דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
    #598

    בעולם של טירוף
    ושכולם בשיגעון
    שכולם החליטו מי הנורמלי
    ולמה הם לא הרוב

    בדור שהחברה את כולם פה מאלצת
    להיות כמו כולם ולעטות תחפושת
    ויש רע בזה שכל אחד יהיה הוא
    בלי הסטייל והשיק והבגדים שלא מִתְּרָפַּפּוּ

    שמשלמים מחיר בשביל: ה"מה יגידו"
    שמחוסר מסמיקים מבושה ברחוב
    שרוצים להיראות תמיד טובים יותר
    אבל הולכים בכוונה לכיוון ההפוך

    שכולם נוהרים אחרי תמונה בעיתון
    ואחרי מי שראו עם "יופי שיגעון"
    ולא מסתכלים בכלל על פנימיות
    וזה בוער כי יש טונה חוסר וריקנות

    ומתי כבר יבוא משיח
    וירים לנו ת'מצב רוח
    והמצב הבלתי אפשרי יגמר
    ולכולם יהיה סופסוף טוב יותר

    הלוואי בקרוב...
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ד מנותק
      ד מנותק
      דודו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #599

      השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

      לחיות כמו פעם

      כשהייתי קטן היו דברים
      לי לא היו כל כך ברורים
      כמה למה איך מתי
      היכן מדוע אימתי

      מה הטעם לחיות כמו פעם
      כשההווה כל כך נוצץ
      למה אבא אבא למה
      ביני לזה אתה חוצץ
      מה הטעם לחיות כמו פעם
      כשההווה כל כך נוצץ
      למה אמא אמא למה
      את זה אני עוד יפוצץ

      מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
      גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
      בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
      כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

      מה הטעם לחיות כמו פעם
      כשההווה כל כך נוצץ
      למה אבא אבא למה
      ביני לזה אתה חוצץ
      מה הטעם לחיות כמו פעם
      כשההווה כל כך נוצץ
      למה אמא אמא למה
      את זה אני עוד יפוצץ

      יום אחד קרא לי סבא
      תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
      יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
      את העתיד אתה תכתוב
      אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
      מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

      כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
      אף שההווה כל כך נוצץ
      ולא סתם אבא אבא לא סתם
      בינך לזה הוא כה חוצץ
      אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
      לבעוט בהווה שכה נוצץ
      ארים עיניים רק למעלה
      והעולם? שיתפוצץ!

      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • נשרנ מנותק
        נשרנ מנותק
        נשר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #600

        החיים הם כמו משחק
        גדול ענק
        אז תתפוס את עצמך בידים
        תביט למציאות עיניים

        גם אם הכדור נעלם
        תלך לחפש אולי הוא שם
        אל תשב ותחכה שיבוא
        תתרומם תחפש אולי זה פה

        קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
        אל תתעצל תהיה חרוץ
        בסוף רק אתה תנצח
        אז בא נראה אותך משימות צולח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #601

          לאי בודד
          שוב נודד
          שם אחיה לבטח
          רק בלי מתח
          בלי אנשים
          רחוק ממבטים
          בלי שאלות
          בלי תהיות
          על אי בודד
          עד שאתמודד
          ואוכל לשוב
          לארץ החיים
          להמשיך הלאה

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #602

            מה עושים כשהרגליים עייפות
            והלב כבר לא בטוח
            איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
            כשהכל כל כך שטוח
            לא מבטיח
            רותח

            מה הסיפור?
            על מה היגון?
            אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
            תכבוש לעצמך האגו
            תגיע לפסגה

            בן אדם
            מה לך נרדם
            האור והחושך מעורבבים
            אין חיים הכל ניסים

            מה לך כי נפלת
            אל תתיאש הנה כבר קמת
            7 פעמים צדיק נפל
            אבל העיקר שהוא הצליח
            לקום

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • sara 1S מנותק
              sara 1S מנותק
              sara 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
              #603

              אחות של חברתי נפטרה ביום שישי במיתה מפחידה לא עלינו אישה צעירה ממש,
              והשיר הזה נכתב ממש לאחר הלויה

              לויה ,אנשים,בכיות

              אישה צדיקה שהפסיקה לחיות

              שבר בלב, חוסר עכלה,בלבול ומועקה

              תפוח טרי שנקטף טרם עת

              הלך לו בכדי לתת-

              לתת משלו – עבור חטאינו

              לתת משלו- להתפלל בעבורנו

              לתת משלו- זכויות בעד עונותינו

              ואנחנו כאן לא לחינם נשארנו

              נשארנו-כדי למלאות את החלל

              נשארנו- כדי לנצל ולתפוס,

              חיים ניתנים למי שדורש

              ומי שדורש זה מי שיש לו ערך לחיים

              ננצל את החיים כי איננו יודעים עד מתי הם ניתנים

              ועוד כמה זמן נשאר לשעון החול שמתקתק

              נבקש ונתחנן לבנית הבית

              שיפסיקו הצרות ויבוא הגואל

              שנפגש כולם בביהמק

              וכל אחת יודעת איזה צעד צריך כדי להיות שם..

              ואולי בזכות טלטלה ככ גדולה נתחזק למענה, למעננו

              "במותה נתנה לנו את החיים".....

              החיים הם כמו מבחן קשה,
              הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
              ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #604

                אני כתבתי את זה ממש לפני כמה דקות מתוך סערת רגשות אז אם יש בזה איזה שהיא בעיה בלי ששמתי לב אז אני מבקש סליחה מראש ושימחקו את זה הצוות פיקוח

                כואב לי
                אני לא מצליח לישון
                זה עומד לי
                כמו עצם תקועה בגרון
                בא לי לבכות
                אני פשוט משחרר
                עוד כמה מכות
                במה אני אחר
                למה זה קורה
                ולמה דווקא לי
                שוב פעם פורה
                שק הדמעות שאצלי
                ואני לא מבין למה
                ורק לאלוקים תשובות
                איך זה קרה וגם מה
                וכולם מרחמים בתגובות
                אני לא אוהב נחמה
                אני אוהב את מה שהיה
                לא רוצה עוד מילה וגחמה
                רוצה לחזור בלי אשליה
                אבל אי אפשר לבינתיים
                אפשר רק לחכות
                אולי זה יבוא עוד שנתיים
                ואולי רק אז אפסיק לבכות
                זה לא כאב פיזי
                זה כאב שבפנים שומם
                לא משו לקחת באיזי
                זה הלב שלי שמדמם
                ופלסטר לא ממש יעזור
                וגם לא כדור משכח
                זה כאב בלי תרופה ומזור
                ועם המציאות לא מתווכח
                אני מבין שעכשיו זה מקל
                אבל מקל לא מקל זה חזק
                מרגיש את עצמי כמו אבל
                מנסה לאחוז באבק
                ודיי כבר חלאס מילים
                נמאס לכתוב רגש רע
                מחפש משו טוב בחיים
                מחפש משו חוץ מצרה
                זה מתיש וגורר בי כוחות
                גורר ת'לב גורר ת'מח
                מנסה להפסיק ת'אכזבות
                מנסה מחדש הכל לשכוח

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                  #605

                  לעילוי נשמת מזל קוביוף ע"ה שהייתה מתנדבת ונאמנת בעזר מציון מחוז צפון

                  למה נשים נקטפות כך פתאום
                  למה ילדים הופכים ליתומים היום
                  למה הורים קוברים את ילדיהם
                  זה לא טבע העולם
                  מה ה' רוצה מאיתנו
                  אישה צדיקה
                  מתנדבת מסורה
                  נאמנת לחיים
                  כי היא מחוברת לעזר
                  נותנת את הלב
                  מעניקה משלה
                  אך לא עלינו רצתה ההשגחה
                  החליטה שעשתה די
                  אנחנו לא מבינים חשבונות
                  אנחנו ילדים תמימים
                  משפשפים עיניים
                  למה כל זאת קרה לנו
                  אבל ה' יודע
                  והוא לא חייב לנו תשובה
                  אבל צרכים להתחזק
                  ללכת בדרכה
                  לעזור לאחר
                  להתנדב ולתרום
                  וה' יעזור שלא נהיה מהמקבלים

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • נשרנ מנותק
                    נשרנ מנותק
                    נשר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #606

                    קום
                    איך עובר היום
                    ממש כמו בחלום
                    הכל במהירות
                    תביט למציאות

                    ואיך הכל חולף
                    את הזמן שורף
                    עת להתקדם
                    בסוף על הכל נשלם

                    אז עכשיו תקום
                    אל תטבע בים של כלום
                    למה אתה מחכה
                    עכשיו תשתנה...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                      #607
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                        #608

                        בלי שום סיבה באמצע החיים
                        בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                        נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                        אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                        נמאס לי מהגלות הנמשכת
                        רוצה לראות אותה נעלמת
                        רוצה לראות את המשיח
                        רוצה את הקטורת להריח

                        תגידו, אני מוזרה?
                        למה אני חושבת עליו כל החיים?
                        אולי כי אני יהודיה גאה
                        ואת החורבן נוצרת לעולמים

                        בואו הצטרפו כל היהודים
                        בואו נתקרב לאבא במרומים
                        בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                        אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • נשרנ מנותק
                          נשרנ מנותק
                          נשר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                          #609

                          יושב ומנגן
                          מיתרים מכוון
                          תווים כותב
                          על ההמשך חושב

                          פתאום קצת התפשל
                          אותי זה מכשל
                          אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                          עד שמנגינה מושלמת תישמע

                          ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                          פורטים על נימי נפשי
                          בסוף הכל יסתדר ויגמר
                          נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                          נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • נשרנ נשר

                            יושב ומנגן
                            מיתרים מכוון
                            תווים כותב
                            על ההמשך חושב

                            פתאום קצת התפשל
                            אותי זה מכשל
                            אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                            עד שמנגינה מושלמת תישמע

                            ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                            פורטים על נימי נפשי
                            בסוף הכל יסתדר ויגמר
                            נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                            נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #610
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                              #611

                              החיים שלי הם כמו סיפור
                              כל בחירה היא כמו הימור
                              אולי זה לא נראה
                              שמה שאני עושה משפיע נורא
                              על העתיד

                              ולא זה לא העתיד שלי פרטני
                              זה העתיד של מי שיצא ממני
                              במעשיי אני בעצם מחליטה
                              את השביל שלהם וגבולות ההלכה
                              שלהם תמיד

                              וגם אם אני רוצה קצת לנוח
                              במקום להילחם פשוט לברוח
                              אז אני לעצמי מזכירה
                              שאני גוזרת עליהם גזירה
                              וזה מחייב

                              כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
                              אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
                              שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
                              ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

                              לא אתעכב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • איזה קטעא איזה קטע

                                בלי שום סיבה באמצע החיים
                                בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                                נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                                אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                                נמאס לי מהגלות הנמשכת
                                רוצה לראות אותה נעלמת
                                רוצה לראות את המשיח
                                רוצה את הקטורת להריח

                                תגידו, אני מוזרה?
                                למה אני חושבת עליו כל החיים?
                                אולי כי אני יהודיה גאה
                                ואת החורבן נוצרת לעולמים

                                בואו הצטרפו כל היהודים
                                בואו נתקרב לאבא במרומים
                                בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                                אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                                ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #612

                                @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

                                את לא מוזרה
                                את אולי בצרה
                                רוצה להיגאל
                                כמו כל ישראל

                                לצאת מאפלה
                                לשאת תפילה
                                למרום שניגאל
                                ושיחד נינצל

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • נשרנ מנותק
                                  נשרנ מנותק
                                  נשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #613

                                  מרגיש דפוק
                                  בידי אזוק
                                  אין בי כוח
                                  רוצה לשכוח

                                  מיואש כולי כואב
                                  וליבי דואב
                                  שותת דם
                                  לא רוצה עוד אף פעם

                                  דומע
                                  רוצה לבכות
                                  גווע
                                  והרגשות צפות

                                  אבל יש אור בקצה המנהרה
                                  ואולי תצוץ שוב תקווה
                                  נתחיל מחדש הכל
                                  כי גם אני כל יכול

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #614
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #615

                                      חשבתי שאני יכול
                                      חשבתי שאני מוצלח
                                      לרגע לא חשבתי לעמול
                                      בסוף יצאתי מצוברח.

                                      ניסיתי והשקעתי
                                      אך לשווא - התאכזבתי.
                                      אמנם ציון טוב ראיתי
                                      את המכה - כבר חזיתי.

                                      כי לרגע שכחתי,
                                      לרגע חשבתי,
                                      שאולי אני יכול.
                                      אולי אצליח אם אעמול.

                                      אך להתפלל - לא זכרתי,
                                      לא ראיתי - ניסיתי,
                                      שכחתי להתפלל ולהודות,
                                      לקב"ה קל ההודאות.

                                      מוזיקה.
                                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • הללויהה מנותק
                                        הללויהה מנותק
                                        הללויה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #616

                                        דלקת גרון
                                        עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

                                        הראש כואב והעניים דוקרות
                                        במוח תמונות שרצות וחוזרות
                                        אין הגיון זה יותר כמו צורות

                                        אני שונא את כל העולם
                                        כמובן שגם גופי בכללם
                                        במוחי שוכן שד והלב נעלם

                                        [פזמון]
                                        הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                                        הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                                        הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                                        הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                                        כוס תה מעורבבת בדבש
                                        מחית של לימון בפה מיובש
                                        שקוע כולי במה אני חש

                                        ואמא אומרת שפעת לגבר
                                        גורמת לכתוב צוואה ומעבר
                                        כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
                                        [פזמון]
                                        הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                                        הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                                        הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                                        הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #617
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול