דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #633

    שוב עבר לו יום
    בסימן גדול של הצלחה
    גם אם בת'כלס
    הייתי היום קצת חמומה...

    שוב הגיע לילה
    וצריך לישון
    בעיניים שלי כבר
    בקושי רואים את האישון...

    מחר יש יום חדש
    ואני תקווה ממש
    שד' לי יעזור
    ויהיה לי-יום של אור!!!

    טוב להציץ
    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • HHKKKKH מנותק
      HHKKKKH מנותק
      HHKKKK
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #634

      בס''ד
      מוקדש לכל היהודים אשר בנכר[בעיקר אוקרינה]

      כמה פעמים דמיינת וזה לא קרה
      תפסיק לחשוב יותר מדאי
      קום התהלך בארץ אמר ה' לאברהם
      אז לך כי הזמן נגמר הזמן אוזל

      יהודי אתה מה לך שם
      גם בזמנים הקשים בצרות הכי גדולות
      חלום כולם היה להגיע לשם-לירושלים עיר הקודש
      חפצו וביתו של כל יהודי-הבית של כולם

      שם שכן המקדש ולשם עוד ישוב ויבנה
      שריד בית מקדשנו, כולם חיכו להגיע לארצנו הקדושה לנשק את עפרה
      להתקדש בתוכה,

      שם שכן המקדש ולשם ישוב ואנחנו איכה נשוב
      אז ארוז מטלטליך והגיע לשם :לעיר המקדש

      גם עכשיו בשעת מלחמה
      זה האות משמים כי הגיע הזמן
      משיח צדקנו ממתין רק לך
      רק לך,שתבוא ותכונן את עפרה.

      אני לא ירושלמי

      ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • נשרנ מנותק
        נשרנ מנותק
        נשר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #635

        לך ישר
        אל תתבלבל
        גם אם החושך על האור גובר
        ורק פנס אחד נשאר

        גם אם קר
        והיאוש עליך סגר
        וגם אם אותך זה שבר
        ונראה שהכל עצר

        רוץ קדימה
        בלי פחד
        כנס פנימה
        תמשיך ותצעד

        בלי ספקות
        תמשיך לכתוב
        בלי דאגות
        בסוף יהיה טוב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
          #636

          מצווה גדולה להיות בשמחה
          ובמיוחד ביום בו חלה המהפכה
          ונהפוכו אשר ישלטו היהודים
          עשו לנו את חג הפורים

          נכון שאפילו ראש החודש עוד לא היה
          אבל אני מרגישה כבר ת'אווירה
          לא רק בגלל אוזני המן והנפצים
          אלא בעיקר בגלל השירים השמחים

          איזה כיף שמגיע אדר בית
          החודש שהוא מעל הטבע
          מי עכשיו לא מתלהט?
          מי עוד לא מרגיש ת'רגע?

          איזה כיף חג הפורים!
          שמחה וששון ליהודים!
          איזה כיף הבה נרעישה
          את כל הצרות נעיפה

          בואו נתקרב אל החג השמח
          לא רק בזמן אלא גם במהות
          שלא יעוף כחלום בורח
          נגרש ממנוּׁ ת'עצבות!!!

          הכוונה שלא נחכה שפורים יבוא ואז נהיה בשמחה אלא בואו נהיה שמחים ואז יגיע חג הפורים!

          יש שני סוגי מוזיקה-
          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #637

            My angel
            Who guards me
            In my own way
            Is above me
            My angel
            who accompanies me
            In my beatings
            Stroking me
            My angel
            found here
            Wraps my heart
            And says where
            My angel
            Which makes me
            smile In my difficulties
            And removes depression
            My angel
            so pure
            Is inside me Fills
            with pure light
            The angel
            guarding me from above.

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #638

              מבט קטן-
              שורף לי עמוק בלב
              ואף אחד לא מבין את
              גודל הכאב .
              את מה שאני עוברת.
              את מה שאני חווה .
              איך שאני נופלת ובוכה ..

              --

              נושאת תפילה לאבא
              האוהב, שתמיד מקשיב,
              היחיד שעוזר בכל מצב
              ב- א- מ- ת!
              תמיד איתי קרוב ,
              אפילו כשאני רחוקה,
              ושוכחת..
              תמיד עמוק בתוך תוכי...
              יודעת שיש לי
              מישהו שאליו אני יכולה
              לפנות.
              להרים אליו מבט קטן
              למעלה, לצעוק תפילה
              אמיתית מהלב
              והוא כבר את הכל מסדר

              תודה לאבא שבשמים 🤩

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #639

                השיר הזה נכתב אתמול בלילה בהשראת שיחה שהייתה לי עם מישו.

                מדברים
                נמצא רחוק אבל קרוב
                שוב, דרך ארוכה
                שורדים.
                מצב כואב שבא לכתוב,
                שוב מלטף את המכה

                וגם עם דמעות
                נשאר ואומר בחיוך
                אנלא לבד אבא איתי.
                ועם כל הצלקות
                יודע שלא צריך תיווך
                לאבא, הוא כאן איתי.

                געגועים
                מהלב ולא מהבהמיות
                אוכל לנשמה.
                מצבים
                ששורד אותם זה זכות.
                שקט ודממה

                וגם עם דמעות...

                אבא איתי ויתן לי
                מה שארצה מה שבאלי.
                חשבתי שזה לא נורמלי
                לקבל מה שרציתי אצלי.
                ואם אבקש לשנות,
                אבא יתן לי לזכות
                איך שארצה שוב לחיות
                בלי עכשיו להשתנות,
                כי הוא אבא אוהב,
                גם בשמחה גם בכאב.
                הוא בוחן כליות ולב
                לא יתן לעיני להתרטב.
                וכל מה שצריך זה לבקש,
                לא אמר לך צריך לקפוץ לאש.
                אז רק תתפלל ואל תהיה טיפש
                תחשוב זה סוכריה לילד בגיל שש.

                וגם עם דמעות...

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #640

                  שיר זה נכתב לע"נ דודתי רחל בת ר' משה ז"ל
                  " רחל על בניה מבכה"
                  בעתות צרה ובעתות שמחה
                  חיוך רחב על פניה נמצא
                  נושאת את כולנו על ליבה
                  מתענינת מתפללת להצלחה

                  מהי אמונה את כולנו לימדה
                  צהלתה על פניה אבלה בליבה
                  סבלה בדומיה קיבלה באהבה
                  תלונה לא נשמעה
                  רק הודיה ודיבורים של אמונה

                  מי יתן ומדרכה נלמד
                  חיוך על פנינו ישכון לעד
                  וגם אםקשה נתמודד בגבורה
                  בצרור החיים תהי נשמתה צרורה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #641

                    היום יש לבן דוד שלי ברית וכתבתי בהשראתו:

                    בוקר חדש עולם מאיר
                    יש בלב סחרור מהיר
                    היום בגיל ברית נהיה
                    הקטנטן חמוד נורא

                    יש שמחה וריקודים
                    סוף כל סוף שמונה ימים
                    איך יקראו כולם שואלים
                    זה סוד ההורים לא מגלים

                    ואז שהקטן גדול יהיה
                    נרים לכבודו איזה משתה
                    והוא ישאל מה השמחה
                    "מה השאלה הצטרפת למשפחה!"

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #642

                      יום שישי
                      את הבית מנקים
                      מבשלים ואופים
                      מסדרים ושוטפים
                      כל הבית בתזוזה
                      אולי אני הוזה
                      כך נדמה לי
                      הכנות אחרונות
                      לקראת המלכה
                      בואי כלה
                      שבת מלכתה
                      הילדים לבושים
                      כמו נסיכים
                      מסבון מריחים
                      איזה יופי
                      איזה אורה
                      הכול נקי ומסודר
                      בתקווה שעד הבוקר
                      ככה ישאר

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                        #643

                        עשה טוב וסור מרע בחודש אדר


                        אני אוהבת את חודש אדר
                        החודש הכי מאושר
                        ארור המן העמלקי
                        ברוך מרדכי היהודי
                        העשה טוב והסור מרע
                        מרבים את השמחה

                        שבת זכור
                        תמיד נשמור
                        זה הסור מרע
                        בחודש השמחה
                        נזכור תמיד להתרחק
                        מאויבנו עמלק

                        אחרי שבת זכור
                        בא ה"עשה טוב"
                        עדלאנדע כמה מצוות
                        נזכה לעשות...
                        רק באות מ' באות
                        4 מצוות מיוחדות
                        בלבד לחג הפורים
                        ובנוסף כולם מתקרבים
                        אחד לשני, איש לרעהו
                        מתחפשים ומשתכרים
                        וכך איש אינו מזהה את שונאהו

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • HHKKKKH מנותק
                          HHKKKKH מנותק
                          HHKKKK
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                          #644

                          ''כולנו עוברים סערות כל הזמן''-מוקדש לכל עם ישראל

                          הרוח נושבת שמש חמימה שולחת קרניה
                          אבל פתאום-בלי תכנון מוקדם
                          לא מבינ/ה מה קורה
                          העולם מסתובב-אי אפשר לתאר בכלל

                          מה שקורה כל הרוחות והסערות
                          לא מתקרבות בכלל לסערה שבי
                          זה סערה-העולם ברעדה
                          לא צריך להתבלבל

                          רק בי, רק אני יודע/ת
                          למרות הכל גשם שוטף רוח נושבת
                          אבל בסוף ,תמיד אחרי הסערה
                          הרוח מפנה הכל
                          שלג לבן מכסה על הכל

                          עד שיתחולל המהפך הזה שבי
                          עד שתרגע הסערה

                          את/ה יודע/ת זה קורה ושוב חוזר
                          עכשיו הכל נקי יותר.חם בלב.

                          במנגינה של 'לך לך' של עקיבא-מקווה שתתחברו ותבינו

                          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #645

                            לוזר

                            הוא אחד כזה שלא יודע,
                            אם שמאל זה הצד החזק.
                            הוא אחד כזה, שרק שומע,
                            שאת ימינו שכח, ניתק.

                            אבל הוא יודע גם יודע,
                            שהוא מהלך על חבל דק.
                            שומע, יותר מדיי שומע,
                            'הנה הוא הלוזר המנותק'.

                            מה הם חושבים שם,
                            שיכול להיות שהוא 'חירש'?
                            האם לא אכפת להם שגם,
                            יהא הוא יום-יום למאכלת אש?

                            וזה שורף, זה כואב. מאד.
                            הוא צורח בשקט, עיניו צורבות.
                            אפילו לא החזק שבאפוד,
                            ימנע את חיצי הלב, הפגיעות.

                            אז הדמעה מתגלגלת,
                            אפילו לה כבר לא אכפת.
                            לאט לאט כך חולצתו נרטבת,
                            לפחות מחממת צווארו במעט.


                            ייתכן מאד שזה ההוא שהבטתם,
                            לכיוונו במבט כה מזלזל, קוצב.
                            ייתכן שזה ה'חבר' שהסתכלתם,
                            לעברו במבט נטול חמלה, לא אוהב.


                            והלוואי ולא תרגישו אתם, אף לא נימה קטנה של רגש כזה.

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                              #646

                              מה אעשה
                              בעולם כה משונה
                              אני מוקפת אנשים
                              אך הראש שלי שונה

                              אוהבים אותי אחת
                              בעוד אני אחרת
                              שאני מגלה ת'אמיתי
                              אומרים לי חיה בסרט

                              ומתי כבר יבוא הסוף סוף סוף
                              אגיע אל החוף
                              ואתן לגלים לשטוף
                              את כל מה שמחוספס בליבי

                              ואז רק אליו אכסוף
                              אתקרב אל בוראי
                              כי זה היחיד שאותי תמיד רוצה
                              ותמיד מבין לליבי!!!😀

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                #647
                                "עמלק תסתלק"
                                

                                קפץ אל אמבטיה רותחת
                                מצנן כל התלהבות מפיג כל פחד
                                הכל בסדר הוא אישר
                                לא צריך להתאמץ יותר
                                ריבנו של עולם
                                הצילני מקליפת עמלק
                                לא רוצה להתקרר
                                לא רוצה להתפשר
                                רוצה לרצות יותר לא רוצה לותר
                                זכני לקדושת מרדכי
                                כי אין בעולם שום מקרה
                                מול כל נסיון לעמוד בגבורה
                                ללא פחד ללא מורא

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #648
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #649

                                    אני לאידע מה אני מרגיש
                                    אני לאידע מה בתוך הלב שלי
                                    מחשבות צפות ואני מכחיש
                                    בטוח בעצמי והלבד שלי
                                    שופך הכל על הספסל
                                    אבל עדיין משתגע
                                    יצאתי כל כך מבולבל
                                    ולא יודע

                                    מה יהיה ומה עבר
                                    מה קרה הכל מוזר
                                    ועכשיו מביט בכלום
                                    כמו חיה פצוע בכלוב
                                    ורק תגיד לי מה עכשיו
                                    ממך לא מאוכזב
                                    גם כשאני לבד

                                    ניסיתי להגיע שוב אל התכלית
                                    וניסיתי כמו שאפחד לא ניסה
                                    סחבתי את הלב שלי בשקית
                                    את הרגשות שלי שמתי בקופסא
                                    ולא זרקתי את הכל מהיאוש
                                    נשאר חזק גם אם נפלתי
                                    הבנתי שעשיתי פיל מיתוש
                                    וסתם נבהלתי

                                    מה יהיה ומה עבר...

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • נשרנ מנותק
                                      נשרנ מנותק
                                      נשר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #650
                                      פוסט זה נמחק!
                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נשרנ נשר

                                        פוסט זה נמחק!

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוטי הסטלן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי הסטלן
                                        #651
                                        פוסט זה נמחק!
                                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מוטי הסטלן

                                          פוסט זה נמחק!

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #652
                                          פוסט זה נמחק!
                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול