דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר מנותק
    ר מנותק
    רחל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #622
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • נשרנ מנותק
      נשרנ מנותק
      נשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #623

      כל היום רק בא לי
      בא תהיה ראלי
      כל הזמן נראה לי
      רק חושב שרע לי

      כל הזמן הוא רוצה
      אף פעם לא שווה
      מה שלא תעשה
      המציאות לא תשתנה

      סיפוק שלא נגמר
      לא חושב על המחר
      רוצה כל היום
      חי בתוך חלום

      תבין הכל חולף
      זמן יקר אתה שורף
      אז עכשיו תעצור
      לפני שתיפול לבור

      תאווה זה בלי סוף
      בסוף הכל יחלוף
      עת לעצור
      זמן לחזור

      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
      בקש להתמודד עם הקשיים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #624

        בס"ד
        "קריעת ים סוף"
        יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
        מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
        מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
        מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

        התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
        מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
        רוקד בשמחה נותן את הנשמה
        יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

        כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
        אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
        תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
        מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • HHKKKKH מנותק
          HHKKKKH מנותק
          HHKKKK
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
          #625

          בס''ד
          ''אבא''
          בית 1:
          יש ימים שמחים
          ויש ימים עצובים
          ויש ימים שמתפזרים

          פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
          יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
          תמיד שומר שם למעלה-אבא,
          שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

          בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
          כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
          לא מבין מה רוצים ממני,

          פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
          יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
            #626

            התקדמות
            ונפילה
            צעד קדימה
            ופתע כניעה
            תגידי לא נמאס לך
            להיות כ"כ...
            נעולה???

            צעד קדימה
            נסיגה
            שתי צעדים אחורה
            למיטה
            אין מצב
            עד שלבן
            פתאום מגיע השטן

            ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
            כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
            ודי כבר נמאס
            איך הזמן טס
            זה לא נתפס לי בשכל
            שאני עדיין תקועה בזבל

            ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
            ואני ממנו עסוקה בלברוח
            רוצה להתקרב אך עושה הפוך
            די!!!
            נמאס לי כבר מהזיוף!
            רוצה הכל-חשוף!!!

            טוב להציץ
            https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • HHKKKKH מנותק
              HHKKKKH מנותק
              HHKKKK
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #627
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • HHKKKKH HHKKKK

                בס''ד
                ''אבא''
                בית 1:
                יש ימים שמחים
                ויש ימים עצובים
                ויש ימים שמתפזרים

                פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                לא מבין מה רוצים ממני,

                פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                רבקהר מנותק
                רבקהר מנותק
                רבקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #628

                @hhkkkk אין להעלות שתיי שירים ביום. נא לשים לב לעניין.

                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • HHKKKKH מנותק
                  HHKKKKH מנותק
                  HHKKKK
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                  #629

                  @hhkkkk אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                  בס''ד
                  

                  ''לראות טוב''
                  יש שתי אפשריות לראות בכל אדם
                  אני יכול לראות את הטוב את המיוחד

                  אני גם יכול לראות את הרע שבו-אבל למה?
                  באיזה זכות בכלל לשנוא מה אתה שווה יותר
                  ובאיזה רצינות-מה זה יוסיף לך-רק גורע

                  בימים ובלילות 'שלח לחמך ע''פ המים'
                  ובבוא היום תמצאנו
                  באיזה זכות לשנוא הרי כולם מאותו מקום באו ולשם גם ישובו

                  לראות את הטוב בכל אדם-להיות אדם יותר טוב שאוכל להיות
                  אשאר קר-מה יוסיף?

                  תיהיה אדם טוב כולם יאהבו אותך,
                  גדול הוא מי שדואג לקטן
                  עוד לא מאוחר- זה הזמן להשתנות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אסתר. ה.א מנותק
                    אסתר. ה.א מנותק
                    אסתר. ה.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                    #630

                    את השיר הזה כתבתי אני יחד עם @שירלי

                    הלילה מתגשם לו
                    החלום שכה חיכית לו
                    ברכה כעת יורדת
                    כשלחופה את נכנסת
                    ואין הזדמנות יותר טובה
                    לאחל לך שתהיי לאלפי רבבה

                    בנגינת חופה
                    את צועדת להתחלה חדשה
                    זה יומך הגדול
                    למולך יתגמד הכל
                    בואי כלה , בואי כלה
                    תוך אמוני עם סגולה

                    היום הזה החליט בורא עולם
                    להשלים חצויות לבנין עדי עד
                    מלאכים אותך מברכים
                    השמים בשבילך פתוחים
                    כי זה היום וזה העת
                    רק שלך

                    מהשבר- גדלים
                    מהקושי- מתבגרים
                    עוד תראה : מעז יצא מתוק

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • נשרנ מנותק
                      נשרנ מנותק
                      נשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #631

                      איך כולם מצליחים
                      ורק אני גרוע
                      וכולם מתקדמים
                      ורק אני תקוע

                      אף פעם לא מצליח
                      מושכים אותי מתחת לשטיח
                      נופל, בקושי קם
                      לא מתקדם אף פעם

                      אולי יש תקווה
                      נתחיל מהתחלה
                      חזק, לא מתיאש
                      הצלחה רק מבקש

                      הכל מתחיל לרוץ
                      נהיה תלמיד חרוץ
                      ההצלחה מתחילה לצוץ
                      והכשלונות יצאו לבחוץ

                      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                      בקש להתמודד עם הקשיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                        #632

                        זה משהוא שחכינו לו הרבה זמן
                        עד ש.. קם זמר בשם אבי מן
                        את הגאולה לנו הקריב
                        לא כמו גלעד קריב
                        כן צריך משיח
                        כדי שכבר יהיה לנו זמן לנוח
                        ממלחמות אנחנו עיפיים כבר
                        לכן באנו להביא את הגאולה עוד מחר
                        אז בא נקום
                        כן!! לא נתבייש לקום
                        כי המשיח כבר כאן
                        מה שצריך שלא יהיה כאן עוד באלגן


                        עוד אחד!. והפעם על כל החגים!!!!!!!!!


                        ראש השנה:
                        כולם מתכוננים ליום הקובע
                        ואז מגיע היום המיוחל שנקבע
                        כולם בלחץ אך אך עדין מתפללים
                        וכעבור היום כולם נרגעים
                        סוכות
                        מחכים לה תמיד לבנות
                        את הסוכה אבל בלי מידי הרבה שאלות
                        כשזה בנוי מתכוננים
                        וכשזה לא מצפים
                        חנוכה!
                        מי לא אוהב את חג
                        החנוכה המיוחד
                        שבו מדליקים מנורות
                        אבל משתדלים לא לאכול מיד הרבה סופגנייות
                        אבל אי אפשר לשכוח את הלביבות
                        ט'ו בשבט
                        זה זמן חג האילנות
                        אך גם לנו זמן להבין ואפשר בזמן זה לעלות
                        אוכלים פירות מתוקים
                        ומקווים של יהיו חמוצים!
                        פורים
                        היום פורים יום גדול ליהודים
                        הילדים אוכלים הרבה ממתקים
                        ואנחנו טיפה מתעצבנים
                        על טיפול בשיניים
                        פסח!
                        מנקים כול חריץ
                        מקווים של יחמץ
                        אוכלים את המצות
                        ומקווים ששנה הבאה
                        בירושלים הבנויה
                        ל'ג בעומר
                        אוספים קרשים
                        מקווים שלא יהיו מסמריםשלא ידקרו
                        את כל הסובבים
                        מדליקים ת'אש והשנה יקפידו
                        יותר מכל שנה במירון
                        וידליקו גם בחברון
                        שבועות
                        מחכים לו הילדים בעיקר
                        כדי להגיע לכתה ולהרגיש שהם העיקר
                        ערים כל הלילה ולומדים
                        רק להיזהר שיהיה לשם שמיים
                        ולהרבות בלימוד כפליים
                        לאכול חלבי זכר לנס
                        כן זה כולל גם כפה נס!


                        קריאה מהנה!!!!!😊 😊
                        מוח שליט על הלב

                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #633

                          שוב עבר לו יום
                          בסימן גדול של הצלחה
                          גם אם בת'כלס
                          הייתי היום קצת חמומה...

                          שוב הגיע לילה
                          וצריך לישון
                          בעיניים שלי כבר
                          בקושי רואים את האישון...

                          מחר יש יום חדש
                          ואני תקווה ממש
                          שד' לי יעזור
                          ויהיה לי-יום של אור!!!

                          טוב להציץ
                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • HHKKKKH מנותק
                            HHKKKKH מנותק
                            HHKKKK
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #634

                            בס''ד
                            מוקדש לכל היהודים אשר בנכר[בעיקר אוקרינה]

                            כמה פעמים דמיינת וזה לא קרה
                            תפסיק לחשוב יותר מדאי
                            קום התהלך בארץ אמר ה' לאברהם
                            אז לך כי הזמן נגמר הזמן אוזל

                            יהודי אתה מה לך שם
                            גם בזמנים הקשים בצרות הכי גדולות
                            חלום כולם היה להגיע לשם-לירושלים עיר הקודש
                            חפצו וביתו של כל יהודי-הבית של כולם

                            שם שכן המקדש ולשם עוד ישוב ויבנה
                            שריד בית מקדשנו, כולם חיכו להגיע לארצנו הקדושה לנשק את עפרה
                            להתקדש בתוכה,

                            שם שכן המקדש ולשם ישוב ואנחנו איכה נשוב
                            אז ארוז מטלטליך והגיע לשם :לעיר המקדש

                            גם עכשיו בשעת מלחמה
                            זה האות משמים כי הגיע הזמן
                            משיח צדקנו ממתין רק לך
                            רק לך,שתבוא ותכונן את עפרה.

                            אני לא ירושלמי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • נשרנ מנותק
                              נשרנ מנותק
                              נשר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #635

                              לך ישר
                              אל תתבלבל
                              גם אם החושך על האור גובר
                              ורק פנס אחד נשאר

                              גם אם קר
                              והיאוש עליך סגר
                              וגם אם אותך זה שבר
                              ונראה שהכל עצר

                              רוץ קדימה
                              בלי פחד
                              כנס פנימה
                              תמשיך ותצעד

                              בלי ספקות
                              תמשיך לכתוב
                              בלי דאגות
                              בסוף יהיה טוב

                              על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                              בקש להתמודד עם הקשיים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                #636

                                מצווה גדולה להיות בשמחה
                                ובמיוחד ביום בו חלה המהפכה
                                ונהפוכו אשר ישלטו היהודים
                                עשו לנו את חג הפורים

                                נכון שאפילו ראש החודש עוד לא היה
                                אבל אני מרגישה כבר ת'אווירה
                                לא רק בגלל אוזני המן והנפצים
                                אלא בעיקר בגלל השירים השמחים

                                איזה כיף שמגיע אדר בית
                                החודש שהוא מעל הטבע
                                מי עכשיו לא מתלהט?
                                מי עוד לא מרגיש ת'רגע?

                                איזה כיף חג הפורים!
                                שמחה וששון ליהודים!
                                איזה כיף הבה נרעישה
                                את כל הצרות נעיפה

                                בואו נתקרב אל החג השמח
                                לא רק בזמן אלא גם במהות
                                שלא יעוף כחלום בורח
                                נגרש ממנוּׁ ת'עצבות!!!

                                הכוונה שלא נחכה שפורים יבוא ואז נהיה בשמחה אלא בואו נהיה שמחים ואז יגיע חג הפורים!

                                יש שני סוגי מוזיקה-
                                מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                  #637

                                  My angel
                                  Who guards me
                                  In my own way
                                  Is above me
                                  My angel
                                  who accompanies me
                                  In my beatings
                                  Stroking me
                                  My angel
                                  found here
                                  Wraps my heart
                                  And says where
                                  My angel
                                  Which makes me
                                  smile In my difficulties
                                  And removes depression
                                  My angel
                                  so pure
                                  Is inside me Fills
                                  with pure light
                                  The angel
                                  guarding me from above.

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #638

                                    מבט קטן-
                                    שורף לי עמוק בלב
                                    ואף אחד לא מבין את
                                    גודל הכאב .
                                    את מה שאני עוברת.
                                    את מה שאני חווה .
                                    איך שאני נופלת ובוכה ..

                                    --

                                    נושאת תפילה לאבא
                                    האוהב, שתמיד מקשיב,
                                    היחיד שעוזר בכל מצב
                                    ב- א- מ- ת!
                                    תמיד איתי קרוב ,
                                    אפילו כשאני רחוקה,
                                    ושוכחת..
                                    תמיד עמוק בתוך תוכי...
                                    יודעת שיש לי
                                    מישהו שאליו אני יכולה
                                    לפנות.
                                    להרים אליו מבט קטן
                                    למעלה, לצעוק תפילה
                                    אמיתית מהלב
                                    והוא כבר את הכל מסדר

                                    תודה לאבא שבשמים 🤩

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #639

                                      השיר הזה נכתב אתמול בלילה בהשראת שיחה שהייתה לי עם מישו.

                                      מדברים
                                      נמצא רחוק אבל קרוב
                                      שוב, דרך ארוכה
                                      שורדים.
                                      מצב כואב שבא לכתוב,
                                      שוב מלטף את המכה

                                      וגם עם דמעות
                                      נשאר ואומר בחיוך
                                      אנלא לבד אבא איתי.
                                      ועם כל הצלקות
                                      יודע שלא צריך תיווך
                                      לאבא, הוא כאן איתי.

                                      געגועים
                                      מהלב ולא מהבהמיות
                                      אוכל לנשמה.
                                      מצבים
                                      ששורד אותם זה זכות.
                                      שקט ודממה

                                      וגם עם דמעות...

                                      אבא איתי ויתן לי
                                      מה שארצה מה שבאלי.
                                      חשבתי שזה לא נורמלי
                                      לקבל מה שרציתי אצלי.
                                      ואם אבקש לשנות,
                                      אבא יתן לי לזכות
                                      איך שארצה שוב לחיות
                                      בלי עכשיו להשתנות,
                                      כי הוא אבא אוהב,
                                      גם בשמחה גם בכאב.
                                      הוא בוחן כליות ולב
                                      לא יתן לעיני להתרטב.
                                      וכל מה שצריך זה לבקש,
                                      לא אמר לך צריך לקפוץ לאש.
                                      אז רק תתפלל ואל תהיה טיפש
                                      תחשוב זה סוכריה לילד בגיל שש.

                                      וגם עם דמעות...

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #640

                                        שיר זה נכתב לע"נ דודתי רחל בת ר' משה ז"ל
                                        " רחל על בניה מבכה"
                                        בעתות צרה ובעתות שמחה
                                        חיוך רחב על פניה נמצא
                                        נושאת את כולנו על ליבה
                                        מתענינת מתפללת להצלחה

                                        מהי אמונה את כולנו לימדה
                                        צהלתה על פניה אבלה בליבה
                                        סבלה בדומיה קיבלה באהבה
                                        תלונה לא נשמעה
                                        רק הודיה ודיבורים של אמונה

                                        מי יתן ומדרכה נלמד
                                        חיוך על פנינו ישכון לעד
                                        וגם אםקשה נתמודד בגבורה
                                        בצרור החיים תהי נשמתה צרורה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #641

                                          היום יש לבן דוד שלי ברית וכתבתי בהשראתו:

                                          בוקר חדש עולם מאיר
                                          יש בלב סחרור מהיר
                                          היום בגיל ברית נהיה
                                          הקטנטן חמוד נורא

                                          יש שמחה וריקודים
                                          סוף כל סוף שמונה ימים
                                          איך יקראו כולם שואלים
                                          זה סוד ההורים לא מגלים

                                          ואז שהקטן גדול יהיה
                                          נרים לכבודו איזה משתה
                                          והוא ישאל מה השמחה
                                          "מה השאלה הצטרפת למשפחה!"

                                          טוב להציץ
                                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול