דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
    #608

    בלי שום סיבה באמצע החיים
    בא לי לבכות, בא לי לצרוח
    נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
    אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

    נמאס לי מהגלות הנמשכת
    רוצה לראות אותה נעלמת
    רוצה לראות את המשיח
    רוצה את הקטורת להריח

    תגידו, אני מוזרה?
    למה אני חושבת עליו כל החיים?
    אולי כי אני יהודיה גאה
    ואת החורבן נוצרת לעולמים

    בואו הצטרפו כל היהודים
    בואו נתקרב לאבא במרומים
    בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
    אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

    יש שני סוגי מוזיקה-
    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

    ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • נשרנ מנותק
      נשרנ מנותק
      נשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
      #609

      יושב ומנגן
      מיתרים מכוון
      תווים כותב
      על ההמשך חושב

      פתאום קצת התפשל
      אותי זה מכשל
      אבל לא נורא-נחזור להתחלה
      עד שמנגינה מושלמת תישמע

      ואיך הצלילים שוברים את ליבי
      פורטים על נימי נפשי
      בסוף הכל יסתדר ויגמר
      נו אז קדימה-מנגינות תחבר

      נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • נשרנ נשר

        יושב ומנגן
        מיתרים מכוון
        תווים כותב
        על ההמשך חושב

        פתאום קצת התפשל
        אותי זה מכשל
        אבל לא נורא-נחזור להתחלה
        עד שמנגינה מושלמת תישמע

        ואיך הצלילים שוברים את ליבי
        פורטים על נימי נפשי
        בסוף הכל יסתדר ויגמר
        נו אז קדימה-מנגינות תחבר

        נשרנ מנותק
        נשרנ מנותק
        נשר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #610
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
          #611

          החיים שלי הם כמו סיפור
          כל בחירה היא כמו הימור
          אולי זה לא נראה
          שמה שאני עושה משפיע נורא
          על העתיד

          ולא זה לא העתיד שלי פרטני
          זה העתיד של מי שיצא ממני
          במעשיי אני בעצם מחליטה
          את השביל שלהם וגבולות ההלכה
          שלהם תמיד

          וגם אם אני רוצה קצת לנוח
          במקום להילחם פשוט לברוח
          אז אני לעצמי מזכירה
          שאני גוזרת עליהם גזירה
          וזה מחייב

          כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
          אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
          שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
          ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

          לא אתעכב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • איזה קטעא איזה קטע

            בלי שום סיבה באמצע החיים
            בא לי לבכות, בא לי לצרוח
            נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
            אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

            נמאס לי מהגלות הנמשכת
            רוצה לראות אותה נעלמת
            רוצה לראות את המשיח
            רוצה את הקטורת להריח

            תגידו, אני מוזרה?
            למה אני חושבת עליו כל החיים?
            אולי כי אני יהודיה גאה
            ואת החורבן נוצרת לעולמים

            בואו הצטרפו כל היהודים
            בואו נתקרב לאבא במרומים
            בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
            אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

            ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #612

            @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

            את לא מוזרה
            את אולי בצרה
            רוצה להיגאל
            כמו כל ישראל

            לצאת מאפלה
            לשאת תפילה
            למרום שניגאל
            ושיחד נינצל

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #613

              מרגיש דפוק
              בידי אזוק
              אין בי כוח
              רוצה לשכוח

              מיואש כולי כואב
              וליבי דואב
              שותת דם
              לא רוצה עוד אף פעם

              דומע
              רוצה לבכות
              גווע
              והרגשות צפות

              אבל יש אור בקצה המנהרה
              ואולי תצוץ שוב תקווה
              נתחיל מחדש הכל
              כי גם אני כל יכול

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #614
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #615

                  חשבתי שאני יכול
                  חשבתי שאני מוצלח
                  לרגע לא חשבתי לעמול
                  בסוף יצאתי מצוברח.

                  ניסיתי והשקעתי
                  אך לשווא - התאכזבתי.
                  אמנם ציון טוב ראיתי
                  את המכה - כבר חזיתי.

                  כי לרגע שכחתי,
                  לרגע חשבתי,
                  שאולי אני יכול.
                  אולי אצליח אם אעמול.

                  אך להתפלל - לא זכרתי,
                  לא ראיתי - ניסיתי,
                  שכחתי להתפלל ולהודות,
                  לקב"ה קל ההודאות.

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • הללויהה מנותק
                    הללויהה מנותק
                    הללויה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #616

                    דלקת גרון
                    עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

                    הראש כואב והעניים דוקרות
                    במוח תמונות שרצות וחוזרות
                    אין הגיון זה יותר כמו צורות

                    אני שונא את כל העולם
                    כמובן שגם גופי בכללם
                    במוחי שוכן שד והלב נעלם

                    [פזמון]
                    הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                    הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                    הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                    הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                    כוס תה מעורבבת בדבש
                    מחית של לימון בפה מיובש
                    שקוע כולי במה אני חש

                    ואמא אומרת שפעת לגבר
                    גורמת לכתוב צוואה ומעבר
                    כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
                    [פזמון]
                    הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                    הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                    הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                    הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #617
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • נשרנ מנותק
                        נשרנ מנותק
                        נשר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                        #618
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                          #619

                          שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

                          אוקראינה רוסיה
                          עם נגד עם
                          עם אחד
                          שפה אחת
                          מה להם להילחם
                          אויבים אחת לשניה
                          שותפות לשנאה ולאיבה
                          רחוק מן העין רחוק מן הלב
                          מה לנו לקחת ללב
                          אבל זאת רק מראה
                          להתמודדות בדרך זרה
                          יש שפה אחת
                          אבל אויבים הם
                          אין הסכם שלום
                          מוציאים את הארטילריה
                          מפגיזים ללא מטרה
                          מילים וחרבות
                          נהפכות לתרבות
                          אנחנו אבל לא כמוהם
                          צרכים לאהוב ולקרב
                          כל אח ורחוק
                          לא להפנות גב ולהרחיק
                          לחבק ולהכיל
                          וללמד על יופי היהדות
                          ככה לא ישנאו אותנו
                          ונאיר לכול העולם
                          באהבה ואחווה
                          ויבוא השלום
                          במהרה בימינו אמן

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #620

                            חיוך
                            קם בבוקר
                            ליבי מתמלא באושר
                            רואה רק טוב
                            מרגיש קרוב

                            החיים אחרת
                            השגרה נשמרת
                            הטבע מחייך
                            הכל הולך

                            חיוך
                            שים אותו על פניך
                            פתאום תראה את כל קרוביך
                            מחייכים אליך

                            חיוך
                            החיים יפים
                            אנשים מאושרים
                            משמחה לא מפסידים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • איזה קטעא מנותק
                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                              #621

                              מה שהיה היה

                              נמאס לי להיזכר
                              מה היה בעבר
                              אין לי כח לפחד
                              שמשהו אצלי נשאר

                              אני יודעת שהשתניתי
                              התקדמתי והצלחתי
                              אני יודעת שהתעליתי
                              התגברתי וצמחתי

                              אבל עדיין כשאני נזכרת
                              במקרים שהיו
                              אני עדיין מפחדת
                              שהם עוד יחזרו

                              אומרים שגלגל חוזר בעולם
                              והמקרים אלי יחזרו
                              לא בא לי אותם
                              רוצה שיעלמו

                              רוצה כמו בת יענה
                              לטמון הראש בחול
                              להתעלם ממה שהיה
                              לשכח מהכל

                              אבל יודעת שאין ברירה
                              אני חייבת לחיות את חיי
                              אחרי הכל מה שהיה היה
                              והעתיד עוד לפני

                              אני צריכה להתגבר
                              לסלוח לעבר
                              כשאצליח-הכל יגמר
                              כי מה שהיה-נגמר

                              יש שני סוגי מוזיקה-
                              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • ר מנותק
                                ר מנותק
                                רחל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #622
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • נשרנ מנותק
                                  נשרנ מנותק
                                  נשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #623

                                  כל היום רק בא לי
                                  בא תהיה ראלי
                                  כל הזמן נראה לי
                                  רק חושב שרע לי

                                  כל הזמן הוא רוצה
                                  אף פעם לא שווה
                                  מה שלא תעשה
                                  המציאות לא תשתנה

                                  סיפוק שלא נגמר
                                  לא חושב על המחר
                                  רוצה כל היום
                                  חי בתוך חלום

                                  תבין הכל חולף
                                  זמן יקר אתה שורף
                                  אז עכשיו תעצור
                                  לפני שתיפול לבור

                                  תאווה זה בלי סוף
                                  בסוף הכל יחלוף
                                  עת לעצור
                                  זמן לחזור

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #624

                                    בס"ד
                                    "קריעת ים סוף"
                                    יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
                                    מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
                                    מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
                                    מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

                                    התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
                                    מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
                                    רוקד בשמחה נותן את הנשמה
                                    יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

                                    כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
                                    אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
                                    תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
                                    מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKK
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                      #625

                                      בס''ד
                                      ''אבא''
                                      בית 1:
                                      יש ימים שמחים
                                      ויש ימים עצובים
                                      ויש ימים שמתפזרים

                                      פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                                      יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                                      תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                                      שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                                      בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                                      כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                                      לא מבין מה רוצים ממני,

                                      פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                                      יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                                      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                        #626

                                        התקדמות
                                        ונפילה
                                        צעד קדימה
                                        ופתע כניעה
                                        תגידי לא נמאס לך
                                        להיות כ"כ...
                                        נעולה???

                                        צעד קדימה
                                        נסיגה
                                        שתי צעדים אחורה
                                        למיטה
                                        אין מצב
                                        עד שלבן
                                        פתאום מגיע השטן

                                        ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
                                        כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
                                        ודי כבר נמאס
                                        איך הזמן טס
                                        זה לא נתפס לי בשכל
                                        שאני עדיין תקועה בזבל

                                        ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
                                        ואני ממנו עסוקה בלברוח
                                        רוצה להתקרב אך עושה הפוך
                                        די!!!
                                        נמאס לי כבר מהזיוף!
                                        רוצה הכל-חשוף!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKK
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #627
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול