דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #528

    לקום
    ולהתחיל מהתחלה
    ולפתוח בבראשית
    לפסוע
    בלי לפחד ליפול
    לאט לאחוז במעקה
    לצעוד
    ברגל ימין
    לקראת ההתחלה
    בואי כלה
    כמו בשמלה צחורה
    דרך חדשה ונקיה
    להרגיש את ההתחדשות
    את הטוהר והחן
    ולשכוח מהשקר
    לא לזכור את האמירות המכוערות
    את המילים המשפילות
    שבלב פגעו כמו חיצים
    להשתדל למחול
    ולא לקחת ללב
    זה קשה
    לא פשוט
    הזכרון טרי ורענן
    מוריד לעיתים גשם מענן
    את העינים מרטיב
    בדמעות רותחות
    אל תדאגי הכל יעבור
    עוד תשכחי את מה שהיה
    את הכאבים והמילים
    ולפנייך דף חדש חלק
    בהצלחה!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
      #529
      פוסט זה נמחק!
      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

        פוסט זה נמחק!

        ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #530
        פוסט זה נמחק!
        חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ברוריהב ברוריה

          פוסט זה נמחק!

          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #531
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אלי הגברא מנותק
            אלי הגברא מנותק
            אלי הגבר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #532

            תחיה!

            רק שחור הוא רואה
            כמים שאין להם סוף
            בבכי הוא גועה
            מה יהיה הסוף

            תרגע מהר אדם ניפגש מחר
            ואז תראה שהכל הסתדר
            תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
            להיות לו לבן להיכנס לחדר

            זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
            להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
            תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
            גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

            אחדות שווה הכל.
            גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
            אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
              #533

              עולם צבעוני

              בעולמינו יש מגוון צבעים
              לכל יום צבע משלו
              וגוון משלו👇

              יש ימים צהובים
              תמיד מחייכים
              הצלחה בכל התחומים
              ושמש בין העננים☺

              יש ימים כחולים
              רוגע מדומה תמיד נוסכים
              אדישות אותי אופפת
              הכל נראה כמעטפת😑

              יש ימים חומים
              בנאליים כאלה ומשעממים
              הכל חדגוני
              אין טיפת צבעוני😞

              הימים הרעים הם השחורים
              אני נופלת ואין אף אחד שאותי מרים
              אני צריכה לעבור צד
              אבל כל הגשרים שסביבי נשרפים😢

              הימים הטובים ביותר הם הכתומים
              עליזים קופצניים ושובבים
              יכול להיות שהסתבכתי בטעות
              אבל את האושר אי אפשר לקחת ממני😂

              הימים הם ימים
              והלילות הם לילות
              אבל בכל הזדמנות
              אני לא שוכחת מי אני
              ושמחר עתיד להיות יום נוסף
              ושהכל לטובה
              וד' תמייייייייייד אותי אוהב😘

              וגם אם קשה
              ולא הכל נעים
              אשא תפילה לאבא, לאלוקים
              והוא אותי ירים!

              מומלץ לכל מי שפוגש תקופות דאון כאלה!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • 7 באניאגרם 07 מנותק
                7 באניאגרם 07 מנותק
                7 באניאגרם 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                #534

                באדמה אחת
                בין הרים וגבעות,
                ימים וביצות,
                מצויה שם,
                ארץ הצחוק והשמחה

                אז-
                קיבלתי המלצה
                חמה ממש,
                רותחת,
                ללכת לרחרח שם,
                לצבור לעצמי קצת רווח

                וניסיתי-
                וצעדתי בדרכי אל המסע
                עם תרמיל על הגב,
                וחיוך כתרופה,
                עם עצב בעיניים,
                ומבט תלוי באדמה או בשמיים

                והגעתי:
                אך-
                השער נעול,
                והלב אטום,
                והרגשתי
                שאין לי מקום
                בכלל
                בכל העולם כולו

                ואז-
                החלטתי את האושר אלי להביא
                לחייך אל מול הראי,
                ולהודות לבוראי,
                שברוך השם אני חיה,
                ויש לי תקווה לעתיד,
                ויש לי משפחה,
                ועולם
                וחברות

                ואלף סיבות על מה להודות!👍

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • אלי הגברא מנותק
                  אלי הגברא מנותק
                  אלי הגבר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי הגבר
                  #535

                  כמו פרח שגודל
                  לא עוצר ולא נובל
                  רץ לא מסתכל
                  והכל הוא מקבל

                  ממשיך הוא לנסות
                  גם כשהכל נראה אבוד
                  להניע עולמות
                  גם כשהמצב ירוד

                  כי הוא יודע
                  וגם שומע
                  בסוף הכל יגמר
                  ויסתדר
                  אחרי ענן תבוא השמש
                  אחרי החושך יבוא האור
                  ואז הכל יגמר
                  וגם זה יעבור

                  אחדות שווה הכל.
                  גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                  אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #536

                    אני כותבת את זה לקראת פורים בתור נקודה למחשבה אני תמיד רואה את הצעירים ששתו יותר מידיי וזה מחזה לא נעים

                    כמו שיכור צוהל
                    מועד ונופל
                    מקיא ומתלכלך
                    ועדיין הולך
                    שטויות מלהג
                    סודות מגלה
                    שתה יותר מידיי
                    חשב שכדאי
                    זה נעים
                    ככה להתבשם
                    לשכוח מהצרות
                    רק לכמה דקות
                    נכון זה מסוכן
                    אבל הוא מרים ידיים
                    בהשפעת חברים
                    שלרוויה שותים
                    אותו משכנעים
                    משום מה זה קל
                    אותו להכניע
                    הוא צעיר
                    וקצת חלש
                    מה כבר יקרה?
                    זה בסך הכול יין
                    וכולם שותים
                    עוד כוסית קטנה
                    זה רק בקטנה
                    ומשם לאט לאט במדרון
                    זה מגיע העילפון
                    סחרור החושים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #537

                      אם אתה מרגיש קצת עצוב
                      אם אתה מרגיש בודד עזוב
                      אל תחכה לאיזה תפיחת שכם שתגיע
                      תעשה זאת לעצמך אל תתמהמה.
                      תחזק את עצמך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • הללויהה מנותק
                        הללויהה מנותק
                        הללויה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #538

                        @7-באניאגרם-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                        היא רוצה להתקרב
                        אל אביה שאותה תמיד אוהב
                        גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                        בדרך המלך הנכונה
                        היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                        שאף פעם לא טועה
                        שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                        שלא עוברת שום עברה
                        אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                        קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                        וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                        והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                        כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                        היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                        את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                        אבל היא עצמה לא מצליחה
                        להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                        אבל החברה היא לא טעות
                        יש בה איזו שהיא מהות
                        וכשהיא הבינה והיא הפנימה
                        פתאום חדר הכל פנימה

                        מה היה הסוד? מישהו יכול לחשוד?
                        צר לי לאכזב, בשביל לזה צריך לחשוב
                        ומי שזכה בניסיונות לעמוד
                        יכול בסוף, קצת, לעקוב.

                        לכן בדרך, יש לה סוף
                        עדין יש למה לכסוף.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                          #539

                          @איצלה מתגעגע לילדות
                          לתמימות לפשטות שבי הייתה
                          לזוך ולטוהר
                          לזמנים שהכול היה מואר

                          מתגעגע לימים
                          שבהם לא היו הרבה טעמים
                          אבל היה טעם אחד מנצח
                          היה זה טעם נפלא לחיים
                          טעם של שלווה חיים מאושרים

                          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • ח מנותק
                            ח מנותק
                            חמווד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #540

                            חושב על החיים
                            מתמודד עם אנשים
                            מביט לו בפנים
                            ומרחף אל הגבהים

                            חושב שהבנתי
                            ממשיך ולא עוצר
                            אבל בסוף רק התעייפתי
                            על ערנותי אני שומר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • 7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                              #541

                              טרלול זאת המילה שמגדירה
                              עכשיו את המצב הלא נורמאלי
                              מסתכלת בעיתון שבוחן את הזירה
                              אין לזה שום הסבר רציונאלי

                              העולם שעבר להתנהל בידי רובוטים
                              שכבר מזמן הוכחו כלא מוגנים
                              הקונספרציות שכבר מזמן שברו כל שיאים
                              ואיך כולם מדברים רק על הישראלים?

                              האיראנים שלפצצה גרעינית מתקדמים
                              ארצות הברית עם נשיא בובה על חוטים
                              האנשים כולם צבועים
                              או שלהפך-כולם צודקים

                              הקורונה כבר נגמרה
                              האומיקרון זו מגיפה חדשה
                              ושניהם הומצאו בסין במעבדה
                              או אצל אדם שונא ילודה

                              השבבים בחיסונים שאותנו מהנדסים
                              ובדקתם מה יש במטושים?
                              אוקראינה זירת המלחמה
                              ולא שכחתי את קוריאה הצפונית שבמצעדי ראווה
                              יורה טילים לעבר שכנתה
                              ההתחממות הגלובאלית מכה בקרחונים
                              ארצות הברית במלחמת אזרחים

                              איזה מקום עוד לא כבשו?
                              מה לכם אנשים כי תחפשו?
                              טיל הולך להתפוצץ על הירח
                              אחרי שניסו לרדוף אחרי הרוח

                              ולא אדבר על הגזירות
                              הנוראיות והאיומות
                              שעלינו נוחתות
                              לאחר שנת מלאת אסונות

                              ולכן אבקש בקשה לרגל המצב-

                              אנחנו רוצים משיח עכשיו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • פודרה 0פ פודרה 0

                                @איצלה מתגעגע לילדות
                                לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                לזוך ולטוהר
                                לזמנים שהכול היה מואר

                                מתגעגע לימים
                                שבהם לא היו הרבה טעמים
                                אבל היה טעם אחד מנצח
                                היה זה טעם נפלא לחיים
                                טעם של שלווה חיים מאושרים

                                ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #542

                                @פודרה-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                @איצלה מתגעגע לילדות
                                לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                לזוך ולטוהר
                                לזמנים שהכול היה מואר

                                מתגעגע לימים
                                שבהם לא היו הרבה טעמים
                                אבל היה טעם אחד מנצח
                                היה זה טעם נפלא לחיים
                                טעם של שלווה חיים מאושרים

                                אם תרשה לי להוסיף עוד בית

                                מתגעגע לימים שבהם הכול היה מותר
                                ושום דבר לא היה מוזר
                                יכולתי לצייר בחול
                                והמון ממתקים לאכול
                                הייתי ילדה קטנה
                                וכלום לא השתנה
                                לטבעיות ולחן
                                של ימים עברו
                                בהם אנשים היו שלווים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #543

                                  אני עושה מה שבא לי
                                  לא מעניין אותי מה חושבים עלי
                                  אני עושה מה שטוב לי
                                  לא מענין אותי מה מדברים מאחורי
                                  גבי.
                                  לא מעניין אותך באמת?

                                  אז מדוע אתה כועס מזעיף פנים
                                  כשלך מילה אומרים
                                  על הטלפון החכם או על איך שאתה נראה
                                  מדוע אתה מתעצבן כשלך מעירים
                                  אתה חושב הם טועים אבל אולי לטובה
                                  הם מתכונים.

                                  אתה רוצה שאותך יקבלו כמו שאתה
                                  שיאהבו אתך אהבה שאינה תלויה
                                  עם הנפילות אם הטעויות שטעית
                                  אז מדוע אתה לא סולח לאבא ואימא
                                  אולי הם רוצים בדיוק כמוך
                                  אולי גם עליהם עבר כמו שעבר עליך?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                    7 באניאגרם 07 מנותק
                                    7 באניאגרם 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                    #544

                                    שיר של אחת שרוצה חופש:
                                    די, נמאס לי
                                    מכל האנשים שאומרים לי
                                    מה לעשות
                                    איך להתנהג
                                    בכל מצב מה להיות ואיך
                                    די!
                                    אני גדולה!
                                    לעצמי מחליטה
                                    כל הזמן
                                    אף אחד זה לא אני
                                    אף אחד לא רואה את הראש שלי
                                    ומה שהוא מלא בו
                                    אף אחד כאן לא כמוני
                                    אז איך אתם יודעים מה טוב לי?
                                    רק מי שברא אותי יודע!
                                    והוא כבר החליט.
                                    ואתם?
                                    לא תשפיעו עלי לעולם!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #545

                                      ה' תשוב לעמך!!!

                                      כבוד השם עד מתי תיגלה בעצבות?
                                      עד מתי השכינה תישרה בגלות?!
                                      עד מתי רשעים יצחקו עליך
                                      ועל העם הגולה של בינך בכורך?

                                      אבא'לה באמת שאנו רוצים אותך
                                      רוצים תמיד להרגיש קרבתך
                                      להרגיש שאתה זה שמנהל העולם
                                      שאתה לבדך מלך חי וקיים

                                      נמאס מאסונות שבאים בגלויות
                                      נמאס מבכי של אמהות שכולות
                                      נמאס מהחרפה שאנו סופגים מהעמים
                                      נמאס לשמוע על אלמנות ויתומים

                                      נו כבר תרחם וחזור לביתך
                                      על עמך תשרה שכינתך
                                      תבנה לנו את בית המקדש
                                      נעלה לשם ונשיר שיר חדש!

                                      יש שני סוגי מוזיקה-
                                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                      אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • איזה קטעא איזה קטע

                                        ה' תשוב לעמך!!!

                                        כבוד השם עד מתי תיגלה בעצבות?
                                        עד מתי השכינה תישרה בגלות?!
                                        עד מתי רשעים יצחקו עליך
                                        ועל העם הגולה של בינך בכורך?

                                        אבא'לה באמת שאנו רוצים אותך
                                        רוצים תמיד להרגיש קרבתך
                                        להרגיש שאתה זה שמנהל העולם
                                        שאתה לבדך מלך חי וקיים

                                        נמאס מאסונות שבאים בגלויות
                                        נמאס מבכי של אמהות שכולות
                                        נמאס מהחרפה שאנו סופגים מהעמים
                                        נמאס לשמוע על אלמנות ויתומים

                                        נו כבר תרחם וחזור לביתך
                                        על עמך תשרה שכינתך
                                        תבנה לנו את בית המקדש
                                        נעלה לשם ונשיר שיר חדש!

                                        אפרתא מנותק
                                        אפרתא מנותק
                                        אפרת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #546
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #547

                                          טוב אז הרבה זמן לא כתבתי שיר חוץ מהאתגרי כתיבה ואתמול הייתי בחתונה וכתבתי שיר אז...

                                          מתחת חופה כלה בלבן
                                          ממש לידה עומד החתן
                                          עוד ברכה אחת וזה נגמר
                                          מקודשת מקודשת הרב אמר

                                          חתן כלה ומה שביניהם
                                          ואולי גם מה שבינינו
                                          באתי לרקוד בשמחה שלהם
                                          ועכשיו זאת השמחה שלנו

                                          כל המשמח חתן וכלה
                                          זוכה לחמישה קולות

                                          נופל על הרצפה אחרי האירוע
                                          ולא, לא נגעתי באלכוהול
                                          שמח מהלב על תחילת שבוע
                                          ולא הספקתי חברים לשאול

                                          איך חוזרים העיקר ששמח
                                          לראות חבר שזה אח - זורח
                                          רקדנו שמחנו שמחה אמיתית
                                          התרגשנו דיברנו קרענו ת'ביט

                                          כל המשמח חתן וכלה
                                          זוכה לחמישה קולות

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול