דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נשרנ מנותק
    נשרנ מנותק
    נשר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #588

    יושב
    חושב
    על מה היה
    על מה נהיה

    על העולם הגדול
    שבו אני נאבד
    על האבא הגדול
    שלא משאיר אותי לבד

    כי החיים
    תמימים
    החיים טובים
    זה לזה אנחנו קרובים.

    על תבקש מאלוקים חיים קלים-
    בקש להתמודד עם הקשיים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • שיר נולדש מנותק
      שיר נולדש מנותק
      שיר נולד
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
      #589

      התעוררתי---
      זיעה קרה מדגדגת במצח
      חשבתי"זה רק חלום לבטח"
      עם אשליה התהלכתי בסלון
      כסערורי, הסטתי עיני לחלון
      הכל למולי קטסטרופה
      כאחד שלא יודע מרגוע
      מרגיש על חבל דק
      עוד דקה אני נזרק

      כשערפל יורד
      כמו מרגיע מלטף
      הוא לא יודע ש--
      זה לא מה שנראה

      כשהבלבול שולט עליך
      תחשוב רק חיובי
      כשמרגיש בפנים ריקני
      חפש בך
      את האיש האמיתי

      תביט רק למעלה
      כי משם הוא שומר
      תתקדם עוד והלאה
      כי לך לא נוותר

      יש משגיח
      לכל הברואים
      אחד שדואג
      גם בזמנים הקשים

      אז כשערפל יורד עליך
      תאמין למה שמשדר לך
      כן, כי כעת הוא באמת
      כמו--מרגיע מלטף

      ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
      הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • Y מנותק
        Y מנותק
        YPYPYP
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #590
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #591

          כולם סביבי יושבים
          הפרצופים למסכים דבוקים
          האצבע זזה בקצב מהיר
          עוד תמונה עוד סרטון מעביר
          במסך הוא בוהה שקוע כולו
          לא מרגיש מה קורה סביבו
          לפתע מדבר הוא לעצמו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • אינספריישןא מנותק
            אינספריישןא מנותק
            אינספריישן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #592
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
              אוהבת מוזיקה 0א מנותק
              אוהבת מוזיקה 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
              #593
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אלי הגברא מנותק
                אלי הגברא מנותק
                אלי הגבר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #594

                זריחה

                מרגיש נופל
                מחפש את הקרן שבוקעת
                בים האפל

                אבל זוכר טוב
                שבכל יום שמגיע
                לאחר שמחשיך הרחוב
                תזרח השמש ברקיע

                רוצה להתקרב אליך
                לקבל קצת כוח
                להסתופף בצילך
                להרגיש בטוח

                תן לי מעט אור
                בחושך, באפלה
                גרש את השחור
                והבא את הגאולה

                אחדות שווה הכל.
                גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #595

                  רוצה קצת שלווה
                  ומרגוע לנשמה
                  למה כל הזמן סוער
                  והגלים גבוהים
                  לא יכולה עליהם
                  רוצה קצת שקט
                  ומנוחה באמת
                  בלי בעיות ומועקות
                  בלי אזעקות וזעקות
                  קצת לראות שמים
                  ואת יופי הבריאה

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מיתרמ מנותק
                    מיתרמ מנותק
                    מיתר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #596

                    אולי הגיע הזמן
                    לאסוף את עצמי
                    לא לחכות לסימן
                    שיראה לי מי
                    כאן איתי
                    לטובתי

                    אולי הגיע הרגע
                    להתחיל להשתנות
                    להשתחרר מהפגע
                    שעושה בי שמות
                    שאוכל אותי
                    ואת נשמתי

                    אבל בשביל זה אני צריך אותך אבא
                    שתיתן לי יד שלא אפול יותר
                    וגם אם אפול תעזור לי ללכת על ארבע
                    ותלמד אותי איך לקום ולא לוותר

                    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • נשרנ מנותק
                      נשרנ מנותק
                      נשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #597

                      זמן יקר
                      השעון מתקתק
                      לאן אתה מתרחק
                      עוד מעט נגמר הזמן
                      (ה)עולם כזה קטן

                      יש לך מסלול
                      חי על זמן שאול
                      אז תפוס את עצמך
                      תתחיל לרוץ ליעדך

                      יש לך תפקיד בעולם
                      לא סתם
                      ליהות חזק בדרך
                      להתנהג כמו בן של מלך

                      תחזור לעצמך
                      מלא את תפקידך
                      עד הסוף
                      לפני שהשעה תחלוף

                      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                      בקש להתמודד עם הקשיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                        #598

                        בעולם של טירוף
                        ושכולם בשיגעון
                        שכולם החליטו מי הנורמלי
                        ולמה הם לא הרוב

                        בדור שהחברה את כולם פה מאלצת
                        להיות כמו כולם ולעטות תחפושת
                        ויש רע בזה שכל אחד יהיה הוא
                        בלי הסטייל והשיק והבגדים שלא מִתְּרָפַּפּוּ

                        שמשלמים מחיר בשביל: ה"מה יגידו"
                        שמחוסר מסמיקים מבושה ברחוב
                        שרוצים להיראות תמיד טובים יותר
                        אבל הולכים בכוונה לכיוון ההפוך

                        שכולם נוהרים אחרי תמונה בעיתון
                        ואחרי מי שראו עם "יופי שיגעון"
                        ולא מסתכלים בכלל על פנימיות
                        וזה בוער כי יש טונה חוסר וריקנות

                        ומתי כבר יבוא משיח
                        וירים לנו ת'מצב רוח
                        והמצב הבלתי אפשרי יגמר
                        ולכולם יהיה סופסוף טוב יותר

                        הלוואי בקרוב...
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דודו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #599

                          השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

                          לחיות כמו פעם

                          כשהייתי קטן היו דברים
                          לי לא היו כל כך ברורים
                          כמה למה איך מתי
                          היכן מדוע אימתי

                          מה הטעם לחיות כמו פעם
                          כשההווה כל כך נוצץ
                          למה אבא אבא למה
                          ביני לזה אתה חוצץ
                          מה הטעם לחיות כמו פעם
                          כשההווה כל כך נוצץ
                          למה אמא אמא למה
                          את זה אני עוד יפוצץ

                          מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
                          גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
                          בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
                          כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

                          מה הטעם לחיות כמו פעם
                          כשההווה כל כך נוצץ
                          למה אבא אבא למה
                          ביני לזה אתה חוצץ
                          מה הטעם לחיות כמו פעם
                          כשההווה כל כך נוצץ
                          למה אמא אמא למה
                          את זה אני עוד יפוצץ

                          יום אחד קרא לי סבא
                          תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
                          יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
                          את העתיד אתה תכתוב
                          אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
                          מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

                          כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
                          אף שההווה כל כך נוצץ
                          ולא סתם אבא אבא לא סתם
                          בינך לזה הוא כה חוצץ
                          אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
                          לבעוט בהווה שכה נוצץ
                          ארים עיניים רק למעלה
                          והעולם? שיתפוצץ!

                          ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #600

                            החיים הם כמו משחק
                            גדול ענק
                            אז תתפוס את עצמך בידים
                            תביט למציאות עיניים

                            גם אם הכדור נעלם
                            תלך לחפש אולי הוא שם
                            אל תשב ותחכה שיבוא
                            תתרומם תחפש אולי זה פה

                            קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
                            אל תתעצל תהיה חרוץ
                            בסוף רק אתה תנצח
                            אז בא נראה אותך משימות צולח

                            על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                            בקש להתמודד עם הקשיים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #601

                              לאי בודד
                              שוב נודד
                              שם אחיה לבטח
                              רק בלי מתח
                              בלי אנשים
                              רחוק ממבטים
                              בלי שאלות
                              בלי תהיות
                              על אי בודד
                              עד שאתמודד
                              ואוכל לשוב
                              לארץ החיים
                              להמשיך הלאה

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #602

                                מה עושים כשהרגליים עייפות
                                והלב כבר לא בטוח
                                איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
                                כשהכל כל כך שטוח
                                לא מבטיח
                                רותח

                                מה הסיפור?
                                על מה היגון?
                                אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
                                תכבוש לעצמך האגו
                                תגיע לפסגה

                                בן אדם
                                מה לך נרדם
                                האור והחושך מעורבבים
                                אין חיים הכל ניסים

                                מה לך כי נפלת
                                אל תתיאש הנה כבר קמת
                                7 פעמים צדיק נפל
                                אבל העיקר שהוא הצליח
                                לקום

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • sara 1S מנותק
                                  sara 1S מנותק
                                  sara 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
                                  #603

                                  אחות של חברתי נפטרה ביום שישי במיתה מפחידה לא עלינו אישה צעירה ממש,
                                  והשיר הזה נכתב ממש לאחר הלויה

                                  לויה ,אנשים,בכיות

                                  אישה צדיקה שהפסיקה לחיות

                                  שבר בלב, חוסר עכלה,בלבול ומועקה

                                  תפוח טרי שנקטף טרם עת

                                  הלך לו בכדי לתת-

                                  לתת משלו – עבור חטאינו

                                  לתת משלו- להתפלל בעבורנו

                                  לתת משלו- זכויות בעד עונותינו

                                  ואנחנו כאן לא לחינם נשארנו

                                  נשארנו-כדי למלאות את החלל

                                  נשארנו- כדי לנצל ולתפוס,

                                  חיים ניתנים למי שדורש

                                  ומי שדורש זה מי שיש לו ערך לחיים

                                  ננצל את החיים כי איננו יודעים עד מתי הם ניתנים

                                  ועוד כמה זמן נשאר לשעון החול שמתקתק

                                  נבקש ונתחנן לבנית הבית

                                  שיפסיקו הצרות ויבוא הגואל

                                  שנפגש כולם בביהמק

                                  וכל אחת יודעת איזה צעד צריך כדי להיות שם..

                                  ואולי בזכות טלטלה ככ גדולה נתחזק למענה, למעננו

                                  "במותה נתנה לנו את החיים".....

                                  החיים הם כמו מבחן קשה,
                                  הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
                                  ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #604

                                    אני כתבתי את זה ממש לפני כמה דקות מתוך סערת רגשות אז אם יש בזה איזה שהיא בעיה בלי ששמתי לב אז אני מבקש סליחה מראש ושימחקו את זה הצוות פיקוח

                                    כואב לי
                                    אני לא מצליח לישון
                                    זה עומד לי
                                    כמו עצם תקועה בגרון
                                    בא לי לבכות
                                    אני פשוט משחרר
                                    עוד כמה מכות
                                    במה אני אחר
                                    למה זה קורה
                                    ולמה דווקא לי
                                    שוב פעם פורה
                                    שק הדמעות שאצלי
                                    ואני לא מבין למה
                                    ורק לאלוקים תשובות
                                    איך זה קרה וגם מה
                                    וכולם מרחמים בתגובות
                                    אני לא אוהב נחמה
                                    אני אוהב את מה שהיה
                                    לא רוצה עוד מילה וגחמה
                                    רוצה לחזור בלי אשליה
                                    אבל אי אפשר לבינתיים
                                    אפשר רק לחכות
                                    אולי זה יבוא עוד שנתיים
                                    ואולי רק אז אפסיק לבכות
                                    זה לא כאב פיזי
                                    זה כאב שבפנים שומם
                                    לא משו לקחת באיזי
                                    זה הלב שלי שמדמם
                                    ופלסטר לא ממש יעזור
                                    וגם לא כדור משכח
                                    זה כאב בלי תרופה ומזור
                                    ועם המציאות לא מתווכח
                                    אני מבין שעכשיו זה מקל
                                    אבל מקל לא מקל זה חזק
                                    מרגיש את עצמי כמו אבל
                                    מנסה לאחוז באבק
                                    ודיי כבר חלאס מילים
                                    נמאס לכתוב רגש רע
                                    מחפש משו טוב בחיים
                                    מחפש משו חוץ מצרה
                                    זה מתיש וגורר בי כוחות
                                    גורר ת'לב גורר ת'מח
                                    מנסה להפסיק ת'אכזבות
                                    מנסה מחדש הכל לשכוח

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                      #605

                                      לעילוי נשמת מזל קוביוף ע"ה שהייתה מתנדבת ונאמנת בעזר מציון מחוז צפון

                                      למה נשים נקטפות כך פתאום
                                      למה ילדים הופכים ליתומים היום
                                      למה הורים קוברים את ילדיהם
                                      זה לא טבע העולם
                                      מה ה' רוצה מאיתנו
                                      אישה צדיקה
                                      מתנדבת מסורה
                                      נאמנת לחיים
                                      כי היא מחוברת לעזר
                                      נותנת את הלב
                                      מעניקה משלה
                                      אך לא עלינו רצתה ההשגחה
                                      החליטה שעשתה די
                                      אנחנו לא מבינים חשבונות
                                      אנחנו ילדים תמימים
                                      משפשפים עיניים
                                      למה כל זאת קרה לנו
                                      אבל ה' יודע
                                      והוא לא חייב לנו תשובה
                                      אבל צרכים להתחזק
                                      ללכת בדרכה
                                      לעזור לאחר
                                      להתנדב ולתרום
                                      וה' יעזור שלא נהיה מהמקבלים

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • נשרנ מנותק
                                        נשרנ מנותק
                                        נשר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #606

                                        קום
                                        איך עובר היום
                                        ממש כמו בחלום
                                        הכל במהירות
                                        תביט למציאות

                                        ואיך הכל חולף
                                        את הזמן שורף
                                        עת להתקדם
                                        בסוף על הכל נשלם

                                        אז עכשיו תקום
                                        אל תטבע בים של כלום
                                        למה אתה מחכה
                                        עכשיו תשתנה...

                                        על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                        בקש להתמודד עם הקשיים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                          #607
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול