דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #615

    חשבתי שאני יכול
    חשבתי שאני מוצלח
    לרגע לא חשבתי לעמול
    בסוף יצאתי מצוברח.

    ניסיתי והשקעתי
    אך לשווא - התאכזבתי.
    אמנם ציון טוב ראיתי
    את המכה - כבר חזיתי.

    כי לרגע שכחתי,
    לרגע חשבתי,
    שאולי אני יכול.
    אולי אצליח אם אעמול.

    אך להתפלל - לא זכרתי,
    לא ראיתי - ניסיתי,
    שכחתי להתפלל ולהודות,
    לקב"ה קל ההודאות.

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • הללויהה מנותק
      הללויהה מנותק
      הללויה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #616

      דלקת גרון
      עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

      הראש כואב והעניים דוקרות
      במוח תמונות שרצות וחוזרות
      אין הגיון זה יותר כמו צורות

      אני שונא את כל העולם
      כמובן שגם גופי בכללם
      במוחי שוכן שד והלב נעלם

      [פזמון]
      הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
      הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
      הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
      הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

      כוס תה מעורבבת בדבש
      מחית של לימון בפה מיובש
      שקוע כולי במה אני חש

      ואמא אומרת שפעת לגבר
      גורמת לכתוב צוואה ומעבר
      כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
      [פזמון]
      הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
      הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
      הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
      הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #617
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • נשרנ מנותק
          נשרנ מנותק
          נשר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
          #618
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
            #619

            שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

            אוקראינה רוסיה
            עם נגד עם
            עם אחד
            שפה אחת
            מה להם להילחם
            אויבים אחת לשניה
            שותפות לשנאה ולאיבה
            רחוק מן העין רחוק מן הלב
            מה לנו לקחת ללב
            אבל זאת רק מראה
            להתמודדות בדרך זרה
            יש שפה אחת
            אבל אויבים הם
            אין הסכם שלום
            מוציאים את הארטילריה
            מפגיזים ללא מטרה
            מילים וחרבות
            נהפכות לתרבות
            אנחנו אבל לא כמוהם
            צרכים לאהוב ולקרב
            כל אח ורחוק
            לא להפנות גב ולהרחיק
            לחבק ולהכיל
            וללמד על יופי היהדות
            ככה לא ישנאו אותנו
            ונאיר לכול העולם
            באהבה ואחווה
            ויבוא השלום
            במהרה בימינו אמן

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #620

              חיוך
              קם בבוקר
              ליבי מתמלא באושר
              רואה רק טוב
              מרגיש קרוב

              החיים אחרת
              השגרה נשמרת
              הטבע מחייך
              הכל הולך

              חיוך
              שים אותו על פניך
              פתאום תראה את כל קרוביך
              מחייכים אליך

              חיוך
              החיים יפים
              אנשים מאושרים
              משמחה לא מפסידים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                #621

                מה שהיה היה

                נמאס לי להיזכר
                מה היה בעבר
                אין לי כח לפחד
                שמשהו אצלי נשאר

                אני יודעת שהשתניתי
                התקדמתי והצלחתי
                אני יודעת שהתעליתי
                התגברתי וצמחתי

                אבל עדיין כשאני נזכרת
                במקרים שהיו
                אני עדיין מפחדת
                שהם עוד יחזרו

                אומרים שגלגל חוזר בעולם
                והמקרים אלי יחזרו
                לא בא לי אותם
                רוצה שיעלמו

                רוצה כמו בת יענה
                לטמון הראש בחול
                להתעלם ממה שהיה
                לשכח מהכל

                אבל יודעת שאין ברירה
                אני חייבת לחיות את חיי
                אחרי הכל מה שהיה היה
                והעתיד עוד לפני

                אני צריכה להתגבר
                לסלוח לעבר
                כשאצליח-הכל יגמר
                כי מה שהיה-נגמר

                יש שני סוגי מוזיקה-
                מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • ר מנותק
                  ר מנותק
                  רחל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #622
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • נשרנ מנותק
                    נשרנ מנותק
                    נשר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #623

                    כל היום רק בא לי
                    בא תהיה ראלי
                    כל הזמן נראה לי
                    רק חושב שרע לי

                    כל הזמן הוא רוצה
                    אף פעם לא שווה
                    מה שלא תעשה
                    המציאות לא תשתנה

                    סיפוק שלא נגמר
                    לא חושב על המחר
                    רוצה כל היום
                    חי בתוך חלום

                    תבין הכל חולף
                    זמן יקר אתה שורף
                    אז עכשיו תעצור
                    לפני שתיפול לבור

                    תאווה זה בלי סוף
                    בסוף הכל יחלוף
                    עת לעצור
                    זמן לחזור

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #624

                      בס"ד
                      "קריעת ים סוף"
                      יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
                      מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
                      מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
                      מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

                      התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
                      מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
                      רוקד בשמחה נותן את הנשמה
                      יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

                      כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
                      אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
                      תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
                      מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • HHKKKKH מנותק
                        HHKKKKH מנותק
                        HHKKKK
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                        #625

                        בס''ד
                        ''אבא''
                        בית 1:
                        יש ימים שמחים
                        ויש ימים עצובים
                        ויש ימים שמתפזרים

                        פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                        יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                        תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                        שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                        בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                        כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                        לא מבין מה רוצים ממני,

                        פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                        יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                          #626

                          התקדמות
                          ונפילה
                          צעד קדימה
                          ופתע כניעה
                          תגידי לא נמאס לך
                          להיות כ"כ...
                          נעולה???

                          צעד קדימה
                          נסיגה
                          שתי צעדים אחורה
                          למיטה
                          אין מצב
                          עד שלבן
                          פתאום מגיע השטן

                          ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
                          כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
                          ודי כבר נמאס
                          איך הזמן טס
                          זה לא נתפס לי בשכל
                          שאני עדיין תקועה בזבל

                          ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
                          ואני ממנו עסוקה בלברוח
                          רוצה להתקרב אך עושה הפוך
                          די!!!
                          נמאס לי כבר מהזיוף!
                          רוצה הכל-חשוף!!!

                          טוב להציץ
                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • HHKKKKH מנותק
                            HHKKKKH מנותק
                            HHKKKK
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #627
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • HHKKKKH HHKKKK

                              בס''ד
                              ''אבא''
                              בית 1:
                              יש ימים שמחים
                              ויש ימים עצובים
                              ויש ימים שמתפזרים

                              פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                              יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                              תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                              שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                              בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                              כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                              לא מבין מה רוצים ממני,

                              פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                              יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                              רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #628

                              @hhkkkk אין להעלות שתיי שירים ביום. נא לשים לב לעניין.

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • HHKKKKH מנותק
                                HHKKKKH מנותק
                                HHKKKK
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                #629

                                @hhkkkk אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                בס''ד
                                

                                ''לראות טוב''
                                יש שתי אפשריות לראות בכל אדם
                                אני יכול לראות את הטוב את המיוחד

                                אני גם יכול לראות את הרע שבו-אבל למה?
                                באיזה זכות בכלל לשנוא מה אתה שווה יותר
                                ובאיזה רצינות-מה זה יוסיף לך-רק גורע

                                בימים ובלילות 'שלח לחמך ע''פ המים'
                                ובבוא היום תמצאנו
                                באיזה זכות לשנוא הרי כולם מאותו מקום באו ולשם גם ישובו

                                לראות את הטוב בכל אדם-להיות אדם יותר טוב שאוכל להיות
                                אשאר קר-מה יוסיף?

                                תיהיה אדם טוב כולם יאהבו אותך,
                                גדול הוא מי שדואג לקטן
                                עוד לא מאוחר- זה הזמן להשתנות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אסתר. ה.א מנותק
                                  אסתר. ה.א מנותק
                                  אסתר. ה.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                  #630

                                  את השיר הזה כתבתי אני יחד עם @שירלי

                                  הלילה מתגשם לו
                                  החלום שכה חיכית לו
                                  ברכה כעת יורדת
                                  כשלחופה את נכנסת
                                  ואין הזדמנות יותר טובה
                                  לאחל לך שתהיי לאלפי רבבה

                                  בנגינת חופה
                                  את צועדת להתחלה חדשה
                                  זה יומך הגדול
                                  למולך יתגמד הכל
                                  בואי כלה , בואי כלה
                                  תוך אמוני עם סגולה

                                  היום הזה החליט בורא עולם
                                  להשלים חצויות לבנין עדי עד
                                  מלאכים אותך מברכים
                                  השמים בשבילך פתוחים
                                  כי זה היום וזה העת
                                  רק שלך

                                  מהשבר- גדלים
                                  מהקושי- מתבגרים
                                  עוד תראה : מעז יצא מתוק

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • נשרנ מנותק
                                    נשרנ מנותק
                                    נשר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #631

                                    איך כולם מצליחים
                                    ורק אני גרוע
                                    וכולם מתקדמים
                                    ורק אני תקוע

                                    אף פעם לא מצליח
                                    מושכים אותי מתחת לשטיח
                                    נופל, בקושי קם
                                    לא מתקדם אף פעם

                                    אולי יש תקווה
                                    נתחיל מהתחלה
                                    חזק, לא מתיאש
                                    הצלחה רק מבקש

                                    הכל מתחיל לרוץ
                                    נהיה תלמיד חרוץ
                                    ההצלחה מתחילה לצוץ
                                    והכשלונות יצאו לבחוץ

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                                      מוח שליט על הלב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                                      #632

                                      זה משהוא שחכינו לו הרבה זמן
                                      עד ש.. קם זמר בשם אבי מן
                                      את הגאולה לנו הקריב
                                      לא כמו גלעד קריב
                                      כן צריך משיח
                                      כדי שכבר יהיה לנו זמן לנוח
                                      ממלחמות אנחנו עיפיים כבר
                                      לכן באנו להביא את הגאולה עוד מחר
                                      אז בא נקום
                                      כן!! לא נתבייש לקום
                                      כי המשיח כבר כאן
                                      מה שצריך שלא יהיה כאן עוד באלגן


                                      עוד אחד!. והפעם על כל החגים!!!!!!!!!


                                      ראש השנה:
                                      כולם מתכוננים ליום הקובע
                                      ואז מגיע היום המיוחל שנקבע
                                      כולם בלחץ אך אך עדין מתפללים
                                      וכעבור היום כולם נרגעים
                                      סוכות
                                      מחכים לה תמיד לבנות
                                      את הסוכה אבל בלי מידי הרבה שאלות
                                      כשזה בנוי מתכוננים
                                      וכשזה לא מצפים
                                      חנוכה!
                                      מי לא אוהב את חג
                                      החנוכה המיוחד
                                      שבו מדליקים מנורות
                                      אבל משתדלים לא לאכול מיד הרבה סופגנייות
                                      אבל אי אפשר לשכוח את הלביבות
                                      ט'ו בשבט
                                      זה זמן חג האילנות
                                      אך גם לנו זמן להבין ואפשר בזמן זה לעלות
                                      אוכלים פירות מתוקים
                                      ומקווים של יהיו חמוצים!
                                      פורים
                                      היום פורים יום גדול ליהודים
                                      הילדים אוכלים הרבה ממתקים
                                      ואנחנו טיפה מתעצבנים
                                      על טיפול בשיניים
                                      פסח!
                                      מנקים כול חריץ
                                      מקווים של יחמץ
                                      אוכלים את המצות
                                      ומקווים ששנה הבאה
                                      בירושלים הבנויה
                                      ל'ג בעומר
                                      אוספים קרשים
                                      מקווים שלא יהיו מסמריםשלא ידקרו
                                      את כל הסובבים
                                      מדליקים ת'אש והשנה יקפידו
                                      יותר מכל שנה במירון
                                      וידליקו גם בחברון
                                      שבועות
                                      מחכים לו הילדים בעיקר
                                      כדי להגיע לכתה ולהרגיש שהם העיקר
                                      ערים כל הלילה ולומדים
                                      רק להיזהר שיהיה לשם שמיים
                                      ולהרבות בלימוד כפליים
                                      לאכול חלבי זכר לנס
                                      כן זה כולל גם כפה נס!


                                      קריאה מהנה!!!!!😊 😊
                                      מוח שליט על הלב

                                      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #633

                                        שוב עבר לו יום
                                        בסימן גדול של הצלחה
                                        גם אם בת'כלס
                                        הייתי היום קצת חמומה...

                                        שוב הגיע לילה
                                        וצריך לישון
                                        בעיניים שלי כבר
                                        בקושי רואים את האישון...

                                        מחר יש יום חדש
                                        ואני תקווה ממש
                                        שד' לי יעזור
                                        ויהיה לי-יום של אור!!!

                                        טוב להציץ
                                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKK
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #634

                                          בס''ד
                                          מוקדש לכל היהודים אשר בנכר[בעיקר אוקרינה]

                                          כמה פעמים דמיינת וזה לא קרה
                                          תפסיק לחשוב יותר מדאי
                                          קום התהלך בארץ אמר ה' לאברהם
                                          אז לך כי הזמן נגמר הזמן אוזל

                                          יהודי אתה מה לך שם
                                          גם בזמנים הקשים בצרות הכי גדולות
                                          חלום כולם היה להגיע לשם-לירושלים עיר הקודש
                                          חפצו וביתו של כל יהודי-הבית של כולם

                                          שם שכן המקדש ולשם עוד ישוב ויבנה
                                          שריד בית מקדשנו, כולם חיכו להגיע לארצנו הקדושה לנשק את עפרה
                                          להתקדש בתוכה,

                                          שם שכן המקדש ולשם ישוב ואנחנו איכה נשוב
                                          אז ארוז מטלטליך והגיע לשם :לעיר המקדש

                                          גם עכשיו בשעת מלחמה
                                          זה האות משמים כי הגיע הזמן
                                          משיח צדקנו ממתין רק לך
                                          רק לך,שתבוא ותכונן את עפרה.

                                          אני לא ירושלמי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול