דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נשרנ מנותק
    נשרנ מנותק
    נשר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #606

    קום
    איך עובר היום
    ממש כמו בחלום
    הכל במהירות
    תביט למציאות

    ואיך הכל חולף
    את הזמן שורף
    עת להתקדם
    בסוף על הכל נשלם

    אז עכשיו תקום
    אל תטבע בים של כלום
    למה אתה מחכה
    עכשיו תשתנה...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
      #607
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
        #608

        בלי שום סיבה באמצע החיים
        בא לי לבכות, בא לי לצרוח
        נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
        אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

        נמאס לי מהגלות הנמשכת
        רוצה לראות אותה נעלמת
        רוצה לראות את המשיח
        רוצה את הקטורת להריח

        תגידו, אני מוזרה?
        למה אני חושבת עליו כל החיים?
        אולי כי אני יהודיה גאה
        ואת החורבן נוצרת לעולמים

        בואו הצטרפו כל היהודים
        בואו נתקרב לאבא במרומים
        בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
        אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

        יש שני סוגי מוזיקה-
        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • נשרנ מנותק
          נשרנ מנותק
          נשר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
          #609

          יושב ומנגן
          מיתרים מכוון
          תווים כותב
          על ההמשך חושב

          פתאום קצת התפשל
          אותי זה מכשל
          אבל לא נורא-נחזור להתחלה
          עד שמנגינה מושלמת תישמע

          ואיך הצלילים שוברים את ליבי
          פורטים על נימי נפשי
          בסוף הכל יסתדר ויגמר
          נו אז קדימה-מנגינות תחבר

          נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • נשרנ נשר

            יושב ומנגן
            מיתרים מכוון
            תווים כותב
            על ההמשך חושב

            פתאום קצת התפשל
            אותי זה מכשל
            אבל לא נורא-נחזור להתחלה
            עד שמנגינה מושלמת תישמע

            ואיך הצלילים שוברים את ליבי
            פורטים על נימי נפשי
            בסוף הכל יסתדר ויגמר
            נו אז קדימה-מנגינות תחבר

            נשרנ מנותק
            נשרנ מנותק
            נשר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #610
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
              #611

              החיים שלי הם כמו סיפור
              כל בחירה היא כמו הימור
              אולי זה לא נראה
              שמה שאני עושה משפיע נורא
              על העתיד

              ולא זה לא העתיד שלי פרטני
              זה העתיד של מי שיצא ממני
              במעשיי אני בעצם מחליטה
              את השביל שלהם וגבולות ההלכה
              שלהם תמיד

              וגם אם אני רוצה קצת לנוח
              במקום להילחם פשוט לברוח
              אז אני לעצמי מזכירה
              שאני גוזרת עליהם גזירה
              וזה מחייב

              כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
              אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
              שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
              ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

              לא אתעכב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • איזה קטעא איזה קטע

                בלי שום סיבה באמצע החיים
                בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                נמאס לי מהגלות הנמשכת
                רוצה לראות אותה נעלמת
                רוצה לראות את המשיח
                רוצה את הקטורת להריח

                תגידו, אני מוזרה?
                למה אני חושבת עליו כל החיים?
                אולי כי אני יהודיה גאה
                ואת החורבן נוצרת לעולמים

                בואו הצטרפו כל היהודים
                בואו נתקרב לאבא במרומים
                בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #612

                @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

                את לא מוזרה
                את אולי בצרה
                רוצה להיגאל
                כמו כל ישראל

                לצאת מאפלה
                לשאת תפילה
                למרום שניגאל
                ושיחד נינצל

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • נשרנ מנותק
                  נשרנ מנותק
                  נשר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #613

                  מרגיש דפוק
                  בידי אזוק
                  אין בי כוח
                  רוצה לשכוח

                  מיואש כולי כואב
                  וליבי דואב
                  שותת דם
                  לא רוצה עוד אף פעם

                  דומע
                  רוצה לבכות
                  גווע
                  והרגשות צפות

                  אבל יש אור בקצה המנהרה
                  ואולי תצוץ שוב תקווה
                  נתחיל מחדש הכל
                  כי גם אני כל יכול

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #614
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #615

                      חשבתי שאני יכול
                      חשבתי שאני מוצלח
                      לרגע לא חשבתי לעמול
                      בסוף יצאתי מצוברח.

                      ניסיתי והשקעתי
                      אך לשווא - התאכזבתי.
                      אמנם ציון טוב ראיתי
                      את המכה - כבר חזיתי.

                      כי לרגע שכחתי,
                      לרגע חשבתי,
                      שאולי אני יכול.
                      אולי אצליח אם אעמול.

                      אך להתפלל - לא זכרתי,
                      לא ראיתי - ניסיתי,
                      שכחתי להתפלל ולהודות,
                      לקב"ה קל ההודאות.

                      מוזיקה.
                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • הללויהה מנותק
                        הללויהה מנותק
                        הללויה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #616

                        דלקת גרון
                        עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

                        הראש כואב והעניים דוקרות
                        במוח תמונות שרצות וחוזרות
                        אין הגיון זה יותר כמו צורות

                        אני שונא את כל העולם
                        כמובן שגם גופי בכללם
                        במוחי שוכן שד והלב נעלם

                        [פזמון]
                        הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                        הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                        הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                        הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                        כוס תה מעורבבת בדבש
                        מחית של לימון בפה מיובש
                        שקוע כולי במה אני חש

                        ואמא אומרת שפעת לגבר
                        גורמת לכתוב צוואה ומעבר
                        כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
                        [פזמון]
                        הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                        הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                        הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                        הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #617
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                            #618
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                              #619

                              שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

                              אוקראינה רוסיה
                              עם נגד עם
                              עם אחד
                              שפה אחת
                              מה להם להילחם
                              אויבים אחת לשניה
                              שותפות לשנאה ולאיבה
                              רחוק מן העין רחוק מן הלב
                              מה לנו לקחת ללב
                              אבל זאת רק מראה
                              להתמודדות בדרך זרה
                              יש שפה אחת
                              אבל אויבים הם
                              אין הסכם שלום
                              מוציאים את הארטילריה
                              מפגיזים ללא מטרה
                              מילים וחרבות
                              נהפכות לתרבות
                              אנחנו אבל לא כמוהם
                              צרכים לאהוב ולקרב
                              כל אח ורחוק
                              לא להפנות גב ולהרחיק
                              לחבק ולהכיל
                              וללמד על יופי היהדות
                              ככה לא ישנאו אותנו
                              ונאיר לכול העולם
                              באהבה ואחווה
                              ויבוא השלום
                              במהרה בימינו אמן

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • נשרנ מנותק
                                נשרנ מנותק
                                נשר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #620

                                חיוך
                                קם בבוקר
                                ליבי מתמלא באושר
                                רואה רק טוב
                                מרגיש קרוב

                                החיים אחרת
                                השגרה נשמרת
                                הטבע מחייך
                                הכל הולך

                                חיוך
                                שים אותו על פניך
                                פתאום תראה את כל קרוביך
                                מחייכים אליך

                                חיוך
                                החיים יפים
                                אנשים מאושרים
                                משמחה לא מפסידים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                  #621

                                  מה שהיה היה

                                  נמאס לי להיזכר
                                  מה היה בעבר
                                  אין לי כח לפחד
                                  שמשהו אצלי נשאר

                                  אני יודעת שהשתניתי
                                  התקדמתי והצלחתי
                                  אני יודעת שהתעליתי
                                  התגברתי וצמחתי

                                  אבל עדיין כשאני נזכרת
                                  במקרים שהיו
                                  אני עדיין מפחדת
                                  שהם עוד יחזרו

                                  אומרים שגלגל חוזר בעולם
                                  והמקרים אלי יחזרו
                                  לא בא לי אותם
                                  רוצה שיעלמו

                                  רוצה כמו בת יענה
                                  לטמון הראש בחול
                                  להתעלם ממה שהיה
                                  לשכח מהכל

                                  אבל יודעת שאין ברירה
                                  אני חייבת לחיות את חיי
                                  אחרי הכל מה שהיה היה
                                  והעתיד עוד לפני

                                  אני צריכה להתגבר
                                  לסלוח לעבר
                                  כשאצליח-הכל יגמר
                                  כי מה שהיה-נגמר

                                  יש שני סוגי מוזיקה-
                                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    רחל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #622
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • נשרנ מנותק
                                      נשרנ מנותק
                                      נשר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #623

                                      כל היום רק בא לי
                                      בא תהיה ראלי
                                      כל הזמן נראה לי
                                      רק חושב שרע לי

                                      כל הזמן הוא רוצה
                                      אף פעם לא שווה
                                      מה שלא תעשה
                                      המציאות לא תשתנה

                                      סיפוק שלא נגמר
                                      לא חושב על המחר
                                      רוצה כל היום
                                      חי בתוך חלום

                                      תבין הכל חולף
                                      זמן יקר אתה שורף
                                      אז עכשיו תעצור
                                      לפני שתיפול לבור

                                      תאווה זה בלי סוף
                                      בסוף הכל יחלוף
                                      עת לעצור
                                      זמן לחזור

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #624

                                        בס"ד
                                        "קריעת ים סוף"
                                        יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
                                        מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
                                        מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
                                        מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

                                        התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
                                        מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
                                        רוקד בשמחה נותן את הנשמה
                                        יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

                                        כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
                                        אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
                                        תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
                                        מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKK
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                          #625

                                          בס''ד
                                          ''אבא''
                                          בית 1:
                                          יש ימים שמחים
                                          ויש ימים עצובים
                                          ויש ימים שמתפזרים

                                          פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                                          יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                                          תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                                          שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                                          בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                                          כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                                          לא מבין מה רוצים ממני,

                                          פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                                          יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                                          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול