה שותים
                      אותו משכנעים
                      משום מה זה קל
                      אותו להכניע
                      הוא צעיר
                      וקצת חלש
                      מה כבר יקרה?
                      זה בסך הכול יין
                      וכולם שותים
                      עוד כוסית קטנה
                      זה רק בקטנה
                      ומשם לאט לאט במדרון
                      זה מגיע העילפון
                      סחרור החושים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #537

                        אם אתה מרגיש קצת עצוב
                        אם אתה מרגיש בודד עזוב
                        אל תחכה לאיזה תפיחת שכם שתגיע
                        תעשה זאת לעצמך אל תתמהמה.
                        תחזק את עצמך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • הללויהה מנותק
                          הללויהה מנותק
                          הללויה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #538

                          @7-באניאגרם-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                          היא רוצה להתקרב
                          אל אביה שאותה תמיד אוהב
                          גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                          בדרך המלך הנכונה
                          היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                          שאף פעם לא טועה
                          שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                          שלא עוברת שום עברה
                          אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                          קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                          וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                          והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                          כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                          היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                          את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                          אבל היא עצמה לא מצליחה
                          להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                          אבל החברה היא לא טעות
                          יש בה איזו שהיא מהות
                          וכשהיא הבינה והיא הפנימה
                          פתאום חדר הכל פנימה

                          מה היה הסוד? מישהו יכול לחשוד?
                          צר לי לאכזב, בשביל לזה צריך לחשוב
                          ומי שזכה בניסיונות לעמוד
                          יכול בסוף, קצת, לעקוב.

                          לכן בדרך, יש לה סוף
                          עדין יש למה לכסוף.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                            #539

                            @איצלה מתגעגע לילדות
                            לתמימות לפשטות שבי הייתה
                            לזוך ולטוהר
                            לזמנים שהכול היה מואר

                            מתגעגע לימים
                            שבהם לא היו הרבה טעמים
                            אבל היה טעם אחד מנצח
                            היה זה טעם נפלא לחיים
                            טעם של שלווה חיים מאושרים

                            ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • ח מנותק
                              ח מנותק
                              חמווד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #540

                              חושב על החיים
                              מתמודד עם אנשים
                              מביט לו בפנים
                              ומרחף אל הגבהים

                              חושב שהבנתי
                              ממשיך ולא עוצר
                              אבל בסוף רק התעייפתי
                              על ערנותי אני שומר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                #541

                                טרלול זאת המילה שמגדירה
                                עכשיו את המצב הלא נורמאלי
                                מסתכלת בעיתון שבוחן את הזירה
                                אין לזה שום הסבר רציונאלי

                                העולם שעבר להתנהל בידי רובוטים
                                שכבר מזמן הוכחו כלא מוגנים
                                הקונספרציות שכבר מזמן שברו כל שיאים
                                ואיך כולם מדברים רק על הישראלים?

                                האיראנים שלפצצה גרעינית מתקדמים
                                ארצות הברית עם נשיא בובה על חוטים
                                האנשים כולם צבועים
                                או שלהפך-כולם צודקים

                                הקורונה כבר נגמרה
                                האומיקרון זו מגיפה חדשה
                                ושניהם הומצאו בסין במעבדה
                                או אצל אדם שונא ילודה

                                השבבים בחיסונים שאותנו מהנדסים
                                ובדקתם מה יש במטושים?
                                אוקראינה זירת המלחמה
                                ולא שכחתי את קוריאה הצפונית שבמצעדי ראווה
                                יורה טילים לעבר שכנתה
                                ההתחממות הגלובאלית מכה בקרחונים
                                ארצות הברית במלחמת אזרחים

                                איזה מקום עוד לא כבשו?
                                מה לכם אנשים כי תחפשו?
                                טיל הולך להתפוצץ על הירח
                                אחרי שניסו לרדוף אחרי הרוח

                                ולא אדבר על הגזירות
                                הנוראיות והאיומות
                                שעלינו נוחתות
                                לאחר שנת מלאת אסונות

                                ולכן אבקש בקשה לרגל המצב-

                                אנחנו רוצים משיח עכשיו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • פודרה 0פ פודרה 0

                                  @איצלה מתגעגע לילדות
                                  לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                  לזוך ולטוהר
                                  לזמנים שהכול היה מואר

                                  מתגעגע לימים
                                  שבהם לא היו הרבה טעמים
                                  אבל היה טעם אחד מנצח
                                  היה זה טעם נפלא לחיים
                                  טעם של שלווה חיים מאושרים

                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #542

                                  @פודרה-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                  @איצלה מתגעגע לילדות
                                  לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                  לזוך ולטוהר
                                  לזמנים שהכול היה מואר

                                  מתגעגע לימים
                                  שבהם לא היו הרבה טעמים
                                  אבל היה טעם אחד מנצח
                                  היה זה טעם נפלא לחיים
                                  טעם של שלווה חיים מאושרים

                                  אם תרשה לי להוסיף עוד בית

                                  מתגעגע לימים שבהם הכול היה מותר
                                  ושום דבר לא היה מוזר
                                  יכולתי לצייר בחול
                                  והמון ממתקים לאכול
                                  הייתי ילדה קטנה
                                  וכלום לא השתנה
                                  לטבעיות ולחן
                                  של ימים עברו
                                  בהם אנשים היו שלווים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #543

                                    אני עושה מה שבא לי
                                    לא מעניין אותי מה חושבים עלי
                                    אני עושה מה שטוב לי
                                    לא מענין אותי מה מדברים מאחורי
                                    גבי.
                                    לא מעניין אותך באמת?

                                    אז מדוע אתה כועס מזעיף פנים
                                    כשלך מילה אומרים
                                    על הטלפון החכם או על איך שאתה נראה
                                    מדוע אתה מתעצבן כשלך מעירים
                                    אתה חושב הם טועים אבל אולי לטובה
                                    הם מתכונים.

                                    אתה רוצה שאותך יקבלו כמו שאתה
                                    שיאהבו אתך אהבה שאינה תלויה
                                    עם הנפילות אם הטעויות שטעית
                                    אז מדוע אתה לא סולח לאבא ואימא
                                    אולי הם רוצים בדיוק כמוך
                                    אולי גם עליהם עבר כמו שעבר עליך?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                      #544

                                      שיר של אחת שרוצה חופש:
                                      די, נמאס לי
                                      מכל האנשים שאומרים לי
                                      מה לעשות
                                      איך להתנהג
                                      בכל מצב מה להיות ואיך
                                      די!
                                      אני גדולה!
                                      לעצמי מחליטה
                                      כל הזמן
                                      אף אחד זה לא אני
                                      אף אחד לא רואה את הראש שלי
                                      ומה שהוא מלא בו
                                      אף אחד כאן לא כמוני
                                      אז איך אתם יודעים מה טוב לי?
                                      רק מי שברא אותי יודע!
                                      והוא כבר החליט.
                                      ואתם?
                                      לא תשפיעו עלי לעולם!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #545

                                        ה' תשוב לעמך!!!

                                        כבוד השם עד מתי תיגלה בעצבות?
                                        עד מתי השכינה תישרה בגלות?!
                                        עד מתי רשעים יצחקו עליך
                                        ועל העם הגולה של בינך בכורך?

                                        אבא'לה באמת שאנו רוצים אותך
                                        רוצים תמיד להרגיש קרבתך
                                        להרגיש שאתה זה שמנהל העולם
                                        שאתה לבדך מלך חי וקיים

                                        נמאס מאסונות שבאים בגלויות
                                        נמאס מבכי של אמהות שכולות
                                        נמאס מהחרפה שאנו סופגים מהעמים
                                        נמאס לשמוע על אלמנות ויתומים

                                        נו כבר תרחם וחזור לביתך
                                        על עמך תשרה שכינתך
                                        תבנה לנו את בית המקדש
                                        נעלה לשם ונשיר שיר חדש!

                                        יש שני סוגי מוזיקה-
                                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                        אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • איזה קטעא איזה קטע

                                          ה' תשוב לעמך!!!

                                          כבוד השם עד מתי תיגלה בעצבות?
                                          עד מתי השכינה תישרה בגלות?!
                                          עד מתי רשעים יצחקו עליך
                                          ועל העם הגולה של בינך בכורך?

                                          אבא'לה באמת שאנו רוצים אותך
                                          רוצים תמיד להרגיש קרבתך
                                          להרגיש שאתה זה שמנהל העולם
                                          שאתה לבדך מלך חי וקיים

                                          נמאס מאסונות שבאים בגלויות
                                          נמאס מבכי של אמהות שכולות
                                          נמאס מהחרפה שאנו סופגים מהעמים
                                          נמאס לשמוע על אלמנות ויתומים

                                          נו כבר תרחם וחזור לביתך
                                          על עמך תשרה שכינתך
                                          תבנה לנו את בית המקדש
                                          נעלה לשם ונשיר שיר חדש!

                                          אפרתא מנותק
                                          אפרתא מנותק
                                          אפרת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #546
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול