דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
    #582

    בר מצווה
    פוקח בהתרגשות ת'עיניים
    יומו הגדול כבר פה
    נושא עיניו אל השמים,
    לוחש תפילה בלבבו.

    לפני יומיים עם אביו יצא,
    לקנות כובע - במהירות מצא.
    גם חליפה - שתתאים למידותיו
    מדד ולבש עד שאת הצבע אהב.

    בצהריים:
    לבש החליפה - כולו רוגש,
    ליד המראה ניצב- את כובעו חובש.
    נענבה העניבה גם חפתים לא חסרו,
    "איזה חתיך" - כולם אמרו.

    הבזקי מצלמה
    חיוכים נרגשים,
    אך בו - הכתה ההבנה -
    מסביבו חגים כוכבים.

    הרי שכח את העיקר,
    שהן לא מכבר,
    את ראשו מעטרים
    זוג תפילין מהודרים.

    "זכות שהיא גם חובה"
    חשב לעצמו בערגה
    חדרה ההבנה אט אט - בהדרגה.

    אל עבר ה"מזרח" צעד,
    מקווה שהרגשה זו תישאר עמו לעד.

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #583

      היי, הנה עוד שיר שנכתב בזמנים מסוימים מאוד...


      בזמנים כאלו כשהאכזבה באה,
      ותופסת את מקומה של התקווה.
      כששוב מחשיך העולם מולה.

      כשהשמיים מתחילים להקדיר,
      היגון מתכסה בעננים.
      וגשם ודמעות ממלאים ת'נחלים.

      יללות הנשמות נשמעות ברקיעים.
      זועקות הן באין אונים .
      מי ימלא לנו החסר, בוכות.

      והרעמים מתגברים,
      והבלבול מסתחרר והרעש מתחזק.
      ועוצמות אחרות מתגלות....

      והיא מסתובבת ביער לבד.
      ורק צועקת מתחננת,
      "אבא חשבתי שעברתי מספיק, מתי אזכה...??"

      מתי תזכה והגאולה תמלא מקומה של התקווה.
      ואליהו הנביא יבוא ויבשר לה שהנה זה בא.
      והיא תמחה את דמעותיה ויפסקו כל צרותיה.
      האכזבה לעד תימחק והקושי שעברה ידחק.

      אמן שבקרוב.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
        #584

        פורים קטן
        לשמוח זה הזמן
        לא משנה מה איתך
        מתח את שפתייך
        לחיוך ענק
        הרם עיניים לשמיים
        זה הזמן לצהול ולשמוח
        אדר כפול
        איזה כיף
        עם כל המסכות
        לרקוד ולהשתטות
        זה לא נורא פעם או פעמיים
        השנה זה בכפליים
        למחוא כפיים
        סתם כך כי אדר כאן
        מה זה משנה א' או ב'
        עכשיו זה הזמן
        להוציא את העצב מהלב
        לגרש את החושך
        פורים קטן או גדול
        זה הזמן לשמוח על מלא
        יאלללללה
        א פרילעכן פורים
        או בעברית מדוברת פורים שמח🤴 🤡 🤠

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #585

          בס"ד יום א' כי תשא יב' אדר א' תשפ"ב
          "התבודדות"
          למדתי היום עם החברותא
          ליקוטי מוהר"ן תורה כ"ה תנינא
          התבדדות החא מעלה עליונה
          הלואי הלואי ונזכה.

          לפרש איזה שיחה
          דיבורים של אמת ואמונה
          דיבורים של פשיטות ותמימות
          דיבורים של שמחה והתחזקות.

          התבודדות היא מעלה עליונה
          לפני השי"ת לפרש שיחתו
          לדבר כל מה שעל ליבו
          כדבר איש אל חבירו

          הלואי הלואי ונזכה לפרש איזה שיחה
          הלואי הלואי ונזכה להיות תמיד בשמחה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • הללויהה מנותק
            הללויהה מנותק
            הללויה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
            #586

            [בית 1]
            אני צועד עקב עקב גודל
            צריך לשמור ולהגן וגם לבנות מגדל
            הקרקע לא בוודאות עשויה לדרוך
            בשום פנים אין לדעת כמה יהיה ארוך
            [פזמון]
            וכמו אייל באפיקי מים יבשים
            כך נפשי עורגת ברגעים הכי קשים
            בכל פרפוריה היא צועקת אלוקים
            כן, היא צמאה ורגשותיה עמוקים
            [בית 2]
            מטה הנדודים אויב של השלווה
            אבל שלווה אצלי היא אויב ההקרבה
            ובנפש מטורפת אצעק שזה מכאיב
            צעקה כל כך גדולה שאיש לא יקשיב
            [פזמון]
            וכמו אייל באפיקי מים יבשים
            כך נפשי עורגת ברגעים הכי קשים
            בכל פרפוריה היא צועקת אלוקים
            כן, היא צמאה ורגשותיה עמוקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • זברהז מנותק
              זברהז מנותק
              זברה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #587

              לבד,
              בלי שאלות,
              הסברים,
              חיוכים.
              לבד,
              בלי הצגות,
              דיבורים,
              אנשים.
              לבד,
              רק אני ואני,
              עם שקט,
              ושחור.
              לבד,
              לדבר לקיר,
              שיבלע,
              הכול.
              לבד,
              בלי מחשבות,
              והמוח,
              ריק.
              ל-ב-ד,
              עם אלפי מנגינות,
              בחלל,
              השקט.

              אל תנסו למלאות כל דקה,
              במילים.
              אל תפחדו מהשקט הוא בא,
              בגלים.
              אפשר לאהוב גם בלי,
              מהומה.
              רוצה אתכם פה לידי,
              ב ד מ מ ה----

              כתבתי את זה בסוג של מוזה כזאת... ואני מאמינה שיש עוד כאלה, שלפעמים רוצים רק. להיות. ל-ב-ד.
              א ב ל- לא תמיד המציאות מאפשרת את זה, במיוחד לא שהלבד הזה פוגע באחרים...

              אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
              אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • נשרנ מנותק
                נשרנ מנותק
                נשר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #588

                יושב
                חושב
                על מה היה
                על מה נהיה

                על העולם הגדול
                שבו אני נאבד
                על האבא הגדול
                שלא משאיר אותי לבד

                כי החיים
                תמימים
                החיים טובים
                זה לזה אנחנו קרובים.

                על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                בקש להתמודד עם הקשיים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • שיר נולדש מנותק
                  שיר נולדש מנותק
                  שיר נולד
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                  #589

                  התעוררתי---
                  זיעה קרה מדגדגת במצח
                  חשבתי"זה רק חלום לבטח"
                  עם אשליה התהלכתי בסלון
                  כסערורי, הסטתי עיני לחלון
                  הכל למולי קטסטרופה
                  כאחד שלא יודע מרגוע
                  מרגיש על חבל דק
                  עוד דקה אני נזרק

                  כשערפל יורד
                  כמו מרגיע מלטף
                  הוא לא יודע ש--
                  זה לא מה שנראה

                  כשהבלבול שולט עליך
                  תחשוב רק חיובי
                  כשמרגיש בפנים ריקני
                  חפש בך
                  את האיש האמיתי

                  תביט רק למעלה
                  כי משם הוא שומר
                  תתקדם עוד והלאה
                  כי לך לא נוותר

                  יש משגיח
                  לכל הברואים
                  אחד שדואג
                  גם בזמנים הקשים

                  אז כשערפל יורד עליך
                  תאמין למה שמשדר לך
                  כן, כי כעת הוא באמת
                  כמו--מרגיע מלטף

                  ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                  הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • Y מנותק
                    Y מנותק
                    YPYPYP
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #590
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #591

                      כולם סביבי יושבים
                      הפרצופים למסכים דבוקים
                      האצבע זזה בקצב מהיר
                      עוד תמונה עוד סרטון מעביר
                      במסך הוא בוהה שקוע כולו
                      לא מרגיש מה קורה סביבו
                      לפתע מדבר הוא לעצמו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • אינספריישןא מנותק
                        אינספריישןא מנותק
                        אינספריישן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #592
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                          אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                          אוהבת מוזיקה 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                          #593
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אלי הגברא מנותק
                            אלי הגברא מנותק
                            אלי הגבר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #594

                            זריחה

                            מרגיש נופל
                            מחפש את הקרן שבוקעת
                            בים האפל

                            אבל זוכר טוב
                            שבכל יום שמגיע
                            לאחר שמחשיך הרחוב
                            תזרח השמש ברקיע

                            רוצה להתקרב אליך
                            לקבל קצת כוח
                            להסתופף בצילך
                            להרגיש בטוח

                            תן לי מעט אור
                            בחושך, באפלה
                            גרש את השחור
                            והבא את הגאולה

                            אחדות שווה הכל.
                            גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                            אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #595

                              רוצה קצת שלווה
                              ומרגוע לנשמה
                              למה כל הזמן סוער
                              והגלים גבוהים
                              לא יכולה עליהם
                              רוצה קצת שקט
                              ומנוחה באמת
                              בלי בעיות ומועקות
                              בלי אזעקות וזעקות
                              קצת לראות שמים
                              ואת יופי הבריאה

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • מיתרמ מנותק
                                מיתרמ מנותק
                                מיתר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #596

                                אולי הגיע הזמן
                                לאסוף את עצמי
                                לא לחכות לסימן
                                שיראה לי מי
                                כאן איתי
                                לטובתי

                                אולי הגיע הרגע
                                להתחיל להשתנות
                                להשתחרר מהפגע
                                שעושה בי שמות
                                שאוכל אותי
                                ואת נשמתי

                                אבל בשביל זה אני צריך אותך אבא
                                שתיתן לי יד שלא אפול יותר
                                וגם אם אפול תעזור לי ללכת על ארבע
                                ותלמד אותי איך לקום ולא לוותר

                                אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • נשרנ מנותק
                                  נשרנ מנותק
                                  נשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #597

                                  זמן יקר
                                  השעון מתקתק
                                  לאן אתה מתרחק
                                  עוד מעט נגמר הזמן
                                  (ה)עולם כזה קטן

                                  יש לך מסלול
                                  חי על זמן שאול
                                  אז תפוס את עצמך
                                  תתחיל לרוץ ליעדך

                                  יש לך תפקיד בעולם
                                  לא סתם
                                  ליהות חזק בדרך
                                  להתנהג כמו בן של מלך

                                  תחזור לעצמך
                                  מלא את תפקידך
                                  עד הסוף
                                  לפני שהשעה תחלוף

                                  על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                  בקש להתמודד עם הקשיים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                    #598

                                    בעולם של טירוף
                                    ושכולם בשיגעון
                                    שכולם החליטו מי הנורמלי
                                    ולמה הם לא הרוב

                                    בדור שהחברה את כולם פה מאלצת
                                    להיות כמו כולם ולעטות תחפושת
                                    ויש רע בזה שכל אחד יהיה הוא
                                    בלי הסטייל והשיק והבגדים שלא מִתְּרָפַּפּוּ

                                    שמשלמים מחיר בשביל: ה"מה יגידו"
                                    שמחוסר מסמיקים מבושה ברחוב
                                    שרוצים להיראות תמיד טובים יותר
                                    אבל הולכים בכוונה לכיוון ההפוך

                                    שכולם נוהרים אחרי תמונה בעיתון
                                    ואחרי מי שראו עם "יופי שיגעון"
                                    ולא מסתכלים בכלל על פנימיות
                                    וזה בוער כי יש טונה חוסר וריקנות

                                    ומתי כבר יבוא משיח
                                    וירים לנו ת'מצב רוח
                                    והמצב הבלתי אפשרי יגמר
                                    ולכולם יהיה סופסוף טוב יותר

                                    הלוואי בקרוב...

                                    טוב להציץ
                                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דודו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #599

                                      השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

                                      לחיות כמו פעם

                                      כשהייתי קטן היו דברים
                                      לי לא היו כל כך ברורים
                                      כמה למה איך מתי
                                      היכן מדוע אימתי

                                      מה הטעם לחיות כמו פעם
                                      כשההווה כל כך נוצץ
                                      למה אבא אבא למה
                                      ביני לזה אתה חוצץ
                                      מה הטעם לחיות כמו פעם
                                      כשההווה כל כך נוצץ
                                      למה אמא אמא למה
                                      את זה אני עוד יפוצץ

                                      מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
                                      גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
                                      בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
                                      כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

                                      מה הטעם לחיות כמו פעם
                                      כשההווה כל כך נוצץ
                                      למה אבא אבא למה
                                      ביני לזה אתה חוצץ
                                      מה הטעם לחיות כמו פעם
                                      כשההווה כל כך נוצץ
                                      למה אמא אמא למה
                                      את זה אני עוד יפוצץ

                                      יום אחד קרא לי סבא
                                      תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
                                      יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
                                      את העתיד אתה תכתוב
                                      אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
                                      מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

                                      כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
                                      אף שההווה כל כך נוצץ
                                      ולא סתם אבא אבא לא סתם
                                      בינך לזה הוא כה חוצץ
                                      אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
                                      לבעוט בהווה שכה נוצץ
                                      ארים עיניים רק למעלה
                                      והעולם? שיתפוצץ!

                                      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • נשרנ מנותק
                                        נשרנ מנותק
                                        נשר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #600

                                        החיים הם כמו משחק
                                        גדול ענק
                                        אז תתפוס את עצמך בידים
                                        תביט למציאות עיניים

                                        גם אם הכדור נעלם
                                        תלך לחפש אולי הוא שם
                                        אל תשב ותחכה שיבוא
                                        תתרומם תחפש אולי זה פה

                                        קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
                                        אל תתעצל תהיה חרוץ
                                        בסוף רק אתה תנצח
                                        אז בא נראה אותך משימות צולח

                                        על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                        בקש להתמודד עם הקשיים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #601

                                          לאי בודד
                                          שוב נודד
                                          שם אחיה לבטח
                                          רק בלי מתח
                                          בלי אנשים
                                          רחוק ממבטים
                                          בלי שאלות
                                          בלי תהיות
                                          על אי בודד
                                          עד שאתמודד
                                          ואוכל לשוב
                                          לארץ החיים
                                          להמשיך הלאה

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול