דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #601

    לאי בודד
    שוב נודד
    שם אחיה לבטח
    רק בלי מתח
    בלי אנשים
    רחוק ממבטים
    בלי שאלות
    בלי תהיות
    על אי בודד
    עד שאתמודד
    ואוכל לשוב
    לארץ החיים
    להמשיך הלאה

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #602

      מה עושים כשהרגליים עייפות
      והלב כבר לא בטוח
      איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
      כשהכל כל כך שטוח
      לא מבטיח
      רותח

      מה הסיפור?
      על מה היגון?
      אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
      תכבוש לעצמך האגו
      תגיע לפסגה

      בן אדם
      מה לך נרדם
      האור והחושך מעורבבים
      אין חיים הכל ניסים

      מה לך כי נפלת
      אל תתיאש הנה כבר קמת
      7 פעמים צדיק נפל
      אבל העיקר שהוא הצליח
      לקום

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • sara 1S מנותק
        sara 1S מנותק
        sara 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
        #603

        אחות של חברתי נפטרה ביום שישי במיתה מפחידה לא עלינו אישה צעירה ממש,
        והשיר הזה נכתב ממש לאחר הלויה

        לויה ,אנשים,בכיות

        אישה צדיקה שהפסיקה לחיות

        שבר בלב, חוסר עכלה,בלבול ומועקה

        תפוח טרי שנקטף טרם עת

        הלך לו בכדי לתת-

        לתת משלו – עבור חטאינו

        לתת משלו- להתפלל בעבורנו

        לתת משלו- זכויות בעד עונותינו

        ואנחנו כאן לא לחינם נשארנו

        נשארנו-כדי למלאות את החלל

        נשארנו- כדי לנצל ולתפוס,

        חיים ניתנים למי שדורש

        ומי שדורש זה מי שיש לו ערך לחיים

        ננצל את החיים כי איננו יודעים עד מתי הם ניתנים

        ועוד כמה זמן נשאר לשעון החול שמתקתק

        נבקש ונתחנן לבנית הבית

        שיפסיקו הצרות ויבוא הגואל

        שנפגש כולם בביהמק

        וכל אחת יודעת איזה צעד צריך כדי להיות שם..

        ואולי בזכות טלטלה ככ גדולה נתחזק למענה, למעננו

        "במותה נתנה לנו את החיים".....

        החיים הם כמו מבחן קשה,
        הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
        ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • טיטוט מנותק
          טיטוט מנותק
          טיטו
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #604

          אני כתבתי את זה ממש לפני כמה דקות מתוך סערת רגשות אז אם יש בזה איזה שהיא בעיה בלי ששמתי לב אז אני מבקש סליחה מראש ושימחקו את זה הצוות פיקוח

          כואב לי
          אני לא מצליח לישון
          זה עומד לי
          כמו עצם תקועה בגרון
          בא לי לבכות
          אני פשוט משחרר
          עוד כמה מכות
          במה אני אחר
          למה זה קורה
          ולמה דווקא לי
          שוב פעם פורה
          שק הדמעות שאצלי
          ואני לא מבין למה
          ורק לאלוקים תשובות
          איך זה קרה וגם מה
          וכולם מרחמים בתגובות
          אני לא אוהב נחמה
          אני אוהב את מה שהיה
          לא רוצה עוד מילה וגחמה
          רוצה לחזור בלי אשליה
          אבל אי אפשר לבינתיים
          אפשר רק לחכות
          אולי זה יבוא עוד שנתיים
          ואולי רק אז אפסיק לבכות
          זה לא כאב פיזי
          זה כאב שבפנים שומם
          לא משו לקחת באיזי
          זה הלב שלי שמדמם
          ופלסטר לא ממש יעזור
          וגם לא כדור משכח
          זה כאב בלי תרופה ומזור
          ועם המציאות לא מתווכח
          אני מבין שעכשיו זה מקל
          אבל מקל לא מקל זה חזק
          מרגיש את עצמי כמו אבל
          מנסה לאחוז באבק
          ודיי כבר חלאס מילים
          נמאס לכתוב רגש רע
          מחפש משו טוב בחיים
          מחפש משו חוץ מצרה
          זה מתיש וגורר בי כוחות
          גורר ת'לב גורר ת'מח
          מנסה להפסיק ת'אכזבות
          מנסה מחדש הכל לשכוח

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          14
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
            #605

            לעילוי נשמת מזל קוביוף ע"ה שהייתה מתנדבת ונאמנת בעזר מציון מחוז צפון

            למה נשים נקטפות כך פתאום
            למה ילדים הופכים ליתומים היום
            למה הורים קוברים את ילדיהם
            זה לא טבע העולם
            מה ה' רוצה מאיתנו
            אישה צדיקה
            מתנדבת מסורה
            נאמנת לחיים
            כי היא מחוברת לעזר
            נותנת את הלב
            מעניקה משלה
            אך לא עלינו רצתה ההשגחה
            החליטה שעשתה די
            אנחנו לא מבינים חשבונות
            אנחנו ילדים תמימים
            משפשפים עיניים
            למה כל זאת קרה לנו
            אבל ה' יודע
            והוא לא חייב לנו תשובה
            אבל צרכים להתחזק
            ללכת בדרכה
            לעזור לאחר
            להתנדב ולתרום
            וה' יעזור שלא נהיה מהמקבלים

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #606

              קום
              איך עובר היום
              ממש כמו בחלום
              הכל במהירות
              תביט למציאות

              ואיך הכל חולף
              את הזמן שורף
              עת להתקדם
              בסוף על הכל נשלם

              אז עכשיו תקום
              אל תטבע בים של כלום
              למה אתה מחכה
              עכשיו תשתנה...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                #607
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                  #608

                  בלי שום סיבה באמצע החיים
                  בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                  נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                  אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                  נמאס לי מהגלות הנמשכת
                  רוצה לראות אותה נעלמת
                  רוצה לראות את המשיח
                  רוצה את הקטורת להריח

                  תגידו, אני מוזרה?
                  למה אני חושבת עליו כל החיים?
                  אולי כי אני יהודיה גאה
                  ואת החורבן נוצרת לעולמים

                  בואו הצטרפו כל היהודים
                  בואו נתקרב לאבא במרומים
                  בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                  אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                  יש שני סוגי מוזיקה-
                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                  ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • נשרנ מנותק
                    נשרנ מנותק
                    נשר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                    #609

                    יושב ומנגן
                    מיתרים מכוון
                    תווים כותב
                    על ההמשך חושב

                    פתאום קצת התפשל
                    אותי זה מכשל
                    אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                    עד שמנגינה מושלמת תישמע

                    ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                    פורטים על נימי נפשי
                    בסוף הכל יסתדר ויגמר
                    נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                    נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • נשרנ נשר

                      יושב ומנגן
                      מיתרים מכוון
                      תווים כותב
                      על ההמשך חושב

                      פתאום קצת התפשל
                      אותי זה מכשל
                      אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                      עד שמנגינה מושלמת תישמע

                      ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                      פורטים על נימי נפשי
                      בסוף הכל יסתדר ויגמר
                      נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                      נשרנ מנותק
                      נשרנ מנותק
                      נשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #610
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                        #611

                        החיים שלי הם כמו סיפור
                        כל בחירה היא כמו הימור
                        אולי זה לא נראה
                        שמה שאני עושה משפיע נורא
                        על העתיד

                        ולא זה לא העתיד שלי פרטני
                        זה העתיד של מי שיצא ממני
                        במעשיי אני בעצם מחליטה
                        את השביל שלהם וגבולות ההלכה
                        שלהם תמיד

                        וגם אם אני רוצה קצת לנוח
                        במקום להילחם פשוט לברוח
                        אז אני לעצמי מזכירה
                        שאני גוזרת עליהם גזירה
                        וזה מחייב

                        כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
                        אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
                        שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
                        ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

                        לא אתעכב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • איזה קטעא איזה קטע

                          בלי שום סיבה באמצע החיים
                          בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                          נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                          אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                          נמאס לי מהגלות הנמשכת
                          רוצה לראות אותה נעלמת
                          רוצה לראות את המשיח
                          רוצה את הקטורת להריח

                          תגידו, אני מוזרה?
                          למה אני חושבת עליו כל החיים?
                          אולי כי אני יהודיה גאה
                          ואת החורבן נוצרת לעולמים

                          בואו הצטרפו כל היהודים
                          בואו נתקרב לאבא במרומים
                          בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                          אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                          ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #612

                          @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

                          את לא מוזרה
                          את אולי בצרה
                          רוצה להיגאל
                          כמו כל ישראל

                          לצאת מאפלה
                          לשאת תפילה
                          למרום שניגאל
                          ושיחד נינצל

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #613

                            מרגיש דפוק
                            בידי אזוק
                            אין בי כוח
                            רוצה לשכוח

                            מיואש כולי כואב
                            וליבי דואב
                            שותת דם
                            לא רוצה עוד אף פעם

                            דומע
                            רוצה לבכות
                            גווע
                            והרגשות צפות

                            אבל יש אור בקצה המנהרה
                            ואולי תצוץ שוב תקווה
                            נתחיל מחדש הכל
                            כי גם אני כל יכול

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #614
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #615

                                חשבתי שאני יכול
                                חשבתי שאני מוצלח
                                לרגע לא חשבתי לעמול
                                בסוף יצאתי מצוברח.

                                ניסיתי והשקעתי
                                אך לשווא - התאכזבתי.
                                אמנם ציון טוב ראיתי
                                את המכה - כבר חזיתי.

                                כי לרגע שכחתי,
                                לרגע חשבתי,
                                שאולי אני יכול.
                                אולי אצליח אם אעמול.

                                אך להתפלל - לא זכרתי,
                                לא ראיתי - ניסיתי,
                                שכחתי להתפלל ולהודות,
                                לקב"ה קל ההודאות.

                                מוזיקה.
                                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • הללויהה מנותק
                                  הללויהה מנותק
                                  הללויה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #616

                                  דלקת גרון
                                  עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

                                  הראש כואב והעניים דוקרות
                                  במוח תמונות שרצות וחוזרות
                                  אין הגיון זה יותר כמו צורות

                                  אני שונא את כל העולם
                                  כמובן שגם גופי בכללם
                                  במוחי שוכן שד והלב נעלם

                                  [פזמון]
                                  הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                                  הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                                  הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                                  הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                                  כוס תה מעורבבת בדבש
                                  מחית של לימון בפה מיובש
                                  שקוע כולי במה אני חש

                                  ואמא אומרת שפעת לגבר
                                  גורמת לכתוב צוואה ומעבר
                                  כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
                                  [פזמון]
                                  הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                                  הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                                  הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                                  הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #617
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • נשרנ מנותק
                                      נשרנ מנותק
                                      נשר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                                      #618
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                        #619

                                        שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

                                        אוקראינה רוסיה
                                        עם נגד עם
                                        עם אחד
                                        שפה אחת
                                        מה להם להילחם
                                        אויבים אחת לשניה
                                        שותפות לשנאה ולאיבה
                                        רחוק מן העין רחוק מן הלב
                                        מה לנו לקחת ללב
                                        אבל זאת רק מראה
                                        להתמודדות בדרך זרה
                                        יש שפה אחת
                                        אבל אויבים הם
                                        אין הסכם שלום
                                        מוציאים את הארטילריה
                                        מפגיזים ללא מטרה
                                        מילים וחרבות
                                        נהפכות לתרבות
                                        אנחנו אבל לא כמוהם
                                        צרכים לאהוב ולקרב
                                        כל אח ורחוק
                                        לא להפנות גב ולהרחיק
                                        לחבק ולהכיל
                                        וללמד על יופי היהדות
                                        ככה לא ישנאו אותנו
                                        ונאיר לכול העולם
                                        באהבה ואחווה
                                        ויבוא השלום
                                        במהרה בימינו אמן

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • נשרנ מנותק
                                          נשרנ מנותק
                                          נשר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #620

                                          חיוך
                                          קם בבוקר
                                          ליבי מתמלא באושר
                                          רואה רק טוב
                                          מרגיש קרוב

                                          החיים אחרת
                                          השגרה נשמרת
                                          הטבע מחייך
                                          הכל הולך

                                          חיוך
                                          שים אותו על פניך
                                          פתאום תראה את כל קרוביך
                                          מחייכים אליך

                                          חיוך
                                          החיים יפים
                                          אנשים מאושרים
                                          משמחה לא מפסידים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול