דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
    #626

    התקדמות
    ונפילה
    צעד קדימה
    ופתע כניעה
    תגידי לא נמאס לך
    להיות כ"כ...
    נעולה???

    צעד קדימה
    נסיגה
    שתי צעדים אחורה
    למיטה
    אין מצב
    עד שלבן
    פתאום מגיע השטן

    ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
    כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
    ודי כבר נמאס
    איך הזמן טס
    זה לא נתפס לי בשכל
    שאני עדיין תקועה בזבל

    ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
    ואני ממנו עסוקה בלברוח
    רוצה להתקרב אך עושה הפוך
    די!!!
    נמאס לי כבר מהזיוף!
    רוצה הכל-חשוף!!!

    טוב להציץ
    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • HHKKKKH מנותק
      HHKKKKH מנותק
      HHKKKK
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #627
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • HHKKKKH HHKKKK

        בס''ד
        ''אבא''
        בית 1:
        יש ימים שמחים
        ויש ימים עצובים
        ויש ימים שמתפזרים

        פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
        יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
        תמיד שומר שם למעלה-אבא,
        שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

        בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
        כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
        לא מבין מה רוצים ממני,

        פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
        יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

        רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #628

        @hhkkkk אין להעלות שתיי שירים ביום. נא לשים לב לעניין.

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • HHKKKKH מנותק
          HHKKKKH מנותק
          HHKKKK
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
          #629

          @hhkkkk אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

          בס''ד
          

          ''לראות טוב''
          יש שתי אפשריות לראות בכל אדם
          אני יכול לראות את הטוב את המיוחד

          אני גם יכול לראות את הרע שבו-אבל למה?
          באיזה זכות בכלל לשנוא מה אתה שווה יותר
          ובאיזה רצינות-מה זה יוסיף לך-רק גורע

          בימים ובלילות 'שלח לחמך ע''פ המים'
          ובבוא היום תמצאנו
          באיזה זכות לשנוא הרי כולם מאותו מקום באו ולשם גם ישובו

          לראות את הטוב בכל אדם-להיות אדם יותר טוב שאוכל להיות
          אשאר קר-מה יוסיף?

          תיהיה אדם טוב כולם יאהבו אותך,
          גדול הוא מי שדואג לקטן
          עוד לא מאוחר- זה הזמן להשתנות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אסתר. ה.א מנותק
            אסתר. ה.א מנותק
            אסתר. ה.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
            #630

            את השיר הזה כתבתי אני יחד עם @שירלי

            הלילה מתגשם לו
            החלום שכה חיכית לו
            ברכה כעת יורדת
            כשלחופה את נכנסת
            ואין הזדמנות יותר טובה
            לאחל לך שתהיי לאלפי רבבה

            בנגינת חופה
            את צועדת להתחלה חדשה
            זה יומך הגדול
            למולך יתגמד הכל
            בואי כלה , בואי כלה
            תוך אמוני עם סגולה

            היום הזה החליט בורא עולם
            להשלים חצויות לבנין עדי עד
            מלאכים אותך מברכים
            השמים בשבילך פתוחים
            כי זה היום וזה העת
            רק שלך

            מהשבר- גדלים
            מהקושי- מתבגרים
            עוד תראה : מעז יצא מתוק

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #631

              איך כולם מצליחים
              ורק אני גרוע
              וכולם מתקדמים
              ורק אני תקוע

              אף פעם לא מצליח
              מושכים אותי מתחת לשטיח
              נופל, בקושי קם
              לא מתקדם אף פעם

              אולי יש תקווה
              נתחיל מהתחלה
              חזק, לא מתיאש
              הצלחה רק מבקש

              הכל מתחיל לרוץ
              נהיה תלמיד חרוץ
              ההצלחה מתחילה לצוץ
              והכשלונות יצאו לבחוץ

              על תבקש מאלוקים חיים קלים-
              בקש להתמודד עם הקשיים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                #632

                זה משהוא שחכינו לו הרבה זמן
                עד ש.. קם זמר בשם אבי מן
                את הגאולה לנו הקריב
                לא כמו גלעד קריב
                כן צריך משיח
                כדי שכבר יהיה לנו זמן לנוח
                ממלחמות אנחנו עיפיים כבר
                לכן באנו להביא את הגאולה עוד מחר
                אז בא נקום
                כן!! לא נתבייש לקום
                כי המשיח כבר כאן
                מה שצריך שלא יהיה כאן עוד באלגן


                עוד אחד!. והפעם על כל החגים!!!!!!!!!


                ראש השנה:
                כולם מתכוננים ליום הקובע
                ואז מגיע היום המיוחל שנקבע
                כולם בלחץ אך אך עדין מתפללים
                וכעבור היום כולם נרגעים
                סוכות
                מחכים לה תמיד לבנות
                את הסוכה אבל בלי מידי הרבה שאלות
                כשזה בנוי מתכוננים
                וכשזה לא מצפים
                חנוכה!
                מי לא אוהב את חג
                החנוכה המיוחד
                שבו מדליקים מנורות
                אבל משתדלים לא לאכול מיד הרבה סופגנייות
                אבל אי אפשר לשכוח את הלביבות
                ט'ו בשבט
                זה זמן חג האילנות
                אך גם לנו זמן להבין ואפשר בזמן זה לעלות
                אוכלים פירות מתוקים
                ומקווים של יהיו חמוצים!
                פורים
                היום פורים יום גדול ליהודים
                הילדים אוכלים הרבה ממתקים
                ואנחנו טיפה מתעצבנים
                על טיפול בשיניים
                פסח!
                מנקים כול חריץ
                מקווים של יחמץ
                אוכלים את המצות
                ומקווים ששנה הבאה
                בירושלים הבנויה
                ל'ג בעומר
                אוספים קרשים
                מקווים שלא יהיו מסמריםשלא ידקרו
                את כל הסובבים
                מדליקים ת'אש והשנה יקפידו
                יותר מכל שנה במירון
                וידליקו גם בחברון
                שבועות
                מחכים לו הילדים בעיקר
                כדי להגיע לכתה ולהרגיש שהם העיקר
                ערים כל הלילה ולומדים
                רק להיזהר שיהיה לשם שמיים
                ולהרבות בלימוד כפליים
                לאכול חלבי זכר לנס
                כן זה כולל גם כפה נס!


                קריאה מהנה!!!!!😊 😊
                מוח שליט על הלב

                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #633

                  שוב עבר לו יום
                  בסימן גדול של הצלחה
                  גם אם בת'כלס
                  הייתי היום קצת חמומה...

                  שוב הגיע לילה
                  וצריך לישון
                  בעיניים שלי כבר
                  בקושי רואים את האישון...

                  מחר יש יום חדש
                  ואני תקווה ממש
                  שד' לי יעזור
                  ויהיה לי-יום של אור!!!

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • HHKKKKH מנותק
                    HHKKKKH מנותק
                    HHKKKK
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #634

                    בס''ד
                    מוקדש לכל היהודים אשר בנכר[בעיקר אוקרינה]

                    כמה פעמים דמיינת וזה לא קרה
                    תפסיק לחשוב יותר מדאי
                    קום התהלך בארץ אמר ה' לאברהם
                    אז לך כי הזמן נגמר הזמן אוזל

                    יהודי אתה מה לך שם
                    גם בזמנים הקשים בצרות הכי גדולות
                    חלום כולם היה להגיע לשם-לירושלים עיר הקודש
                    חפצו וביתו של כל יהודי-הבית של כולם

                    שם שכן המקדש ולשם עוד ישוב ויבנה
                    שריד בית מקדשנו, כולם חיכו להגיע לארצנו הקדושה לנשק את עפרה
                    להתקדש בתוכה,

                    שם שכן המקדש ולשם ישוב ואנחנו איכה נשוב
                    אז ארוז מטלטליך והגיע לשם :לעיר המקדש

                    גם עכשיו בשעת מלחמה
                    זה האות משמים כי הגיע הזמן
                    משיח צדקנו ממתין רק לך
                    רק לך,שתבוא ותכונן את עפרה.

                    אני לא ירושלמי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נשרנ מנותק
                      נשרנ מנותק
                      נשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #635

                      לך ישר
                      אל תתבלבל
                      גם אם החושך על האור גובר
                      ורק פנס אחד נשאר

                      גם אם קר
                      והיאוש עליך סגר
                      וגם אם אותך זה שבר
                      ונראה שהכל עצר

                      רוץ קדימה
                      בלי פחד
                      כנס פנימה
                      תמשיך ותצעד

                      בלי ספקות
                      תמשיך לכתוב
                      בלי דאגות
                      בסוף יהיה טוב

                      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                      בקש להתמודד עם הקשיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                        #636

                        מצווה גדולה להיות בשמחה
                        ובמיוחד ביום בו חלה המהפכה
                        ונהפוכו אשר ישלטו היהודים
                        עשו לנו את חג הפורים

                        נכון שאפילו ראש החודש עוד לא היה
                        אבל אני מרגישה כבר ת'אווירה
                        לא רק בגלל אוזני המן והנפצים
                        אלא בעיקר בגלל השירים השמחים

                        איזה כיף שמגיע אדר בית
                        החודש שהוא מעל הטבע
                        מי עכשיו לא מתלהט?
                        מי עוד לא מרגיש ת'רגע?

                        איזה כיף חג הפורים!
                        שמחה וששון ליהודים!
                        איזה כיף הבה נרעישה
                        את כל הצרות נעיפה

                        בואו נתקרב אל החג השמח
                        לא רק בזמן אלא גם במהות
                        שלא יעוף כחלום בורח
                        נגרש ממנוּׁ ת'עצבות!!!

                        הכוונה שלא נחכה שפורים יבוא ואז נהיה בשמחה אלא בואו נהיה שמחים ואז יגיע חג הפורים!

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                          #637

                          My angel
                          Who guards me
                          In my own way
                          Is above me
                          My angel
                          who accompanies me
                          In my beatings
                          Stroking me
                          My angel
                          found here
                          Wraps my heart
                          And says where
                          My angel
                          Which makes me
                          smile In my difficulties
                          And removes depression
                          My angel
                          so pure
                          Is inside me Fills
                          with pure light
                          The angel
                          guarding me from above.

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #638

                            מבט קטן-
                            שורף לי עמוק בלב
                            ואף אחד לא מבין את
                            גודל הכאב .
                            את מה שאני עוברת.
                            את מה שאני חווה .
                            איך שאני נופלת ובוכה ..

                            --

                            נושאת תפילה לאבא
                            האוהב, שתמיד מקשיב,
                            היחיד שעוזר בכל מצב
                            ב- א- מ- ת!
                            תמיד איתי קרוב ,
                            אפילו כשאני רחוקה,
                            ושוכחת..
                            תמיד עמוק בתוך תוכי...
                            יודעת שיש לי
                            מישהו שאליו אני יכולה
                            לפנות.
                            להרים אליו מבט קטן
                            למעלה, לצעוק תפילה
                            אמיתית מהלב
                            והוא כבר את הכל מסדר

                            תודה לאבא שבשמים 🤩

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #639

                              השיר הזה נכתב אתמול בלילה בהשראת שיחה שהייתה לי עם מישו.

                              מדברים
                              נמצא רחוק אבל קרוב
                              שוב, דרך ארוכה
                              שורדים.
                              מצב כואב שבא לכתוב,
                              שוב מלטף את המכה

                              וגם עם דמעות
                              נשאר ואומר בחיוך
                              אנלא לבד אבא איתי.
                              ועם כל הצלקות
                              יודע שלא צריך תיווך
                              לאבא, הוא כאן איתי.

                              געגועים
                              מהלב ולא מהבהמיות
                              אוכל לנשמה.
                              מצבים
                              ששורד אותם זה זכות.
                              שקט ודממה

                              וגם עם דמעות...

                              אבא איתי ויתן לי
                              מה שארצה מה שבאלי.
                              חשבתי שזה לא נורמלי
                              לקבל מה שרציתי אצלי.
                              ואם אבקש לשנות,
                              אבא יתן לי לזכות
                              איך שארצה שוב לחיות
                              בלי עכשיו להשתנות,
                              כי הוא אבא אוהב,
                              גם בשמחה גם בכאב.
                              הוא בוחן כליות ולב
                              לא יתן לעיני להתרטב.
                              וכל מה שצריך זה לבקש,
                              לא אמר לך צריך לקפוץ לאש.
                              אז רק תתפלל ואל תהיה טיפש
                              תחשוב זה סוכריה לילד בגיל שש.

                              וגם עם דמעות...

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #640

                                שיר זה נכתב לע"נ דודתי רחל בת ר' משה ז"ל
                                " רחל על בניה מבכה"
                                בעתות צרה ובעתות שמחה
                                חיוך רחב על פניה נמצא
                                נושאת את כולנו על ליבה
                                מתענינת מתפללת להצלחה

                                מהי אמונה את כולנו לימדה
                                צהלתה על פניה אבלה בליבה
                                סבלה בדומיה קיבלה באהבה
                                תלונה לא נשמעה
                                רק הודיה ודיבורים של אמונה

                                מי יתן ומדרכה נלמד
                                חיוך על פנינו ישכון לעד
                                וגם אםקשה נתמודד בגבורה
                                בצרור החיים תהי נשמתה צרורה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #641

                                  היום יש לבן דוד שלי ברית וכתבתי בהשראתו:

                                  בוקר חדש עולם מאיר
                                  יש בלב סחרור מהיר
                                  היום בגיל ברית נהיה
                                  הקטנטן חמוד נורא

                                  יש שמחה וריקודים
                                  סוף כל סוף שמונה ימים
                                  איך יקראו כולם שואלים
                                  זה סוד ההורים לא מגלים

                                  ואז שהקטן גדול יהיה
                                  נרים לכבודו איזה משתה
                                  והוא ישאל מה השמחה
                                  "מה השאלה הצטרפת למשפחה!"

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #642

                                    יום שישי
                                    את הבית מנקים
                                    מבשלים ואופים
                                    מסדרים ושוטפים
                                    כל הבית בתזוזה
                                    אולי אני הוזה
                                    כך נדמה לי
                                    הכנות אחרונות
                                    לקראת המלכה
                                    בואי כלה
                                    שבת מלכתה
                                    הילדים לבושים
                                    כמו נסיכים
                                    מסבון מריחים
                                    איזה יופי
                                    איזה אורה
                                    הכול נקי ומסודר
                                    בתקווה שעד הבוקר
                                    ככה ישאר

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                      #643

                                      עשה טוב וסור מרע בחודש אדר


                                      אני אוהבת את חודש אדר
                                      החודש הכי מאושר
                                      ארור המן העמלקי
                                      ברוך מרדכי היהודי
                                      העשה טוב והסור מרע
                                      מרבים את השמחה

                                      שבת זכור
                                      תמיד נשמור
                                      זה הסור מרע
                                      בחודש השמחה
                                      נזכור תמיד להתרחק
                                      מאויבנו עמלק

                                      אחרי שבת זכור
                                      בא ה"עשה טוב"
                                      עדלאנדע כמה מצוות
                                      נזכה לעשות...
                                      רק באות מ' באות
                                      4 מצוות מיוחדות
                                      בלבד לחג הפורים
                                      ובנוסף כולם מתקרבים
                                      אחד לשני, איש לרעהו
                                      מתחפשים ומשתכרים
                                      וכך איש אינו מזהה את שונאהו

                                      יש שני סוגי מוזיקה-
                                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKK
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                        #644

                                        ''כולנו עוברים סערות כל הזמן''-מוקדש לכל עם ישראל

                                        הרוח נושבת שמש חמימה שולחת קרניה
                                        אבל פתאום-בלי תכנון מוקדם
                                        לא מבינ/ה מה קורה
                                        העולם מסתובב-אי אפשר לתאר בכלל

                                        מה שקורה כל הרוחות והסערות
                                        לא מתקרבות בכלל לסערה שבי
                                        זה סערה-העולם ברעדה
                                        לא צריך להתבלבל

                                        רק בי, רק אני יודע/ת
                                        למרות הכל גשם שוטף רוח נושבת
                                        אבל בסוף ,תמיד אחרי הסערה
                                        הרוח מפנה הכל
                                        שלג לבן מכסה על הכל

                                        עד שיתחולל המהפך הזה שבי
                                        עד שתרגע הסערה

                                        את/ה יודע/ת זה קורה ושוב חוזר
                                        עכשיו הכל נקי יותר.חם בלב.

                                        במנגינה של 'לך לך' של עקיבא-מקווה שתתחברו ותבינו

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • רבקהר מנותק
                                          רבקהר מנותק
                                          רבקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #645

                                          לוזר

                                          הוא אחד כזה שלא יודע,
                                          אם שמאל זה הצד החזק.
                                          הוא אחד כזה, שרק שומע,
                                          שאת ימינו שכח, ניתק.

                                          אבל הוא יודע גם יודע,
                                          שהוא מהלך על חבל דק.
                                          שומע, יותר מדיי שומע,
                                          'הנה הוא הלוזר המנותק'.

                                          מה הם חושבים שם,
                                          שיכול להיות שהוא 'חירש'?
                                          האם לא אכפת להם שגם,
                                          יהא הוא יום-יום למאכלת אש?

                                          וזה שורף, זה כואב. מאד.
                                          הוא צורח בשקט, עיניו צורבות.
                                          אפילו לא החזק שבאפוד,
                                          ימנע את חיצי הלב, הפגיעות.

                                          אז הדמעה מתגלגלת,
                                          אפילו לה כבר לא אכפת.
                                          לאט לאט כך חולצתו נרטבת,
                                          לפחות מחממת צווארו במעט.


                                          ייתכן מאד שזה ההוא שהבטתם,
                                          לכיוונו במבט כה מזלזל, קוצב.
                                          ייתכן שזה ה'חבר' שהסתכלתם,
                                          לעברו במבט נטול חמלה, לא אוהב.


                                          והלוואי ולא תרגישו אתם, אף לא נימה קטנה של רגש כזה.

                                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול