דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא איזה קטע

    בלי שום סיבה באמצע החיים
    בא לי לבכות, בא לי לצרוח
    נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
    אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

    נמאס לי מהגלות הנמשכת
    רוצה לראות אותה נעלמת
    רוצה לראות את המשיח
    רוצה את הקטורת להריח

    תגידו, אני מוזרה?
    למה אני חושבת עליו כל החיים?
    אולי כי אני יהודיה גאה
    ואת החורבן נוצרת לעולמים

    בואו הצטרפו כל היהודים
    בואו נתקרב לאבא במרומים
    בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
    אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

    ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #612

    @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

    את לא מוזרה
    את אולי בצרה
    רוצה להיגאל
    כמו כל ישראל

    לצאת מאפלה
    לשאת תפילה
    למרום שניגאל
    ושיחד נינצל

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • נשרנ מנותק
      נשרנ מנותק
      נשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #613

      מרגיש דפוק
      בידי אזוק
      אין בי כוח
      רוצה לשכוח

      מיואש כולי כואב
      וליבי דואב
      שותת דם
      לא רוצה עוד אף פעם

      דומע
      רוצה לבכות
      גווע
      והרגשות צפות

      אבל יש אור בקצה המנהרה
      ואולי תצוץ שוב תקווה
      נתחיל מחדש הכל
      כי גם אני כל יכול

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #614
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #615

          חשבתי שאני יכול
          חשבתי שאני מוצלח
          לרגע לא חשבתי לעמול
          בסוף יצאתי מצוברח.

          ניסיתי והשקעתי
          אך לשווא - התאכזבתי.
          אמנם ציון טוב ראיתי
          את המכה - כבר חזיתי.

          כי לרגע שכחתי,
          לרגע חשבתי,
          שאולי אני יכול.
          אולי אצליח אם אעמול.

          אך להתפלל - לא זכרתי,
          לא ראיתי - ניסיתי,
          שכחתי להתפלל ולהודות,
          לקב"ה קל ההודאות.

          מוזיקה.
          התרופה הטובה ביותר👌🎧

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • הללויהה מנותק
            הללויהה מנותק
            הללויה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #616

            דלקת גרון
            עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

            הראש כואב והעניים דוקרות
            במוח תמונות שרצות וחוזרות
            אין הגיון זה יותר כמו צורות

            אני שונא את כל העולם
            כמובן שגם גופי בכללם
            במוחי שוכן שד והלב נעלם

            [פזמון]
            הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
            הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
            הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
            הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

            כוס תה מעורבבת בדבש
            מחית של לימון בפה מיובש
            שקוע כולי במה אני חש

            ואמא אומרת שפעת לגבר
            גורמת לכתוב צוואה ומעבר
            כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
            [פזמון]
            הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
            הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
            הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
            הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #617
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • נשרנ מנותק
                נשרנ מנותק
                נשר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                #618
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                  #619

                  שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

                  אוקראינה רוסיה
                  עם נגד עם
                  עם אחד
                  שפה אחת
                  מה להם להילחם
                  אויבים אחת לשניה
                  שותפות לשנאה ולאיבה
                  רחוק מן העין רחוק מן הלב
                  מה לנו לקחת ללב
                  אבל זאת רק מראה
                  להתמודדות בדרך זרה
                  יש שפה אחת
                  אבל אויבים הם
                  אין הסכם שלום
                  מוציאים את הארטילריה
                  מפגיזים ללא מטרה
                  מילים וחרבות
                  נהפכות לתרבות
                  אנחנו אבל לא כמוהם
                  צרכים לאהוב ולקרב
                  כל אח ורחוק
                  לא להפנות גב ולהרחיק
                  לחבק ולהכיל
                  וללמד על יופי היהדות
                  ככה לא ישנאו אותנו
                  ונאיר לכול העולם
                  באהבה ואחווה
                  ויבוא השלום
                  במהרה בימינו אמן

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • נשרנ מנותק
                    נשרנ מנותק
                    נשר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #620

                    חיוך
                    קם בבוקר
                    ליבי מתמלא באושר
                    רואה רק טוב
                    מרגיש קרוב

                    החיים אחרת
                    השגרה נשמרת
                    הטבע מחייך
                    הכל הולך

                    חיוך
                    שים אותו על פניך
                    פתאום תראה את כל קרוביך
                    מחייכים אליך

                    חיוך
                    החיים יפים
                    אנשים מאושרים
                    משמחה לא מפסידים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • איזה קטעא מנותק
                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                      #621

                      מה שהיה היה

                      נמאס לי להיזכר
                      מה היה בעבר
                      אין לי כח לפחד
                      שמשהו אצלי נשאר

                      אני יודעת שהשתניתי
                      התקדמתי והצלחתי
                      אני יודעת שהתעליתי
                      התגברתי וצמחתי

                      אבל עדיין כשאני נזכרת
                      במקרים שהיו
                      אני עדיין מפחדת
                      שהם עוד יחזרו

                      אומרים שגלגל חוזר בעולם
                      והמקרים אלי יחזרו
                      לא בא לי אותם
                      רוצה שיעלמו

                      רוצה כמו בת יענה
                      לטמון הראש בחול
                      להתעלם ממה שהיה
                      לשכח מהכל

                      אבל יודעת שאין ברירה
                      אני חייבת לחיות את חיי
                      אחרי הכל מה שהיה היה
                      והעתיד עוד לפני

                      אני צריכה להתגבר
                      לסלוח לעבר
                      כשאצליח-הכל יגמר
                      כי מה שהיה-נגמר

                      יש שני סוגי מוזיקה-
                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ר מנותק
                        ר מנותק
                        רחל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #622
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • נשרנ מנותק
                          נשרנ מנותק
                          נשר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #623

                          כל היום רק בא לי
                          בא תהיה ראלי
                          כל הזמן נראה לי
                          רק חושב שרע לי

                          כל הזמן הוא רוצה
                          אף פעם לא שווה
                          מה שלא תעשה
                          המציאות לא תשתנה

                          סיפוק שלא נגמר
                          לא חושב על המחר
                          רוצה כל היום
                          חי בתוך חלום

                          תבין הכל חולף
                          זמן יקר אתה שורף
                          אז עכשיו תעצור
                          לפני שתיפול לבור

                          תאווה זה בלי סוף
                          בסוף הכל יחלוף
                          עת לעצור
                          זמן לחזור

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #624

                            בס"ד
                            "קריעת ים סוף"
                            יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
                            מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
                            מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
                            מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

                            התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
                            מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
                            רוקד בשמחה נותן את הנשמה
                            יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

                            כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
                            אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
                            תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
                            מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • HHKKKKH מנותק
                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKK
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                              #625

                              בס''ד
                              ''אבא''
                              בית 1:
                              יש ימים שמחים
                              ויש ימים עצובים
                              ויש ימים שמתפזרים

                              פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                              יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                              תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                              שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                              בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                              כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                              לא מבין מה רוצים ממני,

                              פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                              יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                              רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                #626

                                התקדמות
                                ונפילה
                                צעד קדימה
                                ופתע כניעה
                                תגידי לא נמאס לך
                                להיות כ"כ...
                                נעולה???

                                צעד קדימה
                                נסיגה
                                שתי צעדים אחורה
                                למיטה
                                אין מצב
                                עד שלבן
                                פתאום מגיע השטן

                                ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
                                כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
                                ודי כבר נמאס
                                איך הזמן טס
                                זה לא נתפס לי בשכל
                                שאני עדיין תקועה בזבל

                                ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
                                ואני ממנו עסוקה בלברוח
                                רוצה להתקרב אך עושה הפוך
                                די!!!
                                נמאס לי כבר מהזיוף!
                                רוצה הכל-חשוף!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKK
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #627
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • HHKKKKH HHKKKK

                                    בס''ד
                                    ''אבא''
                                    בית 1:
                                    יש ימים שמחים
                                    ויש ימים עצובים
                                    ויש ימים שמתפזרים

                                    פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                                    יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                                    תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                                    שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                                    בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                                    כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                                    לא מבין מה רוצים ממני,

                                    פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                                    יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                                    רבקהר מנותק
                                    רבקהר מנותק
                                    רבקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #628

                                    @hhkkkk אין להעלות שתיי שירים ביום. נא לשים לב לעניין.

                                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKK
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                      #629

                                      @hhkkkk אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                      בס''ד
                                      

                                      ''לראות טוב''
                                      יש שתי אפשריות לראות בכל אדם
                                      אני יכול לראות את הטוב את המיוחד

                                      אני גם יכול לראות את הרע שבו-אבל למה?
                                      באיזה זכות בכלל לשנוא מה אתה שווה יותר
                                      ובאיזה רצינות-מה זה יוסיף לך-רק גורע

                                      בימים ובלילות 'שלח לחמך ע''פ המים'
                                      ובבוא היום תמצאנו
                                      באיזה זכות לשנוא הרי כולם מאותו מקום באו ולשם גם ישובו

                                      לראות את הטוב בכל אדם-להיות אדם יותר טוב שאוכל להיות
                                      אשאר קר-מה יוסיף?

                                      תיהיה אדם טוב כולם יאהבו אותך,
                                      גדול הוא מי שדואג לקטן
                                      עוד לא מאוחר- זה הזמן להשתנות.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אסתר. ה.א מנותק
                                        אסתר. ה.א מנותק
                                        אסתר. ה.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                        #630

                                        את השיר הזה כתבתי אני יחד עם @שירלי

                                        הלילה מתגשם לו
                                        החלום שכה חיכית לו
                                        ברכה כעת יורדת
                                        כשלחופה את נכנסת
                                        ואין הזדמנות יותר טובה
                                        לאחל לך שתהיי לאלפי רבבה

                                        בנגינת חופה
                                        את צועדת להתחלה חדשה
                                        זה יומך הגדול
                                        למולך יתגמד הכל
                                        בואי כלה , בואי כלה
                                        תוך אמוני עם סגולה

                                        היום הזה החליט בורא עולם
                                        להשלים חצויות לבנין עדי עד
                                        מלאכים אותך מברכים
                                        השמים בשבילך פתוחים
                                        כי זה היום וזה העת
                                        רק שלך

                                        מהשבר- גדלים
                                        מהקושי- מתבגרים
                                        עוד תראה : מעז יצא מתוק

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • נשרנ מנותק
                                          נשרנ מנותק
                                          נשר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #631

                                          איך כולם מצליחים
                                          ורק אני גרוע
                                          וכולם מתקדמים
                                          ורק אני תקוע

                                          אף פעם לא מצליח
                                          מושכים אותי מתחת לשטיח
                                          נופל, בקושי קם
                                          לא מתקדם אף פעם

                                          אולי יש תקווה
                                          נתחיל מהתחלה
                                          חזק, לא מתיאש
                                          הצלחה רק מבקש

                                          הכל מתחיל לרוץ
                                          נהיה תלמיד חרוץ
                                          ההצלחה מתחילה לצוץ
                                          והכשלונות יצאו לבחוץ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול