דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • HHKKKKH מנותק
    HHKKKKH מנותק
    HHKKKK
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
    #625

    בס''ד
    ''אבא''
    בית 1:
    יש ימים שמחים
    ויש ימים עצובים
    ויש ימים שמתפזרים

    פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
    יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
    תמיד שומר שם למעלה-אבא,
    שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

    בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
    כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
    לא מבין מה רוצים ממני,

    פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
    יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
      #626

      התקדמות
      ונפילה
      צעד קדימה
      ופתע כניעה
      תגידי לא נמאס לך
      להיות כ"כ...
      נעולה???

      צעד קדימה
      נסיגה
      שתי צעדים אחורה
      למיטה
      אין מצב
      עד שלבן
      פתאום מגיע השטן

      ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
      כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
      ודי כבר נמאס
      איך הזמן טס
      זה לא נתפס לי בשכל
      שאני עדיין תקועה בזבל

      ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
      ואני ממנו עסוקה בלברוח
      רוצה להתקרב אך עושה הפוך
      די!!!
      נמאס לי כבר מהזיוף!
      רוצה הכל-חשוף!!!

      טוב להציץ
      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • HHKKKKH מנותק
        HHKKKKH מנותק
        HHKKKK
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #627
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • HHKKKKH HHKKKK

          בס''ד
          ''אבא''
          בית 1:
          יש ימים שמחים
          ויש ימים עצובים
          ויש ימים שמתפזרים

          פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
          יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
          תמיד שומר שם למעלה-אבא,
          שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

          בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
          כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
          לא מבין מה רוצים ממני,

          פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
          יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #628

          @hhkkkk אין להעלות שתיי שירים ביום. נא לשים לב לעניין.

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • HHKKKKH מנותק
            HHKKKKH מנותק
            HHKKKK
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
            #629

            @hhkkkk אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

            בס''ד
            

            ''לראות טוב''
            יש שתי אפשריות לראות בכל אדם
            אני יכול לראות את הטוב את המיוחד

            אני גם יכול לראות את הרע שבו-אבל למה?
            באיזה זכות בכלל לשנוא מה אתה שווה יותר
            ובאיזה רצינות-מה זה יוסיף לך-רק גורע

            בימים ובלילות 'שלח לחמך ע''פ המים'
            ובבוא היום תמצאנו
            באיזה זכות לשנוא הרי כולם מאותו מקום באו ולשם גם ישובו

            לראות את הטוב בכל אדם-להיות אדם יותר טוב שאוכל להיות
            אשאר קר-מה יוסיף?

            תיהיה אדם טוב כולם יאהבו אותך,
            גדול הוא מי שדואג לקטן
            עוד לא מאוחר- זה הזמן להשתנות.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אסתר. ה.א מנותק
              אסתר. ה.א מנותק
              אסתר. ה.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
              #630

              את השיר הזה כתבתי אני יחד עם @שירלי

              הלילה מתגשם לו
              החלום שכה חיכית לו
              ברכה כעת יורדת
              כשלחופה את נכנסת
              ואין הזדמנות יותר טובה
              לאחל לך שתהיי לאלפי רבבה

              בנגינת חופה
              את צועדת להתחלה חדשה
              זה יומך הגדול
              למולך יתגמד הכל
              בואי כלה , בואי כלה
              תוך אמוני עם סגולה

              היום הזה החליט בורא עולם
              להשלים חצויות לבנין עדי עד
              מלאכים אותך מברכים
              השמים בשבילך פתוחים
              כי זה היום וזה העת
              רק שלך

              מהשבר- גדלים
              מהקושי- מתבגרים
              עוד תראה : מעז יצא מתוק

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • נשרנ מנותק
                נשרנ מנותק
                נשר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #631

                איך כולם מצליחים
                ורק אני גרוע
                וכולם מתקדמים
                ורק אני תקוע

                אף פעם לא מצליח
                מושכים אותי מתחת לשטיח
                נופל, בקושי קם
                לא מתקדם אף פעם

                אולי יש תקווה
                נתחיל מהתחלה
                חזק, לא מתיאש
                הצלחה רק מבקש

                הכל מתחיל לרוץ
                נהיה תלמיד חרוץ
                ההצלחה מתחילה לצוץ
                והכשלונות יצאו לבחוץ

                על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                בקש להתמודד עם הקשיים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                  #632

                  זה משהוא שחכינו לו הרבה זמן
                  עד ש.. קם זמר בשם אבי מן
                  את הגאולה לנו הקריב
                  לא כמו גלעד קריב
                  כן צריך משיח
                  כדי שכבר יהיה לנו זמן לנוח
                  ממלחמות אנחנו עיפיים כבר
                  לכן באנו להביא את הגאולה עוד מחר
                  אז בא נקום
                  כן!! לא נתבייש לקום
                  כי המשיח כבר כאן
                  מה שצריך שלא יהיה כאן עוד באלגן


                  עוד אחד!. והפעם על כל החגים!!!!!!!!!


                  ראש השנה:
                  כולם מתכוננים ליום הקובע
                  ואז מגיע היום המיוחל שנקבע
                  כולם בלחץ אך אך עדין מתפללים
                  וכעבור היום כולם נרגעים
                  סוכות
                  מחכים לה תמיד לבנות
                  את הסוכה אבל בלי מידי הרבה שאלות
                  כשזה בנוי מתכוננים
                  וכשזה לא מצפים
                  חנוכה!
                  מי לא אוהב את חג
                  החנוכה המיוחד
                  שבו מדליקים מנורות
                  אבל משתדלים לא לאכול מיד הרבה סופגנייות
                  אבל אי אפשר לשכוח את הלביבות
                  ט'ו בשבט
                  זה זמן חג האילנות
                  אך גם לנו זמן להבין ואפשר בזמן זה לעלות
                  אוכלים פירות מתוקים
                  ומקווים של יהיו חמוצים!
                  פורים
                  היום פורים יום גדול ליהודים
                  הילדים אוכלים הרבה ממתקים
                  ואנחנו טיפה מתעצבנים
                  על טיפול בשיניים
                  פסח!
                  מנקים כול חריץ
                  מקווים של יחמץ
                  אוכלים את המצות
                  ומקווים ששנה הבאה
                  בירושלים הבנויה
                  ל'ג בעומר
                  אוספים קרשים
                  מקווים שלא יהיו מסמריםשלא ידקרו
                  את כל הסובבים
                  מדליקים ת'אש והשנה יקפידו
                  יותר מכל שנה במירון
                  וידליקו גם בחברון
                  שבועות
                  מחכים לו הילדים בעיקר
                  כדי להגיע לכתה ולהרגיש שהם העיקר
                  ערים כל הלילה ולומדים
                  רק להיזהר שיהיה לשם שמיים
                  ולהרבות בלימוד כפליים
                  לאכול חלבי זכר לנס
                  כן זה כולל גם כפה נס!


                  קריאה מהנה!!!!!😊 😊
                  מוח שליט על הלב

                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #633

                    שוב עבר לו יום
                    בסימן גדול של הצלחה
                    גם אם בת'כלס
                    הייתי היום קצת חמומה...

                    שוב הגיע לילה
                    וצריך לישון
                    בעיניים שלי כבר
                    בקושי רואים את האישון...

                    מחר יש יום חדש
                    ואני תקווה ממש
                    שד' לי יעזור
                    ויהיה לי-יום של אור!!!

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • HHKKKKH מנותק
                      HHKKKKH מנותק
                      HHKKKK
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #634

                      בס''ד
                      מוקדש לכל היהודים אשר בנכר[בעיקר אוקרינה]

                      כמה פעמים דמיינת וזה לא קרה
                      תפסיק לחשוב יותר מדאי
                      קום התהלך בארץ אמר ה' לאברהם
                      אז לך כי הזמן נגמר הזמן אוזל

                      יהודי אתה מה לך שם
                      גם בזמנים הקשים בצרות הכי גדולות
                      חלום כולם היה להגיע לשם-לירושלים עיר הקודש
                      חפצו וביתו של כל יהודי-הבית של כולם

                      שם שכן המקדש ולשם עוד ישוב ויבנה
                      שריד בית מקדשנו, כולם חיכו להגיע לארצנו הקדושה לנשק את עפרה
                      להתקדש בתוכה,

                      שם שכן המקדש ולשם ישוב ואנחנו איכה נשוב
                      אז ארוז מטלטליך והגיע לשם :לעיר המקדש

                      גם עכשיו בשעת מלחמה
                      זה האות משמים כי הגיע הזמן
                      משיח צדקנו ממתין רק לך
                      רק לך,שתבוא ותכונן את עפרה.

                      אני לא ירושלמי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נשרנ מנותק
                        נשרנ מנותק
                        נשר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #635

                        לך ישר
                        אל תתבלבל
                        גם אם החושך על האור גובר
                        ורק פנס אחד נשאר

                        גם אם קר
                        והיאוש עליך סגר
                        וגם אם אותך זה שבר
                        ונראה שהכל עצר

                        רוץ קדימה
                        בלי פחד
                        כנס פנימה
                        תמשיך ותצעד

                        בלי ספקות
                        תמשיך לכתוב
                        בלי דאגות
                        בסוף יהיה טוב

                        על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                        בקש להתמודד עם הקשיים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                          #636

                          מצווה גדולה להיות בשמחה
                          ובמיוחד ביום בו חלה המהפכה
                          ונהפוכו אשר ישלטו היהודים
                          עשו לנו את חג הפורים

                          נכון שאפילו ראש החודש עוד לא היה
                          אבל אני מרגישה כבר ת'אווירה
                          לא רק בגלל אוזני המן והנפצים
                          אלא בעיקר בגלל השירים השמחים

                          איזה כיף שמגיע אדר בית
                          החודש שהוא מעל הטבע
                          מי עכשיו לא מתלהט?
                          מי עוד לא מרגיש ת'רגע?

                          איזה כיף חג הפורים!
                          שמחה וששון ליהודים!
                          איזה כיף הבה נרעישה
                          את כל הצרות נעיפה

                          בואו נתקרב אל החג השמח
                          לא רק בזמן אלא גם במהות
                          שלא יעוף כחלום בורח
                          נגרש ממנוּׁ ת'עצבות!!!

                          הכוונה שלא נחכה שפורים יבוא ואז נהיה בשמחה אלא בואו נהיה שמחים ואז יגיע חג הפורים!

                          יש שני סוגי מוזיקה-
                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                            #637

                            My angel
                            Who guards me
                            In my own way
                            Is above me
                            My angel
                            who accompanies me
                            In my beatings
                            Stroking me
                            My angel
                            found here
                            Wraps my heart
                            And says where
                            My angel
                            Which makes me
                            smile In my difficulties
                            And removes depression
                            My angel
                            so pure
                            Is inside me Fills
                            with pure light
                            The angel
                            guarding me from above.

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #638

                              מבט קטן-
                              שורף לי עמוק בלב
                              ואף אחד לא מבין את
                              גודל הכאב .
                              את מה שאני עוברת.
                              את מה שאני חווה .
                              איך שאני נופלת ובוכה ..

                              --

                              נושאת תפילה לאבא
                              האוהב, שתמיד מקשיב,
                              היחיד שעוזר בכל מצב
                              ב- א- מ- ת!
                              תמיד איתי קרוב ,
                              אפילו כשאני רחוקה,
                              ושוכחת..
                              תמיד עמוק בתוך תוכי...
                              יודעת שיש לי
                              מישהו שאליו אני יכולה
                              לפנות.
                              להרים אליו מבט קטן
                              למעלה, לצעוק תפילה
                              אמיתית מהלב
                              והוא כבר את הכל מסדר

                              תודה לאבא שבשמים 🤩

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #639

                                השיר הזה נכתב אתמול בלילה בהשראת שיחה שהייתה לי עם מישו.

                                מדברים
                                נמצא רחוק אבל קרוב
                                שוב, דרך ארוכה
                                שורדים.
                                מצב כואב שבא לכתוב,
                                שוב מלטף את המכה

                                וגם עם דמעות
                                נשאר ואומר בחיוך
                                אנלא לבד אבא איתי.
                                ועם כל הצלקות
                                יודע שלא צריך תיווך
                                לאבא, הוא כאן איתי.

                                געגועים
                                מהלב ולא מהבהמיות
                                אוכל לנשמה.
                                מצבים
                                ששורד אותם זה זכות.
                                שקט ודממה

                                וגם עם דמעות...

                                אבא איתי ויתן לי
                                מה שארצה מה שבאלי.
                                חשבתי שזה לא נורמלי
                                לקבל מה שרציתי אצלי.
                                ואם אבקש לשנות,
                                אבא יתן לי לזכות
                                איך שארצה שוב לחיות
                                בלי עכשיו להשתנות,
                                כי הוא אבא אוהב,
                                גם בשמחה גם בכאב.
                                הוא בוחן כליות ולב
                                לא יתן לעיני להתרטב.
                                וכל מה שצריך זה לבקש,
                                לא אמר לך צריך לקפוץ לאש.
                                אז רק תתפלל ואל תהיה טיפש
                                תחשוב זה סוכריה לילד בגיל שש.

                                וגם עם דמעות...

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #640

                                  שיר זה נכתב לע"נ דודתי רחל בת ר' משה ז"ל
                                  " רחל על בניה מבכה"
                                  בעתות צרה ובעתות שמחה
                                  חיוך רחב על פניה נמצא
                                  נושאת את כולנו על ליבה
                                  מתענינת מתפללת להצלחה

                                  מהי אמונה את כולנו לימדה
                                  צהלתה על פניה אבלה בליבה
                                  סבלה בדומיה קיבלה באהבה
                                  תלונה לא נשמעה
                                  רק הודיה ודיבורים של אמונה

                                  מי יתן ומדרכה נלמד
                                  חיוך על פנינו ישכון לעד
                                  וגם אםקשה נתמודד בגבורה
                                  בצרור החיים תהי נשמתה צרורה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #641

                                    היום יש לבן דוד שלי ברית וכתבתי בהשראתו:

                                    בוקר חדש עולם מאיר
                                    יש בלב סחרור מהיר
                                    היום בגיל ברית נהיה
                                    הקטנטן חמוד נורא

                                    יש שמחה וריקודים
                                    סוף כל סוף שמונה ימים
                                    איך יקראו כולם שואלים
                                    זה סוד ההורים לא מגלים

                                    ואז שהקטן גדול יהיה
                                    נרים לכבודו איזה משתה
                                    והוא ישאל מה השמחה
                                    "מה השאלה הצטרפת למשפחה!"

                                    טוב להציץ
                                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #642

                                      יום שישי
                                      את הבית מנקים
                                      מבשלים ואופים
                                      מסדרים ושוטפים
                                      כל הבית בתזוזה
                                      אולי אני הוזה
                                      כך נדמה לי
                                      הכנות אחרונות
                                      לקראת המלכה
                                      בואי כלה
                                      שבת מלכתה
                                      הילדים לבושים
                                      כמו נסיכים
                                      מסבון מריחים
                                      איזה יופי
                                      איזה אורה
                                      הכול נקי ומסודר
                                      בתקווה שעד הבוקר
                                      ככה ישאר

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                        #643

                                        עשה טוב וסור מרע בחודש אדר


                                        אני אוהבת את חודש אדר
                                        החודש הכי מאושר
                                        ארור המן העמלקי
                                        ברוך מרדכי היהודי
                                        העשה טוב והסור מרע
                                        מרבים את השמחה

                                        שבת זכור
                                        תמיד נשמור
                                        זה הסור מרע
                                        בחודש השמחה
                                        נזכור תמיד להתרחק
                                        מאויבנו עמלק

                                        אחרי שבת זכור
                                        בא ה"עשה טוב"
                                        עדלאנדע כמה מצוות
                                        נזכה לעשות...
                                        רק באות מ' באות
                                        4 מצוות מיוחדות
                                        בלבד לחג הפורים
                                        ובנוסף כולם מתקרבים
                                        אחד לשני, איש לרעהו
                                        מתחפשים ומשתכרים
                                        וכך איש אינו מזהה את שונאהו

                                        יש שני סוגי מוזיקה-
                                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKKH מנותק
                                          HHKKKK
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                          #644

                                          ''כולנו עוברים סערות כל הזמן''-מוקדש לכל עם ישראל

                                          הרוח נושבת שמש חמימה שולחת קרניה
                                          אבל פתאום-בלי תכנון מוקדם
                                          לא מבינ/ה מה קורה
                                          העולם מסתובב-אי אפשר לתאר בכלל

                                          מה שקורה כל הרוחות והסערות
                                          לא מתקרבות בכלל לסערה שבי
                                          זה סערה-העולם ברעדה
                                          לא צריך להתבלבל

                                          רק בי, רק אני יודע/ת
                                          למרות הכל גשם שוטף רוח נושבת
                                          אבל בסוף ,תמיד אחרי הסערה
                                          הרוח מפנה הכל
                                          שלג לבן מכסה על הכל

                                          עד שיתחולל המהפך הזה שבי
                                          עד שתרגע הסערה

                                          את/ה יודע/ת זה קורה ושוב חוזר
                                          עכשיו הכל נקי יותר.חם בלב.

                                          במנגינה של 'לך לך' של עקיבא-מקווה שתתחברו ותבינו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול